Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Herregud for en boooring start ! Jeg gidder ikke se på Henning ligge i senga og kikke i taket mens de spiller trist musikk :roll:

Endret av Sitronmelis
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt morsomt at Henning ikke forstår at han bare er en brikke i spillet til CA. Høres ut som en person som er superstolt av å få henge med skolens mest populære gutt.

• Liker 17
Skrevet
3 minutter siden, Rose11 skrev:

Krysset fingrene for at Jonas blir :) 

Jonas har jo fredning, har han ikke? Siden de andre valgte feil ting på pandoras.

Skrevet

Nu kjør vi!

ALT tyder jo på at Henning er den som må ryke i kveld.

Men føler ofte at når det virker ekstremt åpenbart hvem som ryker på parseremoni, så kommer det en eller annen twist, eller plutselig er det noen som har spilt skikkelig hardt og lurt alle.

Sikker på at Nina ikke dumper Jonas da, ser jo på de to at de har ekstremt bra kjemi og man tar jo ikke tilbake en sånn judas uansett. Tviler også på at hun vil spille med Carl Aksel, da er jo alle i samme allianse plutselig og da står jo hun svakt. Last in, first out!

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Patronus skrev:

Jonas har jo fredning, har han ikke? Siden de andre valgte feil ting på pandoras.

Var det ikke omvendt, at han ikke fikk fredning når de valgte feil?

• Liker 1
Skrevet

Henning har tapt seg forferdelig mye de siste episodene. Nå bare dilter han etter Caksel og tror han er så smart. 

Håper han ryker. Nina kan ikke være så dum å velge han..

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, Cuntzilla skrev:

Var det ikke omvendt, at han ikke fikk fredning når de valgte feil?

Hmm, da hørte jeg nok feil :)

Skrevet
9 minutter siden, Patronus skrev:

Jonas har ingen fredning. Niklas og Stine ble låst. 

AnonymBruker
Skrevet

Nina KAN ikke velge Henning. Da blir jeg faktisk sjokkert. 

Anonymkode: f5a4a...373

• Liker 1
Skrevet

Men siden de kun viser Henning stresse rundt,  så tror jeg han ryker ut. 

Skrevet

Haha omg hva tenker de med?? Skal alle liksom stå i en egen allianse???? Fatter ikke

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, LeilaS skrev:

Jonas har ingen fredning. Niklas og Stine ble låst. 

Jeg spoler en god del over, så da fikk jeg nok bare med meg halvparten av brevet :flau:

Skrevet

Nina VET jo at CA vil ha henne ut mtp hva Mikela sa da hun ble stemt ut, så jeg tviler på at hun er så dum at hun velger å spille med Ca. 

• Liker 1
Skrevet

Og Henning skal sjokke nok en gang? I følge han selv :roll:

• Liker 1
Skrevet

OK, så Henning har plutselig samvittighet og vil ikke stille seg bak Sandra og dermed få ut Jørgen, planen er i stedet å danne en sekskløver-allianse med alle andre enn Sandra og Jørgen og følgelig sparke ut de neste gang. Skjønner.

• Liker 8
Skrevet
Et øyeblikk siden, Cuntzilla skrev:

OK, så Henning har plutselig samvittighet og vil ikke stille seg bak Sandra og dermed få ut Jørgen, planen er i stedet å danne en sekskløver-allianse med alle andre enn Sandra og Jørgen og følgelig sparke ut de neste gang. Skjønner.

:klaske:

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Blablaa skrev:

Haha omg hva tenker de med?? Skal alle liksom stå i en egen allianse???? Fatter ikke

de tenker nok litt at det blir 
alianse 1

Carl Aksel - Malin
Øysten - Eileen
Henning - Nina

alianse2

Jørgen - Sandra

Niclas - Stine

Skrevet

Hvorfor må tv3 spoile? I klippet de viste fra parseremonien fikk vi se hvem som står bak hvem... Rakk akkurat å lukke øynene heldigvis.

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, super-s skrev:

Hvorfor må tv3 spoile? I klippet de viste fra parseremonien fikk vi se hvem som står bak hvem... Rakk akkurat å lukke øynene heldigvis.

Det er jo ikke mye spoiling så lenge vi ikke ser hvor Henning er.

Anonymkode: 086b7...3e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...