AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #3181 Skrevet 26. april 2016 Seriøst, han der Kevin var nesten creepy. Ekkel, rett å slett. Sorry! Anonymkode: 525ef...0ec 4
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #3182 Skrevet 26. april 2016 Flere enn meg som stusser over hvor varmt Jørgen og Stine har blitt tatt imot av "hoffet"? De er jo begge så utrolig anonyme og gir ingenting av seg selv.. Anonymkode: d99e7...ad8 1
Hattivatti Skrevet 26. april 2016 #3183 Skrevet 26. april 2016 (endret) Jeg synes Mr. og Miss. Paradise har blitt en vits egentlig. De burde gjøre litt mere utav det igjen slik at guttene får en reel kjans. Slik det var i går så ble det jo håpløst for flere av dem å klare å prestere noe skikkelig. Endret 26. april 2016 av The Silence 3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #3184 Skrevet 26. april 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flere enn meg som stusser over hvor varmt Jørgen og Stine har blitt tatt imot av "hoffet"? De er jo begge så utrolig anonyme og gir ingenting av seg selv.. Anonymkode: d99e7...ad8 Bruk å kast av Hoffet. Anonymkode: 525ef...0ec 3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #3185 Skrevet 26. april 2016 Jeg reagerer mer på at vi nesten ikke får se noe av samspillet mellom deltakerne. Tidligere sesonger har vi fått blitt kjent mer med deltakerne fordi vi har fått sett se prate sammen, det er det ekstremt lite av i år. Så jeg tenker at de er nok ikke så anonyme som vi tror, vi får bare ikke se det. Anonymkode: 9217a...fc6 9
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #3186 Skrevet 26. april 2016 12 timer siden, Agent2840 skrev: Eileeen sugde Øystein? Ble litt skuffet nå. Utdrag fra Eileen sin blogg, eileener.blogg.no:"Forresten dere, jeg sugde ikke Øystein i noen trapp ! Jeg sa "fakta" på spørsmålet til Carl Aksel, for at han skulle få av seg fillene å bli ferdig med showet sitt. Enkelt og greit! Jeg kan garantere dere en ting, HVIS jeg noen gang hadde gjort noe sånt så ville det ALDRI skjedd i noen trapp, og TV3 ville aldri i verden oversett noe slik . Det hadde kommet på TV uansett hva." Anonymkode: ae16f...a4c 5
Kassiopeia Skrevet 26. april 2016 #3187 Skrevet 26. april 2016 Produksjonen har rævkjørt Mr og Mrs Paradise konseptet, og det er rett og slett bare et blekt minne av hva det en gang var. Før var det virkelig betydning av å vinne noe som var det nærmeste vi kommer en missekonkurranse. De måtte virkelig legge sjela si i å vinne, og de måtte virkelig kjempe ved å by på alle sine beste sider. Både når det gjelder utseende, og ved talenter og kunnskaper. Greit nok at det ble tatt noen taktiske valg før det ble sånn at en jury skulle kåre vinnerne, men jeg føler ikke at det er mindre taktisk nå. Det ENESTE de gjør nå er en kort "talentkonkurranse" hvor de faen ikke får vise fram sine virkelige talenter en gang, men får utdelt noen simple og komiske temaer. Det eneste formålet nå med å vinne, er at man får litt fordeler den enkelte uken konkurransen er. Tidligere var det faktisk stort å vinne. Faen da den forbanna produksjonen av noen mennesker!! 14
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #3188 Skrevet 26. april 2016 3 timer siden, super-s skrev: Jeg synes det er bedre når det er en jury, for ellers så stemmer de ikke på den som er best. De stemmer heller taktisk, så da er det jo ikke spennende i det hele tatt. Men jeg synes de oppgavene er teite. De burde fått velge selv hva de vil gjøre, sånn som før. Det har ikke vært et problem tidligere. Deltakerne har generelt vært flinke med å legge fra seg taktikken. Anonymkode: b4268...6dd 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #3189 Skrevet 26. april 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Idiotiske sitat, går ikke bort... Flere enn meg som la merke til at i Jørgen sitt dikt så hadde Øystein bare hatt sex med to stykker, når han egentlig har tre jenter på samvittigheten der? Anonymkode: 7076d...93d Jeg tenkte nøyaktig på det samme, men så kom jeg på at jeg har glemt hvem den siste var. Det var Sandra, Stine og ? Jeg er helt blank. Anonymkode: b4268...6dd
Gjest Joppe Skrevet 26. april 2016 #3190 Skrevet 26. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenkte nøyaktig på det samme, men så kom jeg på at jeg har glemt hvem den siste var. Det var Sandra, Stine og ? Jeg er helt blank. Anonymkode: b4268...6dd Mikela, første kvelden
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #3191 Skrevet 26. april 2016 1 minutt siden, Joppe skrev: Mikela, første kvelden Haha, ja, det stemmer. Anonymkode: b4268...6dd
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #3192 Skrevet 26. april 2016 Glemte å nevne Malin som oppkvikkende* Anonymkode: 6b1a1...090
Lady Skrevet 26. april 2016 #3193 Skrevet 26. april 2016 Er det bare meg, eller er det flere som allerede er lei av Celester? Måten hun snakker på 2
Gjest Joppe Skrevet 26. april 2016 #3194 Skrevet 26. april 2016 4 minutter siden, Lady skrev: Er det bare meg, eller er det flere som allerede er lei av Celester? Måten hun snakker på Celester er et friskt pust der inne. Tror ikke hun er så interessert i selve spillet, heller bare ha det kult. Hun irriterer egentlig ikke så veldig, men det kan bli litt mye med alle disse amerikansk engelske ordene hun bruker hele tiden.
Lady Skrevet 26. april 2016 #3195 Skrevet 26. april 2016 Et øyeblikk siden, Joppe skrev: Celester er et friskt pust der inne. Tror ikke hun er så interessert i selve spillet, heller bare ha det kult. Hun irriterer egentlig ikke så veldig, men det kan bli litt mye med alle disse amerikansk engelske ordene hun bruker hele tiden. Enig i at hun er et friskt pust, men den norsk/engelsken hennes er jeg så lei ! 3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #3196 Skrevet 26. april 2016 23 minutter siden, Lady skrev: Enig i at hun er et friskt pust, men den norsk/engelsken hennes er jeg så lei ! Ja, det blir litt i overkant mye. Jeg har ikke noe problem med noen engelske ord og uttrykk i blant, men når hver setning er 50% engelsk blir det litt overkill (hehe). Jeg synes uansett personligheten til Celester er fantastisk. Hun er åpen, morsom og tør å være seg selv til det fulle selv om det kan oppleves som litt rart for andre. Det eneste trekket er at hun ikke involverer seg noe særlig i taktikken og kan muligens bli styrt litt (les: Carl Aksel). Håper at hun holder seg til Gjengen allianse. Anonymkode: b4268...6dd 9
Agent2840 Skrevet 26. april 2016 #3197 Skrevet 26. april 2016 42 minutter siden, Lady skrev: Er det bare meg, eller er det flere som allerede er lei av Celester? Måten hun snakker på Heller en Celester enn ti Stine eller hundre Sandra som naboer. Syntes samtlige av deltakerne inne på hotellet er relativt like, så TV3 skal ha absolutt ha Credits for castinga av deltakerne som f.eks Celester. Hun er vel den eneste kvinnen der inne med en typ hip hop / afroamerikansk attitude, og noe som blir mer og mer populært over hele verden. I tillegg til at hun også appellerer til denne målgruppen som bor i Norge, og det kan dermed også gi utslag på antall seere for tv3. Leste noe med at Paradise har i år økt seerandelen med over 30% enn i fjor, og det er nok mest pga deltakerne. For produksjonen og twistene er helt på trynet, men deltakere som Carl Aksel(misliker riktignok fyren), Mayoo, Celester, Nina og Jonas trekker helhets tv-opplevelsen veldig opp. 3
helloAdele Skrevet 26. april 2016 #3198 Skrevet 26. april 2016 Husker noen Erik sin Mr Paradise? BYGDEGUTT Lo meg ihjel av han fyren 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #3199 Skrevet 26. april 2016 9 minutter siden, helloAdele skrev: Husker noen Erik sin Mr Paradise? BYGDEGUTT Lo meg ihjel av han fyren Hysj. Du må ikke snakke om tidligere deltakere. Da er ikke lov i tråden her skjønner du Anonymkode: db34b...155 3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #3200 Skrevet 26. april 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Utdrag fra Eileen sin blogg, eileener.blogg.no:"Forresten dere, jeg sugde ikke Øystein i noen trapp ! Jeg sa "fakta" på spørsmålet til Carl Aksel, for at han skulle få av seg fillene å bli ferdig med showet sitt. Enkelt og greit! Jeg kan garantere dere en ting, HVIS jeg noen gang hadde gjort noe sånt så ville det ALDRI skjedd i noen trapp, og TV3 ville aldri i verden oversett noe slik . Det hadde kommet på TV uansett hva." Anonymkode: ae16f...a4c Kan noen forklare den her, jeg skjønner virkelig ikke... Caksel måtte kle av seg om deltakerne gjettet riktig, og deltakeren måtte kle av seg om hun/han gjettet feil. Så om Eileen ikke sugde Øystein er jo fakta ukorrekt, ergo måtte Eileen ha kledd av seg? Så når hun sier ar hun sa fakta slik at Caksel måtte kle av seg og bli ferdig med showet gir det jo ikke mening, da var jo fakta det korrekte svaret og Eileen sugde Øystein? Anonymkode: a3272...394 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå