Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på om han har søkt selv, eller om er blitt casta??

Anonymkode: 525ef...0ec

Casta vil jeg tro. Jeg så en sånn live stream med han og Øystein. Da var det en som spurte om det var han som meldte seg selv på eller om det var noen andre. Da bare lo han og så på Øystein..og de lo sammen. Så sa han at "man kan vel si at det var noen andre som meldte meg på". Jeg husker ikke helt ordrett hva han sa, men jeg fikk inntrykk at han var casta, i hvert fall. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, smalls skrev:

Skriver på mobiltelefonen, så får ikke det til.

Prøv å trykke inni siteringsboksen og trykk "marker alt" (eller lignende) og så på slette-tasten. Det funker på min iPhone i hvert fall.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på om han har søkt selv, eller om er blitt casta??

Han søkte ikke selv, men ble anbefalt av Pierre og Isabel fra ifjor. 

I tillegg var Aksel ganske kjent fra før av, og har blant annet vært med i Oljebarna, Kjærlighetsredet (som gikk på tv3 før), og drev en blogg med Robin ( typen til Sofie Elise), der han blant annet skrev at jenter over 50kg ikke skulle vise seg frem. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Agent2840 skrev:

Han søkte ikke selv, men ble anbefalt av Pierre og Isabel fra ifjor. 

I tillegg var Aksel ganske kjent fra før av, og har blant annet vært med i Oljebarna, Kjærlighetsredet (som gikk på tv3 før), og drev en blogg med Robin ( typen til Sofie Elise), der han blant annet skrev at jenter over 50kg ikke skulle vise seg frem. 

Men, da lurer jeg litt på om det hele er et skuespill (manus) eller om han er så blåst og lite respektfull??

• Liker 2
Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men, da lurer jeg litt på om det hele er et skuespill (manus) eller om han er så blåst og lite respektfull??

Det er jo en grunn til at tv3 nettopp valgte å caste Aksel blant over 5000 potensielle søkere..

Endret av Agent2840
  • Liker 1
Skrevet

Kommer virkelig Stine til å ha sex med Øystein for å få han til dumpe Eileen og stå med henne? Snakk om å synke dypt her. Håper enten Malin, Stine eller Sandra ryker ut til parsermonien. 

• Liker 21
Skrevet

En ting til,  Carl Aksel er garantert castet. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, LeilaS skrev:

Kommer virkelig Stine til å ha sex med Øystein for å få han til dumpe Eileen og stå med henne? Snakk om å synke dypt her. Håper enten Malin, Stine eller Sandra ryker ut til parsermonien. 

Det er jo greit å låne bort musa litt hvis hun får bli der lengre.

Anonymkode: da3bf...760

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, HenLu skrev:

Casta vil jeg tro. Jeg så en sånn live stream med han og Øystein. Da var det en som spurte om det var han som meldte seg selv på eller om det var noen andre. Da bare lo han og så på Øystein..og de lo sammen. Så sa han at "man kan vel si at det var noen andre som meldte meg på". Jeg husker ikke helt ordrett hva han sa, men jeg fikk inntrykk at han var casta, i hvert fall. 

Vel Carl Aksel er jo bestekompisen til Robin, som er exen til Sophie Elise. Så er godt mulig han har kontakter i media, som casta han.

Anonymkode: 1bf73...645

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud så dum Stine er, Øystein virker ikke akkurat som en person som syns det er så veldig spesielt å ligge med noen og baserer beslutninger rundt det. Hvis de først skal tenke sånn er det jo mye mer sannsynlig at han vil stå med Eileen siden han ikke har hatt seg med hu ennå og han åpenbart har veldig lyst.. :fnise:

Anonymkode: be249...89f

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud så dum Stine er, Øystein virker ikke akkurat som en person som syns det er så veldig spesielt å ligge med noen og baserer beslutninger rundt det. Hvis de først skal tenke sånn er det jo mye mer sannsynlig at han vil stå med Eileen siden han ikke har hatt seg med hu ennå og han åpenbart har veldig lyst.. :fnise:

Anonymkode: be249...89f

Tenkte det samme! xD

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sa Eilen at hun runket Øystein?

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hørte du også det?? :ohmy:

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, og han fingret tydeligvis henne og...

AnonymBruker
Skrevet

Veldig skuffet over Øystein nå. Trodde han likte Eileen jeg. 

Anonymkode: f5a4a...373

• Liker 3
Skrevet

Skjønner ikke hva Eileen ser i Øystein etter alt dette!

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, HenLu skrev:

Hun sa han var god med fingrene...

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, HenLu skrev:

Enig. Digger at Eileen er så likegyldig :fnise: 

• Liker 13
Skrevet

Øystein er virkelig ekkel. Hadde et lite håp for han, men det er long gone. 

• Liker 10
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel Carl Aksel er jo bestekompisen til Robin, som er exen til Sophie Elise. Så er godt mulig han har kontakter i media, som casta han.

Ja, det ville ikke forundret meg, akkurat. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...