Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes denne sesongen virker lovende jeg. Var mye verre i fjor og året før, da sluttet jeg å se midt i. Spørs nå da, siden Mayoo røk ut </3

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, Cuntzilla skrev:

Går jo ikke an å skille de to, hadde ikke vært mye spill der inne om de bare hadde latt alle ligge og sole seg i et par måneder =)

Får vært valg som blir tatt der inne så ropes det jo ut at produksjonen står bak for å redde CA. 

Jeg liker nå å se på programmet som det er, ikke spekulere i om produksjonen sto bak vært trekk! 

Anonymkode: 67a36...7f3

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men, de bytter jo ut en til flere deltakere hver uke, hvordan kan du beslutte at sesongen er kjedelig ut fra de som er på hotellet akkurat nå? Det er det jeg ikke forstår.  

Carl Aksel ryker nok snart. Begynner dere å se på igjen da? Da har dere jo gått glipp av mye med de andre deltakerne i mellomtiden?

Ps, med barnslig så mente jeg det å true med å slutte å se, som jeg tror mange gjør. Det er jo helt fair å slutte å se om man ikke liker programmet. Det er de her "åherregud røyk ikke han ut i dag heller, nei nå slutter jeg (snart) å se på ass" jeg blir oppgitt over.

Anonymkode: 68d8b...ec2

Spiller ingen rolle om Caksel ryker. Han blir sendt inn igjen uansett. 

Anonymkode: f5a4a...373

• Liker 1
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får vært valg som blir tatt der inne så ropes det jo ut at produksjonen står bak for å redde CA. 

Jeg liker nå å se på programmet som det er, ikke spekulere i om produksjonen sto bak vært trekk! 

Anonymkode: 67a36...7f3

For meg er den spekulasjonen en del av å se på Paradise! Enda et nivå å analysere spillet på =)

Det samme gjør jo også deltakerne, selv om de ikke sier det høyt (fordi det er forbudt), så spekulerer de i hvordan produsentene spiller kortene sine for å få best mulig TV. Så for meg er det helt umulig å fjerne det at det er en tv-produksjon fra hvordan jeg ser på Paradise, det er en så integrert greie i alt som skjer der inne. Og jeg digger det aspektet ved serien :) 

Men nå er TV mitt yrke og mitt fag (til og med hatt bittelitt med Paradise å gjøre tidligere), så man får vel fort andre perspektiver, er jo veldig nærliggende for meg å se alt fra produsentenes side. Er det som er litt artig med PH da, er så mange forskjellige folk som ser det på så mange forskjellige måter.

Men uansett så er jeg iallefall helt uenig i at det gir mening å diskutere produksjonen i en separat tråd. Det er jo bare å opprette den, men jeg tror ikke du vil få så mange svar altså, jeg er nok ikke den eneste som ser på produksjonen nærmest som en ekstra deltaker i spillet.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uansett hva de er eller ikke er. Carl Aksel og Øystein trenger å lære seg litt om respekt og god gammeldags folkeskikk.

Helt greit at de spiller spillet, men det går an å oppføre seg for det om. Synes begge to, men spesielt Carl Aksel oppfører seg ufyselig. Måten han snakker på til andre er forkastelig. Skulle tro oppdragelsen var litt bedre på Oslo vest.

Anonymkode: 525ef...0ec

Han tør ikke innrømme det, men han er fra Porsgrunn, lol.

Anonymkode: 918fb...4a5

• Liker 11
Skrevet
3 timer siden, super-s skrev:

Jeg synes denne sesongen virker lovende jeg. Var mye verre i fjor og året før, da sluttet jeg å se midt i. Spørs nå da, siden Mayoo røk ut </3

Enig. Han var uten tvil limet i gjengen allianse. Lurer på hvordan det vil gå med Jonas og Nina nå. Kan vi please få en uke uten at Caksel får viljen sin?  Da blir jeg glad.

• Liker 3
Skrevet

De er ikke helt heldige med været, de blåser jo snart bort

• Liker 4
Skrevet

Øystein klarte å si "henne"!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sandra er såååå jelly på Eileen! haha

Tror hun er jelly på Eileen fordi Ø liker E og ikke S, mens S liker Ø

Anonymkode: d1b74...b4f

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Skikkelig skuffet over at Eileen falt for Øystein. Håper han ryker denne uken. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spiller ingen rolle om Caksel ryker. Han blir sendt inn igjen uansett. 

Joda, det kan godt hende. Jeg tror også Mayoo kan bli sendt inn igjen, fordi han laga god tv. Er det fair, men dersom CA kommer inn igjen er det fordi "produksjonen bærer han på en gullstol til finalen"? Det hadde vært drit kjedelig der inne uten CA nå. Trenger sånne som han:)

AnonymBruker
Skrevet

Liten tvil om at Triana er Norges deiligste. For ei dame. Sykt.

Anonymkode: 77d00...714

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda, det kan godt hende. Jeg tror også Mayoo kan bli sendt inn igjen, fordi han laga god tv. Er det fair, men dersom CA kommer inn igjen er det fordi "produksjonen bærer han på en gullstol til finalen"? Det hadde vært drit kjedelig der inne uten CA nå. Trenger sånne som han:)

Enig det, men håper i hvert fall ikke han vinner.

AnonymBruker
Skrevet

Han nye hadde deilig kropp

• Liker 1
Skrevet

Det er så flaut med typer som liksom skal representere hjemstedet sitt... :flau:

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Sitronmelis skrev:

Det er så flaut med typer som liksom skal representere hjemstedet sitt... :flau:

Han er jo fra Vennesla, hva annet kan du forvente? :fnise:

Anonymkode: 4f21f...1e8

• Liker 3
Skrevet

Herregud, for en klein fyr! :flau: 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Haha må bare skrive denne som anonym, men jeg hooket med han for noen år siden, til tross for tatoveringen :laugh: Han er faktisk veldig morsom!

Anonymkode: f30d7...540

• Liker 16
Skrevet

Han nye lover virkelig gull og grønne skoger da han sa det skulle bli ''baluba, kanakkas og heile pakka'', kan det være for godt til å være sant? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Haha må bare skrive denne som anonym, men jeg hooket med han for noen år siden, til tross for tatoveringen :laugh: Han er faktisk veldig morsom!

Anonymkode: f30d7...540

Det kan jeg tenke meg. Har et godt inntrykk av han.

Var det bra hook opp eller? haha

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...