Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Fame skrev:

Ho nyeste kjerringa må være det mest irriterende menneske på guds grønne jord. Ærlig talt så klein

Tror nok hun fyker fort ut  ja...

Anonymkode: 1bf73...645

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De jentene kommer vel med den "husk at det er 40 minutter av 24 timer" regla alle tar når de sier/gjør noe stygt mot andre der inne, skal vel få det til å virke som eileen fortjener det eller noe

Anonymkode: be249...89f

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Blablaa skrev:

Ja, sant det du sier der. Men liker dem ikke uansett🙄 Jeg heier også på Eileen, minner meg veldig om Elin ifjor, bare god og snill💕

Ja helt enig. Liker dem ikke. Men tipper man hadde fått en ganske annet oppfattning om man ble kjennt med de i den virkelig verden. Alt sol vises på tv er jo sagt og gjort, men når vi bare ser det stygge de sier å gjør, ender vi opp med rett å slett synes de er forferdelig slemme. Men kanskje unnskyldninger og angre ikke vises. 

Ser at Eileen skriver på bloggen sin at de hun har mest kontakt med etter paradise er Stine, Carl Aksel og Synnøve. Så det er kanskje ikke så ille mellom de som vi får inntrykk av.

Anonymkode: db4ce...230

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja helt enig. Liker dem ikke. Men tipper man hadde fått en ganske annet oppfattning om man ble kjennt med de i den virkelig verden. Alt sol vises på tv er jo sagt og gjort, men når vi bare ser det stygge de sier å gjør, ender vi opp med rett å slett synes de er forferdelig slemme. Men kanskje unnskyldninger og angre ikke vises. 

Ser at Eileen skriver på bloggen sin at de hun har mest kontakt med etter paradise er Stine, Carl Aksel og Synnøve. Så det er kanskje ikke så ille mellom de som vi får inntrykk av.

Eileen kommenterte på Stines bilde nå i kveld også. Noe sukkersøtt. Og Stine svarte tilbake: Verdens beste.

Lett å bli klok på.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, ssophie skrev:

Eileen kommenterte på Stines bilde nå i kveld også. Noe sukkersøtt. Og Stine svarte tilbake: Verdens beste.

Lett å bli klok på.

Vi skal huske på at så lenge PH går på skjermen så vet vi ikke hva som står i deltagernes kontrakter. Mye mulig alle er nødt til å late som om alt er ok og at de er venner, for å unngå spoiling når det enda går på tv. 

Anonymkode: f252d...0bc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi skal huske på at så lenge PH går på skjermen så vet vi ikke hva som står i deltagernes kontrakter. Mye mulig alle er nødt til å late som om alt er ok og at de er venner, for å unngå spoiling når det enda går på tv. 

Tviler på det egentlig, med tanke på at Mikela "spoiler" ganske mye når hun skriver at hun har best kontakt med Celester osv

Anonymkode: f753b...e47

• Liker 5
Skrevet

Vet noen om deltagerne får sett på disse episodene selv før det vises på tv? Virker som Eileen er god venn med både Malin og Stine på insta...

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kontrakten deltakerne må signere har vært offentliggjort lenge. Nå har ikke jeg lest den i detalje, men det er i allefall ikke noe som er dratt frem. 

Syns det hørs lite sansynlig ut at det skulle være en del av kontrakten. De spoiler jo ingenting om hvem som er vinner/vinnere ved å vise vennskap med den ene eller andre. 

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, Tapas skrev:

Vet noen om deltagerne får sett på disse episodene selv før det vises på tv? Virker som Eileen er god venn med både Malin og Stine på insta...

Har jeg gått inn på feil tråd? Hvorfor trenger jeg å vite dette?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Har akkurat sett gårsdagens episode av Paradise Bordell, og innser at samfunnets moral og verdier er ugjenkallelig tapt, i mye større grad enn jeg fryktet. Jesus Kristiansen for en motbydelig gjeng (med et par unntak, under tvil) :hakeslepp:

Anonymkode: 2fe29...b70

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tviler på det egentlig, med tanke på at Mikela "spoiler" ganske mye når hun skriver at hun har best kontakt med Celester osv

Anonymkode: f753b...e47

De kan jo ha fått god kontakt ETTER innspillingen da. De er jo mye sammen på fester osv.

Anonymkode: f5a4a...373

Skrevet
2 timer siden, Trompeten skrev:

Har jeg gått inn på feil tråd? Hvorfor trenger jeg å vite dette?

For en partypooper du er.  Chillax, ingen her spoiler innholdet ved å fortelle om insta-vennskap lol. 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
Den 20.4.2016 at 11.21, Tapas skrev:

For en partypooper du er.  Chillax, ingen her spoiler innholdet ved å fortelle om insta-vennskap lol. 

Sånt kan tas i spoilertåden. Trenger ikke å si at Eileen og Stine er bestevenner i dag eller de og de er gode venner. Det kan bety de ble gode venner inne på hotellet og ting endrer seg lol

Anonymkode: ee896...dd9

• Liker 9
Skrevet
3 minutter siden, Tapas skrev:

Mulig det er bare meg som har misforstått denne tråden, så skal ikke lage en stor sak ut av det.

Jeg er her inne for å høre andres reaksjoner og lese diskusjoner om selve spillet, taktikken og mulige konsekvenser.. og ikke hva som skjer utenfor hotellet.

Da ser jeg ikke helt poenget med å ha en "spoilertråd" om Paradise hotell her på Kvinneguiden

Men hvis du (og fler) vil lage stemingsrapport om hva som skjer på utsiden av hotellet, så trekker jeg meg bare unna denne siden også. No worries

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Ikke ta sånn på vei da folkens, det er bare paradise.

Anonymkode: 6d535...2e7

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, Tapas skrev:

Det er jeg ganske sikker på at de ikke får. De ser det nok samtidig som oss andre.

Anonymkode: 13221...4fd

AnonymBruker
Skrevet

Aldri skjønt hva som er så krise med å skrive "spoilers"... ?!? Hvem bryr seg??

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Heisann.

Hvordan går det med han Øystein i Paradise (har ikke fått sett i det siste). Sist jeg så hadde han pult to jenter. Har han greid å pule den tredje? Han må da være kongen av Paradise. I motsetning til denne blonde tullingen som skryter på seg hundrevis av damer men som viste seg som en-minutt-mann i senga.

Anonymkode: 4acac...0e2

Gjest Blue Ivy.
Skrevet

Nå har jeg sett episoden og vet nesten ikke hvor jeg skal begynne! Ble helt sjokkert. 

Så stolt av at Eileen ikke brydde seg over at Malin sa S og Ø lå på rommet sammen. Eileen var helt likegyldig og planen om å såre Eileen gikk i dass ;) Malin, Sandra og Stine er noen utspekulerte megger. Sandra sa i snakkeboksen hun likte å være utspekulert. De gikk bevisst inn for å såre Eileen og planlagde at Stine må forføre Øystein sånn at hans forhold med Eileen blir svekket. Eller hun trengte virkelig ikke å forføre Øystein en gang. Horebukken som han er, så tar han alt som har fitte og viser NULL motstand. Blir kvalm av hele fyren. Nå skal jentene vise hvem som er sjefene på hotellet og Eileen kan bare passe seg. Hun skal ut. 

Håper enten Nina eller Eileen blir dronning og hiver ut en av meggene. Så kan kong Caksel ryke neste uke. CA er uten tvil castet av produksjonen og de tenkte han kom til å lage gørr god tv. Det gjør han ikke lengre. Han er kjedelig og lei dette kongesnakke hans.

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri skjønt hva som er så krise med å skrive "spoilers"... ?!? Hvem bryr seg??

Vi har en spoilertråd for en grunn. Du bryr deg ikke, men andre gjør. Respekter det da. 

Anonymkode: f5a4a...373

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...