Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva burde Henning ha valgt?

Anonymkode: da3bf...760

Stelt seg bak Malin så hadde jeg blitt happy 

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Gjest Rainy
Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke Nina ihvertfall. Ødelegger for Jonas på den måten og vil spille med Caksel? Jeg likte fyren før, men nå vet jeg ikke hva jeg skal tro. Han kunne overlevd en uke med Stine eller Malin. 

Endret av Rainy
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Malin eller stine!

Anonymkode: a9d89...a85

• Liker 2
Skrevet

Oi, dette var spennende, Mayoo er en godhjertet fyr, likevel mener jeg at det var riktig slik det ble for spenningen fremover sin skyld siden nå Henning var fredet og Øystein nesten ikke kunne ta Jørgen. Men Jonas er på krigsstien iallefall, Nina også vil jeg tro, og Øystein er såpass enkel at han ikke forstår at Eileen er veldig ekte og han dermed BØR stole fullt og helt på henne, så om han får henne ut vil han jo aldri få en partner som han står så trygt med igjen iallefall, nei dette blir spennende. Regner egentlig med at Mayoo kommer tilbake dog siden han var sånn en karakter.

• Liker 5
Skrevet

Nå ser det ut som at det kun er Jonas og Nina + Eileen til en viss grad som er imot alliansen til CA. Alle de andre deltakerne er en del  av sistnevntes allianse, og jeg gir derfor denne serien en aller siste sjanse!

Hvis Nina ryker ut neste uke, så gir jeg offisielt opp Paradise og vil heller bruke kveldene fremover på f.eks Brille med Harald Eia som går på tv Norge. 

• Liker 5
Skrevet (endret)

Men hva er det Henning holder på med? Er så stolt han skal få ut Caksel, så går han til Nina?! Nina og Jonas stoler ikke på Henning lengre nå og Eileen er over i den andre gruppen.  Eileen skuffet meg skikkelig da hun sa hun faktisk heller ville stå med Øystein enn Mayoo. Hva faen? Hele gjengen allianse er oppløst nå.  Bare Jonas og Nina igjen. Dette kunne blitt en bra parsermoni (endelig!) Men alt gikk til helvete. :( Skal Caksel få viljen sin gjennom hele sesongen eller? Kjedelig. 

Endret av LeilaS
  • Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Agent2840 skrev:

Nå ser det ut som at det kun er Jonas og Nina + Eileen til en viss grad som er imot alliansen til CA. Alle de andre deltakerne er en del  av sistnevntes allianse, og jeg gir derfor denne serien en aller siste sjanse!

Hvis Nina ryker ut neste uke, så gir jeg offisielt opp Paradise og vil heller bruke kveldene fremover på f.eks Brille med Harald Eia som går på tv Norge. 

Og jeg tror ikke vi skal være så sikre på eileen lenger...

• Liker 8
Skrevet
41 minutter siden, Kassiopeia skrev:

WHAAAAT THA FACK?!?!!!!!

Hva i all verden var det jeg vitnet nå??? Produksjonen bærer CA gjennom spillet, men går med på at deres mest elskverdige og underholdende deltager sendes ut så tidlig, på et så teit grunnlag?? Sånn helt oppriktig, så hater jeg de som jobber i denne produksjonen. Null tull! 

Henning er jo schizofren. Har snakket så mye om hvor i mot han er CA og dilterne hans, og hvor tøff han er som står i mot dem. Også knekker han ved den aller første fordelen han får, og kryper til korset og slikker tærne til CA som en liten sau. Vips så har han greid å ødelegge hele gjengen allianse, og gått i mot sine egne. Fytti katta for en drittsekk! 

Nok en gang seiler CA og Babytrynet Øystein gjennom spillet, vel tenkende at de har gjort noe slags mesterverk av en plan for å komme seg dit. Det er greit at serier som PH trenger folk man kan elske å hate, men for meg finnes det ingenting underholdene med de to krypene. De er bare vanvittig irriterende. 

Mayoo derimot var rett og slett et underholdende geni i forhold til dem, han var oppriktig morsom og lagde mest liv av alle. 

Nå skal til og med Eileen få svi, siden kongen og babytrynet ønsker henne ut. Hun har vært min favoritt, men etter dagens episode ble jeg vanvittig skuffet over henne, som er så naiv og blind ovenfor Øystein. Det er så ulikt henne. 

Signerer. Veldig enig. Det hele blir for dumt. 

• Liker 2
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg tror ikke vi skal være så sikre på eileen lenger...

Hun valgte jo trossalt Mayoo fremfor Øystein, men virker litt som at hun er i ferd å få følelser for Øystein. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor absolutt alle der inne (med unntak av Jonas/Nina) sleiker Carl Aksel rett opp i akrobaten, gang på gang..

Sesongen så veldig lovene ut i begynnelsen, men nå har Carl og co nærmest seilt gjennom hele serien uten motstand- og skal noe i det hele tatt skje med hele denne alliansen, så må produksjonen sende inn noen tidligere deltakere som (Lekka, Mayoo, Synnøve eller Mikela) da alle har til felles at dem ikke er begeistret for CA. 

Produksjonen kan umulig være så dumme at dem fortsatt velger å la Carl og co få det som dem vil. 

• Liker 6
Skrevet

Greier ikke se for meg hvordan det skal gå videre nå egentlig. De er jo så mange i CA sin allianse nå at de må jo snart gå mot hverandre

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Kan dere lage en egentråd for produksjonen?  Dette her hadde jo ikke noe med Carl Aksel og gjøre! for hans alianse er såppas sterk selv om Øystein røyk ut!  

Anonymkode: 67a36...7f3

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Alethia skrev:

Greier ikke se for meg hvordan det skal gå videre nå egentlig. De er jo så mange i CA sin allianse nå at de må jo snart gå mot hverandre

Eller så får de ut Jonas og Nina,  og alle blir en stor big happy family. 

Anonymkode: f5a4a...373

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Agent2840 skrev:

Hun valgte jo trossalt Mayoo fremfor Øystein, men virker litt som at hun er i ferd å få følelser for Øystein. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor absolutt alle der inne (med unntak av Jonas/Nina) sleiker Carl Aksel rett opp i akrobaten, gang på gang..

Sesongen så veldig lovene ut i begynnelsen, men nå har Carl og co nærmest seilt gjennom hele serien uten motstand- og skal noe i det hele tatt skje med hele denne alliansen, så må produksjonen sende inn noen tidligere deltakere som (Lekka, Mayoo, Synnøve eller Mikela) da alle har til felles at dem ikke er begeistret for CA. 

Produksjonen kan umulig være så dumme at dem fortsatt velger å la Carl og co få det som dem vil. 

Eileen sa selv at hun ene og alene valgte Mayoo på grunn av et løfte hun ga han. Men at hun heller ville stå med Øystein og ønsket at Øystein skulle stå med henne så Mayoo gikk ut. Så nei, jeg vil ikke si at hun "trosssss alt valgte Mayoo".

Har helt snudd om hva jeg synes om Eileen, og hun er ikke lenger noe favoritt her. Hun fortjener i grunn at Øystein sender henne ut nå, siden hun er så blind i spillet og lar en liten forelskelse overstyre fornuft.

Anonymkode: f252d...0bc

• Liker 13
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller så får de ut Jonas og Nina,  og alle blir en stor big happy family. 

Anonymkode: f5a4a...373

Njæ. Tror ikke Nina og Jonas forsvinner med det første, men hvem vet. Folk må jo begynne å skjønne at etter Nina... hvem er liksom neste jente

• Liker 1
Skrevet

"Det at Eileen holdt løfte viser at hun er konemateriale på utsiden" -Mayoo 

:fnise: 

• Liker 23
Gjest Rainy
Skrevet

Kan jo håpe at Eileen og Henning blir et par, men det virker som at hun har blitt altfor opphengt i Øystein dessverre..  Hun var kanskje altfor full da hun klina med Henning og snakket om at de hadde vært det sterkeste paret :fnise:

Skrevet

Eileen virker dessverre små forelsket i Øystein. Tror ikke han kommer til å sende henne ut selv om sa det foran de andre. Ser for meg at de kan bli PH kjærester etterhvert. 

• Liker 9
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Malin eller stine!

Eller Sandra obviously.

Skrevet

Desidert mest WTF parsermoni i paradise historie!

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Charmander skrev:

Eller Sandra obviously.

Joa, men å kaste ut den som saver deg er ikke jævli populært det heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...