Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

Gjest incognita
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Kan noen vennligst forklare meg hvorfor Sandra plutselig ikke vil ha mer sex på TV? Jeg skjønner ikke tankegangen hennes. 

Anonymkode: 508c3...b51

Fordi Jørgen ikke aner noe om at hun har hatt sex der inne, og hun leker good girl. Virker nesten som hun har fortrengt det. 

Videoannonse
Annonse
Gjest Rose11
Skrevet

Forundrer meg ikke om Nina velger Henning.  Det hadde vært så typisk. Caksel får viljen sin nok en gang :roll: 

Skrevet

Nei, nå begynner spillet å bli virkelig kjedelig.. Etter Mayoo røyk finnes det ingen motvekt til alliansen til CA lenger. Hadde vært moro å sett hvordan spillet utviklet seg hvis CA ble shippet ut.

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke huske at det har vært like mye sexpress tidligere sesonger. Det startet jo med stakkar Mikela som ikke skulle være "kjedelig" da Øystein ville innvie rommet første kvelden. Fikk så vondt av henne. Nå ser vi at noen av gutta overhodet ikke respekterer et nei, og bare fortsetter og fortsetter. Det blir snakket mye mer åpent om av hele gjengen også, det er nesten konkurranse i hvem som får jentene til å bare gå litt lenger enn de er komfortable med. Jeg skjønner ikke hvorfor ikke jentene bare klikker og setter gutta skikkelig på plass. 

Anonymkode: c01f8...153

• Liker 21
Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klikker hvis Nina velger Henning fremfor Jonas! Da gidder ikke jeg å se på mer. Da blir jo alle en gjeng med venner på badeferie. Det lovet bra i starten, men blir bare mer og mer kjedelig. 

Anonymkode: 80c8b...16a

Hvis hun velger Henning og går over til The dark Caksel side er hun i hvert fall adskillig mindre smart enn jeg trodde. Det er jo helt bortkastet å ha én stor allianse, da må de jo begynne å sende ut folk fra egen allianse. Det betyr de siste innlemmede i alliansen som da vil være Nina og Henning. Eller Eileen dersom Sandra greier å grine seg til det. Nina og Jonas med Eileen på laget, mot de andre er jo mye gøyere og gir mer spenning.
Nina BØR velge Jonas! Hvis ikke er hun jo helt skrudd. Da må solen ha smeltet hjernen hennes.

Og fnis i massevis over Caksel sin blærete mobbing av Jørgen med at det var skammelig at han hadde tatt saken i egne hender når ikke Sandra ville ha sex! :rolleyes: For det første er det mye bedre å gjøre det enn å mase til seg sex, og for det andre er det så utrolig mange ganger mindre skammelig enn å skryte på seg pulings når man varer i 36 sekund... :ler: 

Endret av Ardwinna
  • Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Ah, Caksel minner meg så sykt om Joffrey fra GoT. Eller kanskje ikke helt like ille, men om man skulle dratt inn GoT-referanser er han definitivt Joffrey. Sandra ville vært Cersei. Mayoo ville vært Ned Stark, og Henning.. Hmmm.. Kanskje Little Finger? 

Anonymkode: b2df5...e07

• Liker 13
Gjest Rose11
Skrevet (endret)
11 minutter siden, nurcos skrev:

Nei, nå begynner spillet å bli virkelig kjedelig.. Etter Mayoo røyk finnes det ingen motvekt til alliansen til CA lenger. Hadde vært moro å sett hvordan spillet utviklet seg hvis CA ble shippet ut.

Jeg håper nesten på han ryker snart. For det første er jeg dritt lei hele fyren og for det andre,  så det vært gøy å sett hvordan det blir da. At noen andre må tenke. Alle gjør jo bare som han sier og er enig med han. Det et så kjedelig. Savner Mayoo. Han var limet i gjengen alliansen. Å hvis Nina velger Henning,  så blir det bare en stor allianse. Mye gøyere når det er to allianser mot hverandre. 

Endret av Rose11
Skrevet

Synes det er skummelt nok at Nina i det hele tatt vurderer Henning, og ikke vil ha han ut derfra. Det gjør meg nesten like skuffet over henne som jeg har vært over Eileen siden forrige parsermoni. 

Nå er det jo liksom BARE Jonas som ønsker CA ut derfra, alle de andre spiller sammen, og det gjør meg bekymret over at det er en stor mulighet for at de andre klarer å overtale Nina til å velge Henning framfor Jonas. Øystein sier han helst vil ha Henning der, så kan tenke meg at han får både Eileen og CA til å hjelpe han med godsnakke Nina...

Hvis det skjer, og Jonas må sjekke ut, så orker jeg rett og slett ikke å se flere episoder. Da takker jeg for meg og venter til PH Danmark begynner etter den norske sesongen er over.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, MalloryK skrev:

Nei takk for meg Paradise. Dere har igjen feilet med produksjonen og deltagerne. Send heller første sesong på nytt. Nå slår jeg av tv'en

Skal ønske deg velkommen tilbake i morgen :fnise:

Anonymkode: 68d8b...ec2

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Rose11 skrev:

Forundrer meg ikke om Nina velger Henning.  Det hadde vært så typisk. Caksel får viljen sin nok en gang :roll: 

Jeg tror ikke hun gjør det. Hun virker som en jente som gjør akkurat som hun vil, og ikke lar seg manipulere av mennesker som CA.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, hironakamura skrev:

Herregud så fæle mange voksne mennesker er i den her tråden. Når ble det greit å rakke ned på noen kun pga utseendet? Blir helt satt ut. Skjemmes dere ikke over egne kommentarer? Er det greit fordi de er deltakere på Paradise? Dere er jo sikkert i mot mobbing på andre arenaer, eller?

Våkn opp, og voks opp!

Verste er jo at de sitter selv og skriker ut hvor fæle deltakerene er som "mobber" der inne. Enig i at det er helt latterlig at folk i 20 årene skal sitte her å rakke ned på hvordan folk ser ut. Voks opp liksom.

Anonymkode: f753b...e47

Skrevet
2 minutter siden, Rose11 skrev:

Jeg håper nesten på han ryker snart. For det første er jeg dritt lei hele fyren og for det andre,  så det vært gøy å sett hvordan det blir da. At noen andre må tenke. Alle gjør jo bare som han sier og er enig med han. Det et så kjedelig. SavnerMayoo. Han var limet i gjengen alliansen. Å hvis Nina velger Henning,  så blir det bare en stor allianse. Mye gøyere når det er to allianser mot hverandre. 

Enig. Skulle ønske Jonas fikk en fredning i dag. Jeg forstår underholdningsverdien i å ha CA på hotellet, men nå har det gått så langt at det ikke er noe spill igjen, og da blir det ganske døvt å se på. Hadde vært spennende å se hvilke nye allianser som hadde formet seg hvis han røyk.

• Liker 5
Gjest Rose11
Skrevet
8 minutter siden, super-s skrev:

Jeg tror ikke hun gjør det. Hun virker som en jente som gjør akkurat som hun vil, og ikke lar seg manipulere av mennesker som CA.

Håper du har rett, men kan godt være hun blir overalt hvis de andre sier hun bør velge Henning. Vi får se i morgen. Spennende blir det.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvem av guttene syns dere er kjekkest på PH? En topp 3.

Anonymkode: 77d00...714

Jørgen, Henning, Øystein/CA

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ok, helt seriøst hvor gamle er samtlige av dere egentlig? Joda, greit at dere diskuterer hvem dere liker/ikke liker av deltakerene, hvem dere ønsker ut, hvordan spillet er osv. Men må da finnes grenser for hva dere kan tillate dere å skrive. Synes dere kan drite i å rakke sånn ned på utsende demmes. Forstår virkelig ikke hvordan dere kan sitte å skrive for fæle deltakerene er og at de mobber når dere selv sitter og kaller samtlige for "latterlig stygge" osv. Hvor er selvinnsikten? Ja, selvfølgelig greit at dere ikke liker alle deltakerene, men hvordan de ser ut er da ikke relevant for noe som helst. Seriøst, skjerp dere og oppfør dere som voksne mennesker.

• Liker 9
Skrevet

Vil ha Mayoo tilbake!! 

• Liker 8
Gjest Mysticgirl
Skrevet
8 timer siden, Larsern skrev:

Det er ikke overgrep om menn maser seg til sex med en kvinne som egentlig ikke vil, eller mener du at hun har samtykket til sex siden hun klinte med ham?

Som jeg skrev rett over; med slike holdninger så underminerer man troverdigheten til festvoldtektsofre. Er ikke mantraet ellers at man ikke skal ha sex med en beruset kvinne dersom hun i tillegg sier nei? Eller er det greit likevel hvis man har fått klinings forut?

Det virker for meg som at holdninger og oppførsel man ellers i samfunnet ville slått knallhardt ned på, får et slags "free pass" når det foregår på PH. That's it.

Hun vil jo egentlig? Hun sa jo at det var like mye synd på henne. Og han tenker vel at han skal få overtale henne? Herregud, sykt at du roper overgrep om dette når det sitter flere folk der ute som virkelig er blitt voldtatt!

Skrevet
1 time siden, Mysticgirl skrev:

Hun vil jo egentlig? Hun sa jo at det var like mye synd på henne. Og han tenker vel at han skal få overtale henne? Herregud, sykt at du roper overgrep om dette når det sitter flere folk der ute som virkelig er blitt voldtatt!

Jeg synes denne overtalelsestaktikken minner mer om mas og press, så derfor mener jeg at det befinner seg helt på grensen av hva som skal tolereres.

• Liker 9
Gjest Blue Ivy.
Skrevet

Tror ikke Nina er så dum hun velger Hennig etter han svikta de. Men CA er flink til å få folk til å gjøre som han vil. Håper inderlig ikke Jonas ryker. Det hadde vært veldig trist. Først Mayoo og så Jonas. Får håpe Nina ikke ditcher Jonas pga press fra de andre. 

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, Larsern skrev:

Jeg synes denne overtalelsestaktikken minner mer om mas og press, så derfor mener jeg at det befinner seg helt på grensen av hva som skal tolereres.

Jeg syntes også det, helt til jeg så Eileen satt seg oppå ham mens han lå på gulvet, vred seg litt rundt, og etterlot ham med tidenes boner. 

Anonymkode: 47e46...b14

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...