Frøken.stille Skrevet 18. april 2016 #2561 Skrevet 18. april 2016 Jeg syns det så ut som det var hun Eileen i bassenget jeg da... Men for å være helt ærlig så syns jeg det er utrolig pinlig at jeg faktisk gidder se på det her hver kveld. Så kjedelig og forutsigbart, samtidig som jeg blir så fascinert av disse deltakerne...
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #2562 Skrevet 18. april 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kunne godt tenkt meg at Stine røyk ut. Hun gjør egentlig lite av seg sammenlignet med Sandra og Malin. Så hun er en slags unødvendig reserve på det "slemme" laget. Dersom hun begynner å pule seg til plass sammen med Øystein skal jeg revurdere henne. Å pule for å få noen mer med i en allianse er viiirkelig å ta en for slutty en for laget. Anonymkode: d403d...4e9 Alle de 3 jentene er reserver for Carl Aksel.. Lo litt da de for noen episoder siden, hevder at Øystein hadde valgt de foran Eileen... SAAAAANT VEL! Anonymkode: 1bf73...645
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #2563 Skrevet 18. april 2016 4 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev: Jeg tror ikke Øystein hadde turt å ha sex med Stine, av respekt for Eileen. Jeg tror virkelig det er Eileen han har sex med, og selv om det skuffer meg at Eileen gjør det, så er det naturlig å bli seksuelt frustrert. Jeg dømmer verken henne, Sandra, Malin eller Mikela for å ha sex på tv. Jeg har en god følelse denne uka. Tror ikke dette er Carl Aksel sin uke akkurat. Så alt for mye ut som Stine... Anonymkode: 1bf73...645
Ms.Sommerfugl Skrevet 18. april 2016 #2564 Skrevet 18. april 2016 (endret) 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så alt for mye ut som Stine... Anonymkode: 1bf73...645 Ja, men det er nok det produksjonen vil frem til. De vil at folk skal tenke; "shit, hadde Øystein sex med Stine?!" også viser det seg at det var Eileen hele tiden. Jeg tror bare ikke han hadde hatt sex med Stine. Virkelig. Endret 18. april 2016 av Ms.Sommerfugl 3
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #2565 Skrevet 18. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, enig... Men ble litt trist nå, tenkte de var eventyrparet.. Så ligger han med.... STINE? WHAT! Anonymkode: 1bf73...645 Det hadde han ikke gjort om han hadde fått seg noe av Eileen. Så han liker nok Eileen, men ikke nok til å være uten sex. Er vel bare Jonas som hadde holdt seg trofast i en slik situasjon Anonymkode: a3fd2...f8e 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #2566 Skrevet 18. april 2016 5 minutter siden, Frøken.stille skrev: Jeg syns det så ut som det var hun Eileen i bassenget jeg da... Men for å være helt ærlig så syns jeg det er utrolig pinlig at jeg faktisk gidder se på det her hver kveld. Så kjedelig og forutsigbart, samtidig som jeg blir så fascinert av disse deltakerne... Eileen har jo nesten hvitt hår, imens Stine har gult... Håret til jenta han har sex med, ligner mer på Stines. Anonymkode: 1bf73...645 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #2567 Skrevet 18. april 2016 4 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev: Ja, men det er nok det produksjonen vil frem til. De vil at folk skal tenke; "shit, hadde Øystein sex med Stine?!" også viser det seg at det var Eileen hele tiden. Jeg tror bare ikke han hadde hatt sex med Stine. Virkelig. Håper på det!!! Krysser fingrene! Anonymkode: 1bf73...645
Gjest Rose11 Skrevet 18. april 2016 #2568 Skrevet 18. april 2016 Hvis Sandra og Eileen hadde stått bak Øystein under en parsermoni, hvem hadde ham valgt da? Jeg tror faktisk han hadde valgt Sandra. Han tør vel ikke å gå i mot kong Caksel. Blir kvalm over hvor sjalue de er på Eileen. Hvis Stine har sex Øystein KUN for å få ut Eileen, så er det virkelig lavmål. Hva har Eileen gjort de egentlig? Ingen verdens ting!
Snop Skrevet 18. april 2016 #2569 Skrevet 18. april 2016 Kan ikke noen sjekke med Viaplay om det var Stine eller Eileen?
