Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Første gang vel 😊😜. Ikke min skyld at mange andre også mener det samme der ute

Anonymkode: 6b1a1...090

Vi kan jo se at det er deg som har skrevet alle de innleggene. :klaske:

Anonymkode: b4268...6dd

• Liker 20
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Første gang vel 😊😜. Ikke min skyld at mange andre også mener det samme der ute

Og alle har samme AB-kode som deg? 

• Liker 13
Skrevet
20 minutter siden, LeilaS skrev:

Synes de burde vært fredet eller noe. Utrolig kjipt å ryke etter noen få dager.  Men kongen og dronningen bestemmer hvem av de som ryker? 

Mulig det kommer inn en eller en annen uforutsigbart twist. 

• Liker 2
Skrevet

Synes at nivået egentlig var veldig lavt i år.. Blir litt tørt.. Klart mye mer vanskelig når de får begrensninger, men likevel. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, Phung skrev:

Eileen sitt show var litt skuffende, tror hun kunne fått til noe bra om hun hadde gitt mer

Ja, hvorfor svingte hun ikke pisken f.eks?! Eller snakket med tilgjort sensuell stemme som kunne skapt litt underholdning.

-

HAHA, jeg dævva av latter av Kevin ass, måten han lo på da han fikk den ølen av Nina :skratte::hoho: 

Anonymkode: a3fd2...f8e

• Liker 6
Skrevet

Celester var en velfortjent vinner, liker henne kjempegodt, men håper hun ikke blir rundtlurt av CA & co og blir en del av alliansen deres!! Likte ikke Mikela til å begynne med, men får bare mer og mer sansen for henne. Hun er morsom og ærlig, og heller ikke altfor høy på pæra i motsetning til visse andre, håper hun klarer seg ut uken! Syns faktisk at Eileen sin forrestilling var dårligere enn Mikela sin, i det miste viste Mikela et talent. Etter all denne ventingen på at Mayo og Mikela skal sjekke inn igjen så er begge i risiko for å ryke ut igjen:riste:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjære vene... 

H*n har hvertfall endelig fått med seg hvor høy han er da, så slipper heldigvis det gnålet.

Anonymkode: e4901...e76

• Liker 3
Skrevet

Hører på 110% Paradise nå, og de snakket nettopp med Sandra på telefonen. Der tok de opp den hendelsen da Lekka kastet den shampooflaska. Da fortalte Sandra at hun hadde blitt klippet veldig dum, og at man kunne se det ved de feks snakte om en gresshoppe på rommet, men hun snakte om en flue eller noe sånn, vanskelig å forklare.

De snakte også om planen om å forføre Øystein, da sa hun at planen om å få de to til å ligge sammen var bare hennes plan, og at Stine og Malin ikke visste noe om det. Stine og Malin trodde altså bare at planen var å holde Øystein borte fra Eileen slik at de skulle bli usikre på hverandre. Så stemmer nok at Stine lå med han fordi hun hadde lyst, og ikke for å være slem.

AnonymBruker
Skrevet

Er så jævlig lei av engelsken til Celester, så hvis hun faen ikke sjekker ut snart så slutter jeg nesten å se på. Hun er jo bare surrete, greier ikke ta valgene sine selv. Og da hun sa til Jørgen hvem som hadde sagt de greiene om at han vil ha henne ut. Nei fy faen.

Anonymkode: 9c189...118

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er så jævlig lei av engelsken til Celester, så hvis hun faen ikke sjekker ut snart så slutter jeg nesten å se på. Hun er jo bare surrete, greier ikke ta valgene sine selv. Og da hun sa til Jørgen hvem som hadde sagt de greiene om at han vil ha henne ut. Nei fy faen.

Anonymkode: 9c189...118

Det er din subjektive mening om Celester, og jeg regner med at de aller fleste av seerne faktisk digger dama. Og selvfølgelig sa hun det til Jørgen ? Han er jo partneren hennes, og Mayoo har hun kjent til i en dag. Hun trekker selvfølgelig det dårligste kortet i spillinga, men er meget underholdende kvinne og gjør faktisk PH verdt å se på. 

7 timer siden, Phung skrev:

Blitt litt anderledes med åra:fnise:

Den norske sesongen der var bokstavelig talt en kontrast i positiv forstand til de siste sesongene nå. Riktignok var årets Mr og miss Paradise bedre enn sesong 5,6 og 7. Men langt ifra så bra som sesong 1 og 2 altså. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Phung skrev:

Hører på 110% Paradise nå, og de snakket nettopp med Sandra på telefonen. Der tok de opp den hendelsen da Lekka kastet den shampooflaska. Da fortalte Sandra at hun hadde blitt klippet veldig dum, og at man kunne se det ved de feks snakte om en gresshoppe på rommet, men hun snakte om en flue eller noe sånn, vanskelig å forklare.

De snakte også om planen om å forføre Øystein, da sa hun at planen om å få de to til å ligge sammen var bare hennes plan, og at Stine og Malin ikke visste noe om det. Stine og Malin trodde altså bare at planen var å holde Øystein borte fra Eileen slik at de skulle bli usikre på hverandre. Så stemmer nok at Stine lå med han fordi hun hadde lyst, og ikke for å være slem.

Og det tror du på? Virkelig? Du kan da ikke være så naiv.

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Audun må jo snart bli kåret til Norges kjekkeste mann. Han ser sinnsykt bra ut

Ironi? Han er sikkert fin, men ikke SÅ pen. Dessuten har han ikke grønne øyne som du nevner. :)

Anonymkode: 77d00...714

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må si meg enig i at det rusler litt i eggstokkene av å se på Lord Sørseth. 

Hva er det som er så bra med han? Pga av at han har på seg den dressen?

Anonymkode: 77d00...714

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og det tror du på? Virkelig? Du kan da ikke være så naiv.

Sa forsåvidt aldri at jeg trodde på henne, påpekte bare at hun sa det. Om det er sant eller ikke vet ikke jeg, men så episoden igjen og det hun sier stemmer jo. Også sier det seg jo selv at de klipper det slik at det blir gøy å se på.

Det med Stine tror jeg er sant, ser ikke hvorfor hun skulle løyet om det, da det ikke forsvarer henne på noen som helst måte

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Phung skrev:

Sa forsåvidt aldri at jeg trodde på henne, påpekte bare at hun sa det. Om det er sant eller ikke vet ikke jeg, men så episoden igjen og det hun sier stemmer jo. Også sier det seg jo selv at de klipper det slik at det blir gøy å se på.

Det med Stine tror jeg er sant, ser ikke hvorfor hun skulle løyet om det, da det ikke forsvarer henne på noen som helst måte

Det er jo åpenbart hvorfor hun lyver. Å ligge med noen for taktikken sin skyld og for å såre noen setter jo henne i et mye dårligere lys enn å ligge med noen uten noen bakenforliggende intensjoner. 

Hvorfor skulle forresten Stine rydde opp i buskaset, noe hun poengterte at hun aldri gjorde der inne, dersom det ikke var planlagt?

• Liker 2
Skrevet (endret)
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo åpenbart hvorfor hun lyver. Å ligge med noen for taktikken sin skyld og for å såre noen setter jo henne i et mye dårligere lys enn å ligge med noen uten noen bakenforliggende intensjoner. 

Hvorfor skulle forresten Stine rydde opp i buskaset, noe hun poengterte at hun aldri gjorde der inne, dersom det ikke var planlagt?

Sandra sa at det var hennes plan og få de til å ligge sammen og at Stine og Malin ikke visste det. Altså setter det ikke Sandra i noe bedre lys, da hun forsatt prøvde å få noen til å ha sex for taktikkens skyld. Derimot var det ikke taktikk fra Stine sin side, da hun bare virket keen på Øystein

Endret av Phung
Skrevet

Noen som vet hva Audun, Celester og Niclas heter på snapchat?

og er det egentlig noen som har klart å finne de tidligere sesongene av Paradise? Leter etter sesong 1,2,4 og 6..

Gjest Notatboka
Skrevet
2 minutter siden, Phung skrev:

og er det egentlig noen som har klart å finne de tidligere sesongene av Paradise? Leter etter sesong 1,2,4 og 6..

Ganske sikker på at de ikke er tilgjengelig lenger. Kristin Gjelsvik fra sesong 4 har skrevet at sesongen er borte for godt og da er det rart om 1 og 2 er å oppdrive.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...