Blablaa Skrevet 20. april 2016 #2741 Skrevet 20. april 2016 Det er jo ikke spoilers å diskutere vennskap mellom deltakerne, jeg la det på grunnlag av det som de viste igår med at de planla alt dette her. Også fant jeg det bilde Stine la ut med at det ikke var sånn i det hele tatt der inne og det er klippoglim, går fint an å diskutere det iogmed at det omhandler paradise hotel. skjønner ikke at det skal være så gale.. men ja, er helt enig ang CA, dritt lei all kongepraten hans og at han styrer hotelle, skjønner ikke hvorfor produksjonen tror det er kult for oss å følge med på den selvopptatte fyren. 9
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #2742 Skrevet 20. april 2016 Nok med avsporing og spoiler prat. Jeg håper Mayoo kommer tilbake og hiver kongen ut. Jeg er så lei han. Tror produksjonen at der morsomt å se på en så cocky fyr som elsker seg selv? Nei! Anonymkode: db34b...155 9
Frøken.stille Skrevet 20. april 2016 #2743 Skrevet 20. april 2016 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heisann. Hvordan går det med han Øystein i Paradise (har ikke fått sett i det siste). Sist jeg så hadde han pult to jenter. Har han greid å pule den tredje? Han må da være kongen av Paradise. I motsetning til denne blonde tullingen som skryter på seg hundrevis av damer men som viste seg som en-minutt-mann i senga. Anonymkode: 4acac...0e2 Var det ikke et-halvt-minutt-mann? 8
smalls Skrevet 20. april 2016 #2744 Skrevet 20. april 2016 17 minutter siden, Frøken.stille skrev: Var det ikke et-halvt-minutt-mann? 36 sekunder var rekorden 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #2745 Skrevet 20. april 2016 Øystein har virkelig sunket i mine øyne. Har han ikke noe selvdisiplin? Så fort Stine ville kysse han, så hiver han seg over henne. Ikke en fyr jeg hadde turt å være i forhold med. Puler alt som har to bein og fitte. Æsj! Skjønner ikke hva Eileen ser i han etter dette her? Klarer ikke Malin å fullføre en setning uten å fnise som en 13 åring?! Hun er 21, men oppfører seg som hun skulle vært 13 oh gått i 8 klasse. Anonymkode: ee896...dd9 14
Tapas Skrevet 20. april 2016 #2746 Skrevet 20. april 2016 (endret) Håpet på at tørrpinnen Stine skulle finne på dristig snart men sex med Øystein var ikke det jeg hadde i tankene Endret 20. april 2016 av Tapas 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #2747 Skrevet 20. april 2016 Jeg må le av alle dere som var så bastante og skrev at det var HELT TYDELIG at det var Eileen som var i bassenget. Anonymkode: b4268...6dd 21
Gjest Mysticgirl Skrevet 20. april 2016 #2748 Skrevet 20. april 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg må le av alle dere som var så bastante og skrev at det var HELT TYDELIG at det var Eileen som var i bassenget. Anonymkode: b4268...6dd Ja, jeg gikk på den Men kunne ikke trodde ikke at han gjorde det mot Eileen.. Skjønner ikke hva hun ser i han etter det der. Bruk Stine som en tømmestasjon og hun skjemmer seg ut på Tv. Det gjør forresten alle jentene foruten om Nina og Eileen!
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #2749 Skrevet 20. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så... Hvem av jentene tror dere var raskest ute med å løpe? Jeg så Nina og en blond jente. Reklamen på TV3 play dukket opp, så jeg så ikke så godt. Treig reaksjonsevne på de andre, særlig Malin (?) som leste brevet. Nina er fantastisk og var jammen meg rask til å reagere. Anonymkode: b4268...6dd Glem det. Jeg så det var Stine som leste opp brevet. Jeg vil si det så ut som Nina og Eileen, men er ikke helt sikker. Malin og Sandra var borte? Anonymkode: b4268...6dd
Gjest Blue Ivy. Skrevet 20. april 2016 #2750 Skrevet 20. april 2016 (endret) Det verste er at ingen av de fikk dårlig samvittighet eller noe. De sitter å ler og godter seg i snakkeboksen. Faktisk så gledet de seg og nå skulle de vise at Eileen ikke har Øystein for seg selv osv. Snip! Vet faktisk ikke hvem som er verst av de tre. Malin er en skikkelig sladrehank og Sandra minner meg om sjefsmegga på ungdomskolen. Nine og Eileen fremstår så oppegående og voksne i forhold til de andre jentene. De er stuck in niende klasse. Flaut å se på! Endret 20. april 2016 av Blue Ivy.
Charlotteh Skrevet 20. april 2016 #2751 Skrevet 20. april 2016 Eileen og Nina ser så classy ut. Jeg håper faktisk at ingen av disse to skal dra.. Jeg håper at Stine ikke får noe fredning, vi skal se snart... Fordi hvis hun får fredning, går hun bak Øystein og da er det hade Eileen 4
Kragebein Skrevet 20. april 2016 #2752 Skrevet 20. april 2016 Tråden er ryddet for personangrep, persondebatt, screenshot fra sosiale medier, spekulasjoner og samtlige svar til dette. Kragebein, mod
helloAdele Skrevet 20. april 2016 #2753 Skrevet 20. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Glem det. Jeg så det var Stine som leste opp brevet. Jeg vil si det så ut som Nina og Eileen, men er ikke helt sikker. Malin og Sandra var borte? Anonymkode: b4268...6dd Var nok Nina og Eileen ja, de andre jentene har jo ikke peiling på hvordan ting fungerer der inne F.eks. da jentene skulle velge to gutter til å dra på utflukt, og Nina bare: "Vi sender Mayoo og Henning", og resten sitter der stumme som trestokker. Eller når de hadde 'fargefest' og både Malin og Sandra klarer å velge grønt. 'Jeg trenger en smart partner' sier Carl Aksel, synd det bare er dumme jenter som faller for skvipet hans 6
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #2754 Skrevet 20. april 2016 Den 20.4.2016 at 17.54, helloAdele skrev: Var nok Nina og Eileen ja, de andre jentene har jo ikke peiling på hvordan ting fungerer der inne F.eks. da jentene skulle velge to gutter til å dra på utflukt, og Nina bare: "Vi sender Mayoo og Henning", og resten sitter der stumme som trestokker. Eller når de hadde 'fargefest' og både Malin og Sandra klarer å velge grønt. 'Jeg trenger en smart partner' sier Carl Aksel, synd det bare er dumme jenter som faller for skvipet hans Hahaha, morsomt at de dummeste på hele hotellet sier de vil styre mer der inne og er lei gutta styrer alt. Jada, lykke til med det jenter Anonymkode: ee896...dd9 9
helloAdele Skrevet 20. april 2016 #2755 Skrevet 20. april 2016 Ser ikke ut som om Malin og Sandra er der nei. Tenker meg at Stine valgte dem til å dra på en date eller no, så når de får brevet så er de ikke til stedet, HAHAHA dør
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #2756 Skrevet 20. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hahaha, morsomt at de dummeste på hele hotellet sier de vil styre mer der inne og er lei gutta styrer alt. Jada, lykke til med det jenter Anonymkode: ee896...dd9 "Nå skal vi ta kontrollen fra guttene og så skal vi jentene styre litt her inne." Sekundet etter kommer de med den totalt feilfrie og intelligente planen om å ligge med Øystein for å få ut Eileen. Jeg tror episoden i dag blir spennende der de usle restene av gjengen allianse tar litt av makten tilbake igjen. Nina er jo Einstein i forhold til de suppegjøkene kalt Malin, Sandra og Stine. Anonymkode: b4268...6dd 10
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #2757 Skrevet 20. april 2016 6 timer siden, smalls skrev: 36 sekunder var rekorden Ikke rart han pløyer mange jenter (ifølge han selv) med den farten. Anonymkode: b4268...6dd 7
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #2758 Skrevet 20. april 2016 Virker i alle fall som Eileen og Stine er gode venner i dag. Eileen sier til og med på bloggen at Stine er helt fantastisk. Nå må Caksel ryke då hoffet han blir svekket. Anonymkode: f5a4a...373 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #2759 Skrevet 20. april 2016 Det var jo ikke noe planlagt fra produksjonen at Nina eller Eileen skulle ha den krona Håper de klarer å fucke opp litt der inne nå. Anonymkode: ed444...1a3 2
LeilaS Skrevet 20. april 2016 #2760 Skrevet 20. april 2016 Haha, Nina ble dronning og team Caksel var sikker på de ville få en makt og alt ville gå de sin vei. LOL. Ikke så cocky nå lenger Gleder meg når de kommer tilbake 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå