AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #3021 Skrevet 22. april 2016 42 minutter siden, Phung skrev: Sandra sin oppførsel er langt i fra så fæl som det oppførselen til Lene og Nanna sin var. Si meg hva er det egentlig Sandra har sagt/gjort som er så sjukt grusomt som dere skal ha det til? Synes dere overreagerer veldig, for så fæl er hun virkelig ikke. Det er jo det jeg skrev i innlegget mitt, så jeg forstår ikke hvorfor du føler et behov for å påpeke det. Det er uansett ikke poenget mitt. Lene bortforklarer sin dårlige oppførsel på PH med at hun ble dårlig fremstilt av produksjonen. Det samme gjør Sandra. De begge klarte å sette seg selv i et dårlig lys. Bare for å nevne noe: Hun lyver. Da snakker jeg ikke om taktisk lyving, men unødvendig og ondskapsfull lyving om Lekka for å få hele gruppa imot han. Hun fikk et drapsforsøk på et insekt til å virke som et drapsforsøk på henne. Har hun lagt seg flat her kanskje? Lekka ba faktisk om unnskyldning dagen etter for det han sa, men Sandra løftet ikke ett øyenbryn engang. Hun baksnakker. Hun fikk jo ikke akkurat de anklagene på Pandoras uten grunn. Hun har konsekvent baksnakket Eileen, og ikke for å snakke om de imitasjonene Sandra og Malin drev med av Eileen over hvordan hun pustet og snakket. Ikke minst ekskluderer de henne. Eileen har snakket flere ganger om at hun er sliten av det, noe vi også så godt i en episode. Hun er utspekulert og legger planer som skal såre andre. Du har vel ikke glemt mesterplanen om å ligge seg til topps slik at partnerskapet mellom Eileen og Øystein skulle bli dårligere og at Eileen derfor skulle gå ut? De gjorde sport i å få ut Eileen. Det er greit det, men her gikk de altfor langt. Det var ondskapsfullt og smakløst. Anonymkode: b4268...6dd 17
Gjest Phung Skrevet 22. april 2016 #3022 Skrevet 22. april 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo det jeg skrev i innlegget mitt, så jeg forstår ikke hvorfor du føler et behov for å påpeke det. Det er uansett ikke poenget mitt. Lene bortforklarer sin dårlige oppførsel på PH med at hun ble dårlig fremstilt av produksjonen. Det samme gjør Sandra. De begge klarte å sette seg selv i et dårlig lys. Bare for å nevne noe: Hun lyver. Da snakker jeg ikke om taktisk lyving, men unødvendig og ondskapsfull lyving om Lekka for å få hele gruppa imot han. Hun fikk et drapsforsøk på et insekt til å virke som et drapsforsøk på henne. Har hun lagt seg flat her kanskje? Lekka ba faktisk om unnskyldning dagen etter for det han sa, men Sandra løftet ikke ett øyenbryn engang. Hun baksnakker. Hun fikk jo ikke akkurat de anklagene på Pandoras uten grunn. Hun har konsekvent baksnakket Eileen, og ikke for å snakke om de imitasjonene Sandra og Malin drev med av Eileen over hvordan hun pustet og snakket. Ikke minst ekskluderer de henne. Eileen har snakket flere ganger om at hun er sliten av det, noe vi også så godt i en episode. Hun er utspekulert og legger planer som skal såre andre. Du har vel ikke glemt mesterplanen om å ligge seg til topps slik at partnerskapet mellom Eileen og Øystein skulle bli dårligere og at Eileen derfor skulle gå ut? De gjorde sport i å få ut Eileen. Det er greit det, men her gikk de altfor langt. Det var ondskapsfullt og smakløst. Anonymkode: b4268...6dd Greit, det med Lekka var ganske teit, det er jeg enig i. Hun er langt i fra den eneste som baksnakker, det gjør egentlig alle der inne. Både Stine, Malin, Sandra og Eilen og Nina. Ingen er bedre enn noen andre når det kommer til det stykket føler nå jeg. I tillegg til at jeg tror at mye av baksnakkingen som skjer fra de "snille" sin side blir klippet bort nettopp pga Det Sandra skriver at de som klipper dette mest sansynlig ønsker å skapet et skille mellom "De snille" og "De slemme" for å lage bra TV. Når det kommer til ekskludering av Eileen er jo dette bare når det kommer til det taktiske, noe som egentlig er logisk da de tror/vet at Eileen sier det de snakker om videre til Nina (som også er forståelig fra Eileen sin side da de er i to forskjellige allianser). Men et er jo ikke sånn at de fryser henne ut når det kommer til det sosiale på dagtid og fester osv. Enig i at det er teit å bruke kroppen sin som en del av spillet, absolutt. Men nå skal det sies at det ikke virket som om dette var ren taktikk, da det virket som Stine var keen på Øystein i utgangspunktet. Virket heller ikke som om det var for å direkte såre Eileen (noe som beviser dette er jo at de ikke ville fortelle noe til henne, og heller kom opp med en dekkhistorie om at Sandra hadde spydd osv) var nok mer ment for å redde inn Stine enn det var for å såre Eileen. Men som sagt, enig i at det å bruke kroppen sin for å komme langt er litt lavmål, men virket ikke som om det var direkte ondt ment.
