AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #2441 Skrevet 14. april 2016 Ganske kjedelig episode, men glad for at Henning gikk ut. Ser ut som det kan bli litt spenning neste uke. Må si at det egentlig ikke bryr meg at CA (eller andre gutter) bruker pudder. Har jo ikke noe annet å si for utseendet enn at det matter ned og kan gi en jevnere hudtone. Sikker veldig deilig å ha noe som matter ned og kontrollerer olje i huden når man er i klimaet i Mexico også, spesielt når man blir vist på TV. Skjønner ikke hvorfor det skal være så femi. Anonymkode: a1ad9...bd0 3
Agent2840 Skrevet 14. april 2016 #2442 Skrevet 14. april 2016 (endret) At Nina er 4-5 år eldre enn samtlige av de andre jentene på hotellet er vel en god nok grunn til at hun ikke lar seg underkue av gutta, og oppfører seg generelt sett flere hakk mer modent enn de andre. Tommel opp for Nina (y). Malin og Sandra minner meg litt om typ de fjortissene fra ungdomsskolen som alltid skulle spre alt som ble overhørt i skolens korridorer. Ja, selv ting som ikke engang angår dem skulle overdramatiseres og fortelles videre til andre medelever. Endret 14. april 2016 av Agent2840 21
Ardwinna Skrevet 14. april 2016 #2443 Skrevet 14. april 2016 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok, helt seriøst hvor gamle er samtlige av dere egentlig? Joda, greit at dere diskuterer hvem dere liker/ikke liker av deltakerene, hvem dere ønsker ut, hvordan spillet er osv. Men må da finnes grenser for hva dere kan tillate dere å skrive. Synes dere kan drite i å rakke sånn ned på utsende demmes. Forstår virkelig ikke hvordan dere kan sitte å skrive for fæle deltakerene er og at de mobber når dere selv sitter og kaller samtlige for "latterlig stygge" osv. Hvor er selvinnsikten? Ja, selvfølgelig greit at dere ikke liker alle deltakerene, men hvordan de ser ut er da ikke relevant for noe som helst. Seriøst, skjerp dere og oppfør dere som voksne mennesker. Anonymkode: f753b...e47 "Samtlige av dere"? Nå tror jeg du må roe deg ned noen hakk. Det er bare noen få som har rakket ned på utseendet til folkene der inne så ingen grunn til å skjære alle over én kam! Og ellers: Hurra for tøffe Nina som skjønner at man ikke kan stå i én stor allianse og tro man blir værende lenge! Jeg gleder meg til neste uke når det tydeligvis blir mer action og konspirering i leiren! 11
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #2444 Skrevet 14. april 2016 Malin og Sandra oppfører seg som de skulle ha vært 13-14. Lurer på hvorfor Sandra griner på neste parsermoni? Håper hun ryker. Anonymkode: f5a4a...373 10
Snop Skrevet 14. april 2016 #2445 Skrevet 14. april 2016 Jeg er like forelska i Jonas som jeg var i Zac Hanson i 1997. 11
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #2446 Skrevet 15. april 2016 etter den "underholdende" uken vi akkurat har vært vinte til blir jeg ikke overrasket om det rett og slett er stine som må ut på torsdagens parseremoni Anonymkode: e2d05...c29 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #2447 Skrevet 15. april 2016 Seriøst... HELE episoden handlet jo kun om Henning. SÅ viktig var han faktisk ikke på PH, og det er den kjedeligste episoden jeg har sett. Det var åpenlyst fra de skrev den jævla "story-introen" der han ligger i senga at han kom til å ryke. Jonas ble ikke vist ÉN gang før parseremonien, ergo, Henning ryker mår de står bak Nina. Anonymkode: 68faf...173 13
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #2448 Skrevet 15. april 2016 Er ikke Sandra snart tom for øyenskyggen sin?? Hun bruker jo halve boksen på bare én kveld... Anonymkode: 68faf...173 14
LeilaS Skrevet 15. april 2016 #2449 Skrevet 15. april 2016 Jeg tenkte å at Henning røyk siden de bare viste han og ikke Jonas. De kunne jo ha vist et klipp der Jonas og Nina snakker sammen. For en kjedelig episode. De kunne ha gjort noe med den fargefesten. Kjedelig når de kun vil gjøre de paranoid. Samme greia med Stine da hun sjekket inn. Hun rar bilder kun for å gjøre de andre paranoid. Boring! 2
Kragebein Skrevet 15. april 2016 #2450 Skrevet 15. april 2016 Tråden er ryddet for spoiling. Kragebein, mod
Gjest Mysticgirl Skrevet 15. april 2016 #2451 Skrevet 15. april 2016 Så glad for at Nina hadde guts til å stå IMOT , som den eneste faktisk. Heia Jonas og Nina
Gjest Mysticgirl Skrevet 15. april 2016 #2452 Skrevet 15. april 2016 14 timer siden, Larsern skrev: Herregud.. Har du forstått noe av det jeg skriver og satt det i en litt videre kontekst? Slutt å spore av tråden!!! Har sagt min mening og du din- The end!
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #2453 Skrevet 15. april 2016 14 timer siden, Larsern skrev: Herregud.. Har du forstått noe av det jeg skriver og satt det i en litt videre kontekst? Du, har du sett på Pærra i det hele tatt? Aner du hvilke personer det er snakk om her, og har du sett hva som foregår mellom dem? Hadde hun vært passiv til det hele, eller protestert på oppførselen hans, så ville jeg vært den første til å lynsje fyren for sexpress, men det er overhodet ikke tilfelle her. Hun er nokså tydelig på hva hun ønsker, om det ikke hadde vært for omstendighetene. Hun smyger seg halvnaken rundt ham, står og strutter med baken mot ham kun iført string, kliner med ham mens hun gnir seg på ham. Hennes problem er ikke at hun ikke ønsker å ha sex med Øystein, det er at hun ikke ønsker å ha sex på TV! Du fikk kanskje med deg på slutten i går kveld at de begge var på desperat jakt etter et sted på rommet hvor de kunne ha sex uten at det ble fanget opp av noe kamera? Anonymkode: 47e46...b14 5
Agent2840 Skrevet 15. april 2016 #2454 Skrevet 15. april 2016 http://www.seher.no/kjendis/f-r-hatmeldinger-etter-paradise-hotel-85993 Skulle ikke forundre meg at noen her inne har sendt Henning disse vulgære meldingene (ref, link over). Det illustrerer jo bare at åndssvake og umodne individer ikke bør få lov til å se på reality programmer, når følelsene deres tar overhånd alt av rasjonelt og sunn fornuft. 2
Rosewood Skrevet 15. april 2016 #2455 Skrevet 15. april 2016 Gleder meg til neste uke! Ser ut som det blir litt drama yeeey, denne uka har jo vært ganske blæh.. De kunne absolutt ha gjort noe ut av fargetemaet ja. 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #2456 Skrevet 15. april 2016 Produksjonen hadde sikkert egentlig tenkt til å gjøre noe ut av fargene, men når de så hvem som tok grønt, etc., ombestemte de seg. Gørrkjedelig. Anonymkode: 918fb...4a5 13
Gjest Rose11 Skrevet 15. april 2016 #2457 Skrevet 15. april 2016 2 timer siden, Rosewood skrev: Gleder meg til neste uke! Ser ut som det blir litt drama yeeey, denne uka har jo vært ganske blæh.. De kunne absolutt ha gjort noe ut av fargetemaet ja. Denne uken var gørr kjedelig. Kan se ut som det blir litt drama neste uke Håper det.
Gjest Mysticgirl Skrevet 15. april 2016 #2458 Skrevet 15. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Produksjonen hadde sikkert egentlig tenkt til å gjøre noe ut av fargene, men når de så hvem som tok grønt, etc., ombestemte de seg. Gørrkjedelig. Anonymkode: 918fb...4a5 Ja, tror dette jeg og. Sykt å se at produksjonen styrer det hele .
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #2459 Skrevet 15. april 2016 Kan noen fortelle meg om det er bedre stemning på "paradise spiler-tråd". Jeg er virkelig mer lei av all den deprimerende gjentagelsen her inne, enn selve programmet i sin helhet. Har bevisst unngått å gå inn på den andre tråden, men vurderer å gjøre det heretter. Men håper noen her inne kan svare meg på hva jeg kan forvente meg der? Er det mer spekuleringer og diskusjon om selve programmet, eller er det debatanter som kun jakker ned på deltakerne og episodene der også? Anonymkode: 74bb7...b98 3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #2460 Skrevet 15. april 2016 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan noen fortelle meg om det er bedre stemning på "paradise spiler-tråd". Jeg er virkelig mer lei av all den deprimerende gjentagelsen her inne, enn selve programmet i sin helhet. Har bevisst unngått å gå inn på den andre tråden, men vurderer å gjøre det heretter. Men håper noen her inne kan svare meg på hva jeg kan forvente meg der? Er det mer spekuleringer og diskusjon om selve programmet, eller er det debatanter som kun jakker ned på deltakerne og episodene der også? Anonymkode: 74bb7...b98 Det er jo bare å ta en titt Anonymkode: 525ef...0ec 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå