Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mye tyder på at en av jentene til caksel ryker i morgen, heldigvis. Håper bare de andre er smarte nok til å tenke litt lenger en han ved neste valg. Han er jo typen til å skulle hevne seg. Barnslige lille dritten. 

Anonymkode: 525ef...0ec

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Gjest Rose11
Skrevet

Caksel tenker jo bare på seg selv. Råttent gjort det han gjorde mot Øystein. Kan ikke han bare droppe alliansen til Caksel og gå over i den andre?  Dessverre tror jeg ikke han har baller til det.

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

De kan det, men fordi hun får det til å virke sånn så tror jeg ikke de har fått noen kontakt på at de skal virke som akt et fint.

Anonymkode: f753b...e47

forstår ikke hvorfor det kom et helt annet sitat inni her, enn det jeg faktisk siterte...

Anonymkode: f753b...e47

AnonymBruker
Skrevet

SÅ DEILIG at Nina dro ned CA fra sin høye hest. Jeg har akseptert CA tidligere selv om han absolutt ikke har vært en favoritt, men denne uken her har han vært så irriterende. Fy flate. Hvordan han brukte den kongetittelen i tillegg til hans egne selvopphøyde stilling var virkelig kvalmende å se på. Jeg jublet nesten da jeg så reaksjonen hans da Nina kom og jekket han ned. 

Utrolig barnslig av CA når det gjelder hvordan han snakket om smilet til Nina. Det er tydelig hvor nivået her ligger. Han oppfører seg som en trassunge når det går imot hans vei. Ettersom han er så kontrollerende og sjefete ble jeg regelrett overrasket over hvor dårlig han er til å argumentere og hvordan han bruker sine egne meninger som en sannhet. Argumentasjonen hans var fullstendig irrasjonell. Nina holdt heldigvis hodet kaldt. Jeg ELSKER at hun ga seg for å skape tvil mellom Øystein og CA. For en dame! Igjen så overrasker CA meg med å være så korttenkt. Dersom man skal dolke en av sine nærmeste der inne i ryggen og samtidig ha støtte hos dem må man jo gjøre det på en slik måte at det ikke kan ledes tilbake til en. Dette var jo nesten som at CA skrek ut at han ville ha ut Eileen. Og den forsvarstalen han kom med senere til Øystein, Nina og Eileen var til å krepere av. "Jeg så på anklagene." Det er synd at Øystein ikke klarer å stå litt mer opp for CA, men heldigvis ser det ut at det ble skapt litt mer tvil. 

Eileen og Nina er virkelig noen flotte jenter. De må være mine absolutte favoritter på PH. Jeg likte godt episoden i dag, og morgendagen skuffer nok heller ikke. :)

Anonymkode: b4268...6dd

• Liker 17
Skrevet

Det er greit at Malin, Stine og Sandra til tider oppfører seg svært barnslig og kanskje baksnakker litt for mye, men Eilen og Nina er jo ikke noe bedre når de kaller de andre jentene dumme etc.

Rart hvordan alle har tatt Nina sin side og "hyller" henne. For å være såpass gammel som hun er, syntes jeg også hun oppfører seg ekstremt barnslig! Hun irriterer meg i grunn mye mer enn de andre.. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Cissi1 skrev:

Det er greit at Malin, Stine og Sandra til tider oppfører seg svært barnslig og kanskje baksnakker litt for mye, men Eilen og Nina er jo ikke noe bedre når de kaller de andre jentene dumme etc.

Rart hvordan alle har tatt Nina sin side og "hyller" henne. For å være såpass gammel som hun er, syntes jeg også hun oppfører seg ekstremt barnslig! Hun irriterer meg i grunn mye mer enn de andre.. 

På hvilken måte er Nina barnslig? 

De jentene tar jo overhodet ikke noen smarte taktiske valg, så det er vel ikke rart at Nina ser på de på den måten. 

• Liker 18
Skrevet
3 minutter siden, Cissi1 skrev:

Hvordan har hun oppført seg barnslig? Nina er vel en av de få som ikke tar noe personlig og holder hodet kaldt. 

• Liker 11
Skrevet

Er det bare jeg som reagerte på at vi ikke fikk noen kommentar fra Nina om den nye firkløveralliansen deres? Håper bare hun ikke tar en Henning for da fikser jeg ikke mer!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, helloAdele skrev:

Er det bare jeg som reagerte på at vi ikke fikk noen kommentar fra Nina om den nye firkløveralliansen deres? Håper bare hun ikke tar en Henning for da fikser jeg ikke mer!

Nina er ikke så dum. Det er jo bare spill for galleriet. 

• Liker 11
Skrevet
4 timer siden, helloAdele skrev:

Hun sa jo til kamera rett etterpå at CA bare får tro at de spiller på lag, men at det aldri skjer. Husker ikke ordrett hva hun sa men..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, Birdo skrev:

Hun sa jo til kamera rett etterpå at CA bare får tro at de spiller på lag, men at det aldri skjer. Husker ikke ordrett hva hun sa men..

Det var det Eileen som sa. 

Men jeg tror nok produksjonen her har sørget for at Eileen ikke fikk en alvorlig straff. De vil nok ha henne i spillet så lenge som mulig for hun er jo en motpol til den andre alliansen. Er ikke bare CA som får hjelp av produksjonen. 

Anonymkode: ffdb9...8e3

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, Birdo skrev:

Sa ikke Henning også noe sånt?

Anonymkode: 086b7...3e1

Gjest Rose11
Skrevet

Tror parsermonieni kveld kan bli veldig spennende :) 

Gjest Blue Ivy.
Skrevet (endret)
Den 20.4.2016 at 0.44, AnonymBruker skrev:

SÅ DEILIG at Nina dro ned CA fra sin høye hest. Jeg har akseptert CA tidligere selv om han absolutt ikke har vært en favoritt, men denne uken her har han vært så irriterende. Fy flate. Hvordan han brukte den kongetittelen i tillegg til hans egne selvopphøyde stilling var virkelig kvalmende å se på. Jeg jublet nesten da jeg så reaksjonen hans da Nina kom og jekket han ned. 

Utrolig barnslig av CA når det gjelder hvordan han snakket om smilet til Nina. Det er tydelig hvor nivået her ligger. Han oppfører seg som en trassunge når det går imot hans vei. Ettersom han er så kontrollerende og sjefete ble jeg regelrett overrasket over hvor dårlig han er til å argumentere og hvordan han bruker sine egne meninger som en sannhet. Argumentasjonen hans var fullstendig irrasjonell. Nina holdt heldigvis hodet kaldt. Jeg ELSKER at hun ga seg for å skape tvil mellom Øystein og CA. For en dame! Igjen så overrasker CA meg med å være så korttenkt. Dersom man skal dolke en av sine nærmeste der inne i ryggen og samtidig ha støtte hos dem må man jo gjøre det på en slik måte at det ikke kan ledes tilbake til en. Dette var jo nesten som at CA skrek ut at han ville ha ut Eileen. Og den forsvarstalen han kom med senere til Øystein, Nina og Eileen var til å krepere av. "Jeg så på anklagene." Det er synd at Øystein ikke klarer å stå litt mer opp for CA, men heldigvis ser det ut at det ble skapt litt mer tvil. 

Eileen og Nina er virkelig noen flotte jenter. De må være mine absolutte favoritter på PH. Jeg likte godt episoden i dag, og morgendagen skuffer nok heller ikke. :)

Så enig. Måtte le da Caksel sa han var så god til å kjøre en debatt. Han var trassig og ville ikke inngå noe kompromiss. Nina var smart som ville fucke til forholdet mellom Caksel og Øystein. Skulle ønske Øystein kunne stå litt mer opp for seg. Caksel tenker bare på seg selv. Skjønner GODT at Nina godta seg da Caksel kom tilbake. Nå snur ting seg, og Caksel og de får motgang.Virkelig på tide. Han trenger å bli jekket ned og ikke tro han styrer hele hotellet. 

Endret av Blue Ivy.
AnonymBruker
Skrevet

Hvem tror vi ryker i dag? Jeg tror det er Sandra. Jeg gleder meg til å se reaksjonen til CA. Jeg vedder på at han blir illsint og kommer med noen stygge gloser. Det blir deilig å se han drite seg enda mer ut på TV. Posisjonen hans begynner å bli svekket der inne, og man merker han ikke klarer å holde hodet like kaldt lenger. 

• Liker 5
Skrevet

Håper Malin ryker, siden det er henne jeg liker minst. 

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem tror vi ryker i dag? Jeg tror det er Sandra. Jeg gleder meg til å se reaksjonen til CA. Jeg vedder på at han blir illsint og kommer med noen stygge gloser. Det blir deilig å se han drite seg enda mer ut på TV. Posisjonen hans begynner å bli svekket der inne, og man merker han ikke klarer å holde hodet like kaldt lenger. 

Jeg håper og tror det er Sandra. Men, på en eller annen måte føler jeg at produksjonen kommer til å "hjelpe" Caksel og hoffet sitt til å få sin hevn.....

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Godt at Øystein begynner å se hvordan CA holder på og dolker sine egne i ryggen! 

Snart vender nok Øystein seg imot han sammen med Eileen og Nina. Er det noen som fortjener å vinne er det Nina, Eileen eller Jonas.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Godt at Øystein begynner å se hvordan CA holder på og dolker sine egne i ryggen! 

Snart vender nok Øystein seg imot han sammen med Eileen og Nina. Er det noen som fortjener å vinne er det Nina, Eileen eller Jonas.

Jeg tror Øystein er så blind på Carl Aksel, at han kommer til å springe etter han og adlyde som en bikkje.

• Liker 2
Gjest Mysticgirl
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror Øystein er så blind på Carl Aksel, at han kommer til å springe etter han og adlyde som en bikkje.

Så jo ut til at han satte han litt på plass i neste episode og tok det opp. Får se om det stemmer 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...