Cuntzilla Skrevet 23. april 2016 #3023 Skrevet 23. april 2016 OK, for å hive meg inn i den evigvarende Sandra-diskusjonen: Sandra kom veldig skjevt ut av det i starten for meg, hun virkelig godtet seg over å kaste ut de nye, han ene hadde vel ikke gjort en flue fortred engang. Og Lekka hadde faktisk bare gjort en flue fortred, ref. shampoflaske-situasjonen. Hun kom så ekstremt dårlig ut av den situasjonen når hun løy, overdramatiserte og bare dro baksnakkingen så altfor langt. Hun oppførte seg som alles verste mareritt fra ungdomsskolen, og det sjalusidrevne, unyanserte "hatet" mot Eileen og forsøket på å såre henne ved å gjøre en dårlig versjon av å stjele typen er jo bare nok et eksempel på den type oppførsel som jo bare forsterker det dårlige inntrykket man fikk i starten. Alt blir jo også overdrevet på Paradise, det er jo nærmest Good vs Evil, selv om begge sidene ikke nødvendigvis er så mange mil fra hverandre i moral. I tillegg klipper produksjonen inn all baksnakkingen de kommer over, og sist - men definitivt ikke minst - så ser man alt Sandra gjør i lyset av den hårreisende oppførselen i Lekka-situasjonen i starten. Så det er ikke veldig rart at hun har fått den tvilsomme æren av å bli kåret til årets såkalte Paradise-bitch. Og det er faktisk litt selvforskyldt, eneste hun kanskje ikke hadde innsett var at hun var med i et program som trengte å male opp en såkalt bitch (hjelp meg, finnes det ikke et bedre ord??) sånn at veien til å bli det er ekstremt kort. Så, Sandra: Sorry altså, kjipt å være deg nå, men du kan ikke skylde på klipping heller. Jeg må si som enhver god PR-rådgiver ville sagt, her er det bare å legge seg flat og beklage, så vinner du folket over på din side igjen =) 12
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #3024 Skrevet 23. april 2016 37 minutter siden, Cuntzilla skrev: Så, Sandra: Sorry altså, kjipt å være deg nå, men du kan ikke skylde på klipping heller. Jeg må si som enhver god PR-rådgiver ville sagt, her er det bare å legge seg flat og beklage, så vinner du folket over på din side igjen =) Det er faktisk det beste å gjøre i en slik situasjon. Da virker man mer ydmyk ved at det går inn på en ved å se seg slik på TV. Å legge seg flat og beklage viser at man tar avstand fra slik oppførsel og er lei seg for hvordan man fremstod. Når man bortforklarer det med at det er produksjonens feil viser man lite selvinnsikt ved at man ikke tar ansvar for en dårlig oppførsel. Seerne har sett den dårlige oppførselen, og dette forsvinner ikke bare fordi en deltaker skriver at det var produksjonens feil. Det er lite troverdig. Anonymkode: b4268...6dd 10
Gjest Rose11 Skrevet 23. april 2016 #3025 Skrevet 23. april 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er faktisk det beste å gjøre i en slik situasjon. Da virker man mer ydmyk ved at det går inn på en ved å se seg slik på TV. Å legge seg flat og beklage viser at man tar avstand fra slik oppførsel og er lei seg for hvordan man fremstod. Når man bortforklarer det med at det er produksjonens feil viser man lite selvinnsikt ved at man ikke tar ansvar for en dårlig oppførsel. Seerne har sett den dårlige oppførselen, og dette forsvinner ikke bare fordi en deltaker skriver at det var produksjonens feil. Det er lite troverdig. Anonymkode: b4268...6dd Verste er jo at hun dytter det over på Eileen og Nina. Mener de var jo like ille liksom. Samme sa Isabel fra i fjor (etter raserianfallet da hun røyk ut) at Audun kalte Sara for traktorlesbe (noe I den duren ) for å vise at hun var ikke den eneste som var frekk den episoden.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #3026 Skrevet 23. april 2016 2 minutter siden, Rose11 skrev: Verste er jo at hun dytter det over på Eileen og Nina. Mener de var jo like ille liksom. Samme sa Isabel fra i fjor (etter raserianfallet da hun røyk ut) at Audun kalte Sara for traktorlesbe (noe I den duren ) for å vise at hun var ikke den eneste som var frekk den episoden. Ja, helt enig. Som om deres oppførsel rettferdiggjøres ved at andre også oppførte seg dårlig. Da har man misforstått noe grunnleggende her. Man kritiserer jo oppførselen deres, ikke at de var de eneste som oppførte seg slik. Anonymkode: b4268...6dd 5
Gjest Koy Skrevet 23. april 2016 #3027 Skrevet 23. april 2016 16 timer siden, Phung skrev: Synes alle som sier at Sandra er så grusom skal lese dette: http://m.sandrabrataker.blogg.no/1461281903_nr_is_fryser_blod.html Ser det har blitt sagt tidligere, men det er et godt poeng; at de klipper alle litt sånn de ønsker. De klipper f.eks. Sandra som en bitch, og tar derfor bare med de sidene av henne. Eileen derimot klipper de veldig snill og uskyldig og derfor tar de ikke med de andre sidene hennes. Carl Aksel vill de ha som en arrogant klyse, så de tar ikke med de andre sidene hans. Sånn er det nok med hver og en av deltakerene. Viktig å huske på at det ikke er fæle mennesker i virkeligheten, selv om de kanskje blir fremstilt frekke på TV.,Hørt at Sandra b.la. har fått flere drapstrusler (antagligvis av veldig unge seere) noe som ikke er greit i det hele tatt. Viktig å ikke blande TV og virkelighet. Sikter ikke til noen spesielle her i forumet bare så det er sagt. Men tenker det alikevell er viktig å si det, for vet ikke hvem som leser inne i forumet, og det kan liksågodt være 12 åringer som leser dette, og det er ikke alle som forstår, desverre. Enig i dette. Personlig har jeg aldri hatt noe særlig i mot Sandra som tydeligvis ganske mange har, synes hun virker som en helt normal person. Litt usikker ganske, men synes hun virket som en grei person størsteparten av tiden (Synes som sagt Malin har en myyye mindre tiltalende personlighet ). Eileen er nok ikke så perfekt som hun blir presentert hun heller, tror mange her inne kommer til å få seg en stor overraskelse så snart hun gjør noe som ikke er fullstendig engleaktig. Viktig å huske at det er et spill de har meldt seg på og ikke noe Mor Theresa konkurranse.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #3028 Skrevet 23. april 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Sorry, alt jeg skulle sitere forsvant... Men. Mange av dere er jævlig naive mtp hva som foregår her. TV3 skal lage bra TV, og de kaster unge, dumme mennesker til løvene for å få høyest mulig seertall (inntekter). Klart produksjonen styrer mye av det som skjer, og klart de fremstiller deltagerne akkurat slik de ønsker! Ja, Sandra har sagt og gjort det vi har sett og hørt på TV, men dere må huske på at mye av det f.eks Nina og Eileen har sagt og gjort kan være klippet bort. Nettopp fordi de kun er ute etter å tjene massevis av penger på "bra TV". De lager en story her, og den er ikke nødvendigvis 100% basert på den virkeligheten deltagerne opplever der inne. De er til syvende og sist bare brikker i et spill. Jeg tror dessuten det er nokså vanskelig for dem som ikke har vært der å sette seg inn i hvordan man kan påvirkes av å være isolert på et hotell i ukesvis, hvor alt man foretar seg blir filmet, og f.eks hva man får snakke om av private ting er regulert. Jeg har sittet og sett på, men jeg tror dette blir siste sesongen. Jeg synes det er kvalmende og kynisk av TV3 å bruke unge, naive mennesker på denne måten. Mange får problemer når de kommer ut, og blir utsatt for hets og trusler. Denne tråden er nok bare barnematen i forhold til hva deltagere som f.eks Sandra er nødt til å forholde seg til i hverdagen. Pærra er noe av det verste søppel som har blitt vist på TV, og noe av det verste er at unge helt ned i 12-13 årsalderen sitter og ser på dette. Fy faen, for en forsøpling av folks hoder. Anonymkode: 47e46...b14 5
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #3029 Skrevet 23. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har sittet og sett på, men jeg tror dette blir siste sesongen. Jeg synes det er kvalmende og kynisk av TV3 å bruke unge, naive mennesker på denne måten. Mange får problemer når de kommer ut, og blir utsatt for hets og trusler. Denne tråden er nok bare barnematen i forhold til hva deltagere som f.eks Sandra er nødt til å forholde seg til i hverdagen. Pærra er noe av det verste søppel som har blitt vist på TV, og noe av det verste er at unge helt ned i 12-13 årsalderen sitter og ser på dette. Fy faen, for en forsøpling av folks hoder. Anonymkode: 47e46...b14 Helt enig.. Både Sandra, Mikela og Henning har vært utsatt for grov hets og flere drapstrusler, men i følge dem så er det stort sett veldig unge mennesker (ned i 12-13 års alderen) som fremstiller drapstruslene, mens også godt voksne menn og kvinner som kommer med sjikanerende kommentarer. Det viser jo bare at enkelte grupper i samfunnet IKKE bør få lov til å se på realityprogrammer, når følelsene deres tar overhånd alt av rasjonell og sunn fornuft. Muligens TV3 bør kun begynne å sende Paradise på nettet, men der en må ha en bruker og dokumentert alder for å se på. Slikt sparer man seg for fjortisser og andre drittunger under 16. Anonymkode: 6b1a1...090 2
Gjest Blue Ivy. Skrevet 23. april 2016 #3030 Skrevet 23. april 2016 Jeg er 99% sikker på at produksjonen ville at Nina og de skulle ha medgang forrige uke. Det var vel en grunn til brevet kom da CA og jentene var på date. At det bare var Eileen, Celester og Nina som kunne kjempe om å bli dronning. Pluss Stine som ikke kunne delta pga hun var på solo. De visste at enten Eileen eller Nina ville vinne, Celester har ikke like stor grunn til å bli dronning. Samma da Eileen bare fikk en tullestraff. De tenkte nok det var på tide å gi de litt medgang, så det ikke skulle bli for kjedelig for oss seere. Så produksjonen styrer fryktelig mye og bestemmer egentlig hvem som ryker.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #3031 Skrevet 23. april 2016 9 minutter siden, Blue Ivy. skrev: Jeg er 99% sikker på at produksjonen ville at Nina og de skulle ha medgang forrige uke. Det var vel en grunn til brevet kom da CA og jentene var på date. At det bare var Eileen, Celester og Nina som kunne kjempe om å bli dronning. Pluss Stine som ikke kunne delta pga hun var på solo. De visste at enten Eileen eller Nina ville vinne, Celester har ikke like stor grunn til å bli dronning. Samma da Eileen bare fikk en tullestraff. De tenkte nok det var på tide å gi de litt medgang, så det ikke skulle bli for kjedelig for oss seere. Så produksjonen styrer fryktelig mye og bestemmer egentlig hvem som ryker. Dette var vel ganske åpenbart. Dette er jo tross alt et realityshow. Produksjonen er avhengig av å lage tvister, forskyve makten og vende om spillereglene for å gjøre programmet spennende å se på. Denne fordelen som Nina fikk var veldig etterlengtet. Hoffet har hatt makten på sin side i så lang tid, så en ordentlig omrokkering var nødvendig. Hvis ikke blir det jo temmelig ensidig og kjedelig. Det er heller ikke rart at produksjonen ønsker å ha deltakere der inne som styrer spillet, skaper drama eller som seerne heier frem. Det er deltakernes ansvar å bli en av disse. Om man er dødskjedelig og ikke engasjerer seg noe særlig har man jo gravd sin egen grav. Dette vil jo ikke noen se på. Dersom produksjonen ikke hadde blandet seg inn hadde PH kun vært et sørgende kjedelig program der vi bare hadde sett deltakerne drikke, feste og ha sex. Jeg er enig i at noen av innblandingene til produksjonen kan diskuteres, men jeg synes de får mye pes for noe som er helt naturlig i slike programmer. Dersom de ikke hadde gjort noe hadde det nok vært mye klaging på det også. Anonymkode: b4268...6dd 2
Gjest Blue Ivy. Skrevet 23. april 2016 #3032 Skrevet 23. april 2016 Den 23.4.2016 at 15.49, AnonymBruker skrev: Dette var vel ganske åpenbart. Dette er jo tross alt et realityshow. Produksjonen er avhengig av å lage tvister, forskyve makten og vende om spillereglene for å gjøre programmet spennende å se på. Denne fordelen som Nina fikk var veldig etterlengtet. Hoffet har hatt makten på sin side i så lang tid, så en ordentlig omrokkering var nødvendig. Hvis ikke blir det jo temmelig ensidig og kjedelig. Det er heller ikke rart at produksjonen ønsker å ha deltakere der inne som styrer spillet, skaper drama eller som seerne heier frem. Det er deltakernes ansvar å bli en av disse. Om man er dødskjedelig og ikke engasjerer seg noe særlig har man jo gravd sin egen grav. Dette vil jo ikke noen se på. Dersom produksjonen ikke hadde blandet seg inn hadde PH kun vært et sørgende kjedelig program der vi bare hadde sett deltakerne drikke, feste og ha sex. Jeg er enig i at noen av innblandingene til produksjonen kan diskuteres, men jeg synes de får mye pes for noe som er helt naturlig i slike programmer. Dersom de ikke hadde gjort noe hadde det nok vært mye klaging på det også. Anonymkode: b4268...6dd Ja, jeg er helt enig jeg
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #3033 Skrevet 23. april 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo det jeg skrev i innlegget mitt, så jeg forstår ikke hvorfor du føler et behov for å påpeke det. Det er uansett ikke poenget mitt. Lene bortforklarer sin dårlige oppførsel på PH med at hun ble dårlig fremstilt av produksjonen. Det samme gjør Sandra. De begge klarte å sette seg selv i et dårlig lys. Bare for å nevne noe: Hun lyver. Da snakker jeg ikke om taktisk lyving, men unødvendig og ondskapsfull lyving om Lekka for å få hele gruppa imot han. Hun fikk et drapsforsøk på et insekt til å virke som et drapsforsøk på henne. Har hun lagt seg flat her kanskje? Lekka ba faktisk om unnskyldning dagen etter for det han sa, men Sandra løftet ikke ett øyenbryn engang. Hun baksnakker. Hun fikk jo ikke akkurat de anklagene på Pandoras uten grunn. Hun har konsekvent baksnakket Eileen, og ikke for å snakke om de imitasjonene Sandra og Malin drev med av Eileen over hvordan hun pustet og snakket. Ikke minst ekskluderer de henne. Eileen har snakket flere ganger om at hun er sliten av det, noe vi også så godt i en episode. Hun er utspekulert og legger planer som skal såre andre. Du har vel ikke glemt mesterplanen om å ligge seg til topps slik at partnerskapet mellom Eileen og Øystein skulle bli dårligere og at Eileen derfor skulle gå ut? De gjorde sport i å få ut Eileen. Det er greit det, men her gikk de altfor langt. Det var ondskapsfullt og smakløst. Anonymkode: b4268...6dd Pluss at hun til stadighet tafset og eglet seg innpå Øystein for å markere overfor Eileen at Ø var hennes. Hvis hun virkelig var venner med Eileen slik hun påstår hadde hun vel bare vært glad for at hun og Ø fant tonen. Anonymkode: 508c3...b51 3
Gjest Phung Skrevet 23. april 2016 #3034 Skrevet 23. april 2016 (endret) . Endret 23. april 2016 av Phung
Kragebein Skrevet 23. april 2016 #3035 Skrevet 23. april 2016 Tråden er ryddet for personangrep og avsporinger. Kragebein, mod
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #3036 Skrevet 23. april 2016 Liten digresjon: Jeg skal være fadder til høsten. En av faddergruppene har kalt seg for intet annet enn Gjengen allianse. Jeg vet ikke helt om jeg skal le eller gråte. Jeg trodde det var ganske vanlig å se på PH i det skjulte når man har nådd 20-årene. Anonymkode: b4268...6dd 8
Gjest Phung Skrevet 23. april 2016 #3037 Skrevet 23. april 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Liten digresjon: Jeg skal være fadder til høsten. En av faddergruppene har kalt seg for intet annet enn Gjengen allianse. Jeg vet ikke helt om jeg skal le eller gråte. Jeg trodde det var ganske vanlig å se på PH i det skjulte når man har nådd 20-årene. Anonymkode: b4268...6dd Haha, har nådd 20 selv men har fortsatt inntrykk av at de aller aller fleste rundt meg ser på det. Deltakerene stort sett mellom 20 og 25 selv, så kanskje ikke så rart alikevell
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #3038 Skrevet 24. april 2016 Er det bare CA av gutten i PH som har brukt pudder? Brukte ikke CF det også, eller? Anonymkode: 77d00...714
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #3039 Skrevet 24. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det bare CA av gutten i PH som har brukt pudder? Brukte ikke CF det også, eller? Anonymkode: 77d00...714 Mange har gjort det. Anonymkode: ffdb9...8e3
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #3040 Skrevet 24. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mange har gjort det. Anonymkode: ffdb9...8e3 Har du navn? Carl Aksel og...? Anonymkode: 77d00...714
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå