Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen andre som ikke kommer inn på tv3play?! Har ikke kommet inn på en uke.. Står bare at serveren bruker for lang tid på å svare. :icon_frown:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Blue Ivy. skrev:

Henning har virkelig gravd sin egen grav. Ingen som vil ha han der :) Han skulle aldri ha gått imot sin egen allianse. Skjønner ikke hvorfor? Han har jo ikke gitt noen grunn heller,

Han er sikkert en feigfis som helst vil spille med flertallet. Nå ser det ut til at det straffer seg. Selvfølgelig stoler man ikke på noen som har sviktet sin egen allianse så til de grader. Jeg trodde Henning var mer intelligent enn som så.

Øystein kan elegant gå over til å hete Drøystein igjen, for å prøve å presse Eileen til å ha sex er drøyt som bare det. Skikkelig ekkelt!
Og så Cakselgutten da, som skryter på seg skikkelig pulings når han egentlig bare såvidt er bortpå dama før han er ferdig... Det kan jo knapt kalles puling, det er jo mer onani med hjelp. :fnise:

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Blue Ivy. skrev:

Hadde klikket hvis jeg måtte være partner med Øystein. Stakkars Eileen. Så utrolig slitsom når han prøver seg hele tiden. Hvis han hadde lagt seg over meg, så hadde dyttet han vekk. Urk! Jeg hadde nok lett byttet han ut. Blir veldig skuffet hvis Eileen har sex med han. 

Men hva er vitsen med en fargefest når det ikke har noe som helst betydning? Kunne ha vært at de som valgte grønt var de jentene Niklas kunne velge som partner f.eks. 

Henning har virkelig gravd sin egen grav. Ingen som vil ha han der :) Han skulle aldri ha gått imot sin egen allianse. Skjønner ikke hvorfor? Han har jo ikke gitt noen grunn heller,

Fargefesten var nok bare for å fucke med hodene deres. Reaksjon fikk det jo med en gang - ref. Caksel.

Anonymkode: 525ef...0ec

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Alex Turner skrev:

Reagerte på det jeg også, syns det var litt ubehagelig å se på. Syns det ble nesten framstilt som humor, og måten Øystein snakket om at han ga det 2 ukers tid så kunne han få til å få henne i sengs var egentlig bare ekkelt

Ja, det er ekkelt, men det viser kanskje hvor vanskelig det er å definere grenser for hva som er overgrep eller ikke, spesielt når det er "ok" siden det vises på tv?

Hun ville ikke.., men ville kanskje litt likevel.. eller så ville hun ikke først, men syntes det var greit mens det holdt på.., kanskje var det "greit" likevel dagen etterpå siden hun kjenner vedkommende osv.

Jeg skjønner godt at ungdom sliter med å definere/respektere grenser når man gjennom samtidskulturen blir bombardert med impulser om slik oppførsel er akseptabel.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig hadde ikke de fargekodene noe å si når det kun var folk i Carl Aksel sin allianse som valgte "feil" farger. Da kunne det jo gått ut over hans allianse og det lar ikke produksjonen skje. Om det var de andre folka som hadde valgt grønt så hadde det helt sikkert hatt masse å si...

Anonymkode: 129b5...331

• Liker 16
Skrevet (endret)
6 timer siden, Larsern skrev:

Er det bare meg eller grenser PH til å være en allmenn oppvisning i overgrep mot berusede kvinner?

Tanken slo meg da hun dama med platinahår og silikonpupper klaget over at sengekameraten aldri tok et nei for et nei, og at hun først nektet, men ga seg etter at kompisen regelrett presset seg oppå henne.

Jeg er forbauset over at slikt ikke utfordres, men aksepteres som et populært underholdningskonsept rettet spesifikt mot ungdommer som nettopp er hovedgruppen av ofre for slike overgrep. Selv om det som foregår på PH er innenfor loven (som det jo er, hvis ikke hadde det antagelig ikke blitt sendt), så bidrar det til å viske ut noen grenser - såfremt ingen bemerker det.

Så lenge hun fortsetter å kline med han så blir det jo kun til at han vil prøve å få mer. Overgrep er det ikke, men det ser jo ikke bra ut om vi kun ser på det etiske, noen kvinner liker vel å bli jaktet litt på da. Hun klager på at han ikke tar et nei for et nei, allikevel så blir det en type "lek" og "jakt" når hun fortsatt kliner med han frivillig. Dette er et tema det kunne vært skrevet og diskutert mye om, men noe her er faktisk selvforskyldt av Eileen. 

Sykt at Caksel er så komfortabel med å prate om sex når han åpenbart ikke er så flink på det der.

Endret av Charmander
  • Liker 7
Skrevet

Det er utrolig turnoff å mase seg til sex, det er sånn som fjortisgutter gjør fordi de ikke vet bedre.
Men jeg kan jo forstå at Drøystein blir frustrert av å ha ei halvnaken dame i senga som kliner med ham. Det er nok hardt for en ung gutt med mye hormoner som er sluppet løs i varmen. I tillegg har jo et par andre partnere vært adskillig lettere å overtale, så han blir vel ekstra frustrert over at Eileen er så vanskelig å få med på leken :fnise:
Håper hun aldri gir etter :tongue:

• Liker 6
Skrevet

Skulle tro det var et krav fra produksjonen av deltakerne skal lage seg blogg

• Liker 5
Gjest Mysticgirl
Skrevet (endret)
Den 12.4.2016 at 23.46, Kassiopeia skrev:

Jonas var rålekker når han var kledd ut som Jørgen. Første gang i PH Norges historie at jeg finner en av gutta skikkelig deilig, Jonas er virkelig flott! 

Helt enig :wow:

Den 13.4.2016 at 9.53, Larsern skrev:

Er det bare meg eller grenser PH til å være en allmenn oppvisning i overgrep mot berusede kvinner?

Tanken slo meg da hun dama med platinahår og silikonpupper klaget over at sengekameraten aldri tok et nei for et nei, og at hun først nektet, men ga seg etter at kompisen regelrett presset seg oppå henne.

Jeg er forbauset over at slikt ikke utfordres, men aksepteres som et populært underholdningskonsept rettet spesifikt mot ungdommer som nettopp er hovedgruppen av ofre for slike overgrep. Selv om det som foregår på PH er innenfor loven (som det jo er, hvis ikke hadde det antagelig ikke blitt sendt), så bidrar det til å viske ut noen grenser - såfremt ingen bemerker det.

Det er da ikke overgrep at menn prøver seg, spesielt når hun egger han opp og kliner i vei. Å rope overgrep er og ta det alt for langt. Å ligge i samme seng med ei så fin jente er jo en prøvelse vil jeg tro :fnise:

Endret av Tekola
Skrevet

Herregud så fæle mange voksne mennesker er i den her tråden. Når ble det greit å rakke ned på noen kun pga utseendet? Blir helt satt ut. Skjemmes dere ikke over egne kommentarer? Er det greit fordi de er deltakere på Paradise? Dere er jo sikkert i mot mobbing på andre arenaer, eller?

Våkn opp, og voks opp!

• Liker 12
Skrevet
3 minutter siden, hironakamura skrev:

Herregud så fæle mange voksne mennesker er i den her tråden. Når ble det greit å rakke ned på noen kun pga utseendet? Blir helt satt ut. Skjemmes dere ikke over egne kommentarer? Er det greit fordi de er deltakere på Paradise? Dere er jo sikkert i mot mobbing på andre arenaer, eller?

Våkn opp, og voks opp!

Det samme kan vel sies om de "voksne" menneskene som er med på PH. Jeg er dog enig med deg at det er litt for mye drittslenging her inne.

Skrevet
14 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev:

Det samme kan vel sies om de "voksne" menneskene som er med på PH. Jeg er dog enig med deg at det er litt for mye drittslenging her inne.

Jeg synes ikke deltakerne på Paradise er i nærheten av det nivået på kommentarene her inne. Mulig det verste blir klippet bort altså, men enkelte her inne hadde hatt godt av å gå gjennom en sensur før de fikk uttale seg de også.

AnonymBruker
Skrevet

Hva tror dere Jørgen hadde tenkt hvis han visste at Sandra har hatt sex med Øystein.

Anonymkode: da3bf...760

Skrevet (endret)
9 timer siden, Larsern skrev:

Enig, får en forferdelig ekkel følelse av hele greia. Sjansen er jo stor for at Eileen har sex med han bare for å få han til å slutte å mase, og det er ikke ok. Samme greia var det med Pierre i sist sesong, maser og maser og sliter dama helt ut til han får vilja si. Det er IKKE greit! 

Endret av Koy
Gjest Blue Ivy.
Skrevet

Jeg håper Jonas får en fordel eller fredning :) 

Men er Niklas egentlig fra Vennesla? Hvorfor sier han Kr.sand da? 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Blue Ivy. skrev:

Sikkert fordi Vennesla er like ved Kr.sand og mange har kanskje ikke hørt om stedet.

Anonymkode: 13221...4fd

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Blue Ivy. skrev:

Ganske så sikker på at det bare var en tull fordi han har venner fra Vennesla :) 

Skrevet

Han noen rette på nakken til Sandra?? blir nesten bekymret over hvor mange komplikasjoner det kan føre til for henne om noen år :ohmy:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skal det skje noe snart?  Kjedelig 

Anonymkode: db34b...155

AnonymBruker
Skrevet

Han Jørgen har nesten lik munn/tenner som kronprins Haakon, og syns de snakker litt likt, i hvert fall s-ene.

Anonymkode: c74b8...fbc

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...