Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

Skrevet

"Klipt og lim" kortet er fint å trekke frem når en innser hvor hardt man har driti seg ut på tv. Virkelig, helt fantastisk!

Skyld på "klipp og lim" når denne trekløveren med Sandra og Stine i spissen planla og deretter gjennomførte pulingsøkta med Øystein, for å få "ut" Eileen. Snart kommer det vel frem at det ikke fant sted engang, men at det derimot var noen lokale mexikanere eller aliens som valgte å knulle i bassenget. 

Sandra kan skylde på klipp og lim når hun overreagerer noe voldsomt da Lekka uheldigvis klarte å sammenligne hjernen hennes med en vase og anså det som "slemt", samtidig som hun selv drev å kalte Lekka for en idiot og andre nedverdigende / dehumaniserende ting i snakkebobla. 

Sandra kan skylde på klipp og lim når hun gang på gang sier at hun aldri har spilt for å ut noen og alltid vært snill som et lam.. Nei, det var visst bare luuuv in the air hun hadde ovenfor Jørgen gutten fra Gjøvik, Lekka, Mikela, Celester og Eileen. 

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så Kristin og Dennis fra sesong 4 i byen i dag. :opplyser:

Forrige helg var blant andre Mayoo og Øystein (tror jeg det var) ute på byen i Bergen, og en kollega fortalte at hun hadde gått forbi utetedet og det hadde vært en lang kø med jenter som ville inn på samme sted. 

Nok avsporing. 

Jeg vil ha Jonas som Mr. Paradise og enten Nina eller Eileen som Miss Paradise. 

• Liker 3
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var vel ikke tilfeldig at "kongen" fikk ta med seg 2 jenter på date, og at det tilfeldigvis skulle kåres en dronning i mellomtiden, men Stine som var på solo fikk ikke være med.. Så da sto det jo mellom Nina og Eileen da. Sjansen for at Celester skulle klare å løpe fra de var jo også ganske liten. 

De gjør det her hvert år, den ene alliansen leder en stund, så blir alliansene litt mer likestilte før de sender inn en tidligere deltaker som vil vippe skalaen den andre veien igjen. 

Anonymkode: 68d8b...ec2

Men hvordan kunne produksjonen vite at Caksel skulle velge å splitte Stine fra partneren så akkurat hun havnet på solo? Det var jo minst like sannsynlig at Nina kom til å havne på solo, og da hadde ting blitt helt annerledes. Stine eller en av de andre Caksel-damene kunne fått sjansen til å bli dronning.

Jeg synes dere tillegger produksjonen alt for mye makt og ønske om innblanding og styring av spillet. Jeg tror egentlig de styrer ganske lite og bare slenger inn en liten twist innimellom for å skape kampstemning.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Ardwinna skrev:

Men hvordan kunne produksjonen vite at Caksel skulle velge å splitte Stine fra partneren så akkurat hun havnet på solo? Det var jo minst like sannsynlig at Nina kom til å havne på solo, og da hadde ting blitt helt annerledes. Stine eller en av de andre Caksel-damene kunne fått sjansen til å bli dronning.

Jeg synes dere tillegger produksjonen alt for mye makt og ønske om innblanding og styring av spillet. Jeg tror egentlig de styrer ganske lite og bare slenger inn en liten twist innimellom for å skape kampstemning.

Vel, da hadde nok produksjonen kåret dronninga på andre måter. 

Denne uka her var dømt i IKKE gå i C.A sitt favør, da han stort sett har fått det som han vil hittil. 

Anbefaler deg å lese bloggene til deltakere (også tidligere deltakere) som selv sier at produksjonen styrer alt for mye, kommer med tips til hvem skal velge hvem og lager twister utefra sine prinsipper. 

Anonymkode: 6b1a1...090

• Liker 5
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, da hadde nok produksjonen kåret dronninga på andre måter. 

Denne uka her var dømt i IKKE gå i C.A sitt favør, da han stort sett har fått det som han vil hittil. 

Anbefaler deg å lese bloggene til deltakere (også tidligere deltakere) som selv sier at produksjonen styrer alt for mye, kommer med tips til hvem skal velge hvem og lager twister utefra sine prinsipper. 

Anonymkode: 6b1a1...090

Kan du tipse meg om konkrete deltakere så jeg slipper å tråle meg gjennom ørti blogger fra deltakere og eks-deltakere?

• Liker 1
Skrevet

Det er jo klart at produksjonen styrer mye av spillet, DUH! Sånn er showbizz folkens! Sandras blogginnlegg var svak forøvrig.Hun prøver fremdeles å sette Eileen i dårlig lys. Ingen av de er engler men hun burde i hvert fall erkjenne litt skyld...

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

sandra er tvers gjennom et falskt menneske.

Anonymkode: e2d05...c29

• Liker 12
Skrevet (endret)
29 minutter siden, Ardwinna skrev:

Synes i hvertfall at det blir feil at med en gang ting går Carl Aksel sin vei så er det helt feil for da bærer poduksjonen han på gullstol og alt et så fælt. Men så fort ting går mot Carl Aksel så er det ikke produksjonen så har styrt i det hele tatt.

Nå vet ikke jeg hva du har sakt tidligere om produksjonen, så dette er ikke met mot deg, men blir litt dobbelmoralsk å klage så mye når produksjonen antagelig hjelper Carl Aksel, men heelt greit når det går Nina og co sin vei.

Endret av Phung
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, Ardwinna skrev:

De valgte jo selvfølgelig denne løsningen etter Stine allerede var på solo? Det var tilfeldig at Celester valgt Carl Aksel som konge, og de innså vel også at dette begynner å bli litt vel mye i hans favør.. Så da valgte de en løsning som gjorde at den andre alliansen fikk en dronning. 

Jeg tillegger vanligvis lite til produksjonen og mener at folk trekker den konklusjonen alt for ofte når det gjelder CA. Nå som det derimot var i den andre alliansens favør så er det ingen som synes det er urettferdig. 

Presiserer at jeg syns det var riktig å gripe inn i dette tilfellet, det er bra produksjonen sørger for litt balanse. Det hadde vært kjedelig å se på ellers:) men at de detaljstyrer alt slik at CA skal nå lengst mulig syns jeg blir drøyt å påstå. Så jeg er enig med deg:)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Phung skrev:

Synes i hvertfall at det blir feil at med en gang ting hår Carl Aksel sin vei så er det helt feil for da bærer priduksjonen han på gullstol og alt et så fælt. Men så fort ting går mot Carl Aksel så er det ikke produksjonen så har styrt i det hele tatt.

Nå vet ikke jeg hva du har sakt tidligere om produksjonen, så dette er ikke met mot deg, men blir litt dobbelmoralsk å klage så mye når produksjonen antagelig hjelper Carl Aksel, men heelt greit når det går Nina og co sin vei.

Helt enig!

Skrevet
7 minutter siden, Phung skrev:

Synes i hvertfall at det blir feil at med en gang ting går Carl Aksel sin vei så er det helt feil for da bærer poduksjonen han på gullstol og alt et så fælt. Men så fort ting går mot Carl Aksel så er det ikke produksjonen så har styrt i det hele tatt.

Jeg har aldri klagd på produksjonen verken den ene eller andre veien, så nei det treffer nok ikke meg ;)
Det er fort å glemme at når man beskylder folk her inne for å være dobbeltmoralske, så er det ofte snakk om forskjellige folk som har klagd på forskjellige ting. Altså ikke dobbeltmoral.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, Phung skrev:

Selvfølgelig kan de skylle på klipp og lim iallefall til en visd grad. Ja de har sagt det de sier, men det er lett å klippe ting litt ut av kontekst. Husker ifjor feks, så klipte de inn når Sara snakte på sync, dette var noe hu hadde egentlig hadde sagt flere uker senere (det kunne man se på at klærne hun hadde på seg var et kostyme de hadde i en tema uke senere i spillet). Dette snakte også Martine og Isabell om på Studio Paradise. Les hele innlegget til Sandra.

Nei, de kan ikke fraskrive seg ansvar for dårlig oppførsel ved å skylde på klipping og liming fra produksjonens side. Produksjonen fremhever personlighetene og fremstiller de sterkere (eller svakere) enn de er, men de må da ha noe å bygge på. Sandra har faktisk sagt og gjort det vi har sett på PH, og det kan hun faktisk ikke bortforklare. Ikke et eneste sted i innlegget tar hun ansvar for sine handlinger, men alt er bortforklaring og Eileen- og Nina-prat. 

Lene fra sesong 1 skylder også på at hun ble fremstilt feil av produksjonen, men alle her er vel enig i at hun var en stormobber. Eller mener du at hun også ble fremstilt feil? Det var ingen som tvang Lene til å gå så hardt ut mot Margrethe eller oppfordre henne til å si det hun sa. Å bli dårlig fremstilt klarte hun helt selv. Det samme gjelder Sandra, selv om hun selvsagt ikke var så ekstrem som Lene. 

Anonymkode: b4268...6dd

• Liker 10
Skrevet
Et øyeblikk siden, Ardwinna skrev:

Jeg har aldri klagd på produksjonen verken den ene eller andre veien, så nei det treffer nok ikke meg ;)
Det er fort å glemme at når man beskylder folk her inne for å være dobbeltmoralske, så er det ofte snakk om forskjellige folk som har klagd på forskjellige ting. Altså ikke dobbeltmoral.

Derfor jeg presiserte at dette ikke var rettet mot deg. Men om du leser oppover i tråden så er det veldig mye kommentarer på hvor fæl produksjonen er når det går i CA sin favør, men nesten ingen som reagerer når det motsatte skjer. Så jo dobbelmoral er det, selv om det ikke er noe fra din side.

Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, de kan ikke fraskrive seg ansvar for dårlig oppførsel ved å skylde på klipping og liming fra produksjonens side. Produksjonen fremhever personlighetene og fremstiller de sterkere (eller svakere) enn de er, men de må da ha noe å bygge på. Sandra har faktisk sagt og gjort det vi har sett på PH, og det kan hun faktisk ikke bortforklare. Ikke et eneste sted i innlegget tar hun ansvar for sine handlinger, men alt er bortforklaring og Eileen- og Nina-prat. 

Lene fra sesong 1 skylder også på at hun ble fremstilt feil av produksjonen, men alle her er vel enig i at hun var en stormobber. Eller mener du at hun også ble fremstilt feil? Det var ingen som tvang Lene til å gå så hardt ut mot Margrethe eller oppfordre henne til å si det hun sa. Å bli dårlig fremstilt klarte hun helt selv. Det samme gjelder Sandra, selv om hun selvsagt ikke var så ekstrem som Lene. 

Sandra sin oppførsel er langt i fra så fæl som det oppførselen til Lene og Nanna sin var. Si meg hva er det egentlig Sandra har sagt/gjort som er så sjukt grusomt som dere skal ha det til? Synes dere overreagerer veldig, for så fæl er hun virkelig ikke.

Endret av Phung
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og der var det mange ulike meninger og knapt noen navn. :vetikke:

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De valgte jo selvfølgelig denne løsningen etter Stine allerede var på solo? Det var tilfeldig at Celester valgt Carl Aksel som konge, og de innså vel også at dette begynner å bli litt vel mye i hans favør.. Så da valgte de en løsning som gjorde at den andre alliansen fikk en dronning. 

Jeg tillegger vanligvis lite til produksjonen og mener at folk trekker den konklusjonen alt for ofte når det gjelder CA. Nå som det derimot var i den andre alliansens favør så er det ingen som synes det er urettferdig. 

Presiserer at jeg syns det var riktig å gripe inn i dette tilfellet, det er bra produksjonen sørger for litt balanse. Det hadde vært kjedelig å se på ellers:) men at de detaljstyrer alt slik at CA skal nå lengst mulig syns jeg blir drøyt å påstå. Så jeg er enig med deg:)

Men de kunne jo ikke vite at Celester kom til å velge å ikke løpe. Eller var det også avtalt?

Det er ikke det at jeg ikke tror produksjonen styrer litt, for det må de nesten for å skape drama og underholdning. Men som du sier så tror jeg ikke de detaljstyrer så til de grader som mange påstår her inne.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Ardwinna skrev:

Og der var det mange ulike meninger og knapt noen navn. :vetikke:

Men de kunne jo ikke vite at Celester kom til å velge å ikke løpe. Eller var det også avtalt?

Det er ikke det at jeg ikke tror produksjonen styrer litt, for det må de nesten for å skape drama og underholdning. Men som du sier så tror jeg ikke de detaljstyrer så til de grader som mange påstår her inne.

Nei, mente at de bare så det som mer sannsynlig at Nina og Eileen var litt mer "på" og klare i den situasjonen. Om hun hadde løpt også så stiller jo f.eks Eileen som er godt trent litt sterkere i et kappløp (ikke vondt ment mot Celester). Det hadde jo heller ikke vært så ille om Celester hadde fått kronen, hun er vel ikke i CAs hule hånd enda så det hadde uansett vært bedre enn om Stina/Sandra/Malin fikk den:) 

Jeg mener absolutt ikke at de styrer mye, men at de forsøker å dytte det i riktig retning når spillet behøver det.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, mente at de bare så det som mer sannsynlig at Nina og Eileen var litt mer "på" og klare i den situasjonen. Om hun hadde løpt også så stiller jo f.eks Eileen som er godt trent litt sterkere i et kappløp (ikke vondt ment mot Celester). Det hadde jo heller ikke vært så ille om Celester hadde fått kronen, hun er vel ikke i CAs hule hånd enda så det hadde uansett vært bedre enn om Stina/Sandra/Malin fikk den:) 

Jeg mener absolutt ikke at de styrer mye, men at de forsøker å dytte det i riktig retning når spillet behøver det.

Det gjør de nok :)

Gjest Rose11
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle som har oppført seg dårlig på PH, skylder på produksjonen. Hver gang. Slår aldri feil. Begynner å bli veldig gammelt. 

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, Phung skrev:

Sandra sin oppførsel er langt i fra så fæl som det oppførselen til Lene og Nanna sin var. Si meg hva er det egentlig Sandra har sagt/gjort som er så sjukt grusomt som dere skal ha det til? Synes dere overreagerer veldig, for så fæl er hun virkelig ikke.

Bare for å ta et eksempel da.

Da Lekka sa hun var like tom som denne vasen, så slenger hun dritt om han til de andre, overdriver og prøver å fremstille han som en psykopat. Sier han kasta shampo flasken ned i gulvet i sinne. Sannheten var at han kastet den på et insekt og Sandra var i rommet. Synes kommentaren til Lekka var unødvendig, men unødvendig av Sandra å lyve og sette Lekka i dårlig lys foran alle.

Anonymkode: 80c8b...16a

• Liker 28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...