Agent2840 Skrevet 21. april 2016 #2941 Skrevet 21. april 2016 Får nesten vondt av Celester. Hun virker som en godhjertet person som ikke vil noen vondt, og kun er der for å spre glede og harmoni, mens samtlige der inne oppfører seg som rene douchebags mot henne. Først når Malin og Sandra satt der i rommet og snakket vulgært piss om dama, Nicklas sin væremåte ovenfor henne, og attpåtil hva Jørgen og Sandra tenkte om dama. Til gjengjeld har jeg ikke hørt Celester prate nedlatende om noen en eneste gang, tvert imot kalte hun Jørgen for en prins og greier.. 23
Kitty ♡ Skrevet 21. april 2016 #2942 Skrevet 21. april 2016 Hvem er det Øystein spiller med egentlig??? I går ble han sur på CA fordi han prøvde å sette Eileen i fare, men i dag så kan han ikke stå med henne fordi han plutselig ikke stoler på henne? 23
Tapas Skrevet 21. april 2016 #2943 Skrevet 21. april 2016 For en brødhue Øystein er! Hvordan har disse folka bestått vgs engang? Herrefred. 14
Ms.Sommerfugl Skrevet 21. april 2016 #2944 Skrevet 21. april 2016 36 minutter siden, HelloKitty123 skrev: Hvem er det Øystein spiller med egentlig??? I går ble han sur på CA fordi han prøvde å sette Eileen i fare, men i dag så kan han ikke stå med henne fordi han plutselig ikke stoler på henne? Øystein har ingen egne meninger, og det irriterer meg litt at han er så vinglete. Han er pusegutt med Eileen, og pusegutt med Carl Aksel. *sukk*. Håper Eileen er smart nok til å se dette, og danner par med Mayoo når (hvis) han kommer inn. Utover det, så er jeg ganske sjokkert over hva folk klarer og lire av seg her inne når det gjelder utseendekommentarer. Det er én ting at PH handler mye om utseende, men å si ting som; "hu er så lubben og stygg" er faktisk utrolig umodent å si og har ingenting med "utseende på PH" å gjøre! Skjerp dere. Heia Eileen (Mayoo?), Nina og Jonas!!! 7
Ardwinna Skrevet 21. april 2016 #2945 Skrevet 21. april 2016 54 minutter siden, HelloKitty123 skrev: Hvem er det Øystein spiller med egentlig??? I går ble han sur på CA fordi han prøvde å sette Eileen i fare, men i dag så kan han ikke stå med henne fordi han plutselig ikke stoler på henne? Drøystein spiller med den han til en hver tid snakker med. Når han snakker med Eileen spiller han med henne og når han snakker mer Caksel spiller han med ham. Jeg tror han glemte å pakke med seg ballene sine før han reiste til Mexico! Så pinlig når han og Caksel gnåler om at Nina er så dum og skyter seg selv i foten. Hvis Celester hadde gått ut, hvem hadde stått for tur neste gang? Jo, Eileen eller Nina. De hadde jo aldri i verden sendt ut Sandra, Malin eller Stine før dem. Latterlig at de nekter å innrømme at Nina dermed gjorde et smart taktisk valg ved å sende ut Sandra. Utrolig bra at Nina turdte å ta avgjørelsen om å sende ut Sandra! Det er pinlig å se hvor trassige og snurte Caksel & co blir når noen ikke gjør som de vil, og utrolig irriterende når de ikke tåler at andre også spiller. For ikke å snakke om det evinnelige maset om hvor falske Nina og Eileen er og hvor mye de lyver og går bak ryggen på folk! Det er jo et spill og selvfølgelig røper man ikke alle planene sine til folk i den andre alliansen. Blir man spurt direkte om noe må man jo lyve. Det gjør jo faktisk Caksel også, han løy jo til og med sin egen partner Mikela rett opp i trynet da han ville ha henne ut. Og de andre surpompene som furter og står i og truer med å "lage et hælvete" i neste uke, er bare tragiske. Det er et spill og da må de jo regne med at de av og til møter motstand. Jeg må si jeg mistet respekten for Jørgen etter oppførselen hans på parseremonien! Greit at han liker Sandra og ble skuffet, men det er et spill og noen må ryke. Selvsagt valgte Nina å benytte makta si til å få ut en stor trussel der inne, det hadde de andre også gjort. Sandra eller en av de andre hønene hadde jo lett valgt å sende ut Eileen, selv om hun står som partner til Drøystein og egentlig er med i alliansen deres. På tide at Caksel & Co fikk motgang og mistet en av sine i alliansen! Nå håper jeg bare at Mayoo og Mikela kommer inn i neste uke og bøller litt mer med Caksel-alliansen! 16
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #2946 Skrevet 22. april 2016 Nå sa jo faktisk både Carl Aksel, Malin, Jørgm at de forsto valget til Nina da. Og hallo, selføgelig bir de litt sinte når ting går mot dem, det sier seg jo selv, med tanke på at det er et spill. Enig i at det var litt teit å si at Nina lyver osv osv. Men synes kanskje dere overreagerer litt, for så fæl var ikke reaksjonen deres. Carl var jo også veldig ærlig ovenfor henne når de satt på rommet. Jørgen var vell kanskje litt slem på syncen, men det var jo pga følelser, så er jo forståelig også. Synes også det var veldig søtt av Carl Aksel å si at han synes det var kjipt at Sandra røk siden han var blitt så glad i henne. Tenker at han beviste at han alltid har vært trofaast mot Sandra. Liker Carl Aksel jeg, liker egentlig alle som er der inne nå. Anonymkode: f753b...e47
Julebrus Skrevet 22. april 2016 #2947 Skrevet 22. april 2016 Syntes så synd på Jørgen når Sandra måtte dra. Synes de er så søte sammen. Tydelig å se at Jørgen har skikkelige følelser hvertfall. 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #2948 Skrevet 22. april 2016 25 minutter siden, Julebrus skrev: Syntes så synd på Jørgen når Sandra måtte dra. Synes de er så søte sammen. Tydelig å se at Jørgen har skikkelige følelser hvertfall. Men husk at der inne vet han ikke enda at hun ga fitta si til Øystein! Anonymkode: da3bf...760 9
Cuntzilla Skrevet 22. april 2016 #2949 Skrevet 22. april 2016 (endret) 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå sa jo faktisk både Carl Aksel, Malin, Jørgm at de forsto valget til Nina da. Og hallo, selføgelig bir de litt sinte når ting går mot dem, det sier seg jo selv, med tanke på at det er et spill. Enig i at det var litt teit å si at Nina lyver osv osv. Men synes kanskje dere overreagerer litt, for så fæl var ikke reaksjonen deres. Carl var jo også veldig ærlig ovenfor henne når de satt på rommet. Jørgen var vell kanskje litt slem på syncen, men det var jo pga følelser, så er jo forståelig også. Synes også det var veldig søtt av Carl Aksel å si at han synes det var kjipt at Sandra røk siden han var blitt så glad i henne. Tenker at han beviste at han alltid har vært trofaast mot Sandra. Liker Carl Aksel jeg, liker egentlig alle som er der inne nå. Anonymkode: f753b...e47 Haha, den situasjonen satt seg litt hos meg i går, og jeg tenkte bare at han igjen beviste at han er aller mest opptatt av seg selv! Først når Triana spurte om det gikk greit, så svarte han impulsivt bare "ja, det går greit for meg!". Og så, etter en liten pinlig stillhet hvor han flakker litt med blikket (og Triana sikkert stirret på han og bare "hallo??" ), så begynte han nærmest å ro med "ehh.. eller egentlig ikke, det er jo jævlig kjipt, blitt glad i Sandra" eller noe i den duren. Så jeg leste situasjonen som han bare satt der og var furt over at Nina hadde lurt han og grublet på dette, så når Triana avbrøt tankerekken hans, så kom den noe trassige "ja, går greit for meg"-responsen, som i at HAN ville jo klare seg uansett. Nevermind Sandra liksom, han kom ikke på at det var kjipt for andre engang før han fikk tenkt seg litt om Bare en liten tolkning der altså, jeg kan ikke lese tankene hans, samtidig hadde jeg ikke gjort den observasjonen om det ikke var ganske tydelig at han akkurat i det øyeblikket Triana spurte ikke tenkte på Sandra i det hele tatt, kun seg selv. Endret 22. april 2016 av Cuntzilla 24
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #2950 Skrevet 22. april 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå sa jo faktisk både Carl Aksel, Malin, Jørgm at de forsto valget til Nina da. Og hallo, selføgelig bir de litt sinte når ting går mot dem, det sier seg jo selv, med tanke på at det er et spill. Enig i at det var litt teit å si at Nina lyver osv osv. Men synes kanskje dere overreagerer litt, for så fæl var ikke reaksjonen deres. Carl var jo også veldig ærlig ovenfor henne når de satt på rommet. Jørgen var vell kanskje litt slem på syncen, men det var jo pga følelser, så er jo forståelig også. Synes også det var veldig søtt av Carl Aksel å si at han synes det var kjipt at Sandra røk siden han var blitt så glad i henne. Tenker at han beviste at han alltid har vært trofaast mot Sandra. Liker Carl Aksel jeg, liker egentlig alle som er der inne nå. Anonymkode: f753b...e47 CA sa jo det motsatte til Ø. Han later som ovenfor Nina. Anonymkode: ffdb9...8e3 3
Patronus Skrevet 22. april 2016 #2951 Skrevet 22. april 2016 54 minutter siden, Cuntzilla skrev: Haha, den situasjonen satt seg litt hos meg i går, og jeg tenkte bare at han igjen beviste at han er aller mest opptatt av seg selv! Først når Triana spurte om det gikk greit, så svarte han impulsivt bare "ja, det går greit for meg!". Og så, etter en liten pinlig stillhet hvor han flakker litt med blikket (og Triana sikkert stirret på han og bare "hallo??" ), så begynte han nærmest å ro med "ehh.. eller egentlig ikke, det er jo jævlig kjipt, blitt glad i Sandra" eller noe i den duren. Så jeg leste situasjonen som han bare satt der og var furt over at Nina hadde lurt han og grublet på dette, så når Triana avbrøt tankerekken hans, så kom den noe trassige "ja, går greit for meg"-responsen, som i at HAN ville jo klare seg uansett. Nevermind Sandra liksom, han kom ikke på at det var kjipt for andre engang før han fikk tenkt seg litt om Bare en liten tolkning der altså, jeg kan ikke lese tankene hans, samtidig hadde jeg ikke gjort den observasjonen om det ikke var ganske tydelig at han akkurat i det øyeblikket Triana spurte ikke tenkte på Sandra i det hele tatt, kun seg selv. Jeg satt med samme oppfatning 6
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #2952 Skrevet 22. april 2016 Om Caksel er castet til PH så kan jo han ha stillt noen krav som feks at han skal vinne, komme langt eller at produksjonen skal gjøre alt for å få han lengst mulig. Bare en tanke..... Anonymkode: 7a0dd...02b
Hattivatti Skrevet 22. april 2016 #2953 Skrevet 22. april 2016 1 time siden, Cuntzilla skrev: Haha, den situasjonen satt seg litt hos meg i går, og jeg tenkte bare at han igjen beviste at han er aller mest opptatt av seg selv! Først når Triana spurte om det gikk greit, så svarte han impulsivt bare "ja, det går greit for meg!". Og så, etter en liten pinlig stillhet hvor han flakker litt med blikket (og Triana sikkert stirret på han og bare "hallo??" ), så begynte han nærmest å ro med "ehh.. eller egentlig ikke, det er jo jævlig kjipt, blitt glad i Sandra" eller noe i den duren. Så jeg leste situasjonen som han bare satt der og var furt over at Nina hadde lurt han og grublet på dette, så når Triana avbrøt tankerekken hans, så kom den noe trassige "ja, går greit for meg"-responsen, som i at HAN ville jo klare seg uansett. Nevermind Sandra liksom, han kom ikke på at det var kjipt for andre engang før han fikk tenkt seg litt om Bare en liten tolkning der altså, jeg kan ikke lese tankene hans, samtidig hadde jeg ikke gjort den observasjonen om det ikke var ganske tydelig at han akkurat i det øyeblikket Triana spurte ikke tenkte på Sandra i det hele tatt, kun seg selv. Jeg tenkte akkurat det samme som deg. Carl Aksel glemte seg nok litt der tipper jeg. Jeg kan ikke huske å ha vert så irritert på en PH deltsger før som med Carl Aksel. 8
Titan Skrevet 22. april 2016 #2954 Skrevet 22. april 2016 Jeg synes det er så morsomt at de blir så forbanna på Nina fordi hun sendte ut Sandra, hun vet liksom ikke sitt eget beste da ....men det er jo nettopp det hun gjør, Sandra har jo bare snakket om å få ut Eileen og Nina, Nina kunne ikke valgt smartere. De må jo i det minste ha såpass selvinnsikt der inne at de ser den?? Sandra burde jo husket på alle gangene hun snakket om å få ut Eileen og tenkt at joda, hun var den største trusselen. Jeg ELSKER kampen mellom Carl Aksel og Nina!! Gu bedre måtte de to aldri ryke!! Og herregud om de to til slutt slo seg sammen da?! Tror hotellet hadde implodert! 9
embla1807 Skrevet 22. april 2016 Forfatter #2955 Skrevet 22. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Om Caksel er castet til PH så kan jo han ha stillt noen krav som feks at han skal vinne, komme langt eller at produksjonen skal gjøre alt for å få han lengst mulig. Bare en tanke..... Anonymkode: 7a0dd...02b Alle deltakerne er "castet". Det er Pierre fra i fjor som anbefalte han til de som caster deltakere. CA er verken skuespiller eller har noen ekstra goder vi ikke vet om.
Agent2840 Skrevet 22. april 2016 #2956 Skrevet 22. april 2016 1 minutt siden, embla1807 skrev: Alle deltakerne er "castet". Det er Pierre fra i fjor som anbefalte han til de som caster deltakere. CA er verken skuespiller eller har noen ekstra goder vi ikke vet om. Carl er castet i den forstand at han ikke har søkt selv, men blitt anbefalt. Alle de andre som er der inne har faktisk sendt en egen og formell søknad. forså å gå igjennom en omfattende intervju prosess. Også Christian Rene og Audun ble castet av produksjonen uten å ha sendt en søknad, med intensjon (fra produksjonens side) om at de kun skulle sørge for god tv - og det var faktisk forutsigbart at begge disse to skulle komme så langt som mulig. Derfor er det nytteløst å drømme om at C.A vil ryke, og ryker han så kommer han bare inn igjen. Det er slik et realityprogram fungerer. Atferden til C.A er nesten en kopi av Adrian fra den svenske Paradise versjonen (også utseendemessing er dem like). Adrian ble uansett sendt ut 3 ganger eller noe, , men kom inn igjen etter hver eneste gang 5
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #2957 Skrevet 22. april 2016 3 minutter siden, Agent2840 skrev: Carl er castet i den forstand at han ikke har søkt selv, men blitt anbefalt. Alle de andre som er der inne har faktisk sendt en egen og formell søknad. forså å gå igjennom en omfattende intervju prosess. Også Christian Rene og Audun ble castet av produksjonen uten å ha sendt en søknad, med intensjon (fra produksjonens side) om at de kun skulle sørge for god tv - og det var faktisk forutsigbart at begge disse to skulle komme så langt som mulig. Derfor er det nytteløst å drømme om at C.A vil ryke, og ryker han så kommer han bare inn igjen. Det er slik et realityprogram fungerer. Atferden til C.A er nesten en kopi av Adrian fra den svenske Paradise versjonen (også utseendemessing er dem like). Adrian ble uansett sendt ut 3 ganger eller noe, , men kom inn igjen etter hver eneste gang Ikke Nina. Hun har heller ikke søkt vanlig Anonymkode: 086b7...3e1 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #2958 Skrevet 22. april 2016 7 minutter siden, Agent2840 skrev: Carl er castet i den forstand at han ikke har søkt selv, men blitt anbefalt. Alle de andre som er der inne har faktisk sendt en egen og formell søknad. forså å gå igjennom en omfattende intervju prosess. Også Christian Rene og Audun ble castet av produksjonen uten å ha sendt en søknad, med intensjon (fra produksjonens side) om at de kun skulle sørge for god tv - og det var faktisk forutsigbart at begge disse to skulle komme så langt som mulig. Derfor er det nytteløst å drømme om at C.A vil ryke, og ryker han så kommer han bare inn igjen. Det er slik et realityprogram fungerer. Atferden til C.A er nesten en kopi av Adrian fra den svenske Paradise versjonen (også utseendemessing er dem like). Adrian ble uansett sendt ut 3 ganger eller noe, , men kom inn igjen etter hver eneste gang mener du første sesong de var med, eller sesongen etter? Anonymkode: e2d05...c29
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #2959 Skrevet 22. april 2016 Uansett om CA er castet eller ei, så spiller det ingen rolle. Produksjonen styrer spillet akkurat som de vil. De favoriserer deltakere, og sender tvister som kan endre utfallet av en plan. Men jeg må jo si at jeg er ganske imponert over Carl Aksel som er så utadvendt og får alle nye på hans side umiddelbart etter de sjekker inn. Hvorfor? Fordi han prater med dem. Det er ingenting mennesker vil mer enn å passe inn, spesielt når man kommer alene inn i en gruppe med bare ukjente. Så produksjonen har funnet en ordentlig dramaqueen. Det viser seg også at produksjonen lager tviser i favør av begge gruppene, ikke bare CA & Co. Denne uken har de jo bevist det. De må skape en balanse i de to gruppene, og det gjør de ved å lage tvister. Men heller ikke de kan bestemme utfallet alltid, men jobbe ut i fra det de vet om deltakerne og deres valg. Selv om jeg ikke liker CA sin spillestil, så virker han jo egentlig som en snill fyr. Han oppfører seg litt som en drittunge av og til, men han har jo aldri vært stygg med noen direkte. Med unntak av de glosene han sa om Nina. "Torskesmil". Det var kvalmt. Anonymkode: bee89...989
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #2960 Skrevet 22. april 2016 fram til nå har carl gjort akkurat hva han vil, uten å bekymret seg for om det skulle komme en twist som sendte han ut. nå er vi jo akkurat halvveis i sesongen, og ting begynner å gå imot han. det samme skjedde med kristian rene, han gjorde hva han ville helt til lauretta sjekket inn og gjorde det motsatte av hva gruppa fortalte henne, og sendte ut tina og magne hennes første uke på hotellet. kristian røyk vel uka etter. Anonymkode: e2d05...c29 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå