AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #2221 Skrevet 11. april 2016 5 minutter siden, Cuntzilla skrev: Han er jo ikke spesielt hyggelig, har han gjort noe fint for andre der inne uten at han tjente på det selv? Mange liker han fordi han er underholdende, men han kan vel ikke akkurat beskyldes for å ha et hjerte av gull. Øystein derimot, han har bare vært en tøffel som havnet på feil lag, litt sånn på badeferie-type som er mest opptatt av at "gruppa" skal ha det gøy, men han har vel aldri vært direkte ufyselig. Og i dag viste han en veldig god side. Imens CA viste en jævlig mørk side. Helst skulle jeg sett at Ø hadde bedt CA roe den ned noen hakk, for jeg så jo at han også syntes CA var giftig mot Malin, var derfor han var rask med å trøste. Samtidig skjønner jeg at man ikke gidder å blande seg når kongen fyrer seg opp. Helt enig. Jeg tror ikke Stine selv vet helt hva hun gjør der inne. Hun bare er der liksom. Sier ikke at han har et hjerte av gull nei, men han virker som en OK type utenom spillet synes jeg. Var han tvers gjennom råtten som mange skal ha det til så hadde ikke folk likt han der inne heller. Vi må huske at de fremstiller hver person på den måten de syns lager best tv, så ikke rart om de dropper å vise hendelser der CA fremstår som en fin fyr. Synes det virker som han har selvironi og et smil på lur i syncen, tror nok det er mye skuespill og overdrivelser med han som med mye annet der inne. Folk her inne har vel ikke gjort annet enn å rope om hvor ufyselig og ekkel Øystein er gjennom hele sesongen. Jeg ser ikke helt hva galt han har gjort som ikke andre på hans alder ikke gjør i virkeligheten. Overrasker meg ikke at han viste en god side i dag, det har han sikkert gjort mange ganger uten at det har blitt vist:) Synes bare det var gøy å se at mange måtte møte seg selv i døra etter denne episoden, virker som at de glemmer at vi bare får de en brøkdel av personligheten deres der inne. Jeg tror det samme gjelder Carl Aksel. Angående hans mørke side i dag så kan vi vel skylde på fylla for han også, ser ikke hvorfor andre kan unnskyldes med det og ikke han. Skjønner at han blir sint når han føler parteren hans har satt han i fare ved å være svært korttenkt. Synes han får uforjent mye pepper bare fordi folk har bestemt seg for å ikke like han i utgangspunktet. For de som har spekulert tidligere så kan jeg informere om at jeg hverken er venn med eller i familie med Carl Aksel, bare fordi jeg ikke er med på "vi hater Caksel"-toget. Når det er sagt så håper jeg ikke han vinner eller noe heller, heier langt fra på han, men blir litt lei av dette ensidige fokuset på hvor fæl han er. Jeg ser det ikke:) Go Jonas! Anonymkode: 68d8b...ec2 1
Alex Turner Skrevet 11. april 2016 #2222 Skrevet 11. april 2016 Fikk ikke helt med meg hva det var Eileen fortalte til Stine, noen som kan gjenfortelle?
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #2223 Skrevet 11. april 2016 Et øyeblikk siden, Alex Turner skrev: Fikk ikke helt med meg hva det var Eileen fortalte til Stine, noen som kan gjenfortelle? Hun fortalte henne at grunnen til at hun skulle stå med Øystein i utgangspunket var å få ut Carl Aksel, og at hun ikke lenger spilte med noen allianse, og at hun egentlig bare spillte med partneren sin, Øystein. Også fortalte hun at hun ønsket å sende hjem CA, men at hun ikke vil sende hjem Øystein. Noe sånn. Anonymkode: f753b...e47
Alex Turner Skrevet 11. april 2016 #2224 Skrevet 11. april 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun fortalte henne at grunnen til at hun skulle stå med Øystein i utgangspunket var å få ut Carl Aksel, og at hun ikke lenger spilte med noen allianse, og at hun egentlig bare spillte med partneren sin, Øystein. Også fortalte hun at hun ønsket å sende hjem CA, men at hun ikke vil sende hjem Øystein. Noe sånn. Anonymkode: f753b...e47 Okei, takk Blir litt oppgitt nå av Eileen, altså.. Hvis hun sier selv at hun ikke spiller i noen allianse så hvorfor røpe til noen, spesielt Stine av alle folk, at hun vil ha ut CA? Sier jo seg selv at man burde være forsiktig med sånn info når man står i en sånn posisjon 4
Ardwinna Skrevet 12. april 2016 #2225 Skrevet 12. april 2016 En liten oppklaring: jeg har ikke på noen måte snudd helt angående Øystein. Jeg synes ikke han virker veldig kjekk og grei, men han viste en litt bedre side i dag. Han har blitt litt mer seriøs og virker mindre umoden. Han er likevel ingen stor favoritt i mine øyne. Caksel er fremdeles like cocky og teit, og gir meg assosiasjoner til de guttene jeg var redd for da jeg gikk på ungdomsskola. Det skal MYE til før jeg skifter mening om Caksel. Håper han får motgang snart. Bare synd han nye fyren gikk rett i Cakselfella 5
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #2226 Skrevet 12. april 2016 2 timer siden, Tapas skrev: Stines personlighet er ikke eksisterende. Ingen fire, ingen lidenskap. Blir helt underveldedet av henne..... Skjønner ikke helt hvorfor hun er med på Paradise, for det virker som hun kjeder seg mesteparten av tiden. Nei, hun trenger å bli byttet ut mot noen av den mer livlige sorten. Anonymkode: b521a...533 4
Cuntzilla Skrevet 12. april 2016 #2227 Skrevet 12. april 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Sier ikke at han har et hjerte av gull nei, men han virker som en OK type utenom spillet synes jeg. Var han tvers gjennom råtten som mange skal ha det til så hadde ikke folk likt han der inne heller. Vi må huske at de fremstiller hver person på den måten de syns lager best tv, så ikke rart om de dropper å vise hendelser der CA fremstår som en fin fyr. Synes det virker som han har selvironi og et smil på lur i syncen, tror nok det er mye skuespill og overdrivelser med han som med mye annet der inne. Anonymkode: 68d8b...ec2 Kortet ned sitatet litt. Man møter jo ikke seg selv i døra fordi man konstant justerer synet på mennesker etter ny informasjon, det er jo bare en bra egenskap som alle bør ha. Etter første episode/intro av deltakerne så trodde jeg Mayoo var en douchebag, det synet endret seg raskt. Eileen ble fremstilt som et komplett nek i introen, så seilte hun frem som en som var sympatisk og street smart, og nå har hun plutselig fått alle "mot" seg igjen. Og sånn går no dagan på paradise. Øystein er fremdeles ikke akkurat favoritten, men han viste en veldig søt og snill side av seg selv i går som jeg ikke har sett før, og da steg han noen hakk. Jeg ser også at Caksel har glimt i øyet når han snakker om hvor konge han er, eller det meste egentlig. Han er jo litt morsom, nesten som jeg lurer på om han er et stykke performance art i seg selv iblant, spiller en karakter han har funnet på. Men det var ikke mye ironi og glimt i øyet da han lå på solsengen der og var helt iskald mot en angrende Malin. Han gjorde litt det samme mot Mikela, hvis noen ikke er verdige hans høyhet, så klikker han og blir giftig, de skal straffes for deres feil. Han bør redde mange kattunger på det som er klippet bort for at jeg skal endre mitt inntrykk av han. Men det kan fremdeles endres 12
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #2228 Skrevet 12. april 2016 Kan folk slutte å klage på hva andre skriver om her? Vi klager på Caksel, men det må vi jo få lov til da. Hvis det er så irriterende, så lag din egen tråd om PH hvor det ikke er lov til å klage på Caksel. Anonymkode: f5a4a...373 6
Gjest Raindrops Skrevet 12. april 2016 #2229 Skrevet 12. april 2016 2 timer siden, Cuntzilla skrev: Jeg ser også at Caksel har glimt i øyet når han snakker om hvor konge han er, eller det meste egentlig. Han er jo litt morsom, nesten som jeg lurer på om han er et stykke performance art i seg selv iblant, spiller en karakter han har funnet på. Men det var ikke mye ironi og glimt i øyet da han lå på solsengen der og var helt iskald mot en angrende Malin. Han gjorde litt det samme mot Mikela, hvis noen ikke er verdige hans høyhet, så klikker han og blir giftig, de skal straffes for deres feil. Han bør redde mange kattunger på det som er klippet bort for at jeg skal endre mitt inntrykk av han. Men det kan fremdeles endres Signerer. Fikk helt vondt av å se på. Det har jo vært flere arrogante guttunger der inne i andre sesonger som har vært underholdende nettopp fordi man ser at de ler litt av seg selv samtidig som de sitter ser å skryter, og jeg er enig i at CA har litt av det samme. Forskjellen er måten de håndterer motgang på. Nå tror jeg ikke akkurat fyren er sosiopat eller noe, som noen nevner lengre bak her, mest sannsynlig er det et utslag av barnslig sinne, alkohol og litt for store tanker om seg selv, men det var fortsatt skikkelig ubehaglig å se hvor kald og kjip han ble.
#Sunrise Skrevet 12. april 2016 #2230 Skrevet 12. april 2016 Syns det virker som det spinner seg ut en ny aliance
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #2231 Skrevet 12. april 2016 20 minutter siden, #Sunrise skrev: Syns det virker som det spinner seg ut en ny aliance Med hvem da? Anonymkode: f5a4a...373
#Sunrise Skrevet 12. april 2016 #2232 Skrevet 12. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Med hvem da? Anonymkode: f5a4a...373 Litt usikker, men det virker jo som Carl Aksel og han nye fant tonen, og så satt Henning og snakka med noen? Men dere la merke til at Nina og Elieen ble enig om og ta rød? Elieen viska til Nina "ta den rød!" så de er nok litt på lag 1
Ardwinna Skrevet 12. april 2016 #2233 Skrevet 12. april 2016 Jeg tror det er en del endringer i alliansene der inne nå ja. Henning har tydeligvis byttet side for alvor, men ser likevel ut til å ønske å spille mer med Jørgen enn med Caksel & Øystein. Sandra og Malin henger vel på C & Ø uansett, Nina og Jonas spiller sammen, og resten lister seg rundt og prater litt her og der. Tror ikke alle vet helt selv hvilken side de tar og hvem de spiller med. Noen av dem virker litt forvirret. "Gjengen allianse" er i hvertfall død og begravet nå som Henning har sviktet de han spilte med og Eileen har fått et altfor godt øye til Øystein. Det kunne se ut som at Nina og Eileen var litt på lag når de valgte farger. Ristet på hodet av de andre og mumlet noe om at "de tror det bare er fargefest ja..." Håper Nina og Eileen kan spille litt sammen, med Jonas på lag. Jeg håper også at Jørgen bryter ut av Caksel-alliansen. 3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #2234 Skrevet 12. april 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Henning kan umulig være brannmann. Han er jo så spinkel og utrent! Anonymkode: 9ebfb...0b4 Man trenger ikke se så innmari topptrent ut for å være brannmann. Det viktigste er at man faktisk klarer de fysiske testene man jevnlig skal igjennom. De er skikkelig krevende, og man greier dem ikke hvis man ikke har god fysikk. Men god fysikk trenger ikke bety at man må se ut som f.eks Mayoo. Hilsen brannmannfrue Anonymkode: 47e46...b14 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #2235 Skrevet 12. april 2016 Haha....visste det!! En uke og Malin blir garantert byttet ut. Sa det sist ute, og tror jammen meg jeg får rett. Carl Aksel er en slu slange som INGEN bør stole på. Anonymkode: 525ef...0ec 3
chouette Skrevet 12. april 2016 #2236 Skrevet 12. april 2016 Carl Aksel er da ingen drittsekk. Synes han behandler alle bra og er imøtekommende og hyggelig med de nye. DET har jaggu ikke alle vært, verken i denne sesongen eller i de tidligere. At han er utspekulert og ikke helt til å stole på for alle er jo en annen sak. For igjen, det er et spill..
Charlotteh Skrevet 12. april 2016 #2237 Skrevet 12. april 2016 Jeg tror kanskje Eileen snakte met Stine fordi hu måtte ta hennes bilde? Det var faktisk Eileen med hemmelig oppdrag (bildet til Stine var borte ikkesant)? Jeg håper det var bare en plan og ikke at Eileen har vært så dum..
Kassiopeia Skrevet 12. april 2016 #2238 Skrevet 12. april 2016 10 minutter siden, Charlotteh skrev: Jeg tror kanskje Eileen snakte met Stine fordi hu måtte ta hennes bilde? Det var faktisk Eileen med hemmelig oppdrag (bildet til Stine var borte ikkesant)? Jeg håper det var bare en plan og ikke at Eileen har vært så dum.. Hvorfor tror du Eileen var den med hemmelig oppdrag? Det gjør henne bare enda mindre smart om dette er grunnen til at hun innrømte alt til Stine sånn helt ut av det blå, nå har hun ødelagt for seg selv og kommer til å få hele alliansen etter seg. Så hvis hun virkelig måtte avlede Stine for å kunne stjele bilde hennes, så burde hun da vitterlig ha snakket om noe annet! 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #2239 Skrevet 12. april 2016 Jeg tror Eileen har det hemmelige oppdraget. Hun tar bildet av Stine, slik at Jonas kan ta tilbake Nina. Eileen tror nok fortsatt at hun er en del av Gjengen-allianse, men spørsmålet er om de vil ha henne med?? Bare synsing fra min side.....har ikke peiling på hva som skjer og hvem som har det hemmelige oppdraget. Det er bare for opplagt at en av gutta skulle ha det. Anonymkode: 525ef...0ec
Tonio Skrevet 12. april 2016 #2240 Skrevet 12. april 2016 13 timer siden, Tapas skrev: Stines personlighet er ikke eksisterende. Ingen fire, ingen lidenskap. Blir helt underveldedet av henne..... Hvis jeg forstår hennes nyeste blogginnlegg rett, var hun dårlig da hun sjekket inn. Og at det vil bli mer futt i henne nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå