Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

Skrevet
12 timer siden, smalls skrev:

Caksel er ikke god til å diskutere som han skryter av. Han er bare en trassig drittunge. 

Ja han klarte jo ikke se Nina inn i øynene en gang mens han "debatterte", han bare stirret hardt i gulvet og så sur og trassig ut. :fnise:

Jeg gleder meg til kveldens episode! Bare synd jeg ikke får sett den før i halvtolv-tida. Blir lenge å vente!

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

På denne ukas teaser på tv3 om PH, fikk ikke deltakerne et brev om å finne noe og den som fant den fikk en fredning? en mynt de skulle finne? Eller har jeg hørt heelt feil. Det har ikke skjedd enda, men kanskje det skjer i dag? For da ser det ut som at alle jentene går rundt og leter, så tenke det kan ikke være det med krona i går :klo:

Endret av Sitronmelis
Skrevet

Jeg har vært bortreist, så jeg har ikke fått sett denne ukas episoder. Er de verdt å se, eller er det like så greit å hoppe rett inn i parseremonien? 

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var det Eileen som sa. 

Men jeg tror nok produksjonen her har sørget for at Eileen ikke fikk en alvorlig straff. De vil nok ha henne i spillet så lenge som mulig for hun er jo en motpol til den andre alliansen. Er ikke bare CA som får hjelp av produksjonen. 

Anonymkode: ffdb9...8e3

Ikke sant, og i tillegg fikk de jentene som ikke er i allianse med Carl Aksel mye hjelp i går. Carl Aksel måtte ho ta med seg de to jentene han likte best på utflukt, i tillegg til at Stine som var på solo ikke kunne ta kronen. Tydlig at produksjonen hjelper flere der inne også.

Anonymkode: f753b...e47

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke sant, og i tillegg fikk de jentene som ikke er i allianse med Carl Aksel mye hjelp i går. Carl Aksel måtte ho ta med seg de to jentene han likte best på utflukt, i tillegg til at Stine som var på solo ikke kunne ta kronen. Tydlig at produksjonen hjelper flere der inne også.

Akkurat det har jeg ikke noe problemer med, slik som produksjonen har bært frem Caksel på gullstol... Helst ville jeg ikke hatt noe innblanding fra produksjonen..

Anonymkode: 33445...e3e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo for å skape litt forstyrrelser i spillet og flytte makten. Det er jo først og fremst et TV-program. De hadde mistet mange seere dersom CA bare hadde seilt gjennom med sin allianse og lekt konge. Det må være litt motstand fra "the underdogs". 

Anonymkode: b4268...6dd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, Tapas skrev:

Hvordan har hun oppført seg barnslig? Nina er vel en av de få som ikke tar noe personlig og holder hodet kaldt. 

Jeg synes ihvertfall at det er litt barnslig når hun sitter og sier "Jeg vet jeg  er smart fordi jeg har tatt en IQ test", og "dumme jenter kan ikke måle seg med meg." Egentlig er hun veldig lik Carl Aksel, snakker nesten bare om hvor smart hun er og er veldig høy på pæra.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat det har jeg ikke noe problemer med, slik som produksjonen har bært frem Caksel på gullstol... Helst ville jeg ikke hatt noe innblanding fra produksjonen..

Anonymkode: 33445...e3e

Enig i at det hadde vært det absolutt beste om produksjonen ikke blandet seg. Mener bare at alle må se at det ikke bare er Carl Aksel som blir hjulpet, for det bir alle som lager god TV.

AnonymBruker
Skrevet

Carl Aksel skjønner ikke hvor smart Nina er. :fnise:

Anonymkode: 791c2...07d

AnonymBruker
Skrevet

Synes forsåvidt det er rart at ingen nevner Ann Marielle når det er snakk om at det er teit at produksjonen blander seg. Har bare sett Kristian René, Tina, Audun, Martine og Pierre bli nevnt. Er det fordi dere likte Ann Marielle, og da er det greit liksom?
Jeg føler i hvertfall at av alle som har fått mye hjelp av produksjonen, så er det Ann Marielle som har fått mest og mest openbar hjelp fra prduksjonen sin side.

• Liker 5
Gjest Rose11
Skrevet

Håper Malin ryker. Hun liker jeg minst og snakker dom en fjortis. 

AM fikk mye hjelp av produksjonen,  men synes det var helt fair siden hun behandlet så dårlig der inne med sjefsmegga Simone i spissen. 

AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ihvertfall at det er litt barnslig når hun sitter og sier "Jeg vet jeg  er smart fordi jeg har tatt en IQ test", og "dumme jenter kan ikke måle seg med meg." Egentlig er hun veldig lik Carl Aksel, snakker nesten bare om hvor smart hun er og er veldig høy på pæra.

Si meg når Nina sa nøyaktig de ordene der som du siterer henne "Jeg vet jeg er smart fordi jeg har tatt en IQ test". Sånn seriøst, fortell når nøyaktig det var hun sa dette sitatet! 

Du er helt på bærtur. 

Anonymkode: f252d...0bc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Si meg når Nina sa nøyaktig de ordene der som du siterer henne "Jeg vet jeg er smart fordi jeg har tatt en IQ test". Sånn seriøst, fortell når nøyaktig det var hun sa dette sitatet! 

Du er helt på bærtur. 

Anonymkode: f252d...0bc

Hvordan er jeg helt på bærtur?

http://www.tv3.no/paradise-hotel/nina-martnes

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg digger Nina og håper hun kommer til finalen. Men, det at hun har tatt en IQ-test, trenger ikke nødvendigvis bety at hun har en fordel i spillet. Er det Mensa testen hun har tatt, så har jo den ingenting med de sosiale antennene å gjøre. Noe som jeg mener er viktig i Paradise Hotel - at du er sosialt oppegående. 

Anonymkode: 525ef...0ec

• Liker 1
Skrevet

Hadde feil førsteinntrykk av Nina. Trodde hun skulle bi en skikkelig irriterende og bitchy spiller, men jeg digger henne!

Savner Majoo- han var så underholdene og skjønn!!

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Hun sier jo ikke hvor høy IQ hun har da ;) kan jo hende det er 110, og noe hun tror er høyt for alt vi vet

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun sier jo ikke hvor høy IQ hun har da ;) kan jo hende det er 110, og noe hun tror er høyt for alt vi vet

Hun sier den er på 129

• Liker 1
Skrevet

Hvor høy IQ Nina har, vet ikke jeg. Men, jeg synes hun virker både smart, intelligent og sosialt oppegående. Blir for dumt å sammenligne med de andre (les; Sandra, Malin). De er på et helt annet nivå....nivå som jeg kaller barnehage. 

Nei, Nina er bra hun. Håper hun kommer langt.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Rose11 skrev:

Håper Malin ryker. Hun liker jeg minst og snakker dom en fjortis. 

AM fikk mye hjelp av produksjonen,  men synes det var helt fair siden hun behandlet så dårlig der inne med sjefsmegga Simone i spissen. 

Nå var ikke Ann Marielle veldig snill hun heller da. Synes det var mye drittslening fra begge sider. Begge parter var fæle.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Forøvrig liker jeg Nina, virker som en veldig oppegående jente i forhold til de andre der inne. :) Sluttet å se på for noen uker siden, men ser heller programmet gjennom deres "øyne". 

Anonymkode: a3272...394

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...