Gjest Rose11 Skrevet 22. april 2016 #2961 Skrevet 22. april 2016 4 timer siden, Cuntzilla skrev: Først når Triana spurte om det gikk greit, så svarte han impulsivt bare "ja, det går greit for meg!". Og så, etter en liten pinlig stillhet hvor han flakker litt med blikket (og Triana sikkert stirret på han og bare "hallo??" ), så begynte han nærmest å ro med "ehh.. eller egentlig ikke, det er jo jævlig kjipt, blitt glad i Sandra" eller noe i den duren. Så jeg leste situasjonen som han bare satt der og var furt over at Nina hadde lurt han og grublet på dette, så når Triana avbrøt tankerekken hans, så kom den noe trassige "ja, går greit for meg"-responsen, som i at HAN ville jo klare seg uansett. Nevermind Sandra liksom, han kom ikke på at det var kjipt for andre engang før han fikk tenkt seg litt om Haha ja. Han var jo veldig fort til å si det går greit. Litt stillhet, så sier han hvor kjipt det var. Dette vært kjipt hvis Malin røyk ut. Tror ikke han har noen backup i Sandra. Hun hadde nok ikke bytte ut Jørgen for han. Stine vet jeg ikke. Men han hadde vel blitt pissed hvis Malin røyk ut. Da sliter han.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #2962 Skrevet 22. april 2016 CAs sinneutbrudd kommer av at Nina utmanøvrerer han. Nina er mye mer intelligent enn det CA er og spiller deretter. I tillegg klarer hun å forholde seg rolig og holde hodet kaldt. Når det går imot CA sin vei oppfører han seg som en trassunge som sutrer, klager og ikke klarer å tenke rasjonelt. Alt det han lister opp er så skittent gjort av Nina har jo han gjort hundre ganger verre. Det er faktisk ganske pinlig at han går så hardt ut mot Nina når vi har SETT hvordan han har oppført seg. Og, please... CA ville IKKE ha sendt ut Celester dersom han fikk muligheten. Han har i flere uker vært klar på at han vil få ut Eileen og Nina, og ved en mulighet til å kaste dem ut vil han selvsagt gjøre det. Og den forklaringen med at Sandra måtte bli fordi det var det beste for alle... Er de klar over at det er et spill? Er de klar over at det finnes allianser? De kan da ikke være så dumme at de tror at slike valg skal basere seg på gruppetrivsel. Anonymkode: b4268...6dd 22
Hattivatti Skrevet 22. april 2016 #2963 Skrevet 22. april 2016 Jeg har lurt på det nå i flere sesonger hvorfor de alltid bruker argumentet "best for gruppa", når de egenlitg mener "best for meg selv". Det får dem til å virke veldig sneversynte. 23
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #2964 Skrevet 22. april 2016 Selv om jeg heier på Gjengen Allianse, så må jeg si at CA er en svært god spiller. Han blir lett en alle irriterer seg over, men Paradise Hotel hadde vært kjedelig uten han, han skaper jo faktisk litt liv der inne. Var veldig morsomt å se reaksjonen hans da Nina hadde blitt dronning, og da hun vant quis'n. Anonymkode: b521a...533 7
Gjest Blue Ivy. Skrevet 22. april 2016 #2965 Skrevet 22. april 2016 Nå har jeg fått sett parseremonien også. Dette må være den beste parseremonien så langt. Uten tvil. Jeg vrenger meg helt av CA sin dobbelmoral. Er det mulig? Bra han fikk motgang nå. Velfortjent. Fantastisk at Nina hadde baller til å sende ut Sandra! Det hadde vært helt meningsløst å sende ut Celester. Det er ufattelig kjedelig når folk ikke tør å bruke makten sin ordentlig og bare sender ut de nye så ingen skal bli sure. Nina har guts og klarer å holde hodet kaldt. Respekt. Skjønner ikke hva CA babler om når han sier Nina er så uærlig og spiller så skittent. Hadde han hatt makten, så hadde han LETT sendt ut Eileen eller Nina. Han sitter jo å lyver de opp i trynet når han sier han vil spille med de og blabla.... Han sin allianse kan lyve og spille skittent, men ikke faen om de andre kan det Å hva ER det med Øystein da? Helt balleløs han. Så lei han slikker CA sin ræv og ikke tør å si han faktisk vil stå med Eileen. For jeg tror han vil det, men tør ikke å innrømme for CA. Øystein bør gå over i den andre gruppa. Men han virker redd for CA.Skjønner ikke at Eileen orker å stå med han. Han er så vinglete. Jeg håper Malin er neste jente ut. Hun irriterer meg grenseløst! Snakker som en 12 åring og dum som et brød. Mener på at Celester må ut?
Ardwinna Skrevet 22. april 2016 #2966 Skrevet 22. april 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå sa jo faktisk både Carl Aksel, Malin, Jørgm at de forsto valget til Nina da. Og hallo, selføgelig bir de litt sinte når ting går mot dem, det sier seg jo selv, med tanke på at det er et spill. Enig i at det var litt teit å si at Nina lyver osv osv. Men synes kanskje dere overreagerer litt, for så fæl var ikke reaksjonen deres. Carl var jo også veldig ærlig ovenfor henne når de satt på rommet. Jørgen var vell kanskje litt slem på syncen, men det var jo pga følelser, så er jo forståelig også. Synes også det var veldig søtt av Carl Aksel å si at han synes det var kjipt at Sandra røk siden han var blitt så glad i henne. Tenker at han beviste at han alltid har vært trofaast mot Sandra. Liker Carl Aksel jeg, liker egentlig alle som er der inne nå. Anonymkode: f753b...e47 Caksel sa til Nina at han forsto valget hennes, men sa til både Drøystein og kamera at hun gjorde et dumt valg. Både Caksel og Drøystein kjeftet til hverandre etterpå om hvor dumt valg det var (at hun skjøt seg selv i foten), at Eileen garantert var innblandet og hvor falske og uærlige begge er. Jeg synes ikke det er å overreagere å skrive at de ble sure når de reagerer såpass sterkt. Selvsagt sa Caksel til Nina at han forsto valget, for de er per nå et par og driver tross alt og prøver å lure hverandre til å tro de er i samme allianse. Det er heller ikke snakk om hvor fæl reaksjon de hadde, men mer at de er dobbeltmoralistiske Caksel er en stor spiller og både han og de andre i alliansen har spilt og kost seg og frydet seg hver gang de har klart å sende ut folk, men de er raskt ute med å beskylde de andre for å være falske og spille skittent når de bare gjør akkurat det samme. Jeg liker ikke alle som er inne der, men det synes jeg bare er bra. Pærradais hadde vært gørrkjedelig om alle hadde vært én stor familie på ferietur og ingen ville spille mot hverandre. Uten noen å irritere seg over er hele vitsen med programmet borte 5
Gjest Blue Ivy. Skrevet 22. april 2016 #2967 Skrevet 22. april 2016 Den 22.4.2016 at 12.54, Ardwinna skrev: Caksel sa til Nina at han forsto valget hennes, men sa til både Drøystein og kamera at hun gjorde et dumt valg. Både Caksel og Drøystein kjeftet til hverandre etterpå om hvor dumt valg det var (at hun skjøt seg selv i foten), at Eileen garantert var innblandet og hvor falske og uærlige begge er. Jeg synes ikke det er å overreagere å skrive at de ble sure når de reagerer såpass sterkt. Selvsagt sa Caksel til Nina at han forsto valget, for de er per nå et par og driver tross alt og prøver å lure hverandre til å tro de er i samme allianse. Det er heller ikke snakk om hvor fæl reaksjon de hadde, men mer at de er dobbeltmoralistiske Caksel er en stor spiller og både han og de andre i alliansen har spilt og kost seg og frydet seg hver gang de har klart å sende ut folk, men de er raskt ute med å beskylde de andre for å være falske og spille skittent når de bare gjør akkurat det samme. Jeg liker ikke alle som er inne der, men det synes jeg bare er bra. Pærradais hadde vært gørrkjedelig om alle hadde vært én stor familie på ferietur og ingen ville spille mot hverandre. Uten noen å irritere seg over er hele vitsen med programmet borte Korrekt. Den dobbelmoralen er virkelig til å SPY av! Hver gang CA får viljen sin, så godter han seg og skryter av hvor smart og fantastisk han er. "jeg er kongen" Når de andre spiller og godter seg, så er det heeeelt feil. Det blir for dumt altså. Elsker at NIna fikk jekket han ned litt
Gjest Blue Ivy. Skrevet 22. april 2016 #2968 Skrevet 22. april 2016 (endret) En ting til, jeg håper for guds skyld ikke CA blir Mr Paradise. Da blir egoet hans like stort igjen. Endret 22. april 2016 av Blue Ivy.
Ardwinna Skrevet 22. april 2016 #2969 Skrevet 22. april 2016 Jonas MÅ vinne Mr Paradise! Selv med den teite lua med øreklaffer på seg er han heitere enn de andre der inne, og ingen slår ham i stripping uansett 10
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #2970 Skrevet 22. april 2016 37 minutter siden, Blue Ivy. skrev: En ting til, jeg håper for guds skyld ikke CA blir Mr Paradise. Da blir egoet hans like stort igjen. Oppførselen hans denne uken på grunn av at han fikk kongetittelen var til å spy av. Virkelig. Anonymkode: b4268...6dd 5
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #2971 Skrevet 22. april 2016 58 minutter siden, Blue Ivy. skrev: En ting til, jeg håper for guds skyld ikke CA blir Mr Paradise. Da blir egoet hans like stort igjen. Helt enig! Men, om det fortsetter slik det har vært - at alt går i hans favør, så blir han nok Mr Paradise Anonymkode: 525ef...0ec 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #2972 Skrevet 22. april 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt enig! Men, om det fortsetter slik det har vært - at alt går i hans favør, så blir han nok Mr Paradise Anonymkode: 525ef...0ec Anonymkode: b4268...6dd
Gjest Phung Skrevet 22. april 2016 #2973 Skrevet 22. april 2016 (endret) Herregud, Jørgen er så pen. Stine også, alle egentlig. Endret 22. april 2016 av Phung Skrivefeil
Gjest Mysticgirl Skrevet 22. april 2016 #2974 Skrevet 22. april 2016 2 timer siden, Blue Ivy. skrev: Nå har jeg fått sett parseremonien også. Dette må være den beste parseremonien så langt. Uten tvil. Jeg vrenger meg helt av CA sin dobbelmoral. Er det mulig? Bra han fikk motgang nå. Velfortjent. Fantastisk at Nina hadde baller til å sende ut Sandra! Det hadde vært helt meningsløst å sende ut Celester. Det er ufattelig kjedelig når folk ikke tør å bruke makten sin ordentlig og bare sender ut de nye så ingen skal bli sure. Nina har guts og klarer å holde hodet kaldt. Respekt. Skjønner ikke hva CA babler om når han sier Nina er så uærlig og spiller så skittent. Hadde han hatt makten, så hadde han LETT sendt ut Eileen eller Nina. Han sitter jo å lyver de opp i trynet når han sier han vil spille med de og blabla.... Han sin allianse kan lyve og spille skittent, men ikke faen om de andre kan det Å hva ER det med Øystein da? Helt balleløs han. Så lei han slikker CA sin ræv og ikke tør å si han faktisk vil stå med Eileen. For jeg tror han vil det, men tør ikke å innrømme for CA. Øystein bør gå over i den andre gruppa. Men han virker redd for CA.Skjønner ikke at Eileen orker å stå med han. Han er så vinglete. Jeg håper Malin er neste jente ut. Hun irriterer meg grenseløst! Snakker som en 12 åring og dum som et brød. Mener på at Celester må ut? Jeg er så enig. Trodde Øystein skulle sette CA på plass i går, men dengang ei! Jævla pingle er han ja Slikker han opp etter ryggen. Nei glem det at jeg sa at Øystein kanskje ikke var så gale likevel. Nina har guts , jeg heier på henne og Jonas
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #2975 Skrevet 22. april 2016 CA har vel ikke særlig sjans til å bli Mr Paradise? Han har jo ingenting på Jonas sine fantastiske moves. Klarer ikke se for meg CA vinne den tittelen.. Han er jo ikke sexy? Kan faktisk tenke meg at alle de andre guttene der inne kan vinne det, men CA? Nei det tror jeg ikke ass. Anonymkode: bb2f3...015
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #2976 Skrevet 22. april 2016 CA har jo noen heftige kortstokk moves med føttene Anonymkode: e2d05...c29 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #2977 Skrevet 22. april 2016 Men, dere så vel hva som skulle skje neste uke etter gårdagens program? Der spoiler de hvem som blir Mr. Paradise. Anonymkode: 525ef...0ec 1
Kassiopeia Skrevet 22. april 2016 #2978 Skrevet 22. april 2016 Jeg tror dessverre Øystein vinner Mr.Paradise. Håper for all del at jeg tar feil, men tror nok det blir han.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #2979 Skrevet 22. april 2016 Blir nok Caksel som blir Mr. Paradise. Noe annet vil overraske meg stort. Han har fått alle fordeler til nå, så hvorfor stoppe? Anonymkode: 525ef...0ec 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #2980 Skrevet 22. april 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Selv om jeg ikke liker CA sin spillestil, så virker han jo egentlig som en snill fyr. Han oppfører seg litt som en drittunge av og til, men han har jo aldri vært stygg med noen direkte. Med unntak av de glosene han sa om Nina. "Torskesmil". Det var kvalmt. Anonymkode: bee89...989 Nåja, med unntak av Sandra og Nina har han vel skjelt ut samtlige partnere han har hatt på en motbydelig måte. Anonymkode: 6d535...2e7 10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå