AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #2141 Skrevet 10. april 2016 Et øyeblikk siden, Kassiopeia skrev: Uenig, så her ønsker jeg gjerne å høre begrunnelsen din? Uenig? Du mener altså ikke at denne sesongen har engasjert og fenget seerne? Hva tror du var hensikten med å caste han da? Anonymkode: b2127...ce3 1
Kassiopeia Skrevet 10. april 2016 #2142 Skrevet 10. april 2016 (endret) 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uenig? Du mener altså ikke at denne sesongen har engasjert og fenget seerne? Hva tror du var hensikten med å caste han da? Anonymkode: b2127...ce3 Hvorfor svarer du ikke på mitt spørsmål, men besvarer et spørsmål med flere nye spørsmål? Jeg tror produksjonen ønsket en Kristian Renee type når de castet CA, en skikkelig bad-boy med litt for høy selvtillit som man enten elsker å elske, eller elsker å hate. Dessverre er bare CA irriterende og har skapt mye negative reaksjoner fra seere, framfor å bli en favoritt. Er til og med mange som har truet med å slutte og se resten av sesongen. Endret 10. april 2016 av Kassiopeia 7
ssophie Skrevet 10. april 2016 #2143 Skrevet 10. april 2016 (endret) Jeg ville egentlig slette dette innlegget, men jeg fant ikke ut hvordan jeg gjorde det, så da endret jeg heller til denne meningsløse teksten. Endret 11. april 2016 av ssophie 11
Agent2840 Skrevet 10. april 2016 #2144 Skrevet 10. april 2016 TV3 kommer definitivt til å tape flere seere utover i sesongen, for jeg har en meget sær følelse over at Carl kommer til å bli båret helt frem til finaleuken uten reel motstand. Og det er langt ifra de 30-40 aktive her inne som avskyr Caksels holdninger og hvor forelsket produksjonen er i fyren. Dere andre kan bare gå inne på facebooksiden til * Paradise hotel Norge* og under kommentarfeltene til diverse Seogher artikler om Paradise, så vil dere fort bemerke dere hvor stor misnøyen er blant en overveldende majoritet av seerne (der mange også har tatt til ordre for boikott etter at Mayoo røyk ut). Dette er etter mine øyne full forståelig, da produksjonen styrer alt for mye av spillet etter sine egne prinsipper og har totalt gått vekk fra sitt opprinnelige konsept som var; "Finn deg en partner, eller sjekk ut". Disse totalt uforutsigbare twistene som ikke engang avsløres før en deltager faktisk har blitt stemt ut på en par seremoni, er god nok grunn til at flere begynner å gå drittlei. 18
Gjest Raindrops Skrevet 11. april 2016 #2145 Skrevet 11. april 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Til slutt: er det egentlig noen som slutter å se på Paradise etter å ha truet med det? Det blir så barnslig, vet ikke hvor mange ganger jeg har lest det i denne tråden hittil. Hvis du liker konseptet godt nok til å følge med og i tillegg går inn på et forum for å diskutere det, så tipper jeg at du fortsetter å se.. Det blir for dumt å dømme hele sesongen etter få uker, det blir jo alltid forandringer utover sesongen! Anonymkode: 68d8b...ec2 Jeg har sett kanskje 3 sesoner helt ferdig. Blir det kjedelig så slutter jeg selvsagt å se på. Det har ikke noe med trusler eller barnslighet å gjøre, bare underholdning.
Cuntzilla Skrevet 11. april 2016 #2146 Skrevet 11. april 2016 1 time siden, Raindrops skrev: Jeg har sett kanskje 3 sesoner helt ferdig. Blir det kjedelig så slutter jeg selvsagt å se på. Det har ikke noe med trusler eller barnslighet å gjøre, bare underholdning. Enig, slutter jo lett å se en TV-serie etter noen uker om man synes den er kjedelig! Skulle tatt seg ut om jeg skulle fullført alle seriene jeg har begynt på i mitt liv, da hadde jeg sitter her og sett Hotel Cæsar fremdeles. Jeg synes ikke denne sesongen er for kjedelig da, selv om jeg deler andres irritasjon her. Tror TV3/produksjonsselskapet har glemt litt det klassiske narrativet, når man bygger opp "det gode mot det onde", så må det onde få svi litt i blant. Historien om den griske kongen som får alt som han vil og lett tar Robin Hood og hans lystige menn av dage en etter en er ikke veldig spennende i lengden. De trenger en seier på den andre siden også for å få litt dynamikk, og de kan ikke vente helt til finalen med å komme med historiens moral om at den som har backstabbet flest aldri kan vinne. Det må skje denne uka altså, burde skjedd forrige. 4
Miranda16 Skrevet 11. april 2016 #2147 Skrevet 11. april 2016 Seher.no skriver at Carl A fikk hjerteproblemer under opptak og nektet å dra til lege/sykehus. Greit nok at han fikk legesjekk på hotellet, men hadde jeg opplevd smerter i brystet og armen, hadde jeg dratt på sykehuset ASAP! 7
Trompeten Skrevet 11. april 2016 #2148 Skrevet 11. april 2016 Er det bare jeg som reagerer på at VG spoiler? For en liten stund siden lagde de en repotasje om at Carl Aksel hadde sex på hotellet, og at han var litt skuffet over seg selv at han kom så fort. Det gikk flere episoder etter dette før han fikk seg noe. Nå for et par dager siden har de laget en ny artikkel over noe som ikke har skjedd på hotellet enda. Jeg velger å ikke kommentere hva VG gikk ut med denne gangen (for å ikke spoile selv), men skjønner ikke hvorfor dem velger å skrive om noe før seere ser det selv på tv. Hvis dere ikke har sett det på vg.no, så er det jo greit. For de av dere som har sett det, og vet hva jeg henviser til.. reagerer dere ikke på det?
LeilaS Skrevet 11. april 2016 #2149 Skrevet 11. april 2016 (endret) Vel, spent på ny episode. Håper det sjekker inn en som ikke gjør det CA sier. Men siden han er i flertall, så kan det godt være. Det er jo kun Jonas og Nina igjen i gjengen allianse. Endret 12. april 2016 av Tekola 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #2150 Skrevet 11. april 2016 Hadde det vært en ide og lagd en egen tråd for produksjonen? så kan man ta spillet for det det er her inne. Anonymkode: 67a36...7f3 1
drikkerbrushverdag Skrevet 11. april 2016 #2151 Skrevet 11. april 2016 Kan vi snakke litt om hvordan Øystein behandlet Sandra? 1) cockblocking og 2) fy fader. "hold kjeft da, Sandra, jeg prøver å ha en samtale". 8
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #2152 Skrevet 11. april 2016 9 minutter siden, drikkerbrushverdag skrev: Kan vi snakke litt om hvordan Øystein behandlet Sandra? 1) cockblocking og 2) fy fader. "hold kjeft da, Sandra, jeg prøver å ha en samtale". Når var dette? 'Husker ikke. Anonymkode: f5a4a...373
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #2153 Skrevet 11. april 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde det vært en ide og lagd en egen tråd for produksjonen? så kan man ta spillet for det det er her inne. Anonymkode: 67a36...7f3 Det er bare å opprette en tråd det. Anonymkode: f5a4a...373 1
drikkerbrushverdag Skrevet 11. april 2016 #2154 Skrevet 11. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Når var dette? 'Husker ikke. Anonymkode: f5a4a...373 På festen da han nye kom inn (eller tilbake). Sandra drev og flørta med ham, og det så ut som om hun skulle lykkes. Da kom Øystein og skulle ha en "manneprat" over hodet på Sandra. Registrerte henne ikke, selv om hun spurte noe sånn som "kan jeg få ham nå?"/"vi prøver å prate". Veksla mellom å ignorere henne og å be henne om å holde kjeft. 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #2155 Skrevet 11. april 2016 Uansett hva de er eller ikke er. Carl Aksel og Øystein trenger å lære seg litt om respekt og god gammeldags folkeskikk. Helt greit at de spiller spillet, men det går an å oppføre seg for det om. Synes begge to, men spesielt Carl Aksel oppfører seg ufyselig. Måten han snakker på til andre er forkastelig. Skulle tro oppdragelsen var litt bedre på Oslo vest. Anonymkode: 525ef...0ec 15
Rosa Sitron Skrevet 11. april 2016 #2156 Skrevet 11. april 2016 19 minutter siden, drikkerbrushverdag skrev: Kan vi snakke litt om hvordan Øystein behandlet Sandra? 1) cockblocking og 2) fy fader. "hold kjeft da, Sandra, jeg prøver å ha en samtale". Det var så irriterende det !
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #2157 Skrevet 11. april 2016 19 minutter siden, drikkerbrushverdag skrev: Kan vi snakke litt om hvordan Øystein behandlet Sandra? 1) cockblocking og 2) fy fader. "hold kjeft da, Sandra, jeg prøver å ha en samtale". Synes da ikke den nr2 der var så ille, hun var jo dritings og veldig irriterende. Synes ikke han sa det på en direkte frekk måte heller, sa det med litt latter. Anonymkode: f753b...e47 5
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #2158 Skrevet 11. april 2016 12 timer siden, Raindrops skrev: Jeg har sett kanskje 3 sesoner helt ferdig. Blir det kjedelig så slutter jeg selvsagt å se på. Det har ikke noe med trusler eller barnslighet å gjøre, bare underholdning. Men, de bytter jo ut en til flere deltakere hver uke, hvordan kan du beslutte at sesongen er kjedelig ut fra de som er på hotellet akkurat nå? Det er det jeg ikke forstår. Carl Aksel ryker nok snart. Begynner dere å se på igjen da? Da har dere jo gått glipp av mye med de andre deltakerne i mellomtiden? Ps, med barnslig så mente jeg det å true med å slutte å se, som jeg tror mange gjør. Det er jo helt fair å slutte å se om man ikke liker programmet. Det er de her "åherregud røyk ikke han ut i dag heller, nei nå slutter jeg (snart) å se på ass" jeg blir oppgitt over. Anonymkode: 68d8b...ec2
Cuntzilla Skrevet 11. april 2016 #2159 Skrevet 11. april 2016 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde det vært en ide og lagd en egen tråd for produksjonen? så kan man ta spillet for det det er her inne. Anonymkode: 67a36...7f3 Går jo ikke an å skille de to, hadde ikke vært mye spill der inne om de bare hadde latt alle ligge og sole seg i et par måneder =)
Gjest Raindrops Skrevet 11. april 2016 #2160 Skrevet 11. april 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men, de bytter jo ut en til flere deltakere hver uke, hvordan kan du beslutte at sesongen er kjedelig ut fra de som er på hotellet akkurat nå? Det er det jeg ikke forstår. Carl Aksel ryker nok snart. Begynner dere å se på igjen da? Da har dere jo gått glipp av mye med de andre deltakerne i mellomtiden? Ps, med barnslig så mente jeg det å true med å slutte å se, som jeg tror mange gjør. Det er jo helt fair å slutte å se om man ikke liker programmet. Det er de her "åherregud røyk ikke han ut i dag heller, nei nå slutter jeg (snart) å se på ass" jeg blir oppgitt over. Anonymkode: 68d8b...ec2 Personlig gir jeg det nok en uke til eller noe, så dabber det nok av av seg selv om det ikke skjer noe spesielt. Selvsagt vet jeg ikke om sesongen kommer til å forbli kjedelig, men det er ikke akkurat slik at jeg går glipp av noe viktig om jeg aldri tar opp tråden igjen og det viser seg å bli dødsbra, det er bare Paradise Hotel. Tar det ikke så tungt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå