AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #2361 Skrevet 14. april 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jørgen, Henning, Øystein/CA Anonymkode: f753b...e47 CA, seriøst? Hvordan finnes han kjekk? Anonymkode: 77d00...714 4
Gjest Tekola Skrevet 14. april 2016 #2362 Skrevet 14. april 2016 Ryddet for hets, spekulasjoner, kommentarer til navngitte personers kropp, krenkende innlegg, latterliggjøring og svar til dette. Tekola, admin.
Gjest Rose11 Skrevet 14. april 2016 #2363 Skrevet 14. april 2016 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: CA, seriøst? Hvordan finnes han kjekk? Anonymkode: 77d00...714 Samme lurer jeg på
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #2364 Skrevet 14. april 2016 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: CA, seriøst? Hvordan finnes han kjekk? Anonymkode: 77d00...714 Men for faen da. GI DERE. Anonymkode: f753b...e47 4
Larsern Skrevet 14. april 2016 #2365 Skrevet 14. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg syntes også det, helt til jeg så Eileen satt seg oppå ham mens han lå på gulvet, vred seg litt rundt, og etterlot ham med tidenes boner. Anonymkode: 47e46...b14 Det er nettopp dette jeg mener med tvilsomme holdninger: Har jenten samtykket dersom hun gir gutten boner? 4
Gjest Mysticgirl Skrevet 14. april 2016 #2366 Skrevet 14. april 2016 27 minutter siden, Larsern skrev: Det er nettopp dette jeg mener med tvilsomme holdninger: Har jenten samtykket dersom hun gir gutten boner? Men herregud da mann! Hun egler jo og hisser han opp selv. Ser det ut som hun lider av at Øystein forsøker å få henne til sengs? Står du her og sier at Øystein er en overgriper? Nå må du jaggu meg passe deg! Ærlig talt...
Gjest Blue Ivy. Skrevet 14. april 2016 #2367 Skrevet 14. april 2016 Den 14.4.2016 at 11.48, Mysticgirl skrev: Men herregud da mann! Hun egler jo og hisser han opp selv. Ser det ut som hun lider av at Øystein forsøker å få henne til sengs? Står du her og sier at Øystein er en overgriper? Nå må du jaggu meg passe deg! Ærlig talt... Jeg får ikke vondt av henne. Hun legger opp til det selv!
Gjest Mysticgirl Skrevet 14. april 2016 #2368 Skrevet 14. april 2016 1 minutt siden, Blue Ivy. skrev: Jeg får ikke vondt av henne. Hun legger opp til det selv! Helt enig !
Rosewood Skrevet 14. april 2016 #2369 Skrevet 14. april 2016 Det rabler for meg hvis Nina nå lar seg overtale til å sende ut Jonas.. Da gidder jeg ikke se på mer, det blir for dumt. Da blir de jo bare en happy family og bare døvt å se på. Men jeg nekter å tro at hun gjør det, hun virker mye mer moden enn alle de andre der inne til sammen, virker ganske smart og jeg tror hun virkelig evner til å tenke selvstendig. Håper det.. Jonas må bli! 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #2370 Skrevet 14. april 2016 Nina og Jonas er veldig close, og hun har mistet tilliten til Henning etter han var teit og byttet allianse. Jeg tror ikke hun er så dum at hun sender ut Jonas. Anonymkode: 918fb...4a5 12
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #2371 Skrevet 14. april 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nina og Jonas er veldig close, og hun har mistet tilliten til Henning etter han var teit og byttet allianse. Jeg tror ikke hun er så dum at hun sender ut Jonas. Anonymkode: 918fb...4a5 Men, hun sa jo i går at hun ville beholde Henning på hotellet..... Jeg for min del fatter ikke hva Henning går rundt å tror om seg selv. Han har jo skutt seg selv i foten, ved å bytte allianse. Håper han må reise hjem i kveld. Heier på Jonas og litt Nina Anonymkode: 525ef...0ec 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #2372 Skrevet 14. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men, hun sa jo i går at hun ville beholde Henning på hotellet..... Jeg for min del fatter ikke hva Henning går rundt å tror om seg selv. Han har jo skutt seg selv i foten, ved å bytte allianse. Håper han må reise hjem i kveld. Heier på Jonas og litt Nina Anonymkode: 525ef...0ec Ah, det fikk jeg ikke med meg. Men fortsatt.. 🤔 Anonymkode: 918fb...4a5
Gjest Mysticgirl Skrevet 14. april 2016 #2373 Skrevet 14. april 2016 32 minutter siden, Rosewood skrev: Det rabler for meg hvis Nina nå lar seg overtale til å sende ut Jonas.. Da gidder jeg ikke se på mer, det blir for dumt. Da blir de jo bare en happy family og bare døvt å se på. Men jeg nekter å tro at hun gjør det, hun virker mye mer moden enn alle de andre der inne til sammen, virker ganske smart og jeg tror hun virkelig evner til å tenke selvstendig. Håper det.. Jonas må bli! Henning har virkelig tapt seg etter at han byttet allianse. Heier på Jonas og Nina. Håper ikke Nina er så dum at hun sender ut Jonas! Jonas må bli
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #2374 Skrevet 14. april 2016 Hvis Jonas ryker, så er jeg ferdig med denne sesongen! Da blir det gørr kjedelig med alle et lag. Det begynte så bra, men nå er egentlig gjengen allianse oppløst. Noen er ute og noen bytter side. Sykt skuffet over at Eileen vil spille med Øystein. Urk! CA er uten tvil den som styrer det meste der inne. Håper bare at Nina ikke gjør som han sier. DA blir jeg så sint! Nina virker som en smart jente, men vi får se hvordan det går i kveld. Noe sier meg at CA kommer helt til finalen. Ikke sikkert han vinner, men han er nok i finalen. Hvis han ryker neste uke, så sender de han bare inn igjen. Klikker mongo hvis han vinner. Anonymkode: ee896...dd9 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #2375 Skrevet 14. april 2016 Synes CA er kjekk jeg. Til å være 20ish. Det gule håret kunne jeg vært foruten, men ellers syns jeg han ser bra ut. Inkludert kroppen. 1. Jonas - 2. Øystein (kroppen!) - 3. CA Gleder meg til kveldens episode:) Anonymkode: 68d8b...ec2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #2376 Skrevet 14. april 2016 Hva er egentlig greia med at alle vil være i allianse med CA og syns det er så smart? Nå er alle i allianse med han bortsett fra Nina & Jonas, å hva tror egentlig Henning/Jørgen/Niklas/Øystein skjer når de to er ute? Alle 5 parene skal være gode venner å ikke spille mer? Feil, da er det de som skal ut. Jeg heier på Nina & Jonas, men hadde vært interessant å se hva som skjedde om de to røyk. Kanskje noen hadde angret litt på den store tilitten de har til Ca når han begynner å sende ut sin egen allianse :-) PÅ en annen side er det direkte kjedelig hvor mye hjelp han får av produksjonen. Det var mye verre i fjor så klart med den store resirkuleringen av gamle deltagere, men det er ikke den store spenningen nå eller. Anonymkode: 418f1...82d 5
Larsern Skrevet 14. april 2016 #2377 Skrevet 14. april 2016 1 time siden, Mysticgirl skrev: Men herregud da mann! Hun egler jo og hisser han opp selv. Ser det ut som hun lider av at Øystein forsøker å få henne til sengs? Står du her og sier at Øystein er en overgriper? Nå må du jaggu meg passe deg! Ærlig talt... Nei, jeg skriver at jeg reagerer på menn som legger seg oppå kvinner og maser til de får sex og at det er mer eller mindre uinteressant om kvinnen i minuttene før har gitt mannen ereksjon. Det ligger ingen forpliktelse her og dersom du mener at hennes signaler før han legger seg oppå henne mens hun sier "nei" eller "orker ikke", er veldig betydningsfulle, så er det ditt problem. Det er nettopp omtrent nøyaktig slik forsvaret til siktede for festvoldtekter blir blir gjengitt. Utrolig uheldig at dette blir gjort til gjenstand for underholdning og fremstilt som humor. 9
Charmander Skrevet 14. april 2016 #2378 Skrevet 14. april 2016 14 timer siden, Larsern skrev: Jeg oppfattet det ihvertfall som at hun ikke hadde særlig lyst og at han presset seg på, men det kan være så. Man beveger seg ut på tynn is og i praksis underminerer troverdigheten til festvoldtektsofre dersom man aksepterer denne oppførselen, etter min mening. Dette er ikke i nærheten av å nærme seg noe "voldtekt" "overgrep". Hun er helt klart med på "leken" eller "jakten" her. Man ser jo at Eileen er en som liker å bli jaktet på litt. Har sett mange liknende eksempler når både venner og jeg selv har havnet i sengen med jenter uten at det har vært noen form for "tvang" involvert. Når det er sagt liker jeg mye bedre å få jenta til å "chase" eller at begge faktisk jakter hverandre litt enn at det blir så ensidig her hvor en person basically sitter med "makt" i forholdet mellom de to.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #2379 Skrevet 14. april 2016 Om alle skal samarbeide med Carl Aksel da må det vel være noen nye allianser som starter vel? Eller blir det bare å sende ut alle nye eller de Carl Aksel liker minst? Har det skjedd på Paradise før? Anonymkode: 129b5...331 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #2380 Skrevet 14. april 2016 8 minutter siden, Charmander skrev: Dette er ikke i nærheten av å nærme seg noe "voldtekt" "overgrep". Hun er helt klart med på "leken" eller "jakten" her. Man ser jo at Eileen er en som liker å bli jaktet på litt. Har sett mange liknende eksempler når både venner og jeg selv har havnet i sengen med jenter uten at det har vært noen form for "tvang" involvert. Når det er sagt liker jeg mye bedre å få jenta til å "chase" eller at begge faktisk jakter hverandre litt enn at det blir så ensidig her hvor en person basically sitter med "makt" i forholdet mellom de to. Hun er definitivt med på det selv. Så sist i går at hun sitter skrevs over Øystein. Gir han en stiv en, og hva gjør hun når hun går bort fra han? Jo, hun stryker han på penis og stikker inn på badet. Why?? Luremus!! Anonymkode: 525ef...0ec 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå