Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Spent på hvilken makt CA vil få. Håper ikke han skal bestemme utfallet på parsermonien. 

Anonymkode: 80c8b...16a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke noe nytt at Eileen er betatt av Øystein, ser virkelig ikke problemet med at hun kan gjøre hva hun vil sammen med han.

Anonymkode: bd4a9...68b

Men om hun har hatt oralsex med ham har hun jo hatt sex med ham. Da blir det teit å gå rundt og snakke om at hun ikke vil ha sex med ham der inne. 

Anonymkode: 508c3...b51

• Liker 3
Skrevet

Skjer med at alle spørsmålene handler om sex? Pinlig og teit. Men må nok bite i det sure eplet og si at Caksel hadde det mest kreative. 

• Liker 5
Skrevet

Mayoo er søt da! Malingsbørstene hans hadde omorganisert seg og da kunne han ikke prestere på sitt fulle :opplyser::fnise:

• Liker 30
Skrevet (endret)

Synes alle bortsett fra Mayoo presterte veldig bra egentlig, veldig posetivt overasket faktisk. Litt bom av Øystein og Jonas og kjøre nesten identisk twist på sitt show, men flinke var de. Synes seieren var fortjent, CA presterte veldig bra.

Hvem tror dere vinner Mrs. Paradise? Ser for meg at Celester har en god sjanse, klarer ikke helt å se for meg hva de andre jentene kan gjøre, hmm.

Endret av Phung
AnonymBruker
Skrevet

Eileen har skrevet på instagram at hun ikke sugde han. Hun svarte det for da måtte c aksel kle av seg. 

Anonymkode: ff18d...c26

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Mayoo fikk meg og et par venninner i det minste til å le, imotsetning til de andre. Her knakk vi sammen da Mayoo viste frem resultatet av malinga si. Helt fantastisk underholdende fyr.. 

Anonymkode: 6b1a1...090

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Men om hun har hatt oralsex med ham har hun jo hatt sex med ham. Da blir det teit å gå rundt og snakke om at hun ikke vil ha sex med ham der inne. 

Anonymkode: 508c3...b51

Jeg er enig med deg. Eileen får selvsagt gjøre hva hun vil der inne og sette de grensene hun føler passer for seg selv, men jeg synes også det er litt merkelig hvordan oralsex er en løsning når sex ikke er et alternativ. 

Jeg tror uansett det dreier seg om filmingen. Jeg har ikke sett noen klipp som viser dette, og hvis de ikke hadde snakket om det hadde det jo heller ikke kommet frem. Vi så jo dem undersøke på hele rommet etter blindsoner. Det er jo noe annet å snakke om at de har hatt sex enn å bli filmet mens de gjør det. 

Anonymkode: b4268...6dd

Skrevet

Dæver forresten av Stine på slutten der, syes hun virker veldig morsom.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Eileen har skrevet på instagram at hun ikke sugde han. Hun svarte det for da måtte c aksel kle av seg. 

Anonymkode: ff18d...c26

Hun har jo sagt det til Stine også. Hvorfor løy hun? 

Det beste med dette for Eileen sin del er jo at det ikke finnes noen bevis for at hun gjorde det. Jeg tror likevel de fant en god blindsone. :)

• Liker 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker
Skrevet

Men HVORFOR er Audun der? Han er jo kjøpt og betalt av produksjonen. Ikke var han en slager på Mr. Paradise-konkurransen i sin tid heller. Han var vel den dårligste. Det er så åpenbart at det ikke er en nøytral vurdering han gir. 

Jeg fatter ikke hvorfor det skal være en jury i det hele tatt. Tidligere var det jo det motsatte kjønnet som bestemte. Det var mer spennende. Nå blir det så stivt, kleint og kjedelig, særlig når juryen ikke kjenner deltakerne og internhumoren. 

Og Sara sine øyenbryn og håret til Kevin. Grøss. Jeg skjønte heller ingenting av den kommentaren Kevin kom med om hvor Nicklas kom fra. Det hele var bare snodig. 

• Liker 14
Skrevet

aff...selvfølgelig ble det CA. I det minste leverte han et bra show, ser ut til at Celester vinner Miss paradise tittelen i morgen)) Mayo er endelig tilbake! Håper han går tilbake til gjengen allianse og at de endelig får noe mer makt.

• Liker 1
Skrevet (endret)

For en kjedelig episode og talentløs tevling. 

Det mest underholdende med episoden var de tidligere deltakerne som så helt fjerne ut, jeg lo meg ihjel hver gang han som så ut som en karikatur av en dum bever var på skjermen. Hun med chola-øyenbrynene og lorden med en bøtte fett i håret var jo også artige karakterer.

