Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

Skrevet
9 timer siden, Mysticgirl skrev:

Så glad for at Nina hadde guts til å stå IMOT , som den eneste faktisk. Heia Jonas og Nina :hjerte:

Hun er en kvinne som andre jenter og kvinner bør se opp til. Hun gjør akkurat det hun sier, hun holder ord og er faktisk en veldig sosialt smart dame.

Se og lær folkens. Hun er attraktiv til tusen, og med briller så hun like smart ut som hun er. 

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest Mysticgirl
Skrevet
36 minutter siden, Charmander skrev:

Hun er en kvinne som andre jenter og kvinner bør se opp til. Hun gjør akkurat det hun sier, hun holder ord og er faktisk en veldig sosialt smart dame.

Se og lær folkens. Hun er attraktiv til tusen, og med briller så hun like smart ut som hun er. 

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Enig :hjerte:

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan noen fortelle meg om det er bedre stemning på "paradise spiler-tråd". Jeg er virkelig mer lei av all den deprimerende gjentagelsen her inne, enn selve programmet i sin helhet. Har bevisst unngått å gå inn på den andre tråden, men vurderer å gjøre det heretter.

Men håper noen her inne kan svare meg på hva jeg kan forvente meg der? Er det mer spekuleringer og diskusjon om selve programmet, eller er det debatanter som kun jakker ned på deltakerne og episodene der også?

Anonymkode: 74bb7...b98

Jeg tror ikke så mange her inne vet hvordan det er i spoilerforumet, siden vi ikke vil lese spoilere :) Hvis du ikke er redd for spoiling så er det jo bare å gå inn og se. :)

Skrevet

Spoilertråden er ganske kjedelig 😊 

• Liker 1
Skrevet

Spoiler tråden består av syting kombinert med antagelser og gjetting i hytt og pine.

• Liker 1
Skrevet

Noen som har hørt låten Carl Aksel har laget sammen med Helfner?

Helt forferdelig dårlig. :fnise:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan noen fortelle meg om det er bedre stemning på "paradise spiler-tråd". Jeg er virkelig mer lei av all den deprimerende gjentagelsen her inne, enn selve programmet i sin helhet. Har bevisst unngått å gå inn på den andre tråden, men vurderer å gjøre det heretter.

Men håper noen her inne kan svare meg på hva jeg kan forvente meg der? Er det mer spekuleringer og diskusjon om selve programmet, eller er det debatanter som kun jakker ned på deltakerne og episodene der også?

Anonymkode: 74bb7...b98

Nei, spoilertråden er vell ca det samme som her:

Klaging på produksjonen

Klaging på at Carl Aksel får det som han vill

Klaging på hvordan Carl Aksel ser ut

Forskjellen er vell bare at det er mindre aktivitet i spoilertråden, pluss at folk kommer med litt teorier om hvem som kommer inn og diskuterer "neste uke" klippene.

Anonymkode: f753b...e47

Skrevet
Den 15.4.2016 at 8.27, AnonymBruker skrev:

Er ikke Sandra snart tom for øyenskyggen sin?? Hun bruker jo halve boksen på bare én kveld... 

Anonymkode: 68faf...173

Hun bruker ikke øyenskygge, hun er bare sånn naturlig, fordi hun konstant engster seg for at noen skal avsløre dramasmåløgnene hennes... :jepp:

• Liker 5
Skrevet
6 minutter siden, Kamikatze skrev:

Hun bruker ikke øyenskygge, hun er bare sånn naturlig, fordi hun konstant engster seg for at noen skal avsløre dramasmåløgnene hennes... :jepp:

:ler:

Skrevet
Den 14.4.2016 at 23.59, AnonymBruker skrev:

Lurer på hvorfor Sandra griner på neste parsermoni? Håper hun ryker. 

Anonymkode: f5a4a...373

Jeg tror hun griner fordi hun ikke får viljen sin på parsemonien.

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Produksjonen hadde sikkert egentlig tenkt til å gjøre noe ut av fargene, men når de så hvem som tok grønt, etc., ombestemte de seg. Gørrkjedelig.

Anonymkode: 918fb...4a5

Jeg tror faktisk ikke det. Jeg tror de gjorde det rett og slett for å skape paranoia og forvirring. Det får jo folk til å være mer i spillmodus, og da blir det mer fart i deltakerne og mer underholdning på oss :)
Jeg synes sist uke var ganske bra, og utrolig nok er jeg fornøyd med årets PH! Bedre enn i fjor i hvert fall.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg ELSKER låta til Carl Aksel :hjerte: :hoppendeglad::plystre: meen det er jo en partylåt som man hører på når man vil bli i partyhumør, eller når man har drikki noen øl :P 

Endret av #Sunrise
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, #Sunrise skrev:

Jeg ELSKER låta til Carl Aksel :hjerte: :hoppendeglad::plystre: meen det er jo en partylåt som man hører på når man vil bli i partyhumør, eller når man har drikki noen øl :P 

Hva heter den og hvor kan den høres? 

Anonymkode: 34b9f...07d

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva heter den og hvor kan den høres? 

Anonymkode: 34b9f...07d

skamløse, finner den på spotify

Skrevet (endret)

Her er'n! Ikke veldig imponert over sangstemmen til CA..:fnise:  Droppet er helt greit. Fungerte fint i går kveld med alco innabords, men det er jo langt fra bra. Kan minne om en lavbudsjetts russelåt.

Endret av Jallatralla
  • Liker 3
Skrevet
7 timer siden, Jallatralla skrev:

Her er'n! Ikke veldig imponert over sangstemmen til CA..:fnise:  Droppet er helt greit. Fungerte fint i går kveld med alco innabords, men det er jo langt fra bra. Kan minne om en lavbudsjetts russelåt.

jeg er rimelig full nå! og jeg digger sangen :D

• Liker 1
Gjest Tekola
Skrevet

Ryddet for hets, personangrep, latterliggjøring og svar til dette.

Tekola, admin.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes den sangen var utrolig teit. Får sånn fjortis vibber av den sangen. 

Bare jeg som synes det er tragisk at han Helfner fra sesong 2 alltid klenger seg fast til PH deltagerne?  Hvert år. 

Anonymkode: db34b...155

• Liker 7
Skrevet
Den 16.4.2016 at 14.27, Jallatralla skrev:

Jeg holdt ut 14 sekunder.

Skrevet
17 minutter siden, Charmander skrev:

Jeg holdt ut 14 sekunder.

Du slo meg på den, jeg holdt ut i ca. 7...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes den sangen var utrolig teit. Får sånn fjortis vibber av den sangen. 

Bare jeg som synes det er tragisk at han Helfner fra sesong 2 alltid klenger seg fast til PH deltagerne?  Hvert år. 

Anonymkode: db34b...155

Neida, ikke bare du som synes det. Jeg lurer på om han har venner utenom PH-"kjendiser"? Det hele er jo bare krampaktig og kleint fra begynnelse til slutt.

Anonymkode: 525ef...0ec

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...