Trompeten Skrevet 3. april 2016 #1661 Skrevet 3. april 2016 Den 1. april 2016 at 0.17, Pavilion skrev: Tråden er ryddet for hets, persondebatt og spekulasjoner. - Pavilion, mod Bare lurer.. er ikke litt av greia med tråden her å diskutere og spekulere i hva som kommer til å skje på bakgrunn av hva som er vist innenfor sendetiden på tv3? Forøvring vil jeg vel si at det er vel produksjonen som styrer, og hverken gutta eller jentene Jeg er veldig forvirra selv over hvorfor Eileen plutselig sto trygt bak øystein, og at majoo redder sandra. Hva er vitsen med allianser hvis Gjengen-allianse hiver en viktig spillebrikke ut av hotellet? Samtidig så legger jeg merke til på torsdagens sending at PH-produksjonen spoiler igjen, når de vister teaser over neste ukes hendelser. 10
Agent2840 Skrevet 3. april 2016 #1662 Skrevet 3. april 2016 (endret) Hvor har egentlig Torbjørn Barth fra sesong 2 (2010) blitt av? Finner fyren verken på Facebook, instagram eller twitter (selv ikke via vennelistene til alle de andre deltakerne som var med i den sesongen) Syntes personlig at han er den feteste deltakeren som noensinne har vært med på Paradise.. Endret 3. april 2016 av Agent2840 Skrivefeil.
embla1807 Skrevet 3. april 2016 Forfatter #1663 Skrevet 3. april 2016 5 minutter siden, Agent2840 skrev: Hvor har egentlig Torbjørn Barth fra sesong 2 (2010) blitt av? Finner fyren verken på Facebook, instagram eller twitter (selv ikke via vennelistene til alle de andre deltakerne som var med i den sesongen) Syntes personlig at han er den feteste deltakeren som noensinne har vært med på Paradise.. Ååh, husker han! Han var veldig kjekk også
Agent2840 Skrevet 3. april 2016 #1664 Skrevet 3. april 2016 6 minutter siden, embla1807 skrev: Ååh, husker han! Han var veldig kjekk også Han så meget bra ut, kombinert med den ydmyke - men samtidig humoristiske personligheten og den deilig dialekta har nok ført til at han ikke vil gå i "glemmeboka" på en lang stud. En meget avslappet tilnærming til livet, samtidig som han lagde ekstremt god tv (uten å være for klysete, høy på seg sjø, mobbete, jålete, dobbeltmoralsk etc) som dessverre mange av dem som lager "god tv" i ettertid faktisk har gjort. Fyren ble jo meget populær i etterkant, og produserte vel flere anerkjente låter med andre artister, i tillegg til å være en slags inspirert "guide" til mange som leste bloggen hans. Men så leste jeg at han ble rase hetset for hudfargen et eller et annet sted for vel halvannet (1,5) år tilbake i tid, og har ikke sett noe til fyren i ettertid. Bloggen ble lagt ned, facebook profilen slettet, instagram, twitter og youtubekanalen ble også slettet (med korte mellomrom). Så lurer veldig på hva som faktisk har skjedd. Kom tilfeldigvis over denne videoen her på youtube i kveld. 1
embla1807 Skrevet 3. april 2016 Forfatter #1665 Skrevet 3. