Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Forresten ligger sesong 5. ute på TV3play.dk! :laugh:

Endret av Phung
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, Phung skrev:

kan sees ved å bruke Hola

Anonymkode: e2d05...c29

Gjest Blue Ivy.
Skrevet

Hvilken PH deltager husker dere best? Hvem kan glemme Iselin fra sesong 4? Jeg dauer :hoho:

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, Blue Ivy. skrev:

Hvilken PH deltager husker dere best? Hvem kan glemme Iselin fra sesong 4? Jeg dauer :hoho:

Morsomt at Tommy klager på geografikunnskapene hennes, men så er han ikke noe bedre selv :fnise: 

Anonymkode: 80c8b...16a

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, Phung skrev:

Det kom opp at programmet er blokkert for visning fra denne geografiske posisjonen :(

Skrevet
16 minutter siden, helloAdele skrev:

Det kom opp at programmet er blokkert for visning fra denne geografiske posisjonen :(

Ja, du må laste ned Hola better internett for at det skal funke :)

AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor kan man ikke se de tidligere sesongene (1-6) på tv3play? Har spesifikt lyst å se scripte meg gjennom sesong 2 igjen.

Syntes personlig at det var desidert den beste sesongen, og med de vakreste menneskene. 

Anonymkode: 6b1a1...090

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Phung skrev:

Ser ikke hvorfor dere skal legge dere så mye opp i at Carl Aksel bruker sminke. Gutter ska da få lov til å bruke sminke på samme måte som jenter, uten at de trenger å være homofile.

Det er ingen her som har skrevet noe negativt om sminkebruk på gutter, så det her er jo helt bak mål. Det er én person som er dødelig interessert i sminkebruken på de mannlige deltakerne, og denne brukeren har nok en hensikt med disse spørsmålene. Ikke er det særlig interessant for oss andre, men dette er da helt uskyldige innlegg. 

Anonymkode: b4268...6dd

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Blue Ivy. skrev:

Kan dere ikke ta tidligere sesonger i en annen tråd? Denne tråden dreier seg om PH 2016, og all denne praten om tidligere sesonger er jo ikke relevant for denne sesongen. 

• Liker 10
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan dere ikke ta tidligere sesonger i en annen tråd? Denne tråden dreier seg om PH 2016, og all denne praten om tidligere sesonger er jo ikke relevant for denne sesongen. 

Jeg er egentlig enig, men istedetfor å klage på det, så kan vel du snakke om årets sesong istedetfor å henge deg opp i hva alle andre sier? ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

husker best stephan sætre fra sesong 3. husker dere han eller? han var jo helt crazy

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingen her som har skrevet noe negativt om sminkebruk på gutter, så det her er jo helt bak mål. Det er én person som er dødelig interessert i sminkebruken på de mannlige deltakerne, og denne brukeren har nok en hensikt med disse spørsmålene. Ikke er det særlig interessant for oss andre, men dette er da helt uskyldige innlegg. 

Dette er da ikke første gangen det har blitt nevnt. Det har blit nevnt flere ganger hvor teit det er at Carl Aksel bruker sminke. Bare til å se bakover i tråden.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare å lage en tråd det ;) 

Anonymkode: db34b...155

AnonymBruker
Skrevet

husker best stephan sætre fra sesong 3. husker dere han eller? han var jo helt crazy

Husker ikke han. Husker Mats/Mads fra den sesongen og han var gærn. Sto på hodet og dusjet :fnise: 

Skrevet

Sjokk at Nina og Jonas ble et par da. De delte nyheten sammen i dag på sosiale medier.

De er jo vidunderlige sammen♡♡

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Alja skrev:

Sjokk at Nina og Jonas ble et par da. De delte nyheten sammen i dag på sosiale medier.

De er jo vidunderlige sammen♡♡

Liker at han sa han ikke var interessert i noen berte men heller en tøff jente med bein i nesen :) Mens CAKSEL bl.a ville ha en Babe med bra rumpe og silikon :roll: 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Ms.Sommerfugl skrev:

Jeg er egentlig enig, men istedetfor å klage på det, så kan vel du snakke om årets sesong istedetfor å henge deg opp i hva alle andre sier? ;)

Jeg ser ikke hvorfor du har et behov for å klage på at jeg klager på at andre ikke holder seg til tråden. Moderatorene rydder ikke opp i det, og disse som holder på med dette kommer ikke til å slutte av seg selv, så jeg ser ikke hvorfor det er så ille at jeg oppfordrer dem til å holde seg til denne sesongen når det er flere som har reagert på det. 

Dette er uansett ikke noe jeg har en interesse av å diskutere, og ikke forstår jeg hvorfor du har det. 

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, Phung skrev:

Dette er da ikke første gangen det har blitt nevnt. Det har blit nevnt flere ganger hvor teit det er at Carl Aksel bruker sminke. Bare til å se bakover i tråden.

Nei men det er nok mest sannsynlig samme personen som har mast om det.
Jeg er enig i at guttenes sminkebruk er fullstendig uinteressant så jeg gidder ikke bry meg nå det kommer sånne innlegg. Høyden på deltakerne er også helt uinteressant.

Nå skal jeg se dagens episode... :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser for meg hvordan reaksjonene vil strømme til her etter at kveldens episode er vist på tv skjermen. 

Så den nylig på viaplay sjøl, og en ytterligere kommentar gir jeg ikke på nåværende tidspunkt. 

Men nå håper jeg faktisk på at det kommer en eller annen intenst twist på et senere tidspunkt 

Anonymkode: 6b1a1...090

Jeg regner med du sikter til det TV3 selv har spoilet i fremblikkene? Jeg kan ikke tro hvordan dette i så fall har skjedd, så det blir interessant å se. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...