Mr. Paradise-deltakerne derimot, not so much..

Knall at Mayoo kom inn igjen, men det visste jo alle, så det ga ikke en salto-i-sofaen-effekt. Rørende å se bromancen til han og Jonas blomstre igjen da :)

Håper jentene har mer å by på, samtidig tviler jeg veldig på det. Er vel bare Celester som kan showe litt der inne, tror de andre blir kleine og talentløse. Celester også forsåvidt, men hun er talentløs på en mer underholdende måte. 

Så kåt den dama er forresten, jeg så bare med et halvt øye i går, men hun var vel helt ohmygaaad over han Audun og, eller? Haha. Hun elsker jo alle menn. 

Endret av Cuntzilla
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Den 1.4.2016 at 0.17, Pavilion skrev:

Idiotiske sitat, går ikke bort...

Flere enn meg som la merke til at i Jørgen sitt dikt så hadde Øystein bare hatt sex med to stykker, når han egentlig har tre jenter på samvittigheten der? 

Anonymkode: 7076d...93d

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Idiotiske sitat, går ikke bort...

Flere enn meg som la merke til at i Jørgen sitt dikt så hadde Øystein bare hatt sex med to stykker, når han egentlig har tre jenter på samvittigheten der? 

Anonymkode: 7076d...93d

Han viste vel ikke om Sandra på det tidspunktet

Anonymkode: 9217a...fc6

• Liker 2
Gjest Rose11
Skrevet (endret)

Mr and Mrs Paradise blir bare kjedeligere og kjedeligere for hvert år. Eneste som faktisk imponerte var CA. Lurer fælt på hva den makten er, men i PH DK pleier de å sende de på photoshoot. Synes det er litt gøy og bildene blir tatt med i vurderingen. 

Endret av Rose11
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men HVORFOR er Audun der? Han er jo kjøpt og betalt av produksjonen. Ikke var han en slager på Mr. Paradise-konkurransen i sin tid heller. Han var vel den dårligste. Det er så åpenbart at det ikke er en nøytral vurdering han gir. 

Jeg fatter ikke hvorfor det skal være en jury i det hele tatt. Tidligere var det jo det motsatte kjønnet som bestemte. Det var mer spennende. Nå blir det så stivt, kleint og kjedelig, særlig når juryen ikke kjenner deltakerne og internhumoren. 

Og Sara sine øyenbryn og håret til Kevin. Grøss. Jeg skjønte heller ingenting av den kommentaren Kevin kom med om hvor Nicklas kom fra. Det hele var bare snodig. 

Jeg synes det er bedre når det er en jury, for ellers så stemmer de ikke på den som er best. De stemmer heller taktisk, så da er det jo ikke spennende i det hele tatt. Men jeg synes de oppgavene er teite. De burde fått velge selv hva de vil gjøre, sånn som før.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, Rose11 skrev:

Tror du Synnøve kommer til å få enda en sjanse? 

Det virker som produksjonen hadde tro på henne, litt som en Tina-type som kunne lage litt bråk. Egentlig tror jeg det er henne bare forsi jeg synes det ville vært uforsvarlig å sende inn Mikela igjen, det virket ikke helt som hun var stabil. Og henne har hvertfall jeg fått nok av🙈

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nytt Mayooquote!

"Jeg vil finne meg en kvinne jeg kan avslutte livet med".

ikke helt heldig🙈🙊 Vær så god om noen vil korrigere quotet. Er dårlig på å huske ting ordrett😏

Anonymkode: 36858...a96

Det første jeg tenke var murder/suicide :sjokkert: Haha.

11 minutter siden, super-s skrev:

Jeg synes det er bedre når det er en jury, for ellers så stemmer de ikke på den som er best. De stemmer heller taktisk, så da er det jo ikke spennende i det hele tatt. Men jeg synes de oppgavene er teite. De burde fått velge selv hva de vil gjøre, sånn som før.

Helt enig. Bedre med jury. Hvis ikke hadde jo hvertfall CA og en av hoffet hans vunnet, selv om de ikke var best. Men at de får urteite oppgaver utdelt ødelegger hele greia. Klovneri liksom. Poesi. Maling?! Hallo, jeg vil underholdes her :laugh: 

Tror Celester vinner i dag. Kan ikke se for meg at de andre klarer å hoste opp noe særlig :fnise:

Anonymkode: 68d8b...ec2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skulle ønske de kunne ta med noen spørsmål å. Ikke bare holde et teit talentshow. Synes produksjonen kunne gjøre litt mer ut av det.

Anonymkode: 80c8b...16a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...