Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

Gjest incognita
Skrevet (endret)

Noen som har sett den friends-episoden hvor Joey skal lede et slags gameshow som ikke gir noe mening, og for å øve seg i reglene spiller han med Ross og Chandler.. Spillet blir på en måte til underveis, og reglene forandres for hvert trekk...

Paradise minner meg om det spillet. :dry:

Endret av incognita
Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, Fame skrev:

Er jo ikke sikkert Henning byttet side selv om det så slik ut på slutten. Folk juger så det renner i den serien der

Har du sett på samme program som oss? Gjengen allianse er oppløst, og finnes ikke lengre. Det sørget Henning for. Nina og Jonas spiller ikke på lag med han lengre etter hva han gjorde, Eileen tror hun har det så fantastisk flott med Øystein og tror hun spiller med han. Mayoo var limet som holdt hele gruppa sammen. Etter hva Henning har gjort, er det Nina og Jonas mot resten. 

• Liker 14
Skrevet

Ved å ikke oppgi ovenfor noen hvilken makt som lå i buketten til Jørgen har produksjonen rett og slett tatt over hele spillet denne uken. Ingen av deltakerne visste betydningen av buketten før ETTER Øystein er "sendt ut", noe som betyr at for eksempel Mayoo egentlig ikke hadde noen mulighet til å påvirke spillet og utfallet denne uken. Bukettens betydning var åpenbart totalt underkommunisert, noe som underbygges av at både Øystein, CA og seerne hadde glemt den helt av. 

Dette blir for dumt. Er fristet til å si at jeg er i ferd med å gi opp PH for denne sesongen slik som ting utvikler seg, men det blir så klisje. Blir likevel så vanvittig motløst og lite spennende når skjulte tvister som dette får styre spillet. Interessen min har ihvertfall sunket betraktelig. 

Altså jeg er for all del ikke imot tvister og slikt. Men når de kommer etter at noen har tatt et valg på en parseremoni blir det for mye tukling med det spillet som skal foregå deltakerne imellom. Det Eileen og Mayoo gjorde mot Øystein og hans allianse er det PH handler om, og årsaken til at folk ser på. Nå var det noe helt annet som spilte inne. Man kan jo nesten lure på om produksjonen avgjorde betydningen av buketten ut ifra hvordan spillet utviklet seg. Ihvertfall jævla shady at konsekvensene av buketten først ble "avslørt" etter spillet hadde satt seg.

• Liker 29
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner virkelig ikke hva som skjedde med Henning i denne episoden. Først sier han at CA skal ut, og så to sekunder senere snakker han om at noen han bryr seg om må ut. Hva skjedde der? RIP gjengen allianse. Håper virkelig ikke Jonas og Nina ryker nå.

Er også veldig lei meg for at Mayoo måtte gå. Han er virkelig den mest underholdende av deltagerne og han virker som en godhjertet person. :grine:

Anonymkode: a1ad9...bd0

• Liker 14
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jørgen har jo hatt denne makten siden lenge før vi visste hvem som røk. På hvilken måte har produksjonen gått inn for at CA skal få det som han vill her?

Anonymkode: f753b...e47

De sa jo ikke til noen hva den buketten betydde da, sikkert nettopp for å ha muligheten til å påvirke spillet i den retningen de ønsker.

Alle deltagerne må si ifra til produksjonen hvem de skal gå til før parseremonien, så det er jo enkelt for dem å bestemme etter de vet hvem som ryker - men før parseremonien - hva den buketten skal bety ut fra hvem de vil ha der. 

• Liker 11
Skrevet
2 minutter siden, Agent2840 skrev:

Ved å ikke oppgi ovenfor noen hvilken makt som lå i buketten til Jørgen har produksjonen rett og slett tatt over hele spillet denne uken. Ingen av deltakerne visste betydningen av buketten før ETTER Øystein er "sendt ut", noe som betyr at for eksempel Mayoo egentlig ikke hadde noen mulighet til å påvirke spillet og utfallet denne uken. Bukettens betydning var åpenbart totalt underkommunisert, noe som underbygges av at både Øystein, CA og seerne hadde glemt den helt av. 

Dette blir for dumt. Er fristet til å si at jeg er i ferd med å gi opp PH for denne sesongen slik som ting utvikler seg, men det blir så klisje. Blir likevel så vanvittig motløst og lite spennende når skjulte tvister som dette får styre spillet. Interessen min har ihvertfall sunket betraktelig. 

Altså jeg er for all del ikke imot tvister og slikt. Men når de kommer etter at noen har tatt et valg på en parseremoni blir det for mye tukling med det spillet som skal foregå deltakerne imellom. Det Eileen og Mayoo gjorde mot Øystein og hans allianse er det PH handler om, og årsaken til at folk ser på. Nå var det noe helt annet som spilte inne. Man kan jo nesten lure på om produksjonen avgjorde betydningen av buketten ut ifra hvordan spillet utviklet seg. Ihvertfall jævla shady at konsekvensene av buketten først ble "avslørt" etter spillet hadde satt seg.

Helt enig! 

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, Kassiopeia skrev:

Har du sett på samme program som oss? Gjengen allianse er oppløst, og finnes ikke lengre. Det sørget Henning for. Nina og Jonas spiller ikke på lag med han lengre etter hva han gjorde, Eileen tror hun har det så fantastisk flott med Øystein og tror hun spiller med han. Mayoo var limet som holdt hele gruppa sammen. Etter hva Henning har gjort, er det Nina og Jonas mot resten. 

Jeg liker at alle tror på det de forskjellige sier I kameraene ^_^

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Agent2840 skrev:

de sa jo at det var en stor makt som gjore at han kunne påvirke utfallet av parsermonien. Hva annet kunne det være?
Så klart de ikke kan si nøyaktig va til deltakerene, da ville det jo blitt mindre taktikk og mindre spennende siden de visste at Jørgen til syvende og sist ville hatt valget uansett

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Fame skrev:

Jeg liker at alle tror på det de forskjellige sier I kameraene ^_^

Hva babler du om? 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Kassiopeia skrev:

Hva babler du om? 

Glem det. Du virker litt vel uhyggelig for øyeblikket så gidder ikke helt forholde meg til deg.

Uansett tror jeg vi har noen overraskelser i vente.

• Liker 3
Skrevet

Åååå... Hadde hjertebank under par(r)sermonien og synes det endte kjipt! Mayoo❤️ Og jeg er skuffet over eileen ang det hu sa om at hu ville ø skulle stå bak hu! Hu kan ikke ha sett hans sanne jeg (og midtskillen med "gsmmel-dame-sveis"!!)! Engasjert og usaklig nå! Lurer på hvem hu kommer til å spille med nå!

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Trodde jeg aldri jeg skulle bli tårøyd av å se på Paradise Hotel, men det ble jeg da Mayoo røk ut. For en fantastisk fyr!

Anonymkode: 0cbda...b2e

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Så utrolig kjedelig da. Nå er det jo hele gruppa... Mot Nina og Jonas? Savner litt ordentlige allianser i år - er jo ikke noe spenning i å ha en hel gruppe mot to stykk.

Lurer også på; er det noen andre som syntes Eileen virker oppbegående, men samtidig så "tom" i hodet? Syntes personligheten hennes er så utrolig "blass"..

Og man ser jo ingenting til jentene i år. Ingen av dem er venner, snakker med hverandre, har små clicks, er ikke engang med å styre spillet. Til pg med forrige uke da en jente skulle ut, var det gutta som styrte spillet. 

Anonymkode: 22440...a13

• Liker 11
Skrevet

De som klager i kveld er de som antageligvis har klaget på få tvister. Produksjonen hadde ingenting med utfallet å gjøre. Det kunne gått alle veier, hadde de vært misfornøyd så kunne de bare sendt inn personen igjen om en uke eller to.

Jeg heier på Nina og Jonas, men det er ikke produksjonen som legger til rette for Caksel. Uansett hvor ufyselig han er, så er det faktisk han som får de nye på sin side. Det gjør desverre ikke gjengen-alliansen, som nå er død.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og man ser jo ingenting til jentene i år. Ingen av dem er venner, snakker med hverandre, har små clicks, er ikke engang med å styre spillet. Til pg med forrige uke da en jente skulle ut, var det gutta som styrte spillet. 

Anonymkode: 22440...a13

Det irriterer meg veldig også. I fjor og året før der igjen var jo jentene veldig med på å styre spillet. Synes det er irriterende når guttene bestemmer alt. Den eneste jenta som virker opptatt av å spille er Nina.

Anonymkode: a1ad9...bd0

• Liker 3
Skrevet

Haha masse morsomt på jodel nå om Mayoo. Mine to favoritter: ''Bestemte meg nettopp for å beholde barnet og kalle det Mayoo'' og ''Je suis Mayoo'' :fnise:

• Liker 23
Skrevet

Håper Mayoo kommer inn igjen senere! :''(

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, jatti skrev:

De som klager i kveld er de som antageligvis har klaget på få tvister. Produksjonen hadde ingenting med utfallet å gjøre. Det kunne gått alle veier, hadde de vært misfornøyd så kunne de bare sendt inn personen igjen om en uke eller to.

Jeg heier på Nina og Jonas, men det er ikke produksjonen som legger til rette for Caksel. Uansett hvor ufyselig han er, så er det faktisk han som får de nye på sin side. Det gjør desverre ikke gjengen-alliansen, som nå er død.

Enig Carl Aksel er en taktisk smart spiller og er åpenbart en likanes person (i hvertfall inne på hotellet). Han er også utrolig flink til å overbevise folk, og det er nettop det som gjør at han får det som han vill, ikke at produksjonen dytter han gjennom. Enten man liker det eller ikke, så er han flink.

• Liker 2
Gjest Rainy
Skrevet

Fyfaen. Henning er en feiging. Nå er alliansen oppløst og Eileen er i fare! 

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Rainy skrev:

Fyfaen. Henning er en feiging. Nå er alliansen oppløst og Eileen er i fare! 

Hva burde Henning ha valgt?

Anonymkode: da3bf...760

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...