Sitronmelis Skrevet 28. april 2016 #3381 Skrevet 28. april 2016 (endret) Jeg syns det er så uendelig mye klaging på Caksel jeg. Han er da ikke såååå gæren. Han er jo litt underholdende syns nå jeg. Men jeg heier jo seff på Nina, Jonas og Eileen, og det var synd Mayo røyk. Det har vært flere personligheter på PH i tidligere sesonger som har vært verre en Caksel syns jeg. Endret 28. april 2016 av Sitronmelis
Gjest Phung Skrevet 28. april 2016 #3382 Skrevet 28. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tror dere Jørgen er uærlig med Celester? Han sa jo i snakkeboksen at han SKAL ha henne som partner lenge. Tror faktisk ikke han lyver til henne selv om han tenker taktisk også. Anonymkode: d99e7...ad8 Det tror faktisk jeg og, ser ikke hvorfor han skulle ønsket så hardt å få henne ut. Om han ikke kan stå med henne så er jo han selv i fare, gir ikke mening.
Gjest Phung Skrevet 28. april 2016 #3383 Skrevet 28. april 2016 8 minutter siden, Sitronmelis skrev: Jeg syns det er så uendelig mye klaging på Caksel jeg. Han er da ikke såååå gæren. Han er jo litt underholdende syns nå jeg. Men jeg heier jo seff på Nina, Jonas og Eileen, og det var synd Mayo røyk. Det har vært flere personligheter på PH i tidligere sesonger som har vært verre en Caksel syns jeg. Forstår ikke jeg heller. Forstår jo at folk kan synes det er irriterende at han er høy på seg selv og sånn men så fæl er han virkelig ikke. Jeg synes egentlig han er litt sjarmerende, når han snakker på sync for han sier alt med et smil.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #3384 Skrevet 28. april 2016 Det lå jo i kortene at guttene ville stå i fare først. Carl var redd for å risikere kongeriket (rommet sitt) dersom jentene skulle sitte. Men så fikk han under Pandoras vite at de var låst da. Hadde guttene skulle ryke på parseremoni er det åpenbart at Mayoo ville reist. Ingen av guttene stoler på han. Men nå som det er jentene, så stiller han faktisk Mali i fare og DET liker jeg :D Anonymkode: 68faf...173 3
LeilaS Skrevet 28. april 2016 #3385 Skrevet 28. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå synes ikke jeg at Carl Aksel gir de andre så mye sjans til å ta i mot nye heller. Han kaster seg over de før andre får snudd seg. Så det er nok ikke bare, bare for Gjengen-allianse heller. Anonymkode: 525ef...0ec Sant nok, men han er nok ikke over de 24/7. De har nok av tid til å ta de nye til siden og snakke med de. De kan jo ha gjort det å, men da ville produksjonen ha vist det? Jeg støtter ikke CA og skulle ønske de nye ikke falt for hans sjarm og manipulering, men jeg kan forstå de litt å. Han tar mye plass. Håper bare den nye gutten eller jenta som sjekker inn neste uke ikke faller for CA sitt spill.
Charlotteh Skrevet 28. april 2016 #3386 Skrevet 28. april 2016 Det som irriterer meg er at Caksel bestemmer hvem som ryker. "så imårra, enten Mikela eller Eileen" og alle lytter. Og ja, jeg elsker Nina og hvordan hu spiller når hu spiller men nå at hu er med Jonas, sitter de bare å kose hverandre hele dag og spiller ikke så mye. Jeg tror at Nina og Jonas kunne ha overtalt Celester 4
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #3387 Skrevet 28. april 2016 2 minutter siden, Charlotteh skrev: Det som irriterer meg er at Caksel bestemmer hvem som ryker. "så imårra, enten Mikela eller Eileen" og alle lytter. Og ja, jeg elsker Nina og hvordan hu spiller når hu spiller men nå at hu er med Jonas, sitter de bare å kose hverandre hele dag og spiller ikke så mye. Jeg tror at Nina og Jonas kunne ha overtalt Celester Hvordan vet du det da? Nina har jo ikke blitt vist på skjermen så mye i det siste. Hun er den siste jeg ville ha anklaget for å være på badeferie. Selv om Carl Aksel prater ekstremt mye og spiller åpent vil det ikke si at Nina spiller mindre. Hun holder bare kortene litt tettere og venter på den rette muligheten til å kjøre ut deltakerne. Vi har jo nesten ikke sett Nina i prateboksen, så at hun ikke spiller synes jeg er helt tullete å si. Anonymkode: b4268...6dd 8
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #3388 Skrevet 28. april 2016 Jeg knuser tv-en om Eileen ryker ut idag. Håper heller ikke at det blir Mikela, men Malin eller Stine. Helst Malin! Anonymkode: 17f71...f89 11
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #3389 Skrevet 28. april 2016 Men hvorfor hater Caksel Mikela? Fordi hun ikke ville være hans lille hund og gjøre alt han sa? Anonymkode: ee896...dd9 12
helloAdele Skrevet 28. april 2016 #3390 Skrevet 28. april 2016 Jeg irriterer meg litt over at produksjonen er så mye i spillet! Å vinne Mr Paradise har jo bare blitt en ulempe mer enn en fordel! Får ikke stemme på Pandoras og låst med partneren sin selv om guttene ikke er i fare... eneste de fikk bestemme var om det ble en gutt eller en jente som ble låst. Og hva hadde skjedd hvis Jørgen hadde røket ut? Da hadde ikke Celester hatt en partner, hvem skulle hun blitt låst til da? Heier selfølgelig på gjengen-allianse, men litt mindre innblanding fra produksjonen vær så snill? 6
