Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke fortell meg at ... Var det Stine og Øystein som holdt på i basenget?

Anonymkode: d403d...4e9

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lignet på Stine, ja. 

Anonymkode: c3f1b...ebe

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke fortell meg at ... Var det Stine og Øystein som holdt på i basenget?

Også Stine??? Hvor desperat er han.

Anonymkode: 1bf73...645

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Også Stine??? Hvor desperat er han.

Hvorfor liker ingen Stine? Ingenting i veien med henne da 

Anonymkode: 9ebfb...0b4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi hun er ikke særlig hyggelig, synes hun er ganske slem med Eileen.

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, LeilaS skrev:

Håper ikke Eileen ryker. Håper Malin eller Sandra ryker!  Tydeligvis er de bare sjalu på Eileen. 

Ja, de viser hvor onde sjalu jenter blir. 

Anonymkode: a3fd2...f8e

• Liker 7
Skrevet

Drøystein virker litt Dr Jekyll & Mr Hyde. Sammen med Eileen er han skikkelig gulligull og fremstår som omtenksom og oppriktig glad i henne, men sammen med Caksel & co virker det som at han nærmest bryr seg døyten om henne og er likegyldig til om hun blir eller drar.

Celester var gøyal og sprudlende men kommer nok til å bli irriterende i lengden med engelsk-norsken sin.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Ardwinna skrev:

Drøystein virker litt Dr Jekyll & Mr Hyde. Sammen med Eileen er han skikkelig gulligull og fremstår som omtenksom og oppriktig glad i henne, men sammen med Caksel & co virker det som at han nærmest bryr seg døyten om henne og er likegyldig til om hun blir eller drar.

Celester var gøyal og sprudlende men kommer nok til å bli irriterende i lengden med engelsk-norsken sin.

Jeg og reagerte på det... Men tror han prøver å fremstå som tøff foran Carl Aksel og de.

Tror forøvrig at han oppriktig liker Eileen, det ser man jo på han når han snakker med henne. Spesielt idag når de to lå i sengen.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Lulu21 skrev:

Var det Stine???

Hun gjør det bare for å få Eileen ut. Ekkel. 

• Liker 11
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hun gjør det bare for å få Eileen ut. Ekkel. 

Nasty! For noen sykt usikre jenter.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kunne godt tenkt meg at Stine røyk ut. Hun gjør egentlig lite av seg sammenlignet med Sandra og Malin. Så hun er en slags unødvendig reserve på det "slemme" laget. Dersom hun begynner å pule seg til plass sammen med Øystein skal jeg revurdere henne. Å pule for å få noen mer med i en allianse er viiirkelig å ta en for slutty en for laget.  

• Liker 11
Skrevet

Dette skjer hver sesong... Ann Mariell, Elin og nå Eileen.... alltid en gjeng med jenter som rotter seg sammen mot hun ene pene. Fy faen :) Heldigvis ikke så veldig masse mobbing denne gangen, men det er interessant hvordan det blir slik - hver sesong.

• Liker 15
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w:bond:

Endret av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, NasseNøff skrev:

Vært år så er det én person alle hater. Alle inne på hotellet, og seerne. De som liker personen, er folk som liker at personen er heslig og irriterende. Men allikevel får de ikke kastet ut personen. Hvorfor? Jo fordi paradise hotel er styrt av bakmenn som gjør det umulig å kaste ut irritasjonsmomentene. 

Jeg vil ha Carl A. ut før jeg kaster pc'en i do. :kjempesinna: :bond:

Indeed. En del er nok manus ja..

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og reagerte på det... Men tror han prøver å fremstå som tøff foran Carl Aksel og de.

Tror forøvrig at han oppriktig liker Eileen, det ser man jo på han når han snakker med henne. Spesielt idag når de to lå i sengen.

Jeg tror faktisk også han liker Eileen. Bare synd han ikke tør å innrømme det for Kong Caksel og hoffet.

• Liker 3
Skrevet

Syntes egentlig at hun nye er en slags kvinnelig versjon av Mayoo. Ganske crazy og med uforståelig fraser til tider. Meget irriterende å se/høre på i starten, men har faktisk potensiale til å bli like godt likt på hotellet og av seerne som Mayoo. 

Har ikke så veldig sans for hun på nåværende tidspunkt (og kan gjerne ryke, for den). men satser på at hun faktisk klarer å tilføre noe mer på hotellet utover i sesongen. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Ardwinna skrev:

Jeg tror faktisk også han liker Eileen. Bare synd han ikke tør å innrømme det for Kong Caksel og hoffet.

Ja, enig... Men ble litt trist nå, tenkte de var eventyrparet.. Så ligger han med.... STINE? WHAT!

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror ikke Øystein hadde turt å ha sex med Stine, av respekt for Eileen. Jeg tror virkelig det er Eileen han har sex med, og selv om det skuffer meg at Eileen gjør det, så er det naturlig å bli seksuelt frustrert. Jeg dømmer verken henne, Sandra, Malin eller Mikela for å ha sex på tv. 

Jeg har en god følelse denne uka. Tror ikke dette er Carl Aksel sin uke akkurat.

• Liker 7
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...