Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du navn? :) 

Carl Aksel og...?

Anonymkode: 77d00...714

Jeg husker ikke en gang hvem som sjekket inn første uka, så nei, navn husker jeg ikke. men det har jo blitt vist igjennom alle sesongene at gutta sminker seg de også. 

Anonymkode: ffdb9...8e3

AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du navn? :) 

Carl Aksel og...?

Alle gutta sminker seg før f.eks en par-seremoni og samtlige fester (Mayoo nevnte det bla i livestreaminga si for et par uker tilbake). 

Forskjellen er bare at Carl Aksel bruker stort sett sminke til vanlig, på samme måte som enhver kvinne. Men han er ikke alene. Kristian Rene innrømmet det, Harald, CF, Amir, Thomas Holstad osv.. Sikkert flere som bruker det å, men har derimot ikke innrømmet det enn de navnene jeg listet opp her. 

Anonymkode: 6b1a1...090

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle gutta sminker seg før f.eks en par-seremoni og samtlige fester (Mayoo nevnte det bla i livestreaminga si for et par uker tilbake). 

Forskjellen er bare at Carl Aksel bruker stort sett sminke til vanlig, på samme måte som enhver kvinne. Men han er ikke alene. Kristian Rene innrømmet det, Harald, CF, Amir, Thomas Holstad osv.. Sikkert flere som bruker det å, men har derimot ikke innrømmet det enn de navnene jeg listet opp her. 

Okei takk for svar.

Men hvor har du funnet ut det? Har du link der de sier at de bruker sminke? Som f.eks Holstad?

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okei takk for svar.

Men hvor har du funnet ut det? Har du link der de sier at de bruker sminke? Som f.eks Holstad?

:sprettoy:

Anonymkode: b4268...6dd

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

petter pilgaard bruker sikkert sminke og carl eliassen bruker sikkert. kristian rene sa han brukte. marius hagen og micke(sesong 3), raymond furnes og glenn henriksen brukte åpenbart. ser ikke bort i fra at lorden bruker. mange fra sesong 7. og sikkert flere ubetydelige som vi ikke husker

Anonymkode: e2d05...c29

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Okei takk for svar.

Jonas sa det i en episode denne uka (torsdag eller onsdag). 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

petter pilgaard bruker sikkert sminke og carl eliassen bruker sikkert. kristian rene sa han brukte. marius hagen og micke(sesong 3), raymond furnes og glenn henriksen brukte åpenbart. ser ikke bort i fra at lorden bruker. mange fra sesong 7. og sikkert flere ubetydelige som vi ikke husker

Anonymkode: e2d05...c29

Petter Pilgaard bruke sminke? Han er jo dønn bleik. Ser heller ikke for meg KR bruke sminke, slår meg ikke som den typen.

Glenn Henriksen er jo homofil, så han bruker nok.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, drikkerbrushverdag skrev:

Jonas sa det i en episode denne uka (torsdag eller onsdag). 

Sa hva da? :)

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sa hva da? :)

... At Carl Aksel bruker sminke. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, drikkerbrushverdag skrev:

... At Carl Aksel bruker sminke. 

Ja, det tror jeg nok de aller fleste vet.

Mer nysgjerrig på de andre du nevner. :)

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det tror jeg nok de aller fleste vet.

Mer nysgjerrig på de andre du nevner. :)

Who cares??

Selv i en så useriøs tråd som Paradise Hotel 2016 hvor vi diskuterer banale ting som om folk promper eller om det er lydeffekter, så tar altså dette temaet kaka.

Det var en person her som kunne liste opp høyden på alle etter å ha gjort grundig research, kanskje h*n kan liste opp hvem som bruker solpudder også. Dette må åpenbart til bunns i :legrine:

• Liker 9
Skrevet
Den 23.4.2016 at 9.20, Cuntzilla skrev:

OK, for å hive meg inn i den evigvarende Sandra-diskusjonen:

Sandra kom veldig skjevt ut av det i starten for meg, hun virkelig godtet seg over å kaste ut de nye, han ene hadde vel ikke gjort en flue fortred engang. Og Lekka hadde faktisk bare gjort en flue fortred, ref. shampoflaske-situasjonen. Hun kom så ekstremt dårlig ut av den situasjonen når hun løy, overdramatiserte og bare dro baksnakkingen så altfor langt.

Hun oppførte seg som alles verste mareritt fra ungdomsskolen, og det sjalusidrevne, unyanserte "hatet" mot Eileen og forsøket på å såre henne ved å gjøre en dårlig versjon av å stjele typen er jo bare nok et eksempel på den type oppførsel som jo bare forsterker det dårlige inntrykket man fikk i starten. 

Alt blir jo også overdrevet på Paradise, det er jo nærmest Good vs Evil, selv om begge sidene ikke nødvendigvis er så mange mil fra hverandre i moral. I tillegg klipper produksjonen inn all baksnakkingen de kommer over, og sist - men definitivt ikke minst - så ser man alt Sandra gjør i lyset av den hårreisende oppførselen i Lekka-situasjonen i starten. Så det er ikke veldig rart at hun har fått den tvilsomme æren av å bli kåret til årets såkalte Paradise-bitch. Og det er faktisk litt selvforskyldt, eneste hun kanskje ikke hadde innsett var at hun var med i et program som trengte å male opp en såkalt bitch (hjelp meg, finnes det ikke et bedre ord??) sånn at veien til å bli det er ekstremt kort.

Så, Sandra: Sorry altså, kjipt å være deg nå, men du kan ikke skylde på klipping heller. Jeg må si som enhver god PR-rådgiver ville sagt, her er det bare å legge seg flat og beklage, så vinner du folket over på din side igjen =)

Hihihi :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på opphavsretten og persondebatt.

Kragebein, mod

Skrevet (endret)

ELSKER når Henning som eneste gutt står sammen  med alle jentene og danser, hehe <3 

Ble litt lei meg for at Henning, Sandra og røk ut nå jeg :P Jaja, de to var jo i feil allianse

Endret av helloAdele
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Petter Pilgaard bruke sminke? Han er jo dønn bleik. Ser heller ikke for meg KR bruke sminke, slår meg ikke som den typen.

Glenn Henriksen er jo homofil, så han bruker nok.

Jo, jo. Kristian Rene er jo mer feminin enn kvinner flest. http://www.tv3play.no/programmer/paradise-hotel/269094

Gjest bruker83924
Skrevet
4 timer siden, helloAdele skrev:

Å herregud! Savner den sesongen:hjerte:

Gjest Notatboka
Skrevet
4 timer siden, helloAdele skrev:

Herlighet, paradise var så mye bedre før. Deltakerne lagde mye mer liv/"show" og var generelt mer underholdende.

Gjest Rose11
Skrevet
9 timer siden, ElizabethTaylor skrev:

Å herregud! Savner den sesongen:hjerte:

Sesong 5 var en god sesong. Savner Kristian Rene, Birger, Isabell, Louis, Tina osv. Castingen var veldig bra :) 

Skrevet

Det var den beste sesongen!

Skrevet

Ser ikke hvorfor dere skal legge dere så mye opp i at Carl Aksel bruker sminke. Gutter ska da få lov til å bruke sminke på samme måte som jenter, uten at de trenger å være homofile.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...