Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

Gjest Mysticgirl
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hvorfor alle hører på han? Til og med Henning gjør som han sier!!!

Anonymkode: f5a4a...373

Ja, jeg hadde forventet mer av han :angry:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt forferdelig. Også Carl Aksel da, som satt og klaga på Mikela forrige parsermoni da Imme, venninna hennes røk ut, om at hun banna og var så sur. Så i dag banner han selv og sier at man blir sånn når bestekompisen ryker ut. Han sier imot seg selv. For en klyse!

Anonymkode: 91029...7a5

Kunne ikke huske at CA reagerte sånn i går, så jeg så sermonien igjen for å se hvordan han reagerte. Altså, hæ? Hva er det du babler om? Carl Aksel sin reaksjon da Eileen tok valget var bli skuffa, men han utrykte ikke sinne ovenfor noen av de andre deltakerene (slik som Mikela gjore). Og da Triana spurte han om hvordan han hadde det, så sa han noe som "Nå har jeg det jævli kjipt jeg har fått meg en veldig god venn og det kommer han til å være fremover uansett hva som skjer" i en helt rolig tone, uten å stå å skjelle ut de andre deltakerene slik som Mikela gjore. Grunnen til at CA ble sint på Mikela var jo fordi hun konstat sto å sa "fyfaen, fyfaen" og  lagte grimaser, og kalte Sandra falsk osv og stilte de i et dårlig lys.

Seriøst, greit at dere ikke liker Carl Aksel, men alt han gjør er faktisk ikke feil.

Anonymkode: f753b...e47

• Liker 3
Skrevet (endret)

5 bucks sier Synøve kommer inn igjen!

Endret av Tapas
Gjest Rose11
Skrevet
Den Wednesday, April 06, 2016 at 10.43, Koy skrev:

Gjest Rose11
Skrevet
31 minutter siden, Tapas skrev:

5 bucks sier Synøve kommer inn igjen!

Det håper jeg at stemmer. Hun kommer nok til å ta hevn på Caksel og spiller med Jones og Nina. 

Skrevet

er det sant at carl aksel er "castet" til å være den han er i bytte mot mer sikkerhet?

jeg aner ikke hvis det er bare spekulasjon eller sannheten?

• Liker 1
Gjest Rose11
Skrevet
31 minutter siden, Charlotteh skrev:

er det sant at carl aksel er "castet" til å være den han er i bytte mot mer sikkerhet?

Skulle ikke forundre meg nei.

AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, Charlotteh skrev:

Tviler. Virker så folk bare ikke takler at han er en flink spiller, bare fordi de ikke liker han og derfor må finne på unskyldninger 😂

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tviler. Virker så folk bare ikke takler at han er en flink spiller, bare fordi de ikke liker han og derfor må finne på unskyldninger 😂

Carl Aksel er jo den morsomste. :) 

Vil ikke akkurat si han er er kjekk, men humor har han.

Anonymkode: 791c2...07d

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Mysticgirl skrev:

Er så enig! De får det som de vil hele tiden og ingen tør stå imot dem- Er jo faktisk sant dt CA sier, at han er konge! Alle hører jo på han :sjokkbla:

Nei det kan du si.  Alle hører på han og det er så teit. Åh. Håper ikke ren nye gutten eller jenta hører på hva han sier.

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Carl Aksel er jo den morsomste. :) 

Vil ikke akkurat si han er er kjekk, men humor har han.

Hvorfor er CA så morsom? :klo: 

• Liker 6
Skrevet

Ble så utroooolig lei meg da Mayoo gikk ut! Han lyste opp hele programmet, han var et friskt pust inn i dritet til CA og Øystein, som er altfor høye på seg selv. Skulle ønske Jørgen skjønte at han burde ha spilt med Mayoo og Jonas, for sånn jeg ser det så er de de mest lojale der inne, mens CA og Øystein bruker folk som spillebrikker, de har ikke akkurat nølt med å skulle sende ut noen når de går lei og ikke trenger vedkommende lenger.. Jeg håper i det minste at Mayoo kommer inn igjen. Og at CA og co får møte motgang snart. 

• Liker 2
Skrevet

Forrige parseremoni understreker virkelig at produksjonen bestemmer :-) 

Faen assa, ble så glad når de klarte å hive ut en av de to som tror de eier hele Mexico og litt til.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, -Fiona- skrev:

Forrige parseremoni understreker virkelig at produksjonen bestemmer :-) 

Faen assa, ble så glad når de klarte å hive ut en av de to som tror de eier hele Mexico og litt til.

Hvordan da?

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er CA så morsom? :klo: 

Han lager jo liv. 

Resten av gjengen kliner, puler og sover.

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han lager jo liv. 

Resten av gjengen kliner, puler og sover.

Morsom er han ikke. Jeg ler ikke av det han sier akkurat. Mayoo var morsom og sa mye rart. 

• Liker 15
Skrevet

Jeg savner personligheten som Martine, vi har ikke noe isdronning ellersant. Hu var litt bitchy men Caksel er verre (minus mobbing Martine & co gjorde). 

Jentene er som hunder, bare lytter og lytter til alt Caksel sier. Minus Mikela, så hu måtte ut. Jeg likte Mayoo så mye :( jeg trodde han var sååå teit i den første episoden, men han vokste. 

Det er bare spekulasjon fra min side men jeg tror kanskje Sandra + Jørgen kommer til å vinne alt. 

• Liker 2
Gjest Belle âme
Skrevet

Mayoo er så søt!

"Du har stort hjerte du, Mayoo."

"Takk, jeg har plass til deg også." 😍

Og Jonas kan sine saker😏😏

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...