Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kysset Sandra Øystein foran Jørgen da de skulle legge seg? Det så bare rart ut.

Anonymkode: 508c3...b51

What, det så ikke jeg?

Anonymkode: 1bf73...645

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sjekket selv på Viaplay nå, synes det ser mest ut som Eileen :) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hallo, se på klærna... det er jo kjolen til Stine? Eileen har jo en helt annen kjole på!

Skrevet (endret)

Jeg tror det er Stine. Øystein tar vel det han kan få han.

Lurer på hvilket par hun velger å splitte i morgen. Noe sier meg at Caksel får overtalt henne til å splitte Øystein og Eileen. 

Endret av smalls
  • Liker 7
Skrevet

Jeg har litt tro på Celester. Virker som hun kanskje gjennomskuer CA alikevell. Håper hun rører om litt der inne og at hun med den attituden, ikke kan bli fortalt hva hun skal gjøre!

• Liker 11
Skrevet
21 minutter siden, smalls skrev:

Jeg tror det er Stine. Øystein tar vel det han kan få han.

Lurer på hvilket par hun velger å splitte i morgen. Noe sier meg at Caksel får overtalt henne til å splitte Øystein og Eileen. 

Morro hvordan Carl Aksel slipper unna med alle de greiene sine.. Men hvis noen andre gjør det samme som han!? Da er det helvete på jord!

Ble dog glad da Nina i forrige uke sto imot han! Loved it! :)

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ugh, Sandra og Malin virker seriøst så lite intelligente.. Bare lyser idioti av dem. Sier ikke at jeg er noe spesielt smart heller, men de tar kaka synes jeg..

• Liker 24
Skrevet
1 time siden, Ms.Sommerfugl skrev:

Sant. Men Mayoo er fortsatt min ultimate PH-favoritt! Faktisk. 

Jeg har kikket litt nærmere på klippet, og helt ærlig er det nesten umulig å se hvem det er. Vikene til Stine matcher, men samtidig ikke. Fy søren, så spennende! Gleder meg til å se hvem det er, men jeg tror fortsatt det er Eileen. Jeg "kjenner" produksjonen godt nok til å vite at de liker og tease veldig, og dette er ultimate teasing for seere. "Er det Stine?!" eller "Er det Eileen"??!?!??!?!

Blir gal. Kan vi ikke få hele sesongen ut på nettet med en gang? :fnise:

Etter hårfargen å dømme, kan det også være Carl Axel... :sjokk:

• Liker 31
AnonymBruker
Skrevet

image.jpeg

Anonymkode: 36858...a96

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

image.jpeg

Si hva dere vil, jeg er sikker på at det er Stine!!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

image.jpeg

Nesten litt flau for å si dette her, men Stine har ørene høyere oppe OG mye tydeligere og lengre øyenbryn enn det jeg vil påstå er på bildet. Så jeg tror det er Eileen. Dessuten tror jeg aldri hun ville ha fortsatt forholdet på utsiden om han hadde pult Stine rett foran nesen på henne etter følelsene kom inn i bildet. Håper og tror Eileen har høyere selvrespekt enn det. Kudos til E for å ha knepet beina sammen så lenge :danse:Hadde jeg vært i "syden" og sovet i samme seng, natt etter natt med en jeg liker, og i tillegg ofte ha alkohol i blodet så hadde jeg ikke vart mer enn en natt eller to selv :fnise:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Irriterende hvordan hele storylinen ligger rundt han...

Tipper han digger å se på dette hjemme i Norge, han har jo fått hovedrollen på PH! Mater vel det store egoet hans.

Tror det er en veldig bra ting at han får en så stor "fordel" tidlig i uka, tror produksjonen har styrt det, men på en måte at slutten på uka går helt i vasken for Carl Aksel og undersåttene hans etter en lang uke der han tror spillet er i hans hule hånd og stadig blir mer og mer cocky bare for å få frem en ekstrem reaksjon når det plutselig går rett vest. Tror produksjonen setter det opp slik at folk skal elske å hate en person, og at vedkommende blir båret på gullstol ganske langt frem før alt går til helvete (som igjen seerne elsker å se). Det er jo tydelig hvem de egentlig favoriserer der inne, Carl blir fremstilt som en blære som alle vil jekke ned, og spesielt Sandra, Malin og Stine blir fremstilt som noen sjalu, slu rotter, mens Eileen og Øystein blir fremstilt i nogenlunde godt lys som genuine og gode personer.

Og det er ikke rent sjeldent underdogs som blir mislikt og utsatt for mobbing vinner hele greia. Blir spennende å se hvem som egentlig sitter igjen med makta i slutten av uka og som får snudd hele situasjonen på hodet. (Nei, kun antagelser, og ikke spoiling. Aner ikke hva som skjer)

Anonymkode: e4901...e76

• Liker 7
Gjest marizz
Skrevet

Stine kommer alltid med så barnslige spørsmål til de nye..

AnonymBruker
Skrevet

Definitivt Eileen i bassenget.

Anonymkode: d4b46...bd2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, marizz skrev:

Stine kommer alltid med så barnslige spørsmål til de nye..

Jeg reagerer alltid når de stiller det spørsmålet. Nei, det er ikke teit å være homo, men det er slik det blir posisjonert når hun spør på den måten der, og vi sitter hjemme og vet at alle er hetero.

Anonymkode: 6d535...2e7

Skrevet

Ser dagens episode nå, herregud jeg er oppriktig lei av hele Carl Aksel, er det mulig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ha CA der inne pga drama, men nå er jeg DRITT LEI HELE FYREN!  :bond:Det er så kjedelig. Han får mest tv tid og alt skal dreie seg om Caksel hele tiden! Så på toppen av det hele blir han selvfølgelig kronet til hotellets konge. Jada,  du er best og kongen over alle konger. Blæh! Krysser fingrene for at han ryker ut,  så vi kan få pause fra kongen.

Anonymkode: db34b...155

• Liker 8
Skrevet (endret)

Blir sikkert ikke noe lengre pause fra ham enn den lille tiden han er borte pga hjerteproblemene han fikk da han prøvde å sprette champagne eller hva det var. Hvis ikke innspillingen stoppet opp totalt frem til han kom tilbake da.. 

Endret av EiJente
AnonymBruker
Skrevet

Ser jo helt tydelig at det er Eileen i bassenget med Øystein... Ikke noe å lure på...

Anonymkode: 2fe29...b70

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, Ms.Sommerfugl skrev:

Ja, men det er nok det produksjonen vil frem til. De vil at folk skal tenke; "shit, hadde Øystein sex med Stine?!" også viser det seg at det var Eileen hele tiden. Jeg tror bare ikke han hadde hatt sex med Stine. Virkelig. 

Men tidligere snakket jo Eileen og Øystein om hvor de kunne ha sex uten å bli sett, hvor Øystein snekke om bassenget. Så... Kan være Eileen. MEN! Jeg håper virkelig ikke at det er det, for det er hun for god for :(

Anonymkode: 68faf...173

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...