Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Anbefalte innlegg

Skrevet
8 timer siden, Rosenborg skrev:

Anbefaler absolutt alle til å se på Paradise Hotel DANMARK sesong 6. Noe av det beste jeg har sett. Utrolig smarte deltakere, morsomme også var det også en del sex. Inneholdte alt. Beste av alt var taktikk-spillet. 

Er en annen ting jeg vil kritisere ved norske PH. Triana tar med seg privatlivet sitt inn i spillet...Lagt merke til at hun flere ganger sier til deltakere "ikke mobb hverandre, ha det gøy". Så utrolig dårlig programleder. Det er jo nettopp drama vi ønsker oss. Hvis hun ikke tåler drama pga. hennes fortid fordi hun ble mobbet, må hun finne seg en annen jobb. Hun driver også å avslører taktikker og hemmelige ting på parsermorier. Haha elendig programleder. De fleste syns nok hun er flink kun fordi hun snill og fin...

Her er jeg ikke enig med deg. Drama vil jeg også ha, men mobbing ønsker jeg absolutt ikke å se på! I de sesongene jeg har sett av svenske og danske ph kan jeg ikke huske mobbing. Mye drama og intriger kanskje, men ingen har blitt mobbet slik som i det norske. 

Mobbing blir ikke greit bare fordi man er med på realityprogram. 

• Liker 14
Skrevet
9 timer siden, Rosenborg skrev:

Anbefaler absolutt alle til å se på Paradise Hotel DANMARK sesong 6. Noe av det beste jeg har sett. Utrolig smarte deltakere, morsomme også var det også en del sex. Inneholdte alt. Beste av alt var taktikk-spillet. 

Er en annen ting jeg vil kritisere ved norske PH. Triana tar med seg privatlivet sitt inn i spillet...Lagt merke til at hun flere ganger sier til deltakere "ikke mobb hverandre, ha det gøy". Så utrolig dårlig programleder. Det er jo nettopp drama vi ønsker oss. Hvis hun ikke tåler drama pga. hennes fortid fordi hun ble mobbet, må hun finne seg en annen jobb. Hun driver også å avslører taktikker og hemmelige ting på parsermorier. Haha elendig programleder. De fleste syns nok hun er flink kun fordi hun snill og fin...

Enig med Triana. Mobbing er ikke greit og gøy å se på. Drama er gøy, men ikke mobbing! Synes du det er gøy å se på andre blir mobbet? 

• Liker 5
Skrevet
8 timer siden, The Kitten skrev:

Jeg håper virkelig at de har gjenninført panodras eske i år. Jeg kan ikke ha vært den eneste som har vært misfornøyd med at de ikke hadde det i fjor. 

De 2 siste årene har de droppet pandoras. Det er jo ekstremt teit! Det er gøy når de griller hverandre. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Håper også på vanlig pandoras igjen, mer spill fra deltakernes side, og ikke like mange temauker med kostyme. Blir for barnslig. Sex har blitt litt kjedelig, med mindre det er sjalusi og drama inn i bildet. I år håper jeg på mest mulig intriger! Sånn som uke 2 i fjor, med isdronningene mot Emilie og Elin. Var det eneste jeg syntes var spennende i fjor, selv om det nesten var på grensen til mobbing, og det er ikke greit. Men ja til drama! 

Anonymkode: 1e38f...a1b

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper også på vanlig pandoras igjen, mer spill fra deltakernes side, og ikke like mange temauker med kostyme. Blir for barnslig. Sex har blitt litt kjedelig, med mindre det er sjalusi og drama inn i bildet. I år håper jeg på mest mulig intriger! Sånn som uke 2 i fjor, med isdronningene mot Emilie og Elin. Var det eneste jeg syntes var spennende i fjor, selv om det nesten var på grensen til mobbing, og det er ikke greit. Men ja til drama! 

Ja, uke 2 var den beste uka! Husker jeg tenkte at dette kom til å bli den beste sesongen, men så gikk det bare nedover. Håper den gamle pandoras kommer tilbake, og at Triana slutter å avsløre taktikkene til de ulike deltakerne på parseremoniene. Og at det blir mer intriger som du sier, og at de kutter ut alle disse teite temaukene. 

Skrevet

Mente ikke at det er gøy å se på mobbing. Selvfølgelig skal vi ikke ha noe av det. Mente at Triana at alle skal være snille mot hverandre osv, dvs hun tåler ikke drama heller. 

Skrevet

Enig angående det. Rikke som er programleder for ph DK er mye bedre synes jeg. Hun klarer å holde maska og ha steinansikt når det trengs. Triana kan være så fnisete og prøver å være buddy med deltakerne. Kunne godt byttet henne ut med noen andre 

• Liker 6
Skrevet

Det var da som svarten at det skulle sendes så forgrømmade sent i år også. Geee! 

Skrevet

Kan noen forresten svare meg på hvorfor PH danmark og sverige klarer å ha så og si mobbefrie sesonger år etter år? Mens i norsk PH er det jo helt for jævlig. Hva er trikset? Hva er greia med nordmenn? 

Syntes også vanlig pandoras burde komme tilbake, og Triana må holde tåta på parsermonier slik at folk kan skape litt intriger selv der inne uten å bli avslørt. Kanskje det er grunnen til mobbingen. At Triana outer planene til folk før de får forklart seg selv. Hmmm... 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, LeilaS skrev:

Enig angående det. Rikke som er programleder for ph DK er mye bedre synes jeg. Hun klarer å holde maska og ha steinansikt når det trengs. Triana kan være så fnisete og prøver å være buddy med deltakerne. Kunne godt byttet henne ut med noen andre 

Enig, virker som hun har blitt slapp de siste par årene. Syntes hun var flink før, da hun ikke spoilet gamet til deltakerne på sermonier osv. Også sier hun "dere er såååå fiiiineeee!" med sånn babystemme når deltakerne går i kostymer. 

• Liker 3
Skrevet

Hahaha kunne ikke vært mer enig. 

Gjest Dwight
Skrevet

Nå har jeg ikke lest hele tråden. Har unngått alt fra PH før premieren! Men stemmer det at de er på et nytt hotell i år? 

Skrevet
2 minutter siden, Dwight skrev:

Nå har jeg ikke lest hele tråden. Har unngått alt fra PH før premieren! Men stemmer det at de er på et nytt hotell i år? 

Stemmer! 

Skrevet

Sier ikke dette høyt blant folk, men jeg gleder meg til i kveld!

• Liker 7
Skrevet

Får man sett det direkte på Viaplay eller TV3 play? :-) 

Annonse
Gjest Dwight
Skrevet
9 minutter siden, mm456 skrev:

Tv3play legger det hvertfall ut et par minutter etter tvsendingen :)

Gjest Notatboka
Skrevet
41 minutter siden, mm456 skrev:

Tror både viaplay og tv3 play legger det ut når sendingen starter på TV :)

Skrevet

Veldig bra Viaplay ikke sender parsermonien før tv3. For det kan det bli utrolig mye spoling av. Det er jo noen idioter som elsker å ødelegge for andre. 

• Liker 3
Gjest marizz
Skrevet

Håper jeg ikke er den eneste som skal se det på nettet i smug ikveld:fnise: Håper også det blir ordentlig pandoras eske i år! 

Skrevet

Når legger de ut episoden på Tv3 Play?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...