Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gidder seriøst ikke se paradise hotel mer! Det er så jævlig fake alt sammen.

Anonymkode: 05f25...3f4

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke noe nytt at Eileen er betatt av Øystein, ser virkelig ikke problemet med at hun kan gjøre hva hun vil sammen med han.

Anonymkode: bd4a9...68b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Øystein og Jonas dumma seg ut med å kjøre det samme showet. Mayoo var tragisk. Jørgen var kjedelig. Han med tatoveringa var ganske bra? Men Carl laga best show. Dessverre. Kan ikke klage på produksjonen når konkurransen fra de andre er så dårlig.

Anonymkode: 68d8b...ec2

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Asså.. Jeg SKJØNNER at CA vant mr.pærra. Han ga jo virkelig alt! Nicklas faila på teksten, Øystein kløna, Jonas.. skuffa faktisk :(, Jørgen? Hahah. Og Mayoo, veel, søtt, men hahhah nei.

Seff irriterer der meg grenseløst, men CA lagde faktisk liv. Og ikke kom med "avtalt spill" "Lorden kjenner ham fra før". CA fortjente jo faktisk seier. Haha men må si nivået på mr.pærra har falt med åra ass.. Sesong to anyone?

Anonymkode: ee5cb...6ee

• Liker 4
Skrevet

Ok, jeg liker ikke at Carl Aksel vant, men han var faktisk den beste og veldig kreativ. De andre midt på treet. Mayoo var gørr kjedelig. 

AnonymBruker
Skrevet

:sprettoy::rolleyes:

Anonymkode: 33445...e3e

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Øystein og Jonas dumma seg ut med å kjøre det samme showet. Mayoo var tragisk. Jørgen var kjedelig. Han med tatoveringa var ganske bra? Men Carl laga best show. Dessverre. Kan ikke klage på produksjonen når konkurransen fra de andre er så dårlig.

Hva med Nicklas da? 

Anonymkode: b4268...6dd

Skrevet

Er enig med deg. Det dummeste Jonas gjorde var å kjøre samme show som Øystein, til tross for at Jonas hjalp Øystein med sitt show. CA hadde det mest underholdende showet, selv om det egentlig også var ganske tragisk. 

• Liker 2
Skrevet

Faen, ikke Carl Aksel!! Jeg trodde Jonas hadde denne, dumt han lært Øystein noe, og at han ikke dro det så langt som han kunne!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med Nicklas da? 

Han med tatoveringa det, huska ikke hva han het i farta:)

Skrevet

Jeg så for meg at produksjonen kom til å hjelpe CA med å vinne, men han var en verdig vinner, samme hvor lite jeg liker å innrømme det.

• Liker 6
Skrevet

Hvem tror dere sjekker inn i morgen? Jeg tror det er Mikela..

AnonymBruker
Skrevet

Maler? WTF? Ikke rart Mayoo tapte når han hadde dette utgangspunktet. Dette var bare kleint. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Sitronmelis skrev:

Hvem tror dere sjekker inn i morgen? Jeg tror det er Mikela..

Min første tanke var enten Synøve eller Mikela. Jeg holder en knapp på Synøve. Huff:fnise:

AnonymBruker
Skrevet

*grabs popcorn*

Anonymkode: ee5cb...6ee

• Liker 5
Skrevet

Tråden er ryddet for spoiling. 

Mynona, mod. 

• Liker 1
Gjest Rose11
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min første tanke var enten Synøve eller Mikela. Jeg holder en knapp på Synøve. Huff:fnise:

Tror du Synnøve kommer til å få enda en sjanse? 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Rose11 skrev:

Tror du Synnøve kommer til å få enda en sjanse? 

Selvsagt ikke. Så underholdende var hun ikke. 

AnonymBruker
Skrevet

Nytt Mayooquote!

"Jeg vil finne meg en kvinne jeg kan avslutte livet med".

ikke helt heldig🙈🙊 Vær så god om noen vil korrigere quotet. Er dårlig på å huske ting ordrett😏

Anonymkode: 36858...a96

• Liker 25
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan dere ikke ta tidligere sesonger i en annen tråd? Denne tråden dreier seg om PH 2016, og all denne praten om tidligere sesonger er jo ikke relevant for denne sesongen. 

AMEN! Like før jeg selv oppretter en tråd for nostalgiske paradise-fans :fnise: Kjedelig å lese side opp og ned om tidligere sesonger, når man feks ikke har sett paradise før nå, i år :) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...