Gjest Blue Ivy. Skrevet 28. april 2016 #3391 Skrevet 28. april 2016 Synes Mayoo og Mikela kunne vært fredet under Mr and Miss Paradise. Veldig kjipt Mayoo røyk ut Tror ikke de sender han inn igjen, for hvis de ville ha han der hadde klart å redde han. Han tok det på en fantastisk måte. Ville heller ha ut Mikela. Hun er så negativ hele tiden. Celester virker så vinglete. Irriterende at hun er blitt manipulert av CA. Hvorfor spiller Nina skittent? Hun gjør jo ikke det! Jørgen liker jeg ikke. For en umoden fjott. Står å snakker stygt om Eileen og de på rommet og mener de er så falske og skitne. Oh please! For det er ikke dere?! Uansett hvem de hadde stemt på, så hadde de andre blitt sure og mente de er så falske Tenk å være så hårsår? DET ER ET SPILL! Er så lei folk som tar ting personlig og hyler ut "nå er det krig" så fort de er i fare og noen stemmer på de. Arg!!! Jeg dauer hvis Øysten velger Malin fremfor Eileen. Så dum kan han ikke være. For Sandra går nok tilbake til CA igjen.Han må tenke litt på seg selv og ikke gjøre alt CA ber om.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #3392 Skrevet 28. april 2016 9 minutter siden, Blue Ivy. skrev: Synes Mayoo og Mikela kunne vært fredet under Mr and Miss Paradise. Veldig kjipt Mayoo røyk ut Tror ikke de sender han inn igjen, for hvis de ville ha han der hadde klart å redde han. Han tok det på en fantastisk måte. Ville heller ha ut Mikela. Hun er så negativ hele tiden. Celester virker så vinglete. Irriterende at hun er blitt manipulert av CA. Hvorfor spiller Nina skittent? Hun gjør jo ikke det! Jørgen liker jeg ikke. For en umoden fjott. Står å snakker stygt om Eileen og de på rommet og mener de er så falske og skitne. Oh please! For det er ikke dere?! Uansett hvem de hadde stemt på, så hadde de andre blitt sure og mente de er så falske Tenk å være så hårsår? DET ER ET SPILL! Er så lei folk som tar ting personlig og hyler ut "nå er det krig" så fort de er i fare og noen stemmer på de. Arg!!! Jeg dauer hvis Øysten velger Malin fremfor Eileen. Så dum kan han ikke være. For Sandra går nok tilbake til CA igjen.Han må tenke litt på seg selv og ikke gjøre alt CA ber om. Sandra? Hun er jo ute. Og ca er jo låst til Nina Anonymkode: 9217a...fc6 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #3393 Skrevet 28. april 2016 9 minutter siden, Blue Ivy. skrev: Synes Mayoo og Mikela kunne vært fredet under Mr and Miss Paradise. Veldig kjipt Mayoo røyk ut Tror ikke de sender han inn igjen, for hvis de ville ha han der hadde klart å redde han. Han tok det på en fantastisk måte. Ville heller ha ut Mikela. Hun er så negativ hele tiden. Celester virker så vinglete. Irriterende at hun er blitt manipulert av CA. Hvorfor spiller Nina skittent? Hun gjør jo ikke det! Jørgen liker jeg ikke. For en umoden fjott. Står å snakker stygt om Eileen og de på rommet og mener de er så falske og skitne. Oh please! For det er ikke dere?! Uansett hvem de hadde stemt på, så hadde de andre blitt sure og mente de er så falske Tenk å være så hårsår? DET ER ET SPILL! Er så lei folk som tar ting personlig og hyler ut "nå er det krig" så fort de er i fare og noen stemmer på de. Arg!!! Jeg dauer hvis Øysten velger Malin fremfor Eileen. Så dum kan han ikke være. For Sandra går nok tilbake til CA igjen.Han må tenke litt på seg selv og ikke gjøre alt CA ber om. Helt enig med deg! Men skjønte ikke det siste du sa, Sandra er vel ute? Anonymkode: 129b5...331
LeilaS Skrevet 28. april 2016 #3394 Skrevet 28. april 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt enig med deg! Men skjønte ikke det siste du sa, Sandra er vel ute? Anonymkode: 129b5...331 Hun mener nok Malin 5
Gjest Blue Ivy. Skrevet 28. april 2016 #3395 Skrevet 28. april 2016 Den 28.4.2016 at 15.37, AnonymBruker skrev: Sandra? Hun er jo ute. Og ca er jo låst til Nina Anonymkode: 9217a...fc6 Det skulle så klart stå Malin., Jeg mente Malin kommer til å gå tilbake til CA hvis Øystein velger henne imorgen fremfor Eileen.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #3396 Skrevet 28. april 2016 Krysser fingrene for at Malin ryker. Hadde vært gøy å sett hvordan CA kommer til å reagere da Sjekker det inn en gutt neste uke, så er han litt fucked. Kanskje han må krype til korset og begynne å slikke Mikela sin ræv? Anonymkode: f5a4a...373 3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #3398 Skrevet 28. april 2016 liten og liten ... han er jo 15 år der ... det står der at det er i år 2010 og han er født 1995 ... personlig tviler jeg da på det han sa om at han var seksuelt aktiv da har var 13, men det er kanskje bare meg ... Anonymkode: e2d05...c29 10
Sitronmelis Skrevet 28. april 2016 #3399 Skrevet 28. april 2016 Krysser atl jeg har for at Malin ryker og aldri sjekker inn igjen på det hotellet! *Venter i spenning* 4
Gjest Rose11 Skrevet 28. april 2016 #3400 Skrevet 28. april 2016 12 minutter siden, Sitronmelis skrev: Krysser atl jeg har for at Malin ryker og aldri sjekker inn igjen på det hotellet! *Venter i Beste er hvis Øystein sender henne ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå