Tapas Skrevet 27. april 2016 #3361 Skrevet 27. april 2016 Jørgen er en stor baby. Maken til drittunge oppførsel. 6
Tapas Skrevet 27. april 2016 #3362 Skrevet 27. april 2016 Hele avstemningen er tull! Det er ingen deltager som heter Majo der! 7
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #3363 Skrevet 27. april 2016 2 minutter siden, Tapas skrev: Hele avstemningen er tull! Det er ingen deltager som heter Majo der! Men jeg må le over at alle umiddelbart tenkte på Malin når det gjaldt det store spørsmålet rundt Jonas. Anonymkode: b4268...6dd 7
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #3364 Skrevet 27. april 2016 Nå må dere slappe av litt folkens. Celester er idag veldig god venn med både Mikela, Eileen og Nina (ifølge sosiale medier). Så jeg tror faktisk at hun kommer til å spille med gjengen allianse fremover altså. Hun var jo partner med Jørgen, så jeg ser ikke helt hvorfor det også var feil av hu å stemme ut Mayoo? Mayoo og Celester har jo kun kjent til hverandre i en halvannen dag, så det det vel forståelig at hun stoler mer på Jørgen enn Mayoo. Kjipt at Mayoo måtte dra, men Celester er verken dum eller underkuet. Bare litt naiv, men tror hun vil spille de riktige kortene fremover Anonymkode: 17f71...f89 8
Gjest Notatboka Skrevet 27. april 2016 #3365 Skrevet 27. april 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er sesongen borte for godt? Anonymkode: b4268...6dd Nei, det vet ikke jeg.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #3366 Skrevet 27. april 2016 Det som irriterer meg mest er at de andre (tenker på Jonas, Nina osv) ikke spilte mer FOR Mayo. Ikke rart Celester blir forvirret og mistenksom når Mayo prøver for hardt. Men han MÅ jo prøve så hardt når han har dårlig tid og de andre som liksom skal være i samme allianse som han ikke leer på en finger. Greit nok at Nina hadde fått folk til å stemme på Jørgen, men hun sa jo selv at det var mest for hennes egen del, og de visste jo at Mayo var avhengig av å finne en partner uansett for å kunne bli ut uka, og det måtte jo isåfall bli Celester. De hadde en sjanse hos henne siden hun oppriktig likte Mayo, men istedet for sitter de og ser på at Mayo er desperat og prøver så hardt at han spiller seg selv ut. Irriterer meg at Nina og Jonas ikke kan snakke mer med andre og bygge opp en sterk allianse der alle er tydelig på hvor de står. Det er liksom bare Nina og Jonas i kjernen og så de andre litt til og fra utenfor kjernen. Det holder ikke det. Anonymkode: 34b9f...07d 13
tuppa Skrevet 27. april 2016 #3367 Skrevet 27. april 2016 Hvorfor las de kun opp 11 stemmer når de var 12 deltakere der inne?
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #3368 Skrevet 27. april 2016 1 minutt siden, tuppa skrev: Hvorfor las de kun opp 11 stemmer når de var 12 deltakere der inne? Mr. og Mrs. Paradise deltok jo ikke. Den ene ekstra stemmen fikk Mayoo fordi han tapte Mr. Paradise-konkurransen. Anonymkode: b4268...6dd
Gjest Phung Skrevet 28. april 2016 #3369 Skrevet 28. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det som irriterer meg mest er at de andre (tenker på Jonas, Nina osv) ikke spilte mer FOR Mayo. Ikke rart Celester blir forvirret og mistenksom når Mayo prøver for hardt. Men han MÅ jo prøve så hardt når han har dårlig tid og de andre som liksom skal være i samme allianse som han ikke leer på en finger. Greit nok at Nina hadde fått folk til å stemme på Jørgen, men hun sa jo selv at det var mest for hennes egen del, og de visste jo at Mayo var avhengig av å finne en partner uansett for å kunne bli ut uka, og det måtte jo isåfall bli Celester. De hadde en sjanse hos henne siden hun oppriktig likte Mayo, men istedet for sitter de og ser på at Mayo er desperat og prøver så hardt at han spiller seg selv ut. Irriterer meg at Nina og Jonas ikke kan snakke mer med andre og bygge opp en sterk allianse der alle er tydelig på hvor de står. Det er liksom bare Nina og Jonas i kjernen og så de andre litt til og fra utenfor kjernen. Det holder ikke det. Anonymkode: 34b9f...07d Synes det er rart at de sitter å klager så mye på at Carl Aksel alltid får de nye på sin side, og at de nye er så dumme som går i "fella". Om de synes det er så fælt, må de jo nesten prøve litt selv også. Er jo ikke rart at Carl og co alltid får de nye på sin side når det bare er de som prøver virker det som.
Ardwinna Skrevet 28. april 2016 #3370 Skrevet 28. april 2016 Den 25.4.2016 at 0.01, AnonymBruker skrev: Nytt Mayooquote! "Jeg vil finne meg en kvinne jeg kan avslutte livet med". ikke helt heldig🙈🙊 Vær så god om noen vil korrigere quotet. Er dårlig på å huske ting ordrett😏 Anonymkode: 36858...a96 Og "Hvis det skjer, så lever han i en tynn tråd!" Off, Mayoo spilte litt for hardt i dag. Jeg kjente det ble litt pute-TV. Den 26.4.2016 at 23.04, AnonymBruker skrev: Hva skjer med Kevin? Ser helt annerledes ut. Anonymkode: 80c8b...16a Det håret asså! Han minner meg om en eller annen filmfigur når han gliser og drar fingrene gjennom den fettete panneluggen, men jeg kommer ikke på hvem. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Liker ikke Celester lengre... Herregud. Mayoo Anonymkode: 33445...e3e Jeg liker Celester da hun er en utrolig søt og sprudlende jente men at hun spiller med Caksel &co og gnåler om at Nina spiller dirty, er så fjernt at jeg får vondt. Hva er det Nina har gjort som er så dirty? Caksel er såååå overgitt over hvor uredelig Nina spiller og Jørgen er helt i hat-modus, men kan ikke huske at Nina har spilt spesielt skittent. Er det noe jeg har gått glipp av? 1
hakunamatataa Skrevet 28. april 2016 #3371 Skrevet 28. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det som irriterer meg mest er at de andre (tenker på Jonas, Nina osv) ikke spilte mer FOR Mayo. Ikke rart Celester blir forvirret og mistenksom når Mayo prøver for hardt. Men han MÅ jo prøve så hardt når han har dårlig tid og de andre som liksom skal være i samme allianse som han ikke leer på en finger. Greit nok at Nina hadde fått folk til å stemme på Jørgen, men hun sa jo selv at det var mest for hennes egen del, og de visste jo at Mayo var avhengig av å finne en partner uansett for å kunne bli ut uka, og det måtte jo isåfall bli Celester. De hadde en sjanse hos henne siden hun oppriktig likte Mayo, men istedet for sitter de og ser på at Mayo er desperat og prøver så hardt at han spiller seg selv ut. Irriterer meg at Nina og Jonas ikke kan snakke mer med andre og bygge opp en sterk allianse der alle er tydelig på hvor de står. Det er liksom bare Nina og Jonas i kjernen og så de andre litt til og fra utenfor kjernen. Det holder ikke det. Anonymkode: 34b9f...07d Enig. Nina hadde jo en super mulighet til å få Celester på sin side forrige uke. Hun burde fått Celester til å tro hun brukte makten for å "redde henne" fordi hun vil ha hun der og for å være snill. Nå derimot går Celester rundt og mener Nina spiller skittent..(Som jeg uansett ikke helt skjønner, når Nina faktisk reddet henne) 4
Gjest Phung Skrevet 28. april 2016 #3372 Skrevet 28. april 2016 (endret) 17 minutter siden, Ardwinna skrev: Og "Hvis det skjer, så lever han i en tynn tråd!" Off, Mayoo spilte litt for hardt i dag. Jeg kjente det ble litt pute-TV. Det håret asså! Han minner meg om en eller annen filmfigur når han gliser og drar fingrene gjennom den fettete panneluggen, men jeg kommer ikke på hvem. Jeg liker Celester da hun er en utrolig søt og sprudlende jente men at hun spiller med Caksel &co og gnåler om at Nina spiller dirty, er så fjernt at jeg får vondt. Hva er det Nina har gjort som er så dirty? Caksel er såååå overgitt over hvor uredelig Nina spiller og Jørgen er helt i hat-modus, men kan ikke huske at Nina har spilt spesielt skittent. Er det noe jeg har gått glipp av? Vet ikke, men kan jo virke litt som om det ikke er alt som blir tatt med hfor å skape den "de snille mot de slemme" feelingen. Klarer ikke helt å se for meg at Carl har lurt alle til å tro så mye på at Nina spiller skittetnt uten at det ligger noe bak. Endret 28. april 2016 av Phung
Cuntzilla Skrevet 28. april 2016 #3373 Skrevet 28. april 2016 Så nettopp gårsdagens episode. Goddammit. Nina og Jonas irriterer meg litt nå, de kan ikke sitte der og klage på at alle nye går i samme fella når de to bare ligger der og pjusker på hverandre imens CA tar imot de nye med åpne armer og sjarmen skrudd på for fullt. Sånn sett er han faktisk den beste spilleren der inne, dessverre. Nina og Eileen hadde vært bedre om de hadde gjort en innsats, men det gjør de jo bare med ujevne mellomrom. Celester og Mayoo hadde vært et sååå bra par, i stedet havnet Celester med den kødden Jørgen. Som forøvrig er verdens dårligste løgner, hun burde gjennomskuet han bare på grimasene og at han gikk opp to oktaver når hun spurte om han ville stå med henne. Skulle gjerne spilt poker med han en gang 15
helloAdele Skrevet 28. april 2016 #3374 Skrevet 28. april 2016 1 time siden, Cuntzilla skrev: Så nettopp gårsdagens episode. Goddammit. Nina og Jonas irriterer meg litt nå, de kan ikke sitte der og klage på at alle nye går i samme fella når de to bare ligger der og pjusker på hverandre imens CA tar imot de nye med åpne armer og sjarmen skrudd på for fullt. Sånn sett er han faktisk den beste spilleren der inne, dessverre. Nina og Eileen hadde vært bedre om de hadde gjort en innsats, men det gjør de jo bare med ujevne mellomrom. Helt enig, begynner å bli ganske irritert på gjengen og nå. Skjønner de ikke at de er i mindretall og må rekrutere nye folk? Har de i det hele tatt rekrutert en eneste person? Begge alliansene er rimelig dumme på hver sine måter... 4
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #3375 Skrevet 28. april 2016 Tror dere Jørgen er uærlig med Celester? Han sa jo i snakkeboksen at han SKAL ha henne som partner lenge. Tror faktisk ikke han lyver til henne selv om han tenker taktisk også. Anonymkode: d99e7...ad8 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #3376 Skrevet 28. april 2016 Mikela ...åh, for et utrolig dårlig ordforråd hun har, alt suuuger, hælvete, faan. Å det er så irriterende at hun kom inn igjen, hun er jo bare et barn i hodet! Jeg takler ikke å høre på henne. Anonymkode: 10461...4b8 2
LeilaS Skrevet 28. april 2016 #3377 Skrevet 28. april 2016 Enig med dere. Lets face it, Carl Aksel er flink til å ta imot de nye og prøver å få de på han sin side. Jonas og Nina gjør ikke så mye. Så det er jo ikke rart de nye støtter CA og hjelper han. Hvorfor skulle de hjelpe Jonas og Nina? Virker som de bare venter på de nye skal komme til de, men det er ikke sånn det fungerer. De MÅ begynne å få flere i gruppa si ellers kommer de alltid til å være i mindretall og utsatt. Dumt Mayoo røyk ut for han var egentlig limet i alliansen og var flink til å snakke med de nye. Ja, Celester var litt dum, men hun vet ikke bedre. Hun vil jo stole på partneren sin. Mayoo prøvde litt for hardt dessverre. Det at de andre har baksnakke henne kan ikke hun vite. Jeg liker Celester enda 4
sheflawless Skrevet 28. april 2016 #3378 Skrevet 28. april 2016 (endret) . Endret 28. april 2016 av sheflawless
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #3379 Skrevet 28. april 2016 1 time siden, LeilaS skrev: Enig med dere. Lets face it, Carl Aksel er flink til å ta imot de nye og prøver å få de på han sin side. Jonas og Nina gjør ikke så mye. Så det er jo ikke rart de nye støtter CA og hjelper han. Hvorfor skulle de hjelpe Jonas og Nina? Virker som de bare venter på de nye skal komme til de, men det er ikke sånn det fungerer. De MÅ begynne å få flere i gruppa si ellers kommer de alltid til å være i mindretall og utsatt. Dumt Mayoo røyk ut for han var egentlig limet i alliansen og var flink til å snakke med de nye. Ja, Celester var litt dum, men hun vet ikke bedre. Hun vil jo stole på partneren sin. Mayoo prøvde litt for hardt dessverre. Det at de andre har baksnakke henne kan ikke hun vite. Jeg liker Celester enda Nå synes ikke jeg at Carl Aksel gir de andre så mye sjans til å ta i mot nye heller. Han kaster seg over de før andre får snudd seg. Så det er nok ikke bare, bare for Gjengen-allianse heller. Anonymkode: 525ef...0ec 7
Amarinda Skrevet 28. april 2016 #3380 Skrevet 28. april 2016 Nå er dette klipt også da.. Vi ser ikke hvem som sier hva til de nye etter at de kommer inn, vi ser bare små glimt. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå