AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #3301 Skrevet 27. april 2016 3-8 ligger på tv3play Anonymkode: 525ef...0ec
Gjest Joppe Skrevet 27. april 2016 #3302 Skrevet 27. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: 3-8 ligger på tv3play Anonymkode: 525ef...0ec Episodene ligger ikke der. Kun små videosnutter.
Gjest Phung Skrevet 27. april 2016 #3303 Skrevet 27. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: 3-8 ligger på tv3play Anonymkode: 525ef...0ec Hæ, jeg finner det ikke i hvertfall.. finner bare klipp, ikke episoder
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #3304 Skrevet 27. april 2016 7 minutter siden, Phung skrev: Hæ, jeg finner det ikke i hvertfall.. finner bare klipp, ikke episoder Nei, sorry - min feil. Jeg var nok litt rask. Ser at det bare er klipp som ligger der. Anonymkode: 525ef...0ec
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #3305 Skrevet 27. april 2016 17 timer siden, Agent2840 skrev: Stakkars Mikela og Mayoo som nylig sjekket inn, men står i fare. Celester er underholdende og alt det der, men imorgen tror jeg at CA klarer å overtale henne uten problem. Desverre, hadde håpet på at en i hoffet skulle ryke.. Jeg tror å han klarer å overtale henne ja. Dumt at han vant, han var den beste. Håper faktisk Mikela ryker fremfor Mayoo. Har lyst til å se sesong 2 igjen, men det kan jeg vel bare glemme. Anonymkode: f5a4a...373
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #3306 Skrevet 27. april 2016 1 time siden, Notatboka skrev: Ganske sikker på at de ikke er tilgjengelig lenger. Kristin Gjelsvik fra sesong 4 har skrevet at sesongen er borte for godt og da er det rart om 1 og 2 er å oppdrive. Hvorfor? Anonymkode: b4268...6dd
Gjest Notatboka Skrevet 27. april 2016 #3307 Skrevet 27. april 2016 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor? Anonymkode: b4268...6dd Hvorfor hva da? Sesong 4 er ikke lenger på nett.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #3308 Skrevet 27. april 2016 17 minutter siden, Notatboka skrev: Hvorfor hva da? Sesong 4 er ikke lenger på nett. Hvorfor er sesongen borte for godt? Anonymkode: b4268...6dd
Tapas Skrevet 27. april 2016 #3309 Skrevet 27. april 2016 Så usjarmerende og negativ Mikela er huff. 3
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #3310 Skrevet 27. april 2016 4 minutter siden, Tapas skrev: Så usjarmerende og negativ Mikela er huff. Enig! Hun slår til og med Malin i være umoden og barnslig. Anonymkode: 525ef...0ec
LeilaS Skrevet 27. april 2016 #3311 Skrevet 27. april 2016 Håper faktisk Jørgen ryker snart. Han er kjedelig og bidrar ikke med noe der inne. 14
helloAdele Skrevet 27. april 2016 #3312 Skrevet 27. april 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Er Niclas plutselig med i "gjengen-allianse"?? Anonymkode: 525ef...0ec Tror Jonas ville få alliansen til å virke litt større enn den egentlig var. Han utelot også Eileen for ellers hadde nok Mikela klikket Så hva skulle han si? 'Alliansen min består av meg, Nina og Mayoo mot CA, Øystein, Eileen, Malin, Stine, Niclas og Jørgen?'
Beccy87 Skrevet 27. april 2016 #3313 Skrevet 27. april 2016 Jeg hater det nye hotellet! Det er for stort og det ser kaldt ut. Savner mer samspill mellom deltakerene og ikke bare klipp og lim av prateboksen. Synes CA og Celester var verdige vinnere begge to, de var best. Best av de verste kan man vel kanskje si? For nivået i år var bare dårlig, kleint, dårlig og kleint. Flere andre som har nevnt det allerede; det blir for dumt når prod skal legge så mye føringer på hva de kan gjøre i showene. Jeg synes også det er kjedelig når alle drar på med et halvdårlig strippeshow så jeg forstår til dels hvorfor de gjør det.. Men dog, kunne vært en mellomting vel? Håper Celester er kul nok til å stå i mot CA om han prøver å få henne til å lure ut Jonas, Nina eller Eileen. Får også mer og mer sansen for Stine. Hun har selv sagt at hun var syk de første ukene og derfor ikke fikk vist seg slik hun egentlig er. Og jeg synes det lille vi har fått sett den siste tiden (tenker da bla. på sekvensene med synging på rommet med Nicklas) er veldig positive. Og hun der Sara E hadde jeg HELT glemt av, men de øyenbrynene hun hadde der kommer jeg nok til å ha mareritt om lenge. Synes faktisk det er ganske dårlig gjort av prod å ikke gripe inn der og fortelle henne at de ikke var heeeelt heldige.. 7
Gjest Phung Skrevet 27. april 2016 #3314 Skrevet 27. april 2016 (endret) . Endret 27. april 2016 av Phung
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #3315 Skrevet 27. april 2016 44 minutter siden, Beccy87 skrev: ... Får også mer og mer sansen for Stine. Hun har selv sagt at hun var syk de første ukene og derfor ikke fikk vist seg slik hun egentlig er. Og jeg synes det lille vi har fått sett den siste tiden (tenker da bla. på sekvensene med synging på rommet med Nicklas) er veldig positive. Jeg har litt motsatt oppfatning av Stine, før var hun bare anonym, men nå har hun bare blitt klein med skikkelig dårlig humor Den der synginga er bare tragisk, brøler teksten til en gammel Wig Wam-låt liksom? Ser det heller som et feilslått forsøk på å virke "crazy" og morsom når hun helt tydelig ikke er det Håper at jeg tar feil og at det bare er måten hun har blitt klipt på hittil🙈 Anonymkode: 68d8b...ec2 6
Tapas Skrevet 27. april 2016 #3316 Skrevet 27. april 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har litt motsatt oppfatning av Stine, før var hun bare anonym, men nå har hun bare blitt klein med skikkelig dårlig humor Den der synginga er bare tragisk, brøler teksten til en gammel Wig Wam-låt liksom? Ser det heller som et feilslått forsøk på å virke "crazy" og morsom når hun helt tydelig ikke er det Håper at jeg tar feil og at det bare er måten hun har blitt klipt på hittil🙈 Anonymkode: 68d8b...ec2 Har samme oppfatning. Hun virker mer sympatisk nå i hvert fall, men kjedelig og uinteressant er hun. 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #3318 Skrevet 27. april 2016 Hva var greia med Malins show i går? Jeg skjønte ingenting av hun prøvde på. Hun skulle velge mellom stand-up eller dans. Hva valgte hun? Anonymkode: 508c3...b51 2
Agent2840 Skrevet 27. april 2016 #3319 Skrevet 27. april 2016 Jeg ELSKER Mayoo og Celester! Dem er elendige til å spille, men fyfaen så underholdende dem er å se på. Totalt Creepy når Mayoo plutselig begynte å barbere Jonas i nesa (?), når han i en samtale med Eileen plutselig skal opp på rommet for å fikse håret eller når han bare hoster opp brusen uten videre. Helt king kong fyr, og håper virkelig ikke at han må sjekke ut denne uken! := 6
Gjest Phung Skrevet 27. april 2016 #3320 Skrevet 27. april 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva var greia med Malins show i går? Jeg skjønte ingenting av hun prøvde på. Hun skulle velge mellom stand-up eller dans. Hva valgte hun? Anonymkode: 508c3...b51 Hun var coach, tror det må ha vært en "kategori" det også, som vi ikke fikk me oss. For Nina valgte jo standup, Celester tok sexy dans, Stine tok dans og Eilen tok selger
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå