Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 minutter siden, Tapas skrev:

Desidert mest WTF parsermoni i paradise historie!

Slår ikke Victoria og Karoline i sesong 2. Forøvrig den beste sesongen noen gang!

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
26 minutter siden, Alethia skrev:

Greier ikke se for meg hvordan det skal gå videre nå egentlig. De er jo så mange i CA sin allianse nå at de må jo snart gå mot hverandre

Akkurat det tror jeg ikke så mange av dem har tenkt på. Caksel tenker utelukkende på seg selv og ser andre som brikker, så for ham er det gunstig å overta hele hotellet med alliansen sin. Han kan jo spille og styre så mye han vil omtrent og sende ut hvem som helst. De andre derimot får et problem hvis Cakselalliansen overtar hele hotellet, for hvis Jonas og Nina ryker er de faktisk nødt til å begynne å ta ut hverandre. Det er jo ikke sånn at alle nye kan ofres, mange av dem har jo fredning eller andre fordeler når de kommer inn.

Hadde det ikke vært for at jeg heier på Nina og Jonas (og tildels Eileen), så hadde jeg nesten ønsket at de røk så Caksel og hoffet måtte ha begynt å plukke bort sine egne. Da tenker jeg at det hadde begynt å lukte svidd der inne! :fnise:

• Liker 6
Skrevet

trur ikke Henning står såå høyt hos Carl Aksel.. så neste uke står nok han i fare. For Jonas var jo veldig klar for å få ut Henning. 

• Liker 2
Skrevet

Gud for en bra episode, men ååh Mayooo </3 Var så fin den avskjedsvideoen hans, ble nesten litt rørt. "Jeg lærte meg å stupe" Blir sååå spennende å se hva som skjer neste uke, forventer skikkelig drama fra Øystein og Eileen. Han er jo så betatt av henne. Og hva er det som skjer med Henning, han har jo vist seg å være DEN spilleren nå! Nå håper jeg det kommer inn en ny jente så de kan få ut Malin eller Stine. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og man ser jo ingenting til jentene i år. Ingen av dem er venner, snakker med hverandre, har små clicks, er ikke engang med å styre spillet. Til pg med forrige uke da en jente skulle ut, var det gutta som styrte spillet. 

Anonymkode: 22440...a13

ENIG. Var så fornøyd med sist sesong siden jentene hadde så store personligheter, men nå er det jo helt snudd om. Kunne ønske det var litt mer balanse. Og ja, det er skikkelig rart at det virker som ingen av jentene egentlig er særlig venner? 

Skrevet

Jeg ser at folk skriver at det ikke hadde så mye å si at Henning gikk til Nina, men det er jo bare tull.

Dersom Henning hadde holdt seg til den opprinnelige planen, så hadde mest sannsynlig CA og Jørgen stått bak Sandra. Uansett hva Sandra hadde valgt, så hadde det endt med at CA måtte ha sjekket ut, ettersom Jørgen hadde buketten. Henning fucket opp alt for alliansen sin.

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, ssophie skrev:

Jeg ser at folk skriver at det ikke hadde så mye å si at Henning gikk til Nina, men det er jo bare tull.

Dersom Henning hadde holdt seg til den opprinnelige planen, så hadde mest sannsynlig CA og Jørgen stått bak Sandra. Uansett hva Sandra hadde valgt, så hadde det endt med at CA måtte ha sjekket ut, ettersom Jørgen hadde buketten. Henning fucket opp alt for alliansen sin.

Tror faktisk at da CA heller hadde valgt å gå bak Stine. Altså hadde parene blitt

Henning - Malin

Jonas - Nina

Carl Aksel - Stine

Øystein - Eileen

Jørgen - Sandra

og igjen hadde Mayoo enten måtte gått bak Sandra eller Eileen og fet samme utfallet ville skjedd. Tror jeg da. Carl Aksel vet jo at Sandra og Jørgen ønsket å stå med hverandre pluss at han vill nok spille med Jørgen. Stine har jo ikke noe spesielt forhold til noen av guttene bortsett fra at hun spiller på lag med Hoffet. Carl Aksel rt ikke så dum.

Anonymkode: f753b...e47

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Helt forferdelig. Også Carl Aksel da, som satt og klaga på Mikela forrige parsermoni da Imme, venninna hennes røk ut, om at hun banna og var så sur. Så i dag banner han selv og sier at man blir sånn når bestekompisen ryker ut. Han sier imot seg selv. For en klyse!

Uendelig trist at Mayoo røk ut, han var jo en skikkelig godklump, søt og snill! Etter episoden i går så jeg for meg at det kom til å gå bra for Gjengen-alliansen, da Eileen hadde gjort det så bra med hennes dobbelspill. Nå har hun skutt seg i foten akkurat som Henning gjorde tidligere denne uka, og NOK EN GANG i dag også. Kjipt at det går utover de kuleste. Stine kan ryke ut, hun er kjedelig. Liker ikke at Jørgen er der heller, føler han virker 5 år eldre ut enn alle andre. Øystein er ekkel. Likte faktisk Henning best, men etter i dag hvor vi endelig har fått sett veldig mye av han og blitt kjent med han så minner han meg om de svake etterhengerne til de kule på ungdomsskolen. Nei takk, han kan nå ryke for min del. Heia Nina, og Jonas selvfølgelig.

Anonymkode: 91029...7a5

• Liker 11
Skrevet

Endelig sett siste episoden. Fy faen så trist at Mayoo måtte gå. Jeg var igrunn sikker på at han var en av de som ville ende opp i finalen. Skikkelig surt. 

Caksel og Co må snart få noe skikkelig motgang de også. De må jo snart begynne å plukke av sine egne uansett, det er begrenset hvor lenge de kan ha alle på sitt lag. 

Heia Jonas og Nina!

• Liker 7
Skrevet

Æsj, så teit episode :( likte Mayoo så godt. Urettferdig at han måtte ryke!! 

Dessuten hater jeg at CA får viljen sin. Det irriteter meg :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mayoo <3 

Anonymkode: f6e9e...3cd

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gir det en uke til. Får Caksel viljen sin neste uke å, så gidder jeg ikke å følge med mer. Det blir så vanvittig kjedelig. 

Anonymkode: f5a4a...373

• Liker 12
Gjest Mysticgirl
Skrevet
1 time siden, Blue Ivy. skrev:

Nettopp sett parseremonien. Må være den mest skuffende parseremonien jeg har sett. Jeg er så utrolig skuffet!! Hadde et håp om at CA og co skulle få motgang nå, men neeeeeidaaa!! Selvfølgelig ikke. Nok en gang får de viljen sin. Nok en gang!!!! :angry:  Produksjonen hadde sikkert ikke bestemt hva makten ville være. De bestemte seg da Eileen valgte å sende ut Øystein. Triana har vel ørepropper i ørene hvor hun kan snakke med produksjonen. De visste vel Jørgen ville bytte ut Øystein med noen andre. Dessverre ble det Mayoo som var limet i gjengen alliansen. 

Henning da. Han er jo dum som et brød! Går imot sin egen allianse og har NULL baller. Jeg skjønte ingenting da han gikk bak NIna. WTF?! :hakeslepp: Carl Aksel og de stoler ikke på han, så han har gravd sin egen grav han. Eileen valgte KUN Mayoo pga ren prinsipp og pga de hadde en avtale. Egentlig virket hun litt glad da Mayoo røyk ut, for da kan hun stå med sin drømmepartner. Hun sank i mine øyne og nesten som jeg håper Øystein kicker henne ut.

Jeg er så jævlig lei CA og co HELE TIDEN får det som de vil. Det er kjedelig å se på. Hvorfor gjør alle som CA sier? Hvorfor? Mest sint på Henning. Håper han ryker. Forbanna tulling!!!!

Er så enig! De får det som de vil hele tiden og ingen tør stå imot dem- Er jo faktisk sant dt CA sier, at han er konge! Alle hører jo på han :sjokkbla:

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Mysticgirl skrev:

Er så enig! De får det som de vil hele tiden og ingen tør stå imot dem- Er jo faktisk sant dt CA sier, at han er konge! Alle hører jo på han :sjokkbla:

Skjønner ikke hvorfor alle hører på han? Til og med Henning gjør som han sier!!!

Anonymkode: f5a4a...373

• Liker 2
Skrevet

Hele gjengen der må jo være pushovers hele gjengen.

• Liker 1
Skrevet

Det er samme tilstander i PH Danmark om dagen også (for de som ser sesong 12). To av deltakerne mot røkla (og selvfølgelig de to jeg heier mest på).

Jeg tenker at de sterkeste personlighetene er de som blir favorisert av produksjonen. Tina og Kristian René i sesong 5, Simone og CO i sesong 6, Martine, Pierre og Audun i sesong 7, og nå Carl Aksel og co.

Det føles ut som et bittert tap mot Carl Aksel, igjen. Det er så ufattelig frustrerende å se en så arrogant person få viljen sin hele tiden. Det føles urettferdig. 

Vi får se hvordan det utvikler seg, men nå heier jeg utelukkende på Nina og Jonas. Jeg håper de kan bygge opp en allianse med nye som kommer inn :)

• Liker 3
Skrevet

Åh, jeg som likte Eileen så godt og tenkte hun var skikkelig oppegående og smart.. Hun tapte seg ja, Øystein liksom? Jeg BEGRIPER det ikke, fyren gir meg frysninger, og ikke på den bra måten... Nina og Jonas all the way, måtte de komme sammen til finalen, og vinne hele driten. Hvis jeg seriøst må sitte og se CA bli båret frem hele sesongen for så å vinne, og helt sikkert dunke kula ned i bakken, så frykter jeg at jeg blir nødt til å kjøpe en ny tv fordi jeg kommer til å klikke på den..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt forferdelig. Også Carl Aksel da, som satt og klaga på Mikela forrige parsermoni da Imme, venninna hennes røk ut, om at hun banna og var så sur. Så i dag banner han selv og sier at man blir sånn når bestekompisen ryker ut. Han sier imot seg selv. For en klyse!

Uendelig trist at Mayoo røk ut, han var jo en skikkelig godklump, søt og snill! Etter episoden i går så jeg for meg at det kom til å gå bra for Gjengen-alliansen, da Eileen hadde gjort det så bra med hennes dobbelspill. Nå har hun skutt seg i foten akkurat som Henning gjorde tidligere denne uka, og NOK EN GANG i dag også. Kjipt at det går utover de kuleste. Stine kan ryke ut, hun er kjedelig. Liker ikke at Jørgen er der heller, føler han virker 5 år eldre ut enn alle andre. Øystein er ekkel. Likte faktisk Henning best, men etter i dag hvor vi endelig har fått sett veldig mye av han og blitt kjent med han så minner han meg om de svake etterhengerne til de kule på ungdomsskolen. Nei takk, han kan nå ryke for min del. Heia Nina, og Jonas selvfølgelig.

Anonymkode: 91029...7a5

Carl Aksel reagerte jo på ingen måre på samme måte som Mikela?? Mikela stod å lagte grimaser og bannet konstant. CA brgynte å grine og sa janskje et par banneord, men han viste ikke til de andre at han var sint på dem, og kallte de andre falske osv. 

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, super-s skrev:

Tror aldri det har skjedd at tråden har eksplodert så mye etter en parseremoni :fnise:

Henning er en stor dust. Skjønner ikke hva han tenkte med! Dette begynner nesten å minne litt om hunger games, først lage allianser og slakte de andre alliansene, og så hakke løs på hverandre på slutten når de andre alliansene er tatt. Minus blod og død da selvsagt. Lurer veldig på hva som skjer videre nå. Nå som de til slutt snart er kun én allianse så må det jo skapes nye. 

Tror dere forresten bukettmakten hadde vært annerledes om det ikke var Øystein som hadde blitt sendt ut? Jeg har mistenkt flere ganger de siste årene at produksjonen har tilpasset hva makten er ut i fra hvem som står i fare. En parseremoni hadde jo egentlig vært unødvendig i går...

Jeg har forøvrig god tro på denne sesongen da. Ser ut som at produksjonen gjør det de kan for å skape spill i år! Selv om vår kjære Mayoo måtte ut :(

Hva annet skulle makten ha vært? De fikk jo vite at makten gjore at han kunne påvirke utfallet.

Skrevet

Kommer til å savne Mayoo <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...