The Kitten Skrevet 9. april 2016 #2121 Skrevet 9. april 2016 Mayoo hadde jo mye større underholdningsverdi i form av artige ting han sa enn det Drøystein har. Eneste vi har sett av Drøystein er at han er ekkel og at han er lakeien til Caksel. 24
Sialove Skrevet 9. april 2016 #2122 Skrevet 9. april 2016 Bør virkelig få inn noen med litt personlighet, helt enig at vi trenger en isdronning!! Savner også litt kjærlighetsdrama som det var mellom Pierre og Martine i fjor.. Så trengs det noen som kan sette CA og Øystein på plass siden alt kommer for lett for CA om dagen! 5
Mippi Skrevet 10. april 2016 #2123 Skrevet 10. april 2016 (endret) 16 timer siden, The Kitten skrev: Mayoo hadde jo mye større underholdningsverdi i form av artige ting han sa enn det Drøystein har. Eneste vi har sett av Drøystein er at han er ekkel og at han er lakeien til Caksel. Dette!! Jeg tror de bare måtte beholde Øystein der fordi han kan hjelpe Caksel med å komme langt. Øystein får ikke så mye sendetid egentlig, men han var heldig som teamet opp med Caksel fra første dag og er derfor uunnværlig. Kjipt for oss. Lurer på hvorfor produksjonen vil ha Caksel der sånn egentlig. Ja, han spiller spillet, men det eneste som blir vist av han er at han sier han er kongen av Paradise og den beste spilleren og at alt går hans vei. Begynner å bli lei de frasene der, ergo lei av hele Caksel. Caksel har utspilt sin rolle. Mye kulere å høre på Mayoo, fordi det han sier er så hjernedødt at det blir artig. Ansiktsuttrykkene og kroppsspråket til de andre deltagerne når han babler i evighet. Og er det mulig å være så homofil uten å være homofil?Og hvorfor får vi ikke se mer av Jonas for eksempel? Jeg ser heller på at Jonas stripper ut resten av sesongen enn å se på et minutt mer av Caksel. Caksel er ikke god TV. Ikke for meg. For det er ingen fremgang i showet når Caksel og Øystein står så trygt (med god hjelp fra produksjonen) at vi vet at det er en av guttene i den andre alliansen som ryker. Uansett. Hadde det ikke vært rosebukett, så hadde det kommet en twist fra intet. Det har skjedd før... Henning vil spille, og produksjonen prøver å parre han med Caks og Øy. Men hvorfor ikke la CaksØy gå, og la Henning bli ny "konge"? Er det fordi Henning ikke er like høy på seg selv? Er det bare Paradise om den som styrer spillet er en typisk narsissist? Går det ikke an å prøve ut en ny vri? Gi tronen til en av de litt mer vanlige spillerne og se hva som skjer? Er det så sikkert at det blir dårligere TV? Tror jeg ville syntes det hele var morsommere å se på dersom jeg faktisk ikke hadde visst hvem av hvilken allianse som hadde røket! Og kanskje man burde caste bedre da, hvis man bare har med én person som er verdt hele sendetiden og som TV3 på helt innlysende måte redder fra utsendelse hver bidige parseremoni!? Dumt å ikke ha flere kort å spille på! Ellers går det bra med meg altså... Endret 10. april 2016 av Mippi 16
LeilaS Skrevet 10. april 2016 #2124 Skrevet 10. april 2016 Jeg er så piss lei Caksel! Det er bare det samme hele tiden! "Jeg er kongen, jeg er best, jeg får det alltid som jeg vil, jeg ruler" Blablaa.... Det er så ufattelig kjedelig når han HELE TIDEN får viljen sin. Han får motgang i 5 sekunder, så blir hans høyre hånd reddet selvfølgelig Dette kunne vært en god sesong, men det blir så ødelagt. 7
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #2125 Skrevet 10. april 2016 Jeg er skikkelig lei av at alle er lei av Caksel! Det er jo kun det som står i denne tråden. Anonymkode: ffdb9...8e3 4
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #2126 Skrevet 10. april 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er skikkelig lei av at alle er lei av Caksel! Det er jo kun det som står i denne tråden. Anonymkode: ffdb9...8e3 Hvis det plager deg så, da får du nesten la hver å lese i tråden her. Anonymkode: f5a4a...373 7
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #2127 Skrevet 10. april 2016 Det var moro så lenge det varte. Jeg gidder ikke se mer av Paradise nå. Syns produksjonen var dårlig. Man merker at de styrer for mye.. Anonymkode: 7f459...c67 5
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #2128 Skrevet 10. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er skikkelig lei av at alle er lei av Caksel! Det er jo kun det som står i denne tråden. Anonymkode: ffdb9...8e3 Enig, denne tråden oppsumert: "Jeg hater Carl Aksel, han er klysete, få han ut" "Carl Aksel er tynn, derfor skal jeg kalle han gasellen" "Forstår ikke hvorfor alle synes Drøystein er kjekkest, han er ekkel" Anonymkode: f753b...e47 8
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #2129 Skrevet 10. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Enig, denne tråden oppsumert: "Jeg hater Carl Aksel, han er klysete, få han ut" "Carl Aksel er tynn, derfor skal jeg kalle han gasellen" "Forstår ikke hvorfor alle synes Drøystein er kjekkest, han er ekkel" Anonymkode: f753b...e47 holde nesten på å glemme "produsjonen suger" Anonymkode: f753b...e47 5
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #2130 Skrevet 10. april 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig, denne tråden oppsumert: "Jeg hater Carl Aksel, han er klysete, få han ut" "Carl Aksel er tynn, derfor skal jeg kalle han gasellen" "Forstår ikke hvorfor alle synes Drøystein er kjekkest, han er ekkel" Anonymkode: f753b...e47 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: holde nesten på å glemme "produsjonen suger" Anonymkode: f753b...e47 Så skriv noe mer interessant da! Eller hadde du kanskje ikke mer å bidra med enn å klage på det de andre skriver? Anonymkode: 05eab...5aa 10
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #2131 Skrevet 10. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så skriv noe mer interessant da! Eller hadde du kanskje ikke mer å bidra med enn å klage på det de andre skriver? Anonymkode: 05eab...5aa Her skrevet masse jeg Anonymkode: f753b...e47
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #2132 Skrevet 10. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Her skrevet masse jeg Anonymkode: f753b...e47 Det er sikkert ikke alt du skriver som er like interessant for andre heller. Det er da helt normalt at man er uenige og ikke synes alt er like interessant å lese. Hopp over det du ikke synes er interessant eller som irriterer deg, og engasjer deg når du ser noe interessant. Problem løst Anonymkode: 05eab...5aa 4
LeilaS Skrevet 10. april 2016 #2133 Skrevet 10. april 2016 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er sikkert ikke alt du skriver som er like interessant for andre heller. Det er da helt normalt at man er uenige og ikke synes alt er like interessant å lese. Hopp over det du ikke synes er interessant eller som irriterer deg, og engasjer deg når du ser noe interessant. Problem løst Anonymkode: 05eab...5aa Nettopp. Slutt å klag på hva andre skriver om. Blir for dumt. 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #2134 Skrevet 10. april 2016 Det er naivt å tro at ikke det er produksjonen som styrer spillet. Det så vi jo tydelig da Mayoo måtte velge før Øystein på seremonien. Hadde Øystein fått gå først småbiler garantert Mayoo gått til Stine i stedet. Men det er ikke mindre underholdende å se på allikevel. Sånn har det vært siden første sesong og det er like fengende uansett. Jeg syns Caksel er fantastisk cast. Virkelig, kanskje den beste i Paradise-historien. Hadde jo vært dørgende kjedelig å se på bare gjengen-allianse der alle bare vil være venner og sole seg og kline litt på fylla. Heia drama, selvgode jyplinger og intriger. Mere av det! Anonymkode: b2127...ce3 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #2135 Skrevet 10. april 2016 Digger Carl Aksel:) Syns han er relativt kjekk også, minus det gule håret. Enig i at de kunne gitt bort noe av sendetiden til andre også da. Men jeg forstår virkelig ikke at aller gidder å irritere seg så voldsomt. Og hvorfor er Øystein så fryktelig ekkel? Synes han er som en hvilken som helst 20-åring egentlig.. Må være lov å rote rundt Synes også produksjonen får vel mye av æren for alt som skjer der inne. Tar ikke deltakerne egne valg oppi det hele? Hvorfor var det garantert at Jørgen skulle save Øystein? Det var ikke opplagt for meg hvertfall. Til slutt: er det egentlig noen som slutter å se på Paradise etter å ha truet med det? Det blir så barnslig, vet ikke hvor mange ganger jeg har lest det i denne tråden hittil. Hvis du liker konseptet godt nok til å følge med og i tillegg går inn på et forum for å diskutere det, så tipper jeg at du fortsetter å se.. Det blir for dumt å dømme hele sesongen etter få uker, det blir jo alltid forandringer utover sesongen! Nå er jeg ferdig Anonymkode: 68d8b...ec2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #2136 Skrevet 10. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Her skrevet masse jeg Anonymkode: f753b...e47 Enste du kommer med er hvor mye du digger CA og hvor underholdende han er. Han er kongen. Booiring :gjesp: Anonymkode: f5a4a...373 6
Kassiopeia Skrevet 10. april 2016 #2137 Skrevet 10. april 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er naivt å tro at ikke det er produksjonen som styrer spillet. Det så vi jo tydelig da Mayoo måtte velge før Øystein på seremonien. Hadde Øystein fått gå først småbiler garantert Mayoo gått til Stine i stedet. Men det er ikke mindre underholdende å se på allikevel. Sånn har det vært siden første sesong og det er like fengende uansett. Jeg syns Caksel er fantastisk cast. Virkelig, kanskje den beste i Paradise-historien. Hadde jo vært dørgende kjedelig å se på bare gjengen-allianse der alle bare vil være venner og sole seg og kline litt på fylla. Heia drama, selvgode jyplinger og intriger. Mere av det! Anonymkode: b2127...ce3 Bullshit, gjengen allianse var da like aktive spillere som CA, og jobbet iherdig med å få han ut. Så at de var der på badeferie og bare ville være venner, og sole seg og kline litt som du så fint sier, er bare tullprat. Er mer CA og Babytrynet som passer denne beskrivelsen din, de blir jo sinte og vil få ut de som ikke er på PH for å kline og rote med alle på fylla! CA lager ikke god tv. Langt i fra. Den eneste underholdningsverdien han har kommet med, er takket være produksjonen som har satt han i visse situasjoner. Resten av tiden kaster CA bort på å skryte meningsløst om hvor fantastisk flott og fin han er, og han er den største mesterhjernen av en konge som noensinne har eksistert. Det er nøyaktig det samme selvhøytidelige tullet han babler om i hver eneste episode, og jeg synes IKKE det er "god tv". Mayoo derimot var genuint morsom og kom med underholdende utsagn, og gjorde generelt mye morsomt. Han spilte dobbeltspill og var sånn sett både slu og manipulerende, og spilte mye hardere enn CA - men fremsto likevel som en oppriktig snill og godhjertet fyr, som i tillegg skapte drama og lagde god tv uten å være en k-u-k. Det samme kan sies om Eileen. Hun spilte et knakende godt dobbeltspill og spilte vel mer enn noen andre, og hun lagde også bra tv uten å være slem, ekkel og selvhøytidelig. Så nei, man trenger på ingen måte slemme fyrer som CA i PH for at det skal være morsomt å se på. Tvert i mot, hadde det nok vært mye mer underholdene med flere karakterer i samme bane som Mayoo! 21
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #2138 Skrevet 10. april 2016 Mayoo sa til Jørgen at han var lei av livet.. dette kan være en grunn til at Mayoo røyk :/ Anonymkode: 67a36...7f3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #2139 Skrevet 10. april 2016 19 minutter siden, Kassiopeia skrev: Bullshit, gjengen allianse var da like aktive spillere som CA, og jobbet iherdig med å få han ut. Så at de var der på badeferie og bare ville være venner, og sole seg og kline litt som du så fint sier, er bare tullprat. Er mer CA og Babytrynet som passer denne beskrivelsen din, de blir jo sinte og vil få ut de som ikke er på PH for å kline og rote med alle på fylla! CA lager ikke god tv. Langt i fra. Den eneste underholdningsverdien han har kommet med, er takket være produksjonen som har satt han i visse situasjoner. Resten av tiden kaster CA bort på å skryte meningsløst om hvor fantastisk flott og fin han er, og han er den største mesterhjernen av en konge som noensinne har eksistert. Det er nøyaktig det samme selvhøytidelige tullet han babler om i hver eneste episode, og jeg synes IKKE det er "god tv". Mayoo derimot var genuint morsom og kom med underholdende utsagn, og gjorde generelt mye morsomt. Han spilte dobbeltspill og var sånn sett både slu og manipulerende, og spilte mye hardere enn CA - men fremsto likevel som en oppriktig snill og godhjertet fyr, som i tillegg skapte drama og lagde god tv uten å være en k-u-k. Det samme kan sies om Eileen. Hun spilte et knakende godt dobbeltspill og spilte vel mer enn noen andre, og hun lagde også bra tv uten å være slem, ekkel og selvhøytidelig. Så nei, man trenger på ingen måte slemme fyrer som CA i PH for at det skal være morsomt å se på. Tvert i mot, hadde det nok vært mye mer underholdene med flere karakterer i samme bane som Mayoo! TV3 har tydelig oppnådd det de ville når de castet han hvertfall.. Anonymkode: b2127...ce3
Kassiopeia Skrevet 10. april 2016 #2140 Skrevet 10. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: TV3 har tydelig oppnådd det de ville når de castet han hvertfall.. Anonymkode: b2127...ce3 Uenig, så her ønsker jeg gjerne å høre begrunnelsen din?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå