The Kitten Skrevet 12. april 2016 #2261 Skrevet 12. april 2016 Jeg er enig i at det var dumt av Malin å velge grønt på fargefesten, men hun trengte ikke å bli grillet for det igjen. 1
smalls Skrevet 12. april 2016 #2262 Skrevet 12. april 2016 Tenkte at de fargene ikke hadde så mye si. Håper IKKE Jonas ryker til torsdag.
Patronus Skrevet 12. april 2016 #2263 Skrevet 12. april 2016 Haha: "Øystein e så søt, førr han e så ei kjærring" 😂 14
Agent2840 Skrevet 12. april 2016 #2264 Skrevet 12. april 2016 Jeg har totalt mistet sansen for Henning, og det skal bli utrolig deilig når Carl Aksel kaster den jævelen på huet og ræva ut. Litt sjokkerende at jeg for knapt en uke tilbake i tid beundret Henning som en intelligent og taktisk smart spiller, men etter hva han har gjort og sagt helt siden han dolket sin allianse på parseremonien, så er det nesten like greit at CA får det som han vil (nok engang) og får muligheten til å kaste Henning ut. 12
MalloryK Skrevet 12. april 2016 #2265 Skrevet 12. april 2016 Jeg skrudde av lyden under dette greiene. Det er jo bare pinlig å se på. Tror ikke jeg gidder mer lengre, det skjer ingenting! 2
smalls Skrevet 12. april 2016 #2267 Skrevet 12. april 2016 22 minutter siden, Agent2840 skrev: Jeg har totalt mistet sansen for Henning, og det skal bli utrolig deilig når Carl Aksel kaster den jævelen på huet og ræva ut. Litt sjokkerende at jeg for knapt en uke tilbake i tid beundret Henning som en intelligent og taktisk smart spiller, men etter hva han har gjort og sagt helt siden han dolket sin allianse på parseremonien, så er det nesten like greit at CA får det som han vil (nok engang) og får muligheten til å kaste Henning ut. Enig. Hvis CA ber Stine om å sende ut Henning, så gjør hun nok det. Har mistet sansen for Henning jeg å. Men kjedelig hvis CA får viljen sin IGJEN, men vil ha ut Henning.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #2268 Skrevet 12. april 2016 Mayo må komme inn igjen </3 Anonymkode: 918fb...4a5 13
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #2269 Skrevet 12. april 2016 Forsvant alt engasjementet her inne med Mayoo? Anonymkode: 0cbda...b2e
Kassiopeia Skrevet 12. april 2016 #2270 Skrevet 12. april 2016 Jonas var rålekker når han var kledd ut som Jørgen. Første gang i PH Norges historie at jeg finner en av gutta skikkelig deilig, Jonas er virkelig flott! 27
Frøken.stille Skrevet 12. april 2016 #2271 Skrevet 12. april 2016 Jeg skjønner ikke helt hva det var som gjorde at Henning plutselig "gikk over til den andre siden"..? Ja jentene i år er ekstremt tafatte... Veldig kjedelig at det kun er guttene som styrer der inne! 7
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #2272 Skrevet 12. april 2016 Synes Stine er utrolig pen! Anonymkode: 0cbda...b2e 1
Charmander Skrevet 12. april 2016 #2273 Skrevet 12. april 2016 13 timer siden, toothfairy skrev: Carl Aksel er da ingen drittsekk. Synes han behandler alle bra og er imøtekommende og hyggelig med de nye. DET har jaggu ikke alle vært, verken i denne sesongen eller i de tidligere. At han er utspekulert og ikke helt til å stole på for alle er jo en annen sak. For igjen, det er et spill.. Har vi sett på samme program?! 11
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #2274 Skrevet 13. april 2016 Etter de to episodene som har kommet ut så langt i uken, har jeg en ganske kvalm følelse inne i meg - mest pga. Mobbetendensene (og sjalusien) som jeg føler er der inne.. Ikke noe gøy å se på når en jente som Eileen blir hakket sånn ned på av div sjalue jenter. Men fortsetter jo se på da, i håp om at det blir bedre Anonymkode: be249...89f 4
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #2275 Skrevet 13. april 2016 Kan noen oppsummere episoden kjapt for meg? Fikk ikke sett i går, og med tanke på at det bare var 25 innlegg i denne tråden tror jeg ikke det skjedde noe veldig spennende? Orker ikke 40 min med ingenting... Anonymkode: 9217a...fc6
smalls Skrevet 13. april 2016 #2276 Skrevet 13. april 2016 (endret) 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan noen oppsummere episoden kjapt for meg? Fikk ikke sett i går, og med tanke på at det bare var 25 innlegg i denne tråden tror jeg ikke det skjedde noe veldig spennende? Orker ikke 40 min med ingenting... Anonymkode: 9217a...fc6 Eneste som skjedde var at Niklas hadde oppdraget og valgte Stine som partner. Jonas måtte på solo. CA hadde lyst å få ut Henning. Så var det fest hvor det skjedde lite, så jeg sovnet de siste 10 minuttene. Endret 13. april 2016 av smalls
borifrankrike Skrevet 13. april 2016 #2277 Skrevet 13. april 2016 Jeg begynner nesten å få en liten crush på Jonas. I starten syntes jeg han bare virket morsom, men absolutt ikke min smak, men nå har jeg virkelig fått sansen for ham! 4
Larsern Skrevet 13. april 2016 #2278 Skrevet 13. april 2016 Er det bare meg eller grenser PH til å være en allmenn oppvisning i overgrep mot berusede kvinner? Tanken slo meg da hun dama med platinahår og silikonpupper klaget over at sengekameraten aldri tok et nei for et nei, og at hun først nektet, men ga seg etter at kompisen regelrett presset seg oppå henne. Jeg er forbauset over at slikt ikke utfordres, men aksepteres som et populært underholdningskonsept rettet spesifikt mot ungdommer som nettopp er hovedgruppen av ofre for slike overgrep. Selv om det som foregår på PH er innenfor loven (som det jo er, hvis ikke hadde det antagelig ikke blitt sendt), så bidrar det til å viske ut noen grenser - såfremt ingen bemerker det. 31
Alex Turner Skrevet 13. april 2016 #2279 Skrevet 13. april 2016 43 minutter siden, Larsern skrev: Er det bare meg eller grenser PH til å være en allmenn oppvisning i overgrep mot berusede kvinner? Tanken slo meg da hun dama med platinahår og silikonpupper klaget over at sengekameraten aldri tok et nei for et nei, og at hun først nektet, men ga seg etter at kompisen regelrett presset seg oppå henne. Jeg er forbauset over at slikt ikke utfordres, men aksepteres som et populært underholdningskonsept rettet spesifikt mot ungdommer som nettopp er hovedgruppen av ofre for slike overgrep. Selv om det som foregår på PH er innenfor loven (som det jo er, hvis ikke hadde det antagelig ikke blitt sendt), så bidrar det til å viske ut noen grenser - såfremt ingen bemerker det. Reagerte på det jeg også, syns det var litt ubehagelig å se på. Syns det ble nesten framstilt som humor, og måten Øystein snakket om at han ga det 2 ukers tid så kunne han få til å få henne i sengs var egentlig bare ekkelt 15
Gjest Blue Ivy. Skrevet 13. april 2016 #2280 Skrevet 13. april 2016 Hadde klikket hvis jeg måtte være partner med Øystein. Stakkars Eileen. Så utrolig slitsom når han prøver seg hele tiden. Hvis han hadde lagt seg over meg, så hadde dyttet han vekk. Urk! Jeg hadde nok lett byttet han ut. Blir veldig skuffet hvis Eileen har sex med han. Men hva er vitsen med en fargefest når det ikke har noe som helst betydning? Kunne ha vært at de som valgte grønt var de jentene Niklas kunne velge som partner f.eks. Henning har virkelig gravd sin egen grav. Ingen som vil ha han der Han skulle aldri ha gått imot sin egen allianse. Skjønner ikke hvorfor? Han har jo ikke gitt noen grunn heller,
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå