Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

Gjest Blue Ivy.
Skrevet
Den 22.4.2016 at 16.43, AnonymBruker skrev:

Nåja, med unntak av Sandra og Nina har han vel skjelt ut samtlige partnere han har hatt på en motbydelig måte.

Anonymkode: 6d535...2e7

Jepp. Både Mikela og Malin fikk gjennomgå. For meg virker ikke han som en særlig snill fyr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
17 timer siden, Cuntzilla skrev:

Håper Celester går til Jonas, så får Nina spilt ut Malin og Carl Aksel står plutselig relativt svakt.

Kjøper at han er kongen av hoffet sitt, samtidig har han vel ikke den ene bankers partneren nå som ville valgt han over alle andre. Sandra er jo forelsket i Jørgen, og virker som Niclas og Stine også har funnet tonen greit. 

Edit: Om Malin ryker altså. Så ville han hatt dårlig med reservespillere.

Ja Nina burde sendt ut Malin

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, helloAdele skrev:

Ja Nina burde sendt ut Malin

Jeg synes Nina gjord det riktige når hun sendte ut Sandra. Det var Sandra om bitchet mest av jentene i "hoffet". Malin alene tror jeg er temmelig harmløs. Hun og Stine gjorde jo bare det Sandra sa de skulle gjøre.

Anonymkode: 525ef...0ec

• Liker 7
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir nok Caksel som blir Mr. Paradise. Noe annet vil overraske meg stort. Han har fått alle fordeler til nå, så hvorfor stoppe?

I går var det Nina som fikk fordelen, så han får ikke alt heldigvis. Jeg har en mistanke om at han vinner neste uke da. Jonas er den med best moves, men han er ikke like populær der inne. De stemmer jo ikke alltid på den flinkeste.

• Liker 1
Skrevet (endret)
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir nok Caksel som blir Mr. Paradise. Noe annet vil overraske meg stort. Han har fått alle fordeler til nå, så hvorfor stoppe?

Nå gir de jo fordeler til begge sider da, for å holde holder spillet i gang. Om produksjonen i det hele tatt blander seg vill jeg tro at det blir litt som denne uken at det blirt litt til begge parter

Endret av Phung
Skrevet (endret)

Synes egentlig at det er litt merkelig at Henriette som røk ut første episide ikke har sjekket inn igjen. Hun fikk jo ikke en sjanse en gang, forstår ikke vitsen med å caste henne da.

Endret av Phung
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Phung skrev:

Nå gir de jo fordeler til begge sider da, for å holde holder spillet i gang. Om produksjonen i det hele tatt bøander seg vill jeg tro at det blir litt som denne uken at det blirt litt til begge parter

Når fikk "gjengen" en fordel?

Konkurransen mellom Caksel og Nina kunne ikke på noen måte "fikses" av produksjonen. Det kan mange av de andre valgene og flesteparten går i Caksel sin fordel.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes Nina gjord det riktige når hun sendte ut Sandra. Det var Sandra om bitchet mest av jentene i "hoffet". Malin alene tror jeg er temmelig harmløs. Hun og Stine gjorde jo bare det Sandra sa de skulle gjøre.

Men uten Malin så hadde ikke Carl Aksel hatt en partner, og Celester hadde stått bak Jonas og kunne potensielt blitt en del av deres allianse og stå med en eventuelt ny fyr som kommer inn. CA er flink på å kapre de nye da, det skal han ha. Nina og Jonas har ikke helt skjønt at de burde jobbe litt for å rekruttere nye til laget. De er litt arrogante sånn sett. Mulig Nina til og med er så arrogant at hun tror CA kjøper at hun liksom vil spille med han, og derfor ikke spilte ut Malin fordi det hadde vært et for innlysende angrep på CA. Men CA skjønner jo at hun er ute etter han uansett.

1 time siden, super-s skrev:

I går var det Nina som fikk fordelen, så han får ikke alt heldigvis. Jeg har en mistanke om at han vinner neste uke da. Jonas er den med best moves, men han er ikke like populær der inne. De stemmer jo ikke alltid på den flinkeste.

Sant det, om det er rent demokrati som avgjør, så får jo ikke Jonas stemmen til Stine og Malin uansett. Akkurat som Eileen og Nina aldri kommer til å stemme på Carl Aksel. Celester er litt wild card, som sagt burde Nina og Jonas jobbe litt for å vinne henne over til deres side.

Men er det alltid ren stemmegivning som avgjør? Noen år siden jeg har sett paradise nå, så jeg husker ikke hvordan kåringen foregår. Og det så ut som de trillet inn en ekstern dommer, mener det så ut som han fjotten som er på tannblekings-sponsen før programmet (tidligere deltaker?).

Om det ikke er ren popularitetskonkurranse og går mer på å levere et kult nummer, så tror jeg Eileen har god sjanse. Penest og best til å danse. Men også her er Celester litt wild card, tror hun kan lage show med den twerkingen sin og by på seg sjæl =)

• Liker 1
Skrevet

Snakk om å være dobbeltmoralsk. CA & Co har sendt hjem folk uten å mukke og drevet skittent spill fra dag én, men tvert den andre alliansen bedriver samme spillemåte er det krigserklæring! Skulle ønske Nina eller noen andre hadde konfrontert ham med det.

Håper det er Mayoo som kommer inn og at Eileen bytter til ham, Øystein er ikke til å stole på!

• Liker 14
Skrevet
17 minutter siden, Cuntzilla skrev:

Men uten Malin så hadde ikke Carl Aksel hatt en partner, og Celester hadde stått bak Jonas og kunne potensielt blitt en del av deres allianse og stå med en eventuelt ny fyr som kommer inn. CA er flink på å kapre de nye da, det skal han ha. Nina og Jonas har ikke helt skjønt at de burde jobbe litt for å rekruttere nye til laget. De er litt arrogante sånn sett. Mulig Nina til og med er så arrogant at hun tror CA kjøper at hun liksom vil spille med han, og derfor ikke spilte ut Malin fordi det hadde vært et for innlysende angrep på CA. Men CA skjønner jo at hun er ute etter han uansett.

Sant det, om det er rent demokrati som avgjør, så får jo ikke Jonas stemmen til Stine og Malin uansett. Akkurat som Eileen og Nina aldri kommer til å stemme på Carl Aksel. Celester er litt wild card, som sagt burde Nina og Jonas jobbe litt for å vinne henne over til deres side.

Men er det alltid ren stemmegivning som avgjør? Noen år siden jeg har sett paradise nå, så jeg husker ikke hvordan kåringen foregår. Og det så ut som de trillet inn en ekstern dommer, mener det så ut som han fjotten som er på tannblekings-sponsen før programmet (tidligere deltaker?).

Om det ikke er ren popularitetskonkurranse og går mer på å levere et kult nummer, så tror jeg Eileen har god sjanse. Penest og best til å danse. Men også her er Celester litt wild card, tror hun kan lage show med den twerkingen sin og by på seg sjæl =)

Har vell vært litt forskjellig hvordan de har avgjort det. I sesong 5 var det deltakerene selv som stemte. Men i sesong 6 og 7 har det vært en jury som har gitt poeng.

Skrevet

Synes alle som sier at Sandra er så grusom skal lese dette: http://m.sandrabrataker.blogg.no/1461281903_nr_is_fryser_blod.html

Ser det har blitt sagt tidligere, men det er et godt poeng; at de klipper alle litt sånn de ønsker. De klipper f.eks. Sandra som en bitch, og tar derfor bare med de sidene av henne. Eileen derimot klipper de veldig snill og uskyldig og derfor tar de ikke med de andre sidene hennes. Carl Aksel vill de ha som en arrogant klyse, så de tar ikke med de andre sidene hans. Sånn er det nok med hver og en av deltakerene. 

Viktig å huske på at det ikke er fæle mennesker i virkeligheten, selv om de kanskje blir fremstilt frekke på TV.,Hørt at Sandra b.la. har fått flere drapstrusler (antagligvis av veldig unge seere) noe som ikke er greit i det hele tatt. Viktig å ikke blande TV og virkelighet.  

Sikter ikke til noen spesielle her i forumet bare så det er sagt. Men tenker det alikevell er viktig å si det, for vet ikke hvem som leser inne i forumet, og det kan liksågodt være 12 åringer som leser dette, og det er ikke alle som forstår, desverre.

Gjest Rose11
Skrevet
54 minutter siden, Cuntzilla skrev:

De har en jury som skal bestemme. For noen sesonger siden bestemte de hvem som skulle vinne seg i mellom, men da går det kun på taktikk og ikke hvem som var best. Mer rettferdig hvis en jury bestemmer. :) 

AnonymBruker
Skrevet

Kan vi ikke heller diskutere Øystein. Etter min mening kongen av Paradise. Nå har han altså greid å få knulle 3 av jentene der inne. Dette må da være Paradise-rekord? Jentene der må da være helt ville etter kroppen og kuken hans. 

Anonymkode: 4acac...0e2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker PH og denne tråden! :humpe:

Anonymkode: d403d...4e9

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep, brukerdebatt, spekulasjoner og svar til dette.

Kragebein, mod

Skrevet

Hoho, jeg synes parsermonien i går var så tilfredstillende at jeg måtte se den på nytt i dag, igjen. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Phung skrev:

Synes alle som sier at Sandra er så grusom skal lese dette: http://m.sandrabrataker.blogg.no/1461281903_nr_is_fryser_blod.html

Ser det har blitt sagt tidligere, men det er et godt poeng; at de klipper alle litt sånn de ønsker. De klipper f.eks. Sandra som en bitch, og tar derfor bare med de sidene av henne. Eileen derimot klipper de veldig snill og uskyldig og derfor tar de ikke med de andre sidene hennes. Carl Aksel vill de ha som en arrogant klyse, så de tar ikke med de andre sidene hans. Sånn er det nok med hver og en av deltakerene. 

Viktig å huske på at det ikke er fæle mennesker i virkeligheten, selv om de kanskje blir fremstilt frekke på TV.,Hørt at Sandra b.la. har fått flere drapstrusler (antagligvis av veldig unge seere) noe som ikke er greit i det hele tatt. Viktig å ikke blande TV og virkelighet.  

Sikter ikke til noen spesielle her i forumet bare så det er sagt. Men tenker det alikevell er viktig å si det, for vet ikke hvem som leser inne i forumet, og det kan liksågodt være 12 åringer som leser dette, og det er ikke alle som forstår, desverre.

Jeg synes du heller skal være litt kritisk til hva deltakerne skriver. At deltakerne bruker den gamle regla "klipp og lim" og "produksjonen fremstiller meg helt feil :grine: " begynner å bli ganske oppbrukt nå. De har selv sagt det de har sagt. Klart, produksjonen velger ofte å vinkle de forskjellige deltakerne på en bestemt måte for å overdrive personligheten deres, men nå må du også huske på at det vi faktisk ser på skjermen er noe de selv har gjort og sagt. De kan ikke skjule seg bak produksjonens redigering når noen reagerer på drittslengingen av Eileen for eksempel. 

Drapstrusler er ikke greit, men Sandra oppførte seg ufyselig på PH. Det er noe hun må stå for selv og legge alt ansvaret over på produksjonen. Det lyser ikke akkurat selvinnsikt fra det innlegget der. 

Anonymkode: b4268...6dd

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes du heller skal være litt kritisk til hva deltakerne skriver. At deltakerne bruker den gamle regla "klipp og lim" og "produksjonen fremstiller meg helt feil :grine: " begynner å bli ganske oppbrukt nå. De har selv sagt det de har sagt. Klart, produksjonen velger ofte å vinkle de forskjellige deltakerne på en bestemt måte for å overdrive personligheten deres, men nå må du også huske på at det vi faktisk ser på skjermen er noe de selv har gjort og sagt. De kan ikke skjule seg bak produksjonens redigering når noen reagerer på drittslengingen av Eileen for eksempel. 

Drapstrusler er ikke greit, men Sandra oppførte seg ufyselig på PH. Det er noe hun må stå for selv og legge alt ansvaret over på produksjonen. Det lyser ikke akkurat selvinnsikt fra det innlegget der. 

og ikke legge alt ansvaret over på produksjonen* 

• Liker 1
Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig kan de skylle på klipp og lim iallefall til en viss grad. Ja de har sagt det de sier, men det er lett å klippe ting litt ut av kontekst. Husker ifjor feks, så klipte de inn når Sara snakte på sync, dette var noe hu hadde egentlig hadde sagt flere uker senere (det kunne man se på at klærne hun hadde på seg var et kostyme de hadde i en tema uke senere i spillet). Dette snakte også Martine og Isabell om på Studio Paradise. Les hele innlegget til Sandra.

Endret av Phung
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når fikk "gjengen" en fordel?

Konkurransen mellom Caksel og Nina kunne ikke på noen måte "fikses" av produksjonen. Det kan mange av de andre valgene og flesteparten går i Caksel sin fordel.

Det var vel ikke tilfeldig at "kongen" fikk ta med seg 2 jenter på date, og at det tilfeldigvis skulle kåres en dronning i mellomtiden, men Stine som var på solo fikk ikke være med.. Så da sto det jo mellom Nina og Eileen da. Sjansen for at Celester skulle klare å løpe fra de var jo også ganske liten. 

De gjør det her hvert år, den ene alliansen leder en stund, så blir alliansene litt mer likestilte før de sender inn en tidligere deltaker som vil vippe skalaen den andre veien igjen. 

Anonymkode: 68d8b...ec2

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...