Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
8 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Nesten sikker på at det der er Eileen! Hvorfor sier de på premierefesten at de har fått et godt øye til hverandre og at Eileen sier at Øystein er så god og snill? Det hadde hun garantert ikke sagt om han hadde pult Stine.

Jeg tror også det er Eileen. Tror TV3 prøver å lure oss med den reklamen. Det ser mest ut som ansiktsformen tilhører Eileen, og i tillegg så har Eileen mer ettervekst enn Stine. Jenta i vannet sin ettervekst passer mest til Eileen

Endret av embla1807
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, EiJente skrev:

Bitch, hore, homo spørsmål/rykter var kanskje spennende og morsomt på ungdomsskolen, men disse folka er 20+ 

Ikke rart de største PH-fansa er mellom 12-17 år gamle, når så mange av deltakerne oppfører seg som fjortiser...  Nina og Eileen er unntak. Eneste damene på PH som jeg føler jeg kunne vært venn med, hadde jeg kjent dem.

Morsomt at det er "bitch, hore, stygg" osv som går igjen i denne tråden også, selv om (såvidt jeg har sett) de som skriver her er 20+. Alt for mange i dette forumet oppfører seg som fjortisjenter og er til tider MYE verre enn det deltakerene er når det kommer til å slenge dritt, spesielt på det som går på kropp og utsende.

Skrevet
4 minutter siden, Hasta skrev:

Jeg er sikker på at hver eneste en av oss hadde blitt offer for baksnakking på KG hvis vi var på tv eller profilerte bloggere. 

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, EiJente skrev:
12 minutter siden, Hasta skrev:

Jeg er sikker på at hver eneste en av oss hadde blitt offer for baksnakking på KG hvis vi var på tv eller profilerte bloggere. 

Jeg klarte ikke å fjerne sitat. Beklager 

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, embla1807 skrev:

Jeg er enig. TV3 caster ikke disse menneskene sånn at alle skal like alle. De finner forskjellge typer som matcher og som absolutt ikke matcher. Virker jo som det er god stemning i gruppa, har sett veeldig mange verre tilfeller enn dette tidligere. Så lenge Eileen ikke føler selv at hun blir mobbet så er det helt greit. Nina og Eileen baksnakket jo Malin med en gang henne gikk ut av rommet til og med 

Nå satt faktisk Eileen å gråt senest gårdagens episode, om hvor fælt hun har det da hun føler seg utestengt av hele alliansen til Øystein og at de behandler henne dårlig. Hun sa til og med at hun ville at Øystein skal sende henne hjem på grunn av dette. 

Så hva babler du om? Er jo veldig åpenbart at Eileen IKKE synes oppførselen til jentene er greit! 

Forresten, hvor er du fra? Tror du helt seriøst at det skrives "med en gang henne gikk ut av rommet"? Sånn helt seriøst....? 

Anonymkode: f252d...0bc

• Liker 22
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå satt faktisk Eileen å gråt senest gårdagens episode, om hvor fælt hun har det da hun føler seg utestengt av hele alliansen til Øystein og at de behandler henne dårlig. Hun sa til og med at hun ville at Øystein skal sende henne hjem på grunn av dette. 

Så hva babler du om? Er jo veldig åpenbart at Eileen IKKE synes oppførselen til jentene er greit! 

Forresten, hvor er du fra? Tror du helt seriøst at det skrives "med en gang henne gikk ut av rommet"? Sånn helt seriøst....? 

Ja, men da får hun vel bare slutte å fly til Nina og skvaldre med kjeften da. Seff vil ikke de i andre alliansen fortelle henne noe, så lenge hu spiller med noen andre. Hun velger jo dette 100 % selv, ikke snakk om noe mobbing det her. Eileen og Nina sitter da og gjør narr av Malin osv snakker om hvor dumme andre er. Du er jo helt på viddene. Må kunne gå an å se litt objektivt på det her, selv om du tydeligvis forguder Eileen.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

Ja, men da får hun vel bare slutte å fly til Nina og skvaldre med kjeften da. Seff vil ikke de i andre alliansen fortelle henne noe, så lenge hu spiller med noen andre. Hun velger jo dette 100 % selv, ikke snakk om noe mobbing det her. Eileen og Nina sitter da og gjør narr av Malin osv snakker om hvor dumme andre er. Du er jo helt på viddene. Må kunne gå an å se litt objektivt på det her, selv om du tydeligvis forguder Eileen.

Skvaldre med kjeften??? De eneste som "skvaldrer" med kjeften sin er Malin, Sandra og Stine! At de ikke tar henne inn i alliansen sin eller inkluderer henne har INGENTING med at Eileen snakker med Nina. De ekskluderer, slenger dritt om henne og sprer rykter om henne på grunn av sjalusi, enkelt og greit. Eileen har ikke gjort NOE for at de skal oppføre seg som tre hekser mot henne, så ikke kom her å si at Eileen har 100 % skyld i mobbingen deres selv. Men du snakker jo som en ekte mobber selv, så det forbauser meg ikke. 

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Anonym90059005 skrev:

Alle skjønner vel at det ikke er Stine han har seg med, er jo så tydelig lagt opp til av produksjonen når vi rett før klippet får høre hun si "ta i bruk alle metoder". Ikke ligner det på hu heller. Eileen som sprer beina etter å ha hele tiden vært så standhaftig på nei til sex. Sett det mange ganger før, fatter ikke at de går så høyt ut og sier absolutt nei, når de sekunder senere ligger og tørrjokker, kliner og gnukker på en pikk dag etter dag. Sier seg jo selv at de ryker på da.

Må jo bli enda verre for Eileen, som liksom skal være så prektig, så er hu brått nr 3 i rekka som sprer beina for Øystein... da snakker vi høyt slut-nivå :)

Tydelig at du er mann ja. Øystein er slut. Ikke jentene. Så typisk at menn kan gjøre hva de vil, men så fort en dame sprer beina,  så er hun slut og hore. :roll: 

Anonymkode: db34b...155

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

* skulle forresten stå trivelig, og ikke trovelig, sånn før du kommenterer det. 

Anonymkode: 1e38f...a1b

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Anonym90059005 skrev:

Alle skjønner vel at det ikke er Stine han har seg med, er jo så tydelig lagt opp til av produksjonen når vi rett før klippet får høre hun si "ta i bruk alle metoder". Ikke ligner det på hu heller. Eileen som sprer beina etter å ha hele tiden vært så standhaftig på nei til sex. Sett det mange ganger før, fatter ikke at de går så høyt ut og sier absolutt nei, når de sekunder senere ligger og tørrjokker, kliner og gnukker på en pikk dag etter dag. Sier seg jo selv at de ryker på da.

Må jo bli enda verre for Eileen, som liksom skal være så prektig, så er hu brått nr 3 i rekka som sprer beina for Øystein... da snakker vi høyt slut-nivå :)

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skvaldre med kjeften??? De eneste som "skvaldrer" med kjeften sin er Malin, Sandra og Stine! At de ikke tar henne inn i alliansen sin eller inkluderer henne har INGENTING med at Eileen snakker med Nina. De ekskluderer, slenger dritt om henne og sprer rykter om henne på grunn av sjalusi, enkelt og greit. Eileen har ikke gjort NOE for at de skal oppføre seg som tre hekser mot henne, så ikke kom her å si at Eileen har 100 % skyld i mobbingen deres selv. Men du snakker jo som en ekte mobber selv, så det forbauser meg ikke. 

Signerer!  De andre jentene er KUN sjalu på Eileen. Derfor vil de ha henne ut. Sandra, Malin og Stine oppfører seg som mean girls på ungdomsskolen. Skulle tro de var 14 og ikke 20 -21. Flaut. Go Eileen :) 

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper det er Eileen! *Krysse fingrene igjen* Blir søren meg irritert hvis Malin, Sandra og Stine klarer å få Øystein over på sin side. -.-

...Og, kan seriøst Malin lukke munnen av og til?

Anonymkode: 1bf73...645

Skrevet (endret)
14 timer siden, Brunette93 skrev:

Morro hvordan Carl Aksel slipper unna med alle de greiene sine.. Men hvis noen andre gjør det samme som han!? Da er det helvete på jord!

Caksel og Drøystein går ikke av veien for å både lyve og holde tilbake sannheten, noe som i seg selv er fullstendig lov i et spill som dette, men når andre lyver eller holder tilbake informasjon da er de plutselig såååå mye falskere enn Caksel-alliansen. Flere ganger har både Caksel og Drøystein uttalt at de selv er så ærlige og sier det de mener, mens de andre lyver og spiller så skittent. Selvinnsikt er nok ikke deres sterkeste side nei.

Jeg håper og tror at Caksel og de tre hønene hans kommer til å få motgang i slutten av uka, og det gleder jeg meg til! Nå er jeg lei av Caksels selvskryt og irriterende linselus-adferd og de tre jentenes svert-Eileen-kampanje.

Endret av Ardwinna
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Ardwinna skrev:

Caksel og Drøystein går ikke av veien for å både lyve og holde tilbake sannheten, noe som i seg selv er fullstendig lov i et spill som dette, men når andre lyver eller holder tilbake informasjon da er de plutselig såååå mye falskere enn Caksel-alliansen. Flere ganger har både Caksel og Drøystein uttalt at de selv er så ærlige og sier det de mener, mens de andre lyver og spiller så skittent. Selvinnsikt er nok ikke deres sterkeste side nei.

Jeg håper og tror at Caksel og de tre hønene hans kommer til å få motgang i slutten av uka, og det gleder jeg meg til! Nå er jeg lei av Caksels selvskryt og irriterende linselus-adferd og de tre jentenes svert-Eileen-kampanje.

Kunne ikke vært mer enig. Noen må få den lille hanen av en mann til å sette seg ned og holde kjeft(for engang skyld).

Anonymkode: 1bf73...645

• Liker 4
Skrevet

Det er Stine Øystein har sex med bassenget. Sånn.. Nå slipper vi å spekulere mer!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om at det er en svart jente der?

Anonymkode: da3bf...760

Skrevet

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

hva du sier du nå?

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle vi synes noe spesielt?

Hva med deg, siden du spør så rart?

Anonymkode: 13221...4fd

• Liker 13
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har jeg faktisk ikke tenkt så mye på. Spiller ingen rolle hvilken hudfarge hun har. Det som derimot jeg klarte å henge meg litt opp i var at hun brukte altfor mange engelske ord innimellom bergensken sin. Bagatell!

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skulle vi synes noe spesielt?

Hva med deg, siden du spør så rart?

Anonymkode: 13221...4fd

Neida, det er helt greit og bra det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...