Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men, hun sa jo i går at hun ville beholde Henning på hotellet..... Jeg for min del fatter ikke hva Henning går rundt å tror om seg selv. Han har jo skutt seg selv i foten, ved å bytte allianse. Håper han må reise hjem i kveld. Heier på Jonas og litt Nina :) 

Anonymkode: 525ef...0ec

Hun sa hun ville beholde Henning der, sånn at hun kunne stå med han hvis hun en gang ikke kunne stå med Jonas. Men tror ikke hun ville ha valgt Henning over Jonas. Tror egentlig hun bare jatter litt med på det Henning sier. 

Enig med at Henning har skutt seg selv i fote, håper vi får se han svi for det i kveld!:biggrin:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, wolfpotion skrev:

Hun sa hun ville beholde Henning der, sånn at hun kunne stå med han hvis hun en gang ikke kunne stå med Jonas. Men tror ikke hun ville ha valgt Henning over Jonas. Tror egentlig hun bare jatter litt med på det Henning sier. 

Enig med at Henning har skutt seg selv i fote, håper vi får se han svi for det i kveld!:biggrin:

Jepp, krysser fingrene for at hun velger Jonas! Men, ser at Caksel driver lobbyvirksomhet før kveldens parsermoni. Han vil nok helst ha Henning der litt til....selv om han selvfølgelig kommer til å ditche han. Han er nok også bare en brikke i spille til "kongen".

Gjest Mysticgirl
Skrevet
27 minutter siden, Larsern skrev:

Nei, jeg skriver at jeg reagerer på menn som legger seg oppå kvinner og maser til de får sex og at det er mer eller mindre uinteressant om kvinnen i minuttene før har gitt mannen ereksjon. Det ligger ingen forpliktelse her og dersom du mener at hennes signaler før han legger seg oppå henne mens hun sier "nei" eller "orker ikke", er veldig betydningsfulle, så er det ditt problem. Det er nettopp omtrent nøyaktig slik forsvaret til siktede for festvoldtekter blir blir gjengitt. Utrolig uheldig at dette blir gjort til gjenstand for underholdning og fremstilt som humor.

:roll: Slutt å se på det da, om du synes det er så ufestlig. Helt enig med anonymbruker under her, så velger å svare med det samme !

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er definitivt med på det selv. Så sist i går at hun sitter skrevs over Øystein. Gir han en stiv en, og hva gjør hun når hun går bort fra han? Jo, hun stryker han på penis og stikker inn på badet. Why?? Luremus!!

:Nikke:

AnonymBruker
Skrevet

Eileen maser om at hun ikke kan ha sex på tv, men all den kliningen og teasingen blir like kleint å se på...Faktisk litt lei av Eileen nå. 

Anonymkode: 4f21f...1e8

• Liker 3
Skrevet (endret)

Haha, dette minner om den episoden av 'Nissene over skog og hei' der Timothy Dahle plutselig oppdager at absolutt alle er i samme allianse, så de har ingen å stemme ut.. :fnise:

Endret av LadyBlaBla
  • Liker 26
Skrevet

Kan de som vil debattere om Øystein er en overgriper eller ikke, lage egen tråd for det? Takk. 

• Liker 6
Skrevet
15 timer siden, incognita skrev:

1. Jonas - men han skulle vært litt større + fjerna kropps- og ansiktshår. 

Det er jo noe av det som gjør han kjekk. Jeg elsker gutter som tør å vise hår

• Liker 13
Gjest incognita
Skrevet
12 minutter siden, VinterSnø skrev:

Vel, da er du og jeg forskjellig akkurat der. :)

Skrevet

Det hadde vært morro om Eileen overaska og bytta ut Øystein med Henning, og at det var planen dems hele tiden :P

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, VinterSnø skrev:

Enig, uten ansikts- og kroppshår hadde han sett mer ut som en guttunge og mistet litt av sjarmen sin:fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, #Sunrise skrev:

Det hadde vært morro om Eileen overaska og bytta ut Øystein med Henning, og at det var planen dems hele tiden :P

Enig, men det er for godt til å være sant. 

Anonymkode: 80c8b...16a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes CA er kjekk jeg. Til å være 20ish. Det gule håret kunne jeg vært foruten, men ellers syns jeg han ser bra ut. Inkludert kroppen. 

1. Jonas - 2. Øystein (kroppen!) - 3. CA

Gleder meg til kveldens episode:) 

Anonymkode: 68d8b...ec2

Du syns ikke det blir for femi, med gutter som bruker pudder hver eneste dag, ala CA?

Anonymkode: 77d00...714

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, Mysticgirl skrev:

:roll: Slutt å se på det da, om du synes det er så ufestlig. Helt enig med anonymbruker under her, så velger å svare med det samme !

:Nikke:

Herregud..

Har du forstått noe av det jeg skriver og satt det i en litt videre kontekst?

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du syns ikke det blir for femi, med gutter som bruker pudder hver eneste dag, ala CA?

Jo, det syns jeg. Jeg glemmer at han bruker det, syns ikke det vises egentlig. Men det påvirker jo ikke utseendet hans sånn sett.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, hironakamura skrev:

Jo, det syns jeg. Jeg glemmer at han bruker det, syns ikke det vises egentlig. Men det påvirker jo ikke utseendet hans sånn sett.

Så om en gutt bruker pudder, som  fører til et tiltrekkende ansikt, og du ikke merker det, så syns du at det er greit? 

• Liker 1
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så om en gutt bruker pudder, som  fører til et tiltrekkende ansikt, og du ikke merker det, så syns du at det er greit? 

Det er jo ikke det jeg sier? Mener du at pudder kan endre et ikke-tiltrekkende ansikt til tiltrekkende? Jeg synes han er kjekk uavhengig av om han bruker pudder eller ikke. Pudderet har da ikke noe med utseendet hans å gjøre? 

AnonymBruker
Skrevet

Hva heter sangen som spilles nå i begynnelsen?

Anonymkode: 33445...e3e

Skrevet
2 minutter siden, Rose11 skrev:

Krysset fingrene for at Jonas blir :) 

jepp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...