Fashionistaen Skrevet 21. april 2016 #2921 Skrevet 21. april 2016 (endret) Liker ikke Sandra jeg heller, men ser virkelig ikke poenget med å snakke nedlatende om utseende hennes av den grunn. Det burde man holde seg for god til. Når det er sagt, så synes jeg det var flott at en av Caksels mest underdanige minion røk ut. Go Gjengen alliansen :D Liker hun nye jeg. Litt rar, men veldig morsom og søt synes jeg. Endret 21. april 2016 av Fashionistaen 16
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #2922 Skrevet 21. april 2016 Veldig glad for at Sandra ble sendt ut! Nina er så kul. Irriterende at CA er så hykler. Han har jo lyvd til folk om alt mulig rart der inne, hvorfor er det verre når andre gjør det? Husker f.eks. hvordan han og Sandra lo av at de lurte han første Jørgen trill rundt - noe som var langt mer ufint enn noe Nina har gjort. Dessuten er det vanskelig å komme seg gjennom PH uten å lyve til noen. Det er en del av spillet. Irriterende hvordan "Hoffet" ikke takler at noe ikke går deres vei. De kan ikke regne med at alt alltid skal gå som de ønsker. Anonymkode: a1ad9...bd0 21
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #2923 Skrevet 21. april 2016 Ang. Jørgen. Han er sikkert kjekk og alt det der, men det blir litt klient når en mann på nesten 25 år er så opphengt i skulle ligne David Beckham. Trodde det var sånt fjortiser holdt på med. Hva med å bare være seg selv? Pleier å holde i massevis. Anonymkode: 525ef...0ec 3
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #2924 Skrevet 21. april 2016 Drit tøft av Nina å sende Sandra ut!! Godter meg så sinnsykt. Også hele Carl A's allianse er dritsur og påstår at det eneste rette hadde vært å sende hun nye ut. Akkurat som om ikke de har gjort samme greia selv før og planla å sende Eileen ut denne gangen om de fikk muligheten! Og drøystein som er så sint på Eileen!? Når han og C.A senest dagen før satt å snakket om at de skulle la Nina og Eileen tror de fire skulle spille sammen, men egentlig ikke. Blir så overgitt over at de kan rase og bli så sint når andre gjør det de selv har gjort og hadde planlagt å gjøre igjen. Og Nina skyter seg selv i foten?? Phø. Akkurat som om hun ikke har vært målskiven dems i flere uker alerede. Anonymkode: db4ce...230 23
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #2925 Skrevet 21. april 2016 Skjønner ikke hvorfor Øystein sa til CA at han ikke vil stå med Eileen. Var det bare for å tøffe seg? Anonymkode: a1ad9...bd0 7
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #2926 Skrevet 21. april 2016 For en klein episode... Gråtefest og mange "tøffe" utsagn i ekte paradise-stil.. "neste uke sliter Nina så jæææævlig" og "jeg skal lage et HÆLVETE her inne"... Hver gang sånt blir sagt skjer jo det motsatte... Heier på Nina all det way, men det forutsetter at hun klarer å opprettholde isdronning-taktikken Anonymkode: 2fe29...b70 18
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #2927 Skrevet 21. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke hvorfor Øystein sa til CA at han ikke vil stå med Eileen. Var det bare for å tøffe seg? Anonymkode: a1ad9...bd0 Stakkars gutt. Han er enig med den siste han prater med. Tar ingen avgjørelser selv....alt går etter Caksel sin pipe. På tide Øystein står opp for seg selv og viser at han er en mann! Anonymkode: 525ef...0ec 6
Cuntzilla Skrevet 21. april 2016 #2928 Skrevet 21. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke hvorfor Øystein sa til CA at han ikke vil stå med Eileen. Var det bare for å tøffe seg? Anonymkode: a1ad9...bd0 Jeg skjønner heller ikke helt greia til Øystein, jeg har kommet til konklusjonen at det er en blanding av å ikke ha baller og å ville gjøre alle til lags. Dessverre lar ikke de to seg alltid blande, spesielt ikke i forhold til Eileen og hvis han havner i en situasjon der hvor han blir tvunget til å faktisk ta et standpunkt og skuffe enten henne eller alliansen sin. 7
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #2929 Skrevet 21. april 2016 Digger at Nina turte å gjøre som hun gjorde! Hadde blitt overgitt og irritert om hun ikke brukte maken lurt nå og fikk sendt ut noen fra hoffe, men kan likevel ikke være lett når man tross alt skal omgås "vennene" av den personen man sender ut de neste ukene. Vi har jo mange eksempler på folk som har hatt makt og ikke turt å bruke den lurt i frykt for mobben. Senest Henning som feiget så jævlig ut. Mayo også egentlig. Nina er virkelig isdronning om hun klarer å fortsette å spille slik. Anonymkode: db4ce...230 4
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #2930 Skrevet 21. april 2016 Hæ, Audun kan vel ikke komme som deltager? Er vel dommer han er? Anonymkode: 77d00...714 1
Gjest Rose11 Skrevet 21. april 2016 #2931 Skrevet 21. april 2016 Ut med CA neste uke takk! Da må hoffet hans tenke selv. Stine og Malin skal styre hotellet neste uke? Endelig fikk de motgang og så forbanna teit de klager på at Nina spiller så skitten osv. Jada, for det gjør ikke dere? Nina hadde en gylden mulighet til å svekke de litt og så klart gjør hun det. Å Jørgen som skal lage et helvete for henne neste uke. Go Jonas, Eileen og Nina
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #2932 Skrevet 21. april 2016 Helt seriøst folkens, har sikkert sagt dette 10 ganger før men tydligvis er ikke det nok. Det er ikke greit å rakke ned på hvordan folk ser ut. Jeg driter i om dere liker personene eller ikke, men om der ikke liker utsende dems så kan dere holde det for dere selv. Helt ærlig hvor gamle er dere egentlig? Har selv flere av trekkene dere hakker ned på at noen av deltakerene har, så takk skal dere faen meg ha. Vær så snill å tenk litt før dere skriver, trodde nettvett og at det å snakke stygt om folk ikke er ok var noe man lærte på barneskolen. Husk at dette er et åpent forum som er like tilgjengelg for deltakerene som det er for alle andre, i tillegg til at folk kan skjenne seg igjen i beskrivelsene dere rakker ned på. Dette har også blitt sagt tidligere, men er dere egentlig klar over at den aller største grunnen til at så mange sliter med dårlig selvbilde er nettopp det at folk skriver og sier slike ting om folk. Det er virkelig ikke ok, å holde på slik som mange av dere gjør, og det er noe alle over 10 år burde forstå. Sykt rart at folk snakker om hvor slemme jentene på hotellet er, når flere av kommentarene her er 100 ganger verre enn det de sier på TV. Så jeg ber dere, kan dere vær så snill å rakke sånn ned på hvordan folk ser ut nå? Takk. Anonymkode: f753b...e47 18
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #2933 Skrevet 21. april 2016 Kan nesten ikke huske å ha irritert meg mer over en sesong paradis som denne. C.A og hoffet er bare helt forferdelig! Men nå ser jeg faktisk parsermonien med 100 i puls fordi jeg er så engasjert og spennt. Jeg ønsker hoffe på hode og ræva ut derfra, men tror det på langt nær hadde blitt like spennende. Så for spenningens del håper jeg hoffet holder fotfeste helt inn mot finalen, men at noen av "de snille" vinner hele greia! Eileen, Jonas eller Nina. Anonymkode: db4ce...230 2
Gjest Koy Skrevet 21. april 2016 #2934 Skrevet 21. april 2016 Hvorfor har de jentene det så ute etter Eileen egentlig? Får de dårlig selvtillit fordi hun har tingene sine på stell?
Cuntzilla Skrevet 21. april 2016 #2936 Skrevet 21. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Digger at Nina turte å gjøre som hun gjorde! Hadde blitt overgitt og irritert om hun ikke brukte maken lurt nå og fikk sendt ut noen fra hoffe, men kan likevel ikke være lett når man tross alt skal omgås "vennene" av den personen man sender ut de neste ukene. Vi har jo mange eksempler på folk som har hatt makt og ikke turt å bruke den lurt i frykt for mobben. Senest Henning som feiget så jævlig ut. Mayo også egentlig. Nina er virkelig isdronning om hun klarer å fortsette å spille slik. Anonymkode: db4ce...230 Jeg tror Nina gir blanke faen. Det hadde jeg gjort. Hun er vel noen år eldre i faktisk alder, og flere år i modenhetsgrad. Da driter man greit å bli "mobbet" av Malin liksom. Men klart, de bor jo tett, ser jo det begynner å tære litt på Eileens tålmodighet å få mobben mot seg, selv om hun nok også dreit litt i det til å begynne med. Men med henne går det jo utover hennes forhold med Øystein også. Nina har jo Jonas. Hvis han ryker, så er det nok verre å holde ut mentalt med en gjeng pappskaller som plotter mot deg. 10
Rosewood Skrevet 21. april 2016 #2937 Skrevet 21. april 2016 Stakkars Nina, nå som Malin og Stine skal ta henne og styre hotellet. Hva skal hun gjøre nå? Haha, blir litt som om en schaefer skulle følt seg truet av en pomeranian. 19
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #2938 Skrevet 21. april 2016 Et øyeblikk siden, Koy skrev: Hvorfor har de jentene det så ute etter Eileen egentlig? Får de dårlig selvtillit fordi hun har tingene sine på stell? Garantert sjalusi. Hun er jo kjempe pen og hyggelig. Også har drøystein blitt betatt av henne. Det stikker nok hos flere av de. Anonymkode: db4ce...230 14
Gjest Rose11 Skrevet 21. april 2016 #2939 Skrevet 21. april 2016 6 minutter siden, Koy skrev: Hvorfor har de jentene det så ute etter Eileen egentlig? Får de dårlig selvtillit fordi hun har tingene sine på stell? Kan virke sånn. Lets face it, hun er mye penere enn de og virker ikke som de tåler det.
Cuntzilla Skrevet 21. april 2016 #2940 Skrevet 21. april 2016 2 minutter siden, Koy skrev: Hvorfor har de jentene det så ute etter Eileen egentlig? Får de dårlig selvtillit fordi hun har tingene sine på stell? Ja, tror faktisk de er litt sjalu, hun er pen og har en fot inne i hoffet deres. Og så virker hun som et lettere offer enn Nina. 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå