Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, toothfairy skrev:

Carl Aksel er da ingen drittsekk. Synes han behandler alle bra og er imøtekommende og hyggelig med de nye. DET har jaggu ikke alle vært, verken i denne sesongen eller i de tidligere. At han er utspekulert og ikke helt til å stole på for alle er jo en annen sak. For igjen, det er et spill..

Hvorfor tror du han er imøtekommenoe mot de nye?

Anonymkode: f5a4a...373

• Liker 17
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor hun skulle si til Stine hun ville ha ut CA? Noe sier meg at hun bare for full og forsnakket seg. Uansett om hun har det hemmelige oppdraget, så var det skikkelig dumt å si det til Stine. Stine sladret med en gang og de sitter å ler hvor dum hun er. Hadde vært så jævlig gøy hvis CA valgte Eileen framfor Sandra! :hoho:

• Liker 1
Gjest Tekola
Skrevet

Ryddet for avsporinger, hets, personangrep, latterliggjøring, spoiling, diskusjon rundt navngitte personers kropp og svar til disse.

Tekola, admin.

Skrevet

Det kan jo være sånn at rød betyr at partnerne er låst. gul betyr at jenta kan velge mellom partneren sin og han nye gutten og grønn betyr at han nye gutten kan stille seg bak der på parsplitten og gutten som står der må på solo!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Håper noen faktisk blir sendt hjem i dag og ikke bare sendt på solo..

Anonymkode: 4f21f...1e8

AnonymBruker
Skrevet

Men hvem er det som har hatt det hemmelige oppdraget? Nina? Eileen? De andre jentene vil vel ikke sende ut Stine.. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men hvem er det som har hatt det hemmelige oppdraget? Nina? Eileen? De andre jentene vil vel ikke sende ut Stine.. 

Om det er en av jentene som har det hemmelige oppdraget, så er det Eileen eller Nina. De andre valgte farger ut ifra at de trodde det kun var en fargefest. Det ville de ikke gjort om de hadde fått et hemmelig oppdrag i forbindelse med dette, for da hadde de visst at fargene hadde en betydning.

Uansett om det er Nina eller Eileen, så er det nok Stine som ryker.

Anonymkode: 47e46...b14

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper noen faktisk blir sendt hjem i dag og ikke bare sendt på solo..

Håper jeg å. Hadde vært fint hvis Stine ryker. Hun er så kjedelig 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om det er en av jentene som har det hemmelige oppdraget, så er det Eileen eller Nina. De andre valgte farger ut ifra at de trodde det kun var en fargefest. Det ville de ikke gjort om de hadde fått et hemmelig oppdrag i forbindelse med dette, for da hadde de visst at fargene hadde en betydning.

Uansett om det er Nina eller Eileen, så er det nok Stine som ryker.

Anonymkode: 47e46...b14

Det er guttene som står i fare, ikke jentene, så ved å velge Stines bilde er det Jonas som er satt i fare. Hvorfor i all verden skulle Nina gjøre det???

Anonymkode: f252d...0bc

• Liker 7
Skrevet

Lurer på hvem som har det hemmelige oppdraget? Kanskje Jonas og Stine ikke kan stå sammen på torsdagens parsermoni. Men da redder jo Nina han. 

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er guttene som står i fare, ikke jentene, så ved å velge Stines bilde er det Jonas som er satt i fare. Hvorfor i all verden skulle Nina gjøre det???

Sånn at hun kan få Jonas tilbake som partner?  

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, LeilaS skrev:

Sånn at hun kan få Jonas tilbake som partner?  

Ved å sette han i fare? Han kan like gjerne bli sendt hjem som på solo i så fall, Nina er jo ikke dum! 

Skrevet

Jeg er så skuffet i Malin og Sandra. De mobber Eileen litt. Ikke direct, men de snakker om henne og det liker ikke jeg.. Bare snakk om spillet.. de har ikke noe grunn å hater henne. Javel, Sandra er sjalu pga. Øystein og Malin er partner til Caksel men ja jeg synes det er litt dum.

• Liker 7
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ved å sette han i fare? Han kan like gjerne bli sendt hjem som på solo i så fall, Nina er jo ikke dum! 

Hvis han ikke kan stå med Stine, så er ikke Jonas i fare. Nina velger jo han ovenfor Henning. Men dette er kun spekulasjoner og ikke sikkert det er Nina som fjernet bildet. Hvis hun har oppdraget,  så har sikkert produksjonen sagt hva som skjer med partneren hun fjerner bildet til. Nina ville aldri gjort sånt at Jonas ryker.

Skrevet

Det er ikke han nye da? som kunne velge seg en partner som hadde gult eller grønt bånd, og da tok han Stine.. så står Jonas i fare

• Liker 1
Skrevet (endret)

Da har jeg sett dagens episode, og han nye fyren er på lik linje med de aller fleste nye deltakerne (med unntak av Lekka) rævsleiker til Carl. 

På en måte skjønner jeg at alle disse nye av velger å alliere seg med Carl Aksel, for det gir uten tvil en form for trygghet og innpasning i gruppa (da Aksel alliansen nærmest dominerer hotellet). Men det er faen en grunn til at disse var de heldige blant de over 5000 utvalgte søkere. Vis litt integritet og ta egne valg da for engangs skyld, uten å la dere manipulere til proporsjonale dimensjoner av klysa Carl. 

Lær f.eks av Christian Rene, Miguel, Sara E (fra i fjor), Sara S, Aurora, Victoria (fra sesong 2) og en rekke andre deltagere som har sjekket inn senere, men som har tatt selvstendige valg og som vil bli husket godt i tv minnene. 

Nå ser det nærmest ut som at Jonas & Nina står alene på den siden, Eileen i sentrum, mens resten av gjengen i den andre alliansen. 

Jeg er dypt og inderlig skuffet over castingen av samtlige kvinner i årets sesong. Hvor ble det av Girlpower? Classygirls? Gutta styrer jo nærmest hele spillet, og samtlige av damene (med unntak av Nina) lar seg underkue av alt det gutta sier og gjør. Absolutt ingen sesonger består av en mer underkuet gjeng av kvinner som i årets sesong. Stine og Sandra topper kaka og praktiserer nærmest ikke eksisterende personligheter. Allikevel er det ingen som skuffer meg mer enn Henning, som  har dolket sin egen allianse i ryggen. Jeg håper virkelig at Mikela, Mayoo, Synnøve eller Lekka (gjerne alle sammen) for den del får mulighet til å sjekke inn på hotellet. Dem er nok de eneste som vil bli en klar motvekt til Aksels ego. 

TV3 skal ha allikevel ha credits for redigeringa si i topp klasse, for den sørger nok for å bevare spenningen (selv om resultatet ofte kan være åpenbart).

Endret av Agent2840
  • Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir så flau av guttene som prøver å skryte om sexen de har hatt og skal ha! :fnise:

Anonymkode: bd4a9...68b

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir så flau av guttene som prøver å skryte om sexen de har hatt og skal ha! :fnise:

Anonymkode: bd4a9...68b

Verste er når de "high-fiver" hverandre. Etter en pulerunde som varte i 30 sek.

Anonymkode: 918fb...4a5

• Liker 26
Skrevet

Nå må det skje noe snart. Dette er jo bare en vennegjeng på ferie

• Liker 5
Skrevet

Er det en ekte tatovering Henning har på høyre arm eller har de bare tegnet på ham med sprittusj??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...