Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

Skrevet
Et øyeblikk siden, Alex Turner skrev:

Lurer på hva den gule fargen skal bety da?

Ja, ikke sant..

Og Henning valgte jo også grønn, han gikk jo ut fra det samme som meg, at det betydde man kunne skifte partner. Men da må det jo en større omrokkering til. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alle føyer seg etter carlA

Anonymkode: d1b74...b4f

Skrevet (endret)
1 minutt siden, Cuntzilla skrev:

Ååå, Øystein er jo litt søt og god, jo :) Der steg han noen hakk i øynene mine.

Enig :) 

Han er blitt bedre etter at han har tilbragt tid med herlige Eileen!

Endret av Plexus
  • Liker 6
Skrevet

Jammen hvorfor sier Eileen alt dette til Stine?? Hun må da skjønne at hun ikke kan stole på Stine??? OMG

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Jammen hvorfor sier Eileen alt dette til Stine?? Hun må da skjønne at hun ikke kan stole på Stine??? OMG

Stine skuffer

Anonymkode: d1b74...b4f

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Carl Aksel har nådd et nytt nivå av ufyselighet. Stakkars Malin. 

Anonymkode: 2d663...322

• Liker 6
Skrevet

Æsj, så fæl Caksel er! Javel, så Malin dreit seg litt ut (selv om vi ikke vet hva fargene betyr) men Caksel var skikkelig ekkel mot henne. Så forbanna ufyselig han er.

HVORFOR skal Henning sladre til Caksel og de om hva gjengen allianse har gjort og sagt de 4 siste ukene?  Han ødelegger jo alt han. Åh! Det ser mørkt ut for Eileen nå. Skjønner ikke hvorfor hun fortalte det til Stine? :klo: Stine sladra jo med en gang. 

• Liker 10
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Eileen har jo stukket seg seg i ryggen ved å rævkjøre Nina på den måten som hun gjorde i kveld. Nina og Eileen var jo venner i tillegg til å være i samme allianse. Skjønner ikke hva hun tenker med som bare fortalte alt til Stine. Var visst ikke noe smart med Eileen likevel! 

Anonymkode: f252d...0bc

Ja, relativt idiotisk. Hun burde holdt seg med Nina og Jonas, i stedet skal hun satse på å spille med Øystein, som er i en allianse hvor alle jentene vil ha henne ut og hvor jeg tror kong Caksel selv også gjerne ofrer henne. Lykke til.

• Liker 5
Skrevet

Jeg har et hat/elskforhold til carl aksel. Hater at han oppfører seg usmakelig, men han lager god tv!

Veldig synd at Eileen fortalte Stine i kveld at hun ville ha ut carl aksel. 

Håper det kommer inn en ny jente som Eileen kan bli venn med. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eileen har jo stukket seg seg i ryggen ved å rævkjøre Nina på den måten som hun gjorde i kveld. Nina og Eileen var jo venner i tillegg til å være i samme allianse. Skjønner ikke hva hun tenker med som bare fortalte alt til Stine. Var visst ikke noe smart med Eileen likevel! 

Anonymkode: f252d...0bc

Altså, hvor skal man starte?

Anonymkode: 9ad40...ad6

• Liker 15
Skrevet
33 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Hun var jo veldig full da. Er en grunn til at det fikses mye alkohol der inne. Uten alkoholen hadde det neppe skjedd så mange intriger eller forsnakkelser. Folk hadde kanskje ikke snakket så mye sammen i det hele tatt ;)

• Liker 1
Skrevet

Veldig bra Øystein trøstet Malin etter CA bare stormet avgårde. Malin virker ikke som den skarpeste kniven i skuffen, men fikk litt vondt av henne.

Jeg skjønner ikke hvorfor Eileen sier til Stine hun vil ha ut CA? Utrolig dumt av henne. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

En episode var alt som skulle til for at mange skifta mening om Øystein:) Venter i spenning på når det skjer med Carl Aksel. Synes fyren er helt ok jeg! Underholdende og virker som en hyggelig fyr. Det er jo en grunn til at så mange liker han der inne også. Enig i at han tar mye plass da:) 

Anonymkode: 68d8b...ec2

Skrevet

Stines personlighet er ikke eksisterende. Ingen fire, ingen lidenskap. Blir helt underveldedet av henne.....

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En episode var alt som skulle til for at mange skifta mening om Øystein:) Venter i spenning på når det skjer med Carl Aksel. Synes fyren er helt ok jeg! Underholdende og virker som en hyggelig fyr. Det er jo en grunn til at så mange liker han der inne også. Enig i at han tar mye plass da:) 

Er det mange som liker han her inne?  Carl Aksel virker som en hyggelig fyr? Hvorfor synes du han virker som en hyggelig fyr? Jeg har helt motsatt oppfatning enn deg.

Anonymkode: f5a4a...373

• Liker 4
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har på ingen måte skifta mening om Babyface, og skjønner ikke hva det er han har gjort for å at så mange tydeligvis har snudd om så kjapt. 

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det mange som liker han her inne?  Carl Aksel virker som en hyggelig fyr? Hvorfor synes du han virker som en hyggelig fyr? Jeg har helt motsatt oppfatning enn deg.

Anonymkode: f5a4a...373

Han er jo ikke spesielt hyggelig, har han gjort noe fint for andre der inne uten at han tjente på det selv? Mange liker han fordi han er underholdende, men han kan vel ikke akkurat beskyldes for å ha et hjerte av gull. 

Øystein derimot, han har bare vært en tøffel som havnet på feil lag, litt sånn på badeferie-type som er mest opptatt av at "gruppa" skal ha det gøy, men han har vel aldri vært direkte ufyselig. Og i dag viste han en veldig god side. 

Imens CA viste en jævlig mørk side.

Helst skulle jeg sett at Ø hadde bedt CA roe den ned noen hakk, for jeg så jo at han også syntes CA var giftig mot Malin, var derfor han var rask med å trøste. Samtidig skjønner jeg at man ikke gidder å blande seg når kongen fyrer seg opp.

6 minutter siden, Tapas skrev:

Stines personlighet er ikke eksisterende. Ingen fire, ingen lidenskap. Blir helt underveldedet av henne.....

Helt enig. Jeg tror ikke Stine selv vet helt hva hun gjør der inne. Hun bare er der liksom.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, Tapas skrev:

Underveldedet? Er det et ord? Hva betyr det i tilfelle?

Anonymkode: 13221...4fd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...