AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #3081 Skrevet 25. april 2016 Selv om det er SÅ mange som har reagert på øyenskyggen til Sandra holder hun seg fortsatt til den ukledelige blåfargen og den dårlige påleggelsen. Hverdagssminken hennes er så mye mer flatterende, så jeg skjønner virkelig ikke hva som skjer her. Anonymkode: b4268...6dd 1
Ms.Sommerfugl Skrevet 25. april 2016 #3082 Skrevet 25. april 2016 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser ikke hvorfor du har et behov for å klage på at jeg klager på at andre ikke holder seg til tråden. Moderatorene rydder ikke opp i det, og disse som holder på med dette kommer ikke til å slutte av seg selv, så jeg ser ikke hvorfor det er så ille at jeg oppfordrer dem til å holde seg til denne sesongen når det er flere som har reagert på det. Dette er uansett ikke noe jeg har en interesse av å diskutere, og ikke forstår jeg hvorfor du har det. Anonymkode: b4268...6dd Men ærlig talt, det er da måte på hvor pirkete man skal være. Akkurat dette med gamle deltakere er jo mimring, og personlig syns jeg det er moro å se tilbake på gamle sesonger. Det er smak og behag, derfor ser jeg ikke poenget ved å be andre gjøre ditt og datt. Det som skal modereres bort, det blir moderert bort. For å trekke inn et eksempel; hva har Sandras vekt med årets PH å gjøre? "Fordi hun er en deltaker i 2016"? Det er mye man kan reagere på at folk sier i denne tråden, men jeg ser ikke vitsen med å henge seg opp i filleting heller. Det er et par stk som snakker om gamle deltakere når det er helg og PH ikke vises på TV, that's it. 4
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #3083 Skrevet 25. april 2016 11 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev: Men ærlig talt, det er da måte på hvor pirkete man skal være. Akkurat dette med gamle deltakere er jo mimring, og personlig syns jeg det er moro å se tilbake på gamle sesonger. Det er smak og behag, derfor ser jeg ikke poenget ved å be andre gjøre ditt og datt. Det som skal modereres bort, det blir moderert bort. For å trekke inn et eksempel; hva har Sandras vekt med årets PH å gjøre? "Fordi hun er en deltaker i 2016"? Det er mye man kan reagere på at folk sier i denne tråden, men jeg ser ikke vitsen med å henge seg opp i filleting heller. Det er et par stk som snakker om gamle deltakere når det er helg og PH ikke vises på TV, that's it. La meg se om jeg forstår deg rett: Du mener denne personen er pirkete fordi vedkommende kritiserer noe som er skrevet her i tråden. Samtidig kritiserer du vedkommende for akkurat det samme. Du ba jo denne personen slutte å klage og heller skrive noe relevant for denne sesongen. Du er da minst like pirkete selv. Anonymkode: 2b3da...0f7 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #3084 Skrevet 25. april 2016 Får det sagt! Anonymkode: 8edce...d40
Gjest Notatboka Skrevet 25. april 2016 #3085 Skrevet 25. april 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får det sagt! Anonymkode: 8edce...d40 Dette har vel ikke noe med paradise å gjøre, sånn egentlig?
Gjest Phung Skrevet 25. april 2016 #3086 Skrevet 25. april 2016 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selv om det er SÅ mange som har reagert på øyenskyggen til Sandra holder hun seg fortsatt til den ukledelige blåfargen og den dårlige påleggelsen. Hverdagssminken hennes er så mye mer flatterende, så jeg skjønner virkelig ikke hva som skjer her. Anonymkode: b4268...6dd La nå folk få sminke seg som de vill vell
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #3087 Skrevet 25. april 2016 3 minutter siden, Phung skrev: La nå folk få sminke seg som de vill vell Hva er det du egentlig gjør i denne tråden? Det er ingen som har skrevet at hun ikke får lov til å sminke seg slik hun vil, men man må da få lov til å skrive om man synes det er pent eller ikke. Du har også kommentert spørsmålene rundt hvilke av guttene som sminker seg samt kritikken av Sandra på samme måte. Får man ikke lov til å diskutere eller mene noe som helst om denne sesongen eller? Anonymkode: 66399...a5b 3
Gjest Phung Skrevet 25. april 2016 #3088 Skrevet 25. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva er det du egentlig gjør i denne tråden? Det er ingen som har skrevet at hun ikke får lov til å sminke seg slik hun vil, men man må da få lov til å skrive om man synes det er pent eller ikke. Du har også kommentert spørsmålene rundt hvilke av guttene som sminker seg samt kritikken av Sandra på samme måte. Får man ikke lov til å diskutere eller mene noe som helst om denne sesongen eller? Anonymkode: 66399...a5b Da har du tydligvis ikke lest alt som har blitt skrevet både i denne tråden og andre steder. Sminken til Sandra har nærmest blitt et vits. Diskuter spillet, hva deltakrene gjør, hvordan de oppfører seg, hva dere tror skjer osv osv. Synes bare hele tråden er for utsendefiksert.
Gjest Phung Skrevet 25. april 2016 #3089 Skrevet 25. april 2016 Et øyeblikk siden, Phung skrev: Da har du tydligvis ikke lest alt som har blitt skrevet både i denne tråden og andre steder. Sminken til Sandra har nærmest blitt et vits. Diskuter spillet, hva deltakrene gjør, hvordan de oppfører seg, hva dere tror skjer osv osv. Synes bare hele tråden er for utsendefiksert. Diskuter forsåvidt gjerne pene ting om utsende deres, det er bare hyggelig.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #3090 Skrevet 25. april 2016 Helt ærlig, tror dere Lorden bruker/brukte sminke? Og skal slutte nå. Anonymkode: 77d00...714
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #3091 Skrevet 25. april 2016 7 minutter siden, Phung skrev: Da har du tydligvis ikke lest alt som har blitt skrevet både i denne tråden og andre steder. Sminken til Sandra har nærmest blitt et vits. Diskuter spillet, hva deltakrene gjør, hvordan de oppfører seg, hva dere tror skjer osv osv. Synes bare hele tråden er for utsendefiksert. Det er jo ikke så sjokkerende når PH er et utseendefiksert realityshow. Å hetse utseende til andre er ikke greit, men det å diskutere hvordan Sandra sminker seg er da helt harmløst. Det er det samme som å si at man ikke synes at kjolen en person bruker er særlig flatterende og at en annen kjole gir et flottere inntrykk. Det må da være lov til å mene noe annet enn å forgude alt de gjør og tar for seg. Anonymkode: b4268...6dd 4
Gjest Phung Skrevet 25. april 2016 #3092 Skrevet 25. april 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo ikke så sjokkerende når PH er et utseendefiksert realityshow. Å hetse utseende til andre er ikke greit, men det å diskutere hvordan Sandra sminker seg er da helt harmløst. Det er det samme som å si at man ikke synes at kjolen en person bruker er særlig flatterende og at en annen kjole gir et flottere inntrykk. Det må da være lov til å mene noe annet enn å forgude alt de gjør og tar for seg. Anonymkode: b4268...6dd Neida, det er ikke så ille som å hetse kroppen til folk feks. Men synes fortsatt man kan holde meninger om hvordan de sminker og kler seg for seg selv.
Rosewood Skrevet 25. april 2016 #3094 Skrevet 25. april 2016 2 minutter siden, Charlotteh skrev: Hvor er Audun fra? Averøy, Møre og Romsdal
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #3095 Skrevet 25. april 2016 1 time siden, Phung skrev: Da har du tydligvis ikke lest alt som har blitt skrevet både i denne tråden og andre steder. Sminken til Sandra har nærmest blitt et vits. Diskuter spillet, hva deltakrene gjør, hvordan de oppfører seg, hva dere tror skjer osv osv. Synes bare hele tråden er for utsendefiksert. Hvorfor skal du bestemme hva som er lov og ikke lov å diskutere i denne tråden? Skjerp deg. Anonymkode: f252d...0bc 7
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #3096 Skrevet 25. april 2016 Huff, etter å ha sett innledningen på kveldens episode, tror jeg det blir skikkelig "pute-tv" Anonymkode: 525ef...0ec
super-s Skrevet 25. april 2016 #3097 Skrevet 25. april 2016 Åå, nå fikk jeg en flashback fra i fjor eller året før. Hvem var det som sniffet t-skjorten til partneren som hadde blitt sendt ut igjen? Haha. 2
smalls Skrevet 25. april 2016 #3098 Skrevet 25. april 2016 Tilbake til paradise hotel Hvem håper dere blir Mr.Paradise og ms Paradise? Håper Jonas og Nina vinner. CA må ikke vinne. Orker ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #3099 Skrevet 25. april 2016 Er 100% sikker på at Caksel vinner. Han blir båret frem, så noe annet vil overraske stort! Anonymkode: 525ef...0ec 1
super-s Skrevet 25. april 2016 #3100 Skrevet 25. april 2016 1 minutt siden, smalls skrev: Tilbake til paradise hotel Hvem håper dere blir Mr.Paradise og ms Paradise? Håper Jonas og Nina vinner. CA må ikke vinne. Orker ikke. SÅ enig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå