Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Siden jeg har jobbet dobbelvakter fra mandag til onsdag har jeg ikke fått sett PH før nå. Må bare kommentere her selv om jeg er litt på etterskudd, please forgive me. 

Epi. 21: endelig er det kommet inn en glad, morsom og sprudlende jente med en ekte og smittende latter. Synd Celester ikke kom inn første uka, da hadde nok dynamikken på ph vært mye mer løs og ledig enn det den er nå. Synd hun kronet whisky-CA (han får bare mer og mer grumsete whiskystemme for hver episode som går) til konge. Men for all del, forstår henne godt. Han solgte seg selv bra... Ble litt lei meg på Celesters vegne når det var gjennomsiktig at Jørgen tok seg bryet med å danse osv med celester for å få henne til å ikke splitte Sandra og Jørgen. Syns forresten at den taktikkpraten til Hoffet har fått en mobbete undertone, og jeg blir direkte kvalm av å høre på meangirlsa. Det er forresten veldig tydelig at Sandra er sjalu på Eileen siden øystein liker Eileen, Sandra liker Øystein og Øystein gir ikke Sandra den oppmerksomheten hun ønsker å få. 

Får mer og mer sansen for Nina. PS: hva skjer med at Malin har klødd seg i rumpa gjennom hele episoden? Hmm... 

Epi. 22: Det er så LOL at Sandra ikke har fortalt Jørgen at hun faktisk har hatt sex på tv med Øystein. Hun skal liksom virke så flink pike og yndig når hun er med Jørgen, lurer på hva han tenker når han ser sexen mellom S og Ø på tv? PHfolkene må virkelig skjerpe seg nå. Innser de ikke (utenom Nina, Jonas og Eileen) at CA overkjører dem? Er det bare meg eller minner CA litt om Marius, sønnen til Mette-Marit? Litt lite sammenhengende her men hvor kyniske er meangirlsa egentlig? De får Øystein til å ligge bare for å såre Eileen? Så sier Sandra "fornøyd med planen, kanskje jeg skal begynne å bli litt mere utspekulert?" ÆSJ. Du ER utspekulert nok Sandra, på grensen til det psykopatiske. 

Skjønner at Eileen er sliten! 

Epi. 23: Første jeg tenker at jeg gleder meg til CA går ut av PH. Han er så høy på seg selv at produksjonen nesten burde ta ansvar for å skjerme han litt fra skjermen. Så deilig at Nina fikk dronningkronen! 

Nå orker jeg ikke kommentere mer

Anonymkode: d1b74...b4f

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger, personangrep og svar til dette.

Kragebein, mod

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var det Eileen som sa. 

Men jeg tror nok produksjonen her har sørget for at Eileen ikke fikk en alvorlig straff. De vil nok ha henne i spillet så lenge som mulig for hun er jo en motpol til den andre alliansen. Er ikke bare CA som får hjelp av produksjonen. 

Anonymkode: ffdb9...8e3

Hallo? Akkurat det samme skjedde jo med Audun i fjor da han ble "dømt" til å gå i det kaninkostymet. Skjønte derfor at en sånn anklage-greie på pandoras sannsynligvis ville ende med en ganske uskyldig straff. Vil tro at Nina var innom denne tanken også..

Anonymkode: 3f91e...485

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hallo? Akkurat det samme skjedde jo med Audun i fjor da han ble "dømt" til å gå i det kaninkostymet. Skjønte derfor at en sånn anklage-greie på pandoras sannsynligvis ville ende med en ganske uskyldig straff. Vil tro at Nina var innom denne tanken også..

Anonymkode: 3f91e...485

Husk at produksjonen hjalp Audun også ganske mye da

Anonymkode: f753b...e47

AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husk at produksjonen hjalp Audun også ganske mye da

Men nå er det jo en betydelig forskjell på væremåten til Aksel og Audun..

Begge har riktignok alt for høye tanker om seg sjøl, men Audun hadde en veldig avslappende tilnærming til hotellet og andre deltakere. Med unntak av der han knocka til Kevin, så oppførte Audun seg stort sett greit og spilte også lite i den forstand. Han var mer som en friskt pust oppi all dramaet og spillinga. I tillegg så han utseendemessing mye bedre ut enn Carl, der sistnevnte nærmest ser ut som en ren pappaklyse fra Bærum som skryter av å dusje ansiktet sitt med sminke og alt det der. 

Anonymkode: 6b1a1...090

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Begge har riktignok alt for høye tanker om seg sjøl, men Audun hadde en veldig avslappende tilnærming til hotellet og andre deltakere. Med unntak av der han knocka til Kevin, så oppførte Audun seg stort sett greit og spilte også lite i den forstand. Han var mer som en friskt pust oppi all dramaet og spillinga. I tillegg så han utseendemessing mye bedre ut enn Carl, der sistnevnte nærmest ser ut som en ren pappaklyse fra Bærum som attpåtil skryter av å dusje ansiktet sitt med sminke og alt det der. 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Begge har riktignok alt for høye tanker om seg sjøl, men Audun hadde en veldig avslappende tilnærming til hotellet og andre deltakere. Med unntak av der han knocka til Kevin, så oppførte Audun seg stort sett greit og spilte også lite i den forstand. Han var mer som en friskt pust oppi all dramaet og spillinga. I tillegg så han utseendemessing mye bedre ut enn Carl, der sistnevnte nærmest ser ut som en ren pappaklyse fra Bærum som skryter av å dusje ansiktet sitt med sminke og alt det der. 

Audun oppførte seg absolutt ikke bedre enn Carl Aksel gjør. Husker du ikke at han kjelte ut Christer og sa at han kunne drite i å snakke med han med frokosten osv? Carl Aksel er jo grei, det er en grunn til at han blir godt likt av de fleste der inne. Ja, han er kanskje litt for høy på seg selv, men han er ikke slem. Og drit i å rakke sånn ned på hvordan folk ser ut, det gjør deg ikke litt bedre sjæl en gang.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror dette kan bli den beste parsermonien til nå :) 

Anonymkode: 80c8b...16a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan heller ikke bare se bort i fra at han klapsa Kevin, for det var en skikkelig ekkel holdning. Carl Aksel har ikke gjort noe i nærheten.

• Liker 4
Gjest Glidelås
Skrevet

Jeg er fremdeles litt sjokkert. Brukte Stine seriøst kroppen sin som en brikke i spillet? Hva i ALLE dager?

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror dette kan bli den beste parsermonien til nå :) 

Anonymkode: 80c8b...16a

Ja, nå er jeg spent!

Antar at Jonas sier Celester kan stille seg bak han, det er jo den eneste sjansen hun har til å overleve parsermonien, og da får Jonas og Nina spilt ut en i hoffet til Caksel :) For jeg tror Øystein velger Eileen uansett om han har lovet noe til Sandra for lenge siden, Stine har prostituert seg for det og Malin er partneren til "bestekompisen" i alliansen.

Så en i hoffet må gå, den som er dum nok til å la seg overtale til å stille seg bak Øystein. Vanskelig å si hvem av dem det er, det er vel Sandra som påstår at Øystein hadde valgt henne, men jeg tror hun vet innerst inne at hun ikke har kjangs i helvete mot Eileen. Tror det var litt derfor hun dyttet Stine på Øystein, sånn at Sandra skulle slippe å være det eneste naturlige valget i gruppa til å stille seg bak Øystein. Til syvende og sist er det nok faktisk opp til Caksel å velge hvem som er det svakeste leddet, tror både Niclas og Jørgen velger den dama han sier de skal ta. Men tror altså ikke Øystein gjør det. 

Den teorien er litt gitt at det ikke blir en berømt PH-twist da, kongen og dronningen har nok kanskje litt mer makt enn å bare velge en hoffnarr.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Min betraktning ble moderert bort pgra personangrep/avsporing? Alt som sto var at jeg ikke forsto de som mente at Nina og Eileen var like ille som de andre jentene. Resten av innlegget var en betraktning av forskjellen på de som er der inne. Det var virkelig ingenting i innlegget som var stygt. Det må da være lov å påpeke at CA er narsissist. Her skal man tydeligvis ikke få lov til å ta del i debatten :dry:

Anonymkode: 2a5e2...2b8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Carl Aksel minner om en dårlig versjon av Adrian fra svenske ph, fikk alltid fordeler/fredninger av de nye men han kom ikke til finalen fordi folk så hvor mye han spilte og at han var en trussel, så tipper det samme skjer med Carl

Anonymkode: be249...89f

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hvem tror dere ryker i kveld foresten?

Skrevet

det blir jo enten malin, sandra eller stine

Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Malin eller Stine. 60-40.

Endret av Agent2840
AnonymBruker
Skrevet

Kommer det en totalt uforutsigbart twist i kveld, som nok engang ender med at Caksel får bestemme utfallet så er Paradise over for min del. 

• Liker 10
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror egentlig at det blir Malin

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kommer det en totalt uforutsigbart twist i kveld, som nok engang ender med at Caksel får bestemme utfallet så er Paradise over for min del. 

Samme her!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror Malin eller Stine. Kanskje Malin? Tror Caksel liker henne minst, siden hun er den minst intelligente jenten der inne.

Anonymkode: 33445...e3e

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...