Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er jo ikke sikkert Henning byttet side selv om det så slik ut på slutten. Folk juger så det renner i den serien der

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Elsker at Jonas er skuffet over Henning!

Anonymkode: 1e513...204

• Liker 22
Skrevet

..og Jørgen var aldri i fare! Great!

(med mindre Øystein stelte seg ved siden av han etter å ha bli reddet da)

• Liker 2
Gjest Rose11
Skrevet (endret)

Buketten ødelagte alt sammen. Faens dritt!

Endret av Rose11
AnonymBruker
Skrevet

Henning er det svakeste mennesket.. er det mulig...

Anonymkode: 1e513...204

• Liker 4
Skrevet

Skuffet over Eileen altså, greit at hun holdt ordet sitt og valgte Mayoo, men det var visst bare en prinsippsak. Hun satt og ønsket å havne med Øystein, og sverget evig troskap til han når det først var skjedd. Så nå spiller hun med dem plutselig? Hva med gjengen-alliansen?? Er det bare Jonas og Nina?:grine:

Håper det kommer inn en litt smartere person neste gang som kan spille med dem, ikke en til pappskalle som føler de har dritbra kjemi med Caksel.

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Er dette jentene som har spredt bena?, har jeg glemt noen?

Mikela

Sandra

Malin

Noen flere?

Anonymkode: da3bf...760

Skrevet

Carl Aksel fikk det nok engang som han vil, for fjerde par seremoni på rad (i tillegg til å sende ut Synnøve og Mikela) 

Den jævla produksjonen irriterer meg så grenseløst.

• Liker 6
Skrevet

Mayoo bør komme inn igjen, og vinne hele shiiiten! :D det er lov å drømme vel? :P 

• Liker 8
Skrevet

WHAAAAT THA FACK?!?!!!!!

Hva i all verden var det jeg vitnet nå??? Produksjonen bærer CA gjennom spillet, men går med på at deres mest elskverdige og underholdende deltager sendes ut så tidlig, på et så teit grunnlag?? Sånn helt oppriktig, så hater jeg de som jobber i denne produksjonen. Null tull! 

Henning er jo schizofren. Har snakket så mye om hvor i mot han er CA og dilterne hans, og hvor tøff han er som står i mot dem. Også knekker han ved den aller første fordelen han får, og kryper til korset og slikker tærne til CA som en liten sau. Vips så har han greid å ødelegge hele gjengen allianse, og gått i mot sine egne. Fytti katta for en drittsekk! 

Nok en gang seiler CA og Babytrynet Øystein gjennom spillet, vel tenkende at de har gjort noe slags mesterverk av en plan for å komme seg dit. Det er greit at serier som PH trenger folk man kan elske å hate, men for meg finnes det ingenting underholdene med de to krypene. De er bare vanvittig irriterende. 

Mayoo derimot var rett og slett et underholdende geni i forhold til dem, han var oppriktig morsom og lagde mest liv av alle. 

Nå skal til og med Eileen få svi, siden kongen og babytrynet ønsker henne ut. Hun har vært min favoritt, men etter dagens episode ble jeg vanvittig skuffet over henne, som er så naiv og blind ovenfor Øystein. Det er så ulikt henne. 

• Liker 31
AnonymBruker
Skrevet

Åååå, nå er jeg så lei meg! Mayoo var yndlingsdeltakeren min :( Det kommer til å bli mye kjedeligere uten han der inne... Håper for guds skyld han kommer inn igjen etter hvert! Hva Henning holdt på med skjønner jeg hvert fall ikke, for en dust. 

Håper Eileen skjønner at Øystein ikke stoler på henne lengre, så ikke hun og blir kasta ut...

Anonymkode: 478d8...cc6

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Frykter for at spillet kommer til å bli skrekkelig kjedelig de neste ukene. 

Anonymkode: d403d...4e9

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Fyfaen, er såå skuffa. Mayoo var favoritten min, utrolig trist. Etter min mening var han den mest underholdende deltageren der inne. Har mest lyst til å drite i hele programmet akkurat nå, SÅ lei av at CA og Øystein seiler gjennom hele driten.

Anonymkode: b7217...7b0

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Agent2840 skrev:

Carl Aksel fikk det nok engang som han vil, for fjerde par seremoni på rad (i tillegg til å sende ut Synnøve og Mikela) 

Den jævla produksjonen irriterer meg så grenseløst.

Jørgen har jo hatt denne makten siden lenge før vi visste hvem som røk. På hvilken måte har produksjonen gått inn for at CA skal få det som han vill her?

Anonymkode: f753b...e47

• Liker 2
Skrevet

Håper virkelig Eileen ikke er så blendet av Drøystein at hun stoler på ham heretter! Og Mayoo må mer enn gjerne komme inn igjen! :)

• Liker 6
Skrevet (endret)

ss

Endret av Agent2840
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Det er dessverre lagt til rette for CA i år.

Ufattelig kjedelig at Mayoo ryker. Og nei han kommer ikke inn igjen.

Anonymkode: 77d00...714

Endret av ninuska_
  • Liker 9
Skrevet

Henning er en stor kødd. Feige faen! Han står da overhodet ikke trygt med Nina

• Liker 4
Skrevet
Den 14. mars 2016 at 22.47, Smookiekins skrev:

Feil sitering, får den ik bort!

Skrevet
7 minutter siden, Alethia skrev:

Tror noen av oss må prøve å få oss jobb i produksjonen til det programmet her sånn at det blir bedre til neste år

Det er jo underholdende, men det virker så jævla planlagt.

Hehe, hadde ikke vært meg i mot :) 

Dette virker bare skrevet, og jeg satt under hele episoden og kunne fortelle meg selv hva som kom til å skje. Jeg skjønte tidlig at Majoo ville sannsynligvis ryke idag. Og buketten var 100 prosent opplagt. Har vært sånn tidligere også, og Jørgen var trygg uansett.

Likevel er det rart for meg at ikke Øystein går til Stine, Jonas til Nina, Henning til Malin, og CA til Sandra. Da tippet jeg at CA ville ryke (men bli reddet av Jørgen) og sende ut Majoo. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...