Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva var det Celester leste? Det var så utydelig

AnonymBruker
Skrevet

Dumt Mayoo røyk ut da, men han tok det på en bra måte. Men han var litt sjanseløs i Mr. paradise. Han måtte male liksom. Ikke rart han tapte.

Anonymkode: f5a4a...373

• Liker 7
Skrevet (endret)
9 minutter siden, HenLu skrev:

Lurer jeg også på. Altså..hva faen? Må jo være en som ikke klarte å velge mellom Jørgen og Mayoo. 

* Feil sitat :P

Endret av Patronus
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hoffet oppfører seg helt irrasjonelt når de går i taket fordi den andre alliansen spiller. De må jo være helt hjernedøde. 

Jeg mistet også litt sansen for Celester etter dagens episode. Jeg er helt enig med Jonas med hvor dumme deltakerne må være når hver eneste person som kommer inn havner i hoffet (eller rettere sagt Carl Aksel) sine klør. Det er jo ikke rart at Jørgen og CA vil si det samme når de er i samme allianse. Det er ikke rart at de vil støtte hverandres historier. Hva tror hun Jørgen vil gjøre dersom Sandra kommer inn igjen da? 

Anonymkode: b4268...6dd

• Liker 24
Skrevet

Tar tilbake alt jeg har nevnt om Celester.

Fyfaen, at det går an!? Hvor dum er det mulig å bli, Celester? Her prøver den gjengen du sleiker ræva til å få deg ut og prater dritt om deg bak din rygg til enhver tid, men allikevel går du i fella og lar deg manipulere av Caksel? 

Siterer Jonas; "De nye går i fella gang på gang, Hvor dum er Norges befolkning"?  

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Lista skrev:

Hva var det Celester leste? Det var så utydelig

At Mrs. og Mr. Paradise er låst med sin partner. Nina står derfor med CA og Jørgen med Celester. 

• Liker 2
Skrevet

Skrev dette i spoilertråden tidligere i dag, og må bare legge det ut her også nå som dagens episode er ferdig!

Man merker et betydelig stort klasseskille mellom slemmegjengen og snillegjengen, og det er ingen tvil om at den sanne personligheten til alle deltagerne skinner gjennom med en gang de møter litt motgang. Se bare når samtlige deltagere av snillegjengen har blitt stemt ut, som f.eks Mayoo som for andre gang tok det på en strålende fin og voksen måte. Jonas som er hans beste venn satt ikke igjen der å furtet som en forbanna 3 åring, men viste også en svært moden og voksen side av seg. De skjønner alle at det er et spill, tar ingenting personlig og kan ha en god tone med alle. 

Så har vi den godeste slemmegjengen. Eller skal vi kalle dem småbarna? Hver eneste en av dem viser en direkte skremmende personlighet når de har fått motgang, og oppfører seg helt hårreisende slemt og barnslig. Som når Sandra ble stemt ut f.eks. Sandra som har stemt ut flere deltagere enn noen andre av årets deltagere, ble kjempesint og begynte å spy ut ufine gloser og anklaget de andre opp og ned. Var ikke akkurat med hodet hevet hun gikk ut derfra. De andre i alliansen hennes, da spesielt Jørgen, satt selvsagt igjen på hotellet og konspirerer om ekte krig mot de andre, og lover å skape helvete og all verden. Jørgen er direkte stygg med all kvalmen han sier om N og E, og det er ingen tvil om at både han og de andre i slemmegjengen tar sånn motgang EKSTREMT personlig! De oppfører seg faktisk verre en min sønn på 3 år som er midt i sin verste trassalder, SÅ umodne og barnslige er dem. Er også skummelt å se at voksne mennesker er så hevnlystne som det dem er! 

Jørgen har visst sitt sanne seg denne uken, og det er virkelig ikke en flott eller snill fyr, det ser man lett. Det som er mest skremmende er hvor dum Celester er som kjøper denne rævslikkingen hans når det er så sykt åpenlyst. Ingen i slemmegjengen har vært spesielt snille med Celester, og jentene har snakket dritt om henne bak ryggen, men enda er hun så dum at hun ikke skjønner noenting. Det er nok til at hun fortjener å bli sendt ut derfra, spør du meg. Men først ønsker jeg at Jørgen skal forsvinne, for den fyren virker psykisk ustabil så slem som han er! 

• Liker 27
Skrevet (endret)

Faen altså, holdt på å like Celester men nei,"Nina spiller dirty" sier hun når hun spiller med CA & co. Håper Jørgen, CA & co. backstabber henne så sykt at hun blir flau over hvor dum hun var som ble "played" av dem neste uke.

Endret av Ambitious
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Ambitious skrev:

Faen altså, holdt på å like Celester men nei,"Nina spiller dirty" sier hun når hun spiller med CA & co. Håper Jørgen, CA & co. backstabber henne så sykt at hun blir flau over hvor dum hun var som ble "played" av dem neste uke. Lurer på hvem som stemte på Jonas, wtf? Håper det ikke var Eileen altså, da blir jeg skuffet.

Det var jo Stine. 

Anonymkode: 3a04c...b9c

Skrevet
5 minutter siden, Ambitious skrev:

Faen altså, holdt på å like Celester men nei,"Nina spiller dirty" sier hun når hun spiller med CA & co. Håper Jørgen, CA & co. backstabber henne så sykt at hun blir flau over hvor dum hun var som ble "played" av dem neste uke. Lurer på hvem som stemte på Jonas, wtf? Håper det ikke var Eileen altså, da blir jeg skuffet.

Det var Stine

Skrevet

Hadde ikke sett episoden helt ferdig :fnise:

Skrevet
Et øyeblikk siden, Kassiopeia skrev:

Skrev dette i spoilertråden tidligere i dag, og må bare legge det ut her også nå som dagens episode er ferdig!

Man merker et betydelig stort klasseskille mellom slemmegjengen og snillegjengen, og det er ingen tvil om at den sanne personligheten til alle deltagerne skinner gjennom med en gang de møter litt motgang. Se bare når samtlige deltagere av snillegjengen har blitt stemt ut, som f.eks Mayoo som for andre gang tok det på en strålende fin og voksen måte. Jonas som er hans beste venn satt ikke igjen der å furtet som en forbanna 3 åring, men viste også en svært moden og voksen side av seg. De skjønner alle at det er et spill, tar ingenting personlig og kan ha en god tone med alle. 

Så har vi den godeste slemmegjengen. Eller skal vi kalle dem småbarna? Hver eneste en av dem viser en direkte skremmende personlighet når de har fått motgang, og oppfører seg helt hårreisende slemt og barnslig. Som når Sandra ble stemt ut f.eks. Sandra som har stemt ut flere deltagere enn noen andre av årets deltagere, ble kjempesint og begynte å spy ut ufine gloser og anklaget de andre opp og ned. Var ikke akkurat med hodet hevet hun gikk ut derfra. De andre i alliansen hennes, da spesielt Jørgen, satt selvsagt igjen på hotellet og konspirerer om ekte krig mot de andre, og lover å skape helvete og all verden. Jørgen er direkte stygg med all kvalmen han sier om N og E, og det er ingen tvil om at både han og de andre i slemmegjengen tar sånn motgang EKSTREMT personlig! De oppfører seg faktisk verre en min sønn på 3 år som er midt i sin verste trassalder, SÅ umodne og barnslige er dem. Er også skummelt å se at voksne mennesker er så hevnlystne som det dem er! 

Jørgen har visst sitt sanne seg denne uken, og det er virkelig ikke en flott eller snill fyr, det ser man lett. Det som er mest skremmende er hvor dum Celester er som kjøper denne rævslikkingen hans når det er så sykt åpenlyst. Ingen i slemmegjengen har vært spesielt snille med Celester, og jentene har snakket dritt om henne bak ryggen, men enda er hun så dum at hun ikke skjønner noenting. Det er nok til at hun fortjener å bli sendt ut derfra, spør du meg. Men først ønsker jeg at Jørgen skal forsvinne, for den fyren virker psykisk ustabil så slem som han er! 

Bra skrevet, og for å tilføre en ting til; atferden til Øystein og C.A når Sandra sjekket ut sist uke eller hvordan C.A responderte når Malin valgte feil farge. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Agent2840 skrev:

Bra skrevet, og for å tilføre en ting til; atferden til Øystein og C.A når Sandra sjekket ut sist uke eller hvordan C.A responderte når Malin valgte feil farge. 

Og det mest absurde er jo at det ikke hadde noe som helst å si spillmessig. Han skjelte henne ut hele kvelden - og det for noe hun hadde tolket helt riktig. Da han forstod at det ikke hadde en innvirkning i spillet dro han den "de andre vil se på oss som svake". Tullprat. Han klarer bare ikke å innrømme at han tok feil og oppførte seg helt urimelig. 

• Liker 5
Skrevet

Hva er det Celester tenker med?!

Nina reddet jo oppholdet til kjerringa sist uke, og nå ser hun plutselig på Nina som en "dirty spiller" og en trussel? Nina og Eileen tok imot denne dama med åpne armer, og de er noen av de ytterst få der inne som ikke har pratet nedlatende om Celester. 

Ahhh. Kan ikke tro at jeg digget denne dama bare igår. Hun er jo egentlig bare like underkuet som Malin og Stine, som følger alle ordre fra den blonde badboysen sin. Og ikke minst Jørgens holdninger? Æsj, jeg spyr!. Og hva jeg tenker om den såkalte "kongen" av PH seg nok ikke på trykk. 

• Liker 20
Skrevet
8 minutter siden, Gætzby skrev:

Hva er det Celester tenker med?!

Nina reddet jo oppholdet til kjerringa sist uke, og nå ser hun plutselig på Nina som en "dirty spiller" og en trussel? Nina og Eileen tok imot denne dama med åpne armer, og de er noen av de ytterst få der inne som ikke har pratet nedlatende om Celester. 

Ahhh. Kan ikke tro at jeg digget denne dama bare igår. Hun er jo egentlig bare like underkuet som Malin og Stine, som følger alle ordre fra den blonde badboysen sin. Og ikke minst Jørgens holdninger? Æsj, jeg spyr!. Og hva jeg tenker om den såkalte "kongen" av PH seg nok ikke på trykk. 

Joda, Eileen og Nina har også pratet nedlatene om Celseter, kalte henne dum forrige uke.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Phung skrev:

Joda, Eileen og Nina har også pratet nedlatene om Celseter, kalte henne dum forrige uke.

Når gjorde de det? Det har ikke jeg fått med meg. Det eneste jeg har fått med meg er hvordan Malin og Sandra snakket om henne ved bassenget og hvordan CA imiterte henne. 

Det eneste jeg kan tenke meg er at det ble sagt i sammenheng med at hun valgte CA som konge, men jeg kan ikke komme på noe særlig oppsiktsvekkende. 

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Når gjorde de det? Det har ikke jeg fått med meg. Det eneste jeg har fått med meg er hvordan Malin og Sandra snakket om henne ved bassenget og hvordan CA imiterte henne. 

Det eneste jeg kan tenke meg er at det ble sagt i sammenheng med at hun valgte CA som konge, men jeg kan ikke komme på noe særlig oppsiktsvekkende. 

De satt på rommet og snakte, også sa de at hun var dum. Husker ikke nøyaktig episode og nøyaktig minutt, men tror ikke det var i sammenheng med kongevalget. Mener på at det var nermere slutten av uka, før parsermonien.

AnonymBruker
Skrevet

Fra Sandra sin blogg: "Etter at jeg har kommet hjem fra Paradise Hotel har jeg helt ren samvittighet for hvordan jeg spilte på hotellet". 

:klo: Det gir jo et enda verre inntrykk av henne som person dersom hun mener at det var greit å oppføre seg som hun gjorde. 

• Liker 24
Skrevet

Kjenner det er en liten del av meg som nesten  (merk nesten) håper Nina og Jonas ryker nå, bare for at det kan bli litt intriger i hele denne 'hoffealliansen.' SÅ lei av at Nicolai, Jørgen og forsåvidt Øystein følger etter Carl Aksel som noen lojale hunder! Er det mulig? :angry: 

Fire av fem gutter i samme allianse med Carl i spissen og Øystein som sin høyre hånd. Hva faen er det Jørgen og Nicko egentlig tror kommer til å skje egentlig? Tenker de til sammen har like høy IQ som en glassmanet :murvegg:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...