Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser jo helt tydelig at det er Eileen i bassenget med Øystein... Ikke noe å lure på...

Anonymkode: 2fe29...b70

Jeg ser ikke det helt tydelig.

Anonymkode: 086b7...3e1

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest marizz
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg reagerer alltid når de stiller det spørsmålet. Nei, det er ikke teit å være homo, men det er slik det blir posisjonert når hun spør på den måten der, og vi sitter hjemme og vet at alle er hetero.

Anonymkode: 6d535...2e7

Enig! Tror ikke det er en selvtilittboots for heterofile menn å bli utpekt heller akkurat. Er som oftest ikke mangel på selvtilitt på ph, men vet jo aldri :) Dessuten ser jeg ikke helt interessen av å vite hvem som ser mest homo ut, hvem de tror har hatt sex og hvem som er mest bitch osv.

AnonymBruker
Skrevet

Blir det ikke litt for obvious at det er Stine han puler i bassenget, når hun akkurat har uttalt at de kommer til å ta i bruk alle metoder for å få ham på lag? Jeg synes det ser ut som Eileen, pga det lille vi ser av øyenbryn, og pga hudfargen i forhold til Øystein sin. Stine er mye blekere.

Anonymkode: 47e46...b14

• Liker 1
Skrevet

Bitch, hore, homo spørsmål/rykter var kanskje spennende og morsomt på ungdomsskolen, men disse folka er 20+ 

Ikke rart de største PH-fansa er mellom 12-17 år gamle, når så mange av deltakerne oppfører seg som fjortiser...  Nina og Eileen er unntak. Eneste damene på PH som jeg føler jeg kunne vært venn med, hadde jeg kjent dem.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Så enig! "Hvem tror du har pult, hvem har størst pikk, hvem er homo,  hvem er best i senga" osv. Fryktelig barnslig spørsmål. Nesten ingen som stille taktiske spørsmål. Gutta er så ufattelig umodne. Minus Jonas da.

Endret av smalls
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det som Sandra, Malin og delvis Stine holder på med der inne er mobbing. Tragisk at de ikke har fått bedre oppdragelse.

Blir bare flau av å se på, spesielt Malin. Kan hun tørke det fliret av seg hver gang hun snakker?? Hun kan ta med seg Caksel å sjekke ut av hotellet asap.

Heia Eileen, Nina og Jonas!!

Anonymkode: 525ef...0ec

• Liker 8
Gjest Blue Ivy.
Skrevet
Den 19.4.2016 at 9.39, AnonymBruker skrev:

Jeg ville ha CA der inne pga drama, men nå er jeg DRITT LEI HELE FYREN!  :bond:Det er så kjedelig. Han får mest tv tid og alt skal dreie seg om Caksel hele tiden! Så på toppen av det hele blir han selvfølgelig kronet til hotellets konge. Jada,  du er best og kongen over alle konger. Blæh! Krysser fingrene for at han ryker ut,  så vi kan få pause fra kongen.

Anonymkode: db34b...155

Dritt lei han jeg å:dry:  Tror det hadde blitt gøyere uten han. Han styrer jo alt der inne og lurer på hvilken makt han får som konge? Kanskje han kan bestemme hvor Celester kan stille seg under parsplitten. Ikke vanskelig å skjønne hvem produksjonen har som favoritt denne sesongen nei.

Håper faktisk det er Eileen som har sex med Øystein. For det er temmelig råttent hvis Stine har sex med Øystein for å få ut Eileen og få han på de sin side 110%

Skrevet

Alle skjønner vel at det ikke er Stine han har seg med, er jo så tydelig lagt opp til av produksjonen når vi rett før klippet får høre hun si "ta i bruk alle metoder". Ikke ligner det på hu heller. Eileen som sprer beina etter å ha hele tiden vært så standhaftig på nei til sex. Sett det mange ganger før, fatter ikke at de går så høyt ut og sier absolutt nei, når de sekunder senere ligger og tørrjokker, kliner og gnukker på en pikk dag etter dag. Sier seg jo selv at de ryker på da.

Må jo bli enda verre for Eileen, som liksom skal være så prektig, så er hu brått nr 3 i rekka som sprer beina for Øystein... da snakker vi høyt slut-nivå :)

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som er slut, så er det Øystein. For min egen del, kan jeg ikke fatte hva jentene ser i han der. Langhåra tingen, som er like tiltrekkende som en kaktus.

• Liker 19
Skrevet

nei, da synes jeg eileen er mye verre. er ikke akkurat "synt" i henne for å si det sånn.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som er slut, så er det Øystein. For min egen del, kan jeg ikke fatte hva jentene ser i han der. Langhåra tingen, som er like tiltrekkende som en kaktus.

Han er en player, som du godt kan si er en slut, men han bryr seg ikke... Derfor jeg mener det er verre med jenter(les Eileen), som starter så fint, prektig sittende på sin høye hest, før hun etter hvert ender opp på rygg under hesten...

Ellers er tydeligvis Øystein en sjarmerende fyr, siden mange faller for han. Han er i tillegg pågående og vet hva han vil, noe som damer ofte setter pris på(selv om dere ikke vil innrømme det).

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, bspsvb skrev:

nei, da synes jeg eileen er mye verre. er ikke akkurat "synt" i henne for å si det sånn.

synd

• Liker 4
Skrevet

har vi sett den samme episode? oystein hadde ikke sex med noe 

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Charlotteh skrev:

har vi sett den samme episode? oystein hadde ikke sex med noe 

Ble vist på slutten av gårdagens episode....hva som skjer neste gang.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det som Sandra, Malin og delvis Stine holder på med der inne er mobbing. Tragisk at de ikke har fått bedre oppdragelse.

Blir bare flau av å se på, spesielt Malin. Kan hun tørke det fliret av seg hver gang hun snakker?? Hun kan ta med seg Caksel å sjekke ut av hotellet asap.

Heia Eileen, Nina og Jonas!!

Herregud, du overdriver nå. Mobbing er slik Elin, Emilie og Ann Marielle ble behandlet tidligere. Her spiller de mot hverandre, de fryser ikke ut Eileen i gruppa på noen måte. Det er god stemning på fest og ellers. Litt baksnakking finnes i ALLE reality-programmer 

Anonymkode: 1e38f...a1b

• Liker 5
Gjest Mysticgirl
Skrevet
12 timer siden, Ms.Sommerfugl skrev:

Jeg er faktisk enig med deg! Jeg heier på en måte på Øystein og Eileen, selv om jeg ikke helt likte Øystein i starten. Men av en merkelig grunn, har han vokst litt i mine øyne. Han virker veldig omtenksom, og en smule naiv/dumsnill, men det er overhode ikke noe vondt i den gutten tror jeg.

Samme her :fnise: Men heier fortsatt på Jonas og NIna eller Øystein og Eileen da :)

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kysset Sandra Øystein foran Jørgen da de skulle legge seg? Det så bare rart ut.

Anonymkode: 508c3...b51

Ja, synes også det så helt rart ut :ohmy:

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, du overdriver nå. Mobbing er slik Elin, Emilie og Ann Marielle ble behandlet tidligere. Her spiller de mot hverandre, de fryser ikke ut Eileen i gruppa på noen måte. Det er god stemning på fest og ellers. Litt baksnakking finnes i ALLE reality-programmer 

Ja, ja...godt vi ser det forskjellig. Jeg mener i hvert fall slik oppførsel er mobbing. Glad jeg ikke har sånne jenter i min vennegjeng.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, ja...godt vi ser det forskjellig. Jeg mener i hvert fall slik oppførsel er mobbing. Glad jeg ikke har sånne jenter i min vennegjeng.

Ja, for all del, det er jeg også! Men det skal være splid i realityserier. For enkelte her føler jeg det aldri blir bra nok, enten klager man på at alle er venner og er på badeferie eller så en liten baksnakking plutselig mobbing. 

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, for all del, det er jeg også! Men det skal være splid i realityserier. For enkelte her føler jeg det aldri blir bra nok, enten klager man på at alle er venner og er på badeferie eller så en liten baksnakking plutselig mobbing. 

Jeg er enig. TV3 caster ikke disse menneskene sånn at alle skal like alle. De finner forskjellge typer som matcher og som absolutt ikke matcher. Virker jo som det er god stemning i gruppa, har sett veeldig mange verre tilfeller enn dette tidligere. Så lenge Eileen ikke føler selv at hun blir mobbet så er det helt greit. Nina og Eileen baksnakket jo Malin med en gang henne gikk ut av rommet til og med 

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Si hva dere vil, jeg er sikker på at det er Stine!!

Anonymkode: 1bf73...645

Nesten sikker på at det der er Eileen! Hvorfor sier de på premierefesten at de har fått et godt øye til hverandre og at Eileen sier at Øystein er så god og snill? Det hadde hun garantert ikke sagt om han hadde pult Stine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...