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #2570 Skrevet 18. april 2016 3 minutter siden, Rose11 skrev: Hvis Sandra og Eileen hadde stått bak Øystein under en parsermoni, hvem hadde ham valgt da? Jeg tror faktisk han hadde valgt Sandra. Han tør vel ikke å gå i mot kong Caksel. Blir kvalm over hvor sjalue de er på Eileen. Hvis Stine har sex Øystein KUN for å få ut Eileen, så er det virkelig lavmål. Hva har Eileen gjort de egentlig? Ingen verdens ting! Tror ikke synet mitt på Stine hadde sunket noe lavere.... aldri likt jenta! Men fortsatt drøyt, da er man bra sjalu! Anonymkode: 1bf73...645 4
Ms.Sommerfugl Skrevet 18. april 2016 #2571 Skrevet 18. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Håper på det!!! Krysser fingrene! Anonymkode: 1bf73...645 Egentlig håper jeg at det er Stine, så kan Eileen gå tilbake til Gjengen Allianse, og kaste ut Øystein. Da svekkes Carl Aksel betraktelig, og har ikke sin "likemann" der inne. Så fælt som det høres ut, så takler jeg ikke Carl Aksel. Spesielt ikke etter han ble "offisiell konge av PH". Håper Mayoo kommer inn snart Trodde aldri jeg skulle si det, men jeg savner den gutten. 3
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #2572 Skrevet 18. april 2016 4 minutter siden, Snop skrev: Kan ikke noen sjekke med Viaplay om det var Stine eller Eileen? Har kikket flere ganger, ser ut som det gule "kortere" håret til Stine. Anonymkode: 1bf73...645 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #2573 Skrevet 18. april 2016 4 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev: Egentlig håper jeg at det er Stine, så kan Eileen gå tilbake til Gjengen Allianse, og kaste ut Øystein. Da svekkes Carl Aksel betraktelig, og har ikke sin "likemann" der inne. Så fælt som det høres ut, så takler jeg ikke Carl Aksel. Spesielt ikke etter han ble "offisiell konge av PH". Håper Mayoo kommer inn snart Trodde aldri jeg skulle si det, men jeg savner den gutten. Åh, kan ikke noe for at jeg synes det er så søtt hvor betatt Øystein virker av Eileen xD Anonymkode: 1bf73...645
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #2574 Skrevet 18. april 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle de 3 jentene er reserver for Carl Aksel.. Lo litt da de for noen episoder siden, hevder at Øystein hadde valgt de foran Eileen... SAAAAANT VEL! Anonymkode: 1bf73...645 Hahaha. Ja ikke sant Anonymkode: db4ce...230 2
Gjest Rose11 Skrevet 18. april 2016 #2575 Skrevet 18. april 2016 6 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev: Egentlig håper jeg at det er Stine, så kan Eileen gå tilbake til Gjengen Allianse, og kaste ut Øystein. Da svekkes Carl Aksel betraktelig, og har ikke sin "likemann" der inne. Så fælt som det høres ut, så takler jeg ikke Carl Aksel. Spesielt ikke etter han ble "offisiell konge av PH". Håper Mayoo kommer inn snart Trodde aldri jeg skulle si det, men jeg savner den gutten. Håper virkelig Øystein ryker neste uke. Som du sier, da svekkes CA betraktelig. Det hadde vært gøy å sett.
Ms.Sommerfugl Skrevet 18. april 2016 #2576 Skrevet 18. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Åh, kan ikke noe for at jeg synes det er så søtt hvor betatt Øystein virker av Eileen xD Anonymkode: 1bf73...645 Jeg er faktisk enig med deg! Jeg heier på en måte på Øystein og Eileen, selv om jeg ikke helt likte Øystein i starten. Men av en merkelig grunn, har han vokst litt i mine øyne. Han virker veldig omtenksom, og en smule naiv/dumsnill, men det er overhode ikke noe vondt i den gutten tror jeg. 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #2577 Skrevet 18. april 2016 3 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev: Jeg er faktisk enig med deg! Jeg heier på en måte på Øystein og Eileen, selv om jeg ikke helt likte Øystein i starten. Men av en merkelig grunn, har han vokst litt i mine øyne. Han virker veldig omtenksom, og en smule naiv/dumsnill, men det er overhode ikke noe vondt i den gutten tror jeg. Enig tilbake! Likte han heller ikke selv i starten, hvordan lå med både Mikela og Sandra? (æsj....) Men han har vokst på meg og! Mye pga at han virker så søt mot Eileen. Anonymkode: 1bf73...645 2
Ms.Sommerfugl Skrevet 18. april 2016 #2578 Skrevet 18. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Enig tilbake! Likte han heller ikke selv i starten, hvordan lå med både Mikela og Sandra? (æsj....) Men han har vokst på meg og! Mye pga at han virker så søt mot Eileen. Anonymkode: 1bf73...645 Sant. Men Mayoo er fortsatt min ultimate PH-favoritt! Faktisk. Jeg har kikket litt nærmere på klippet, og helt ærlig er det nesten umulig å se hvem det er. Vikene til Stine matcher, men samtidig ikke. Fy søren, så spennende! Gleder meg til å se hvem det er, men jeg tror fortsatt det er Eileen. Jeg "kjenner" produksjonen godt nok til å vite at de liker og tease veldig, og dette er ultimate teasing for seere. "Er det Stine?!" eller "Er det Eileen"??!?!??!?! Blir gal. Kan vi ikke få hele sesongen ut på nettet med en gang? 4
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #2579 Skrevet 18. april 2016 3 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev: Sant. Men Mayoo er fortsatt min ultimate PH-favoritt! Faktisk. Jeg har kikket litt nærmere på klippet, og helt ærlig er det nesten umulig å se hvem det er. Vikene til Stine matcher, men samtidig ikke. Fy søren, så spennende! Gleder meg til å se hvem det er, men jeg tror fortsatt det er Eileen. Jeg "kjenner" produksjonen godt nok til å vite at de liker og tease veldig, og dette er ultimate teasing for seere. "Er det Stine?!" eller "Er det Eileen"??!?!??!?! Blir gal. Kan vi ikke få hele sesongen ut på nettet med en gang? Ja, Mayoo er så søt og snill med alle. Haha, bromancen hans med Jonas da?? ELSK! Ikke sant! Skal ikke stole for mye på klippet, men jeg er sååå sikker på at det er Stine Dør av forventninger!! Og håper Øystein liker Eileen såpass at han aldri hadde gjort det mot henne, men .... vet nå aldri! Carl Aksel og Sandra kommer iallefall til å elske det om Øystein gjør dette mot Eileen. ENIG! Legg ut hele sesongen please.... Anonymkode: 1bf73...645
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #2580 Skrevet 18. april 2016 Hvorfor kysset Sandra Øystein foran Jørgen da de skulle legge seg? Det så bare rart ut. Anonymkode: 508c3...b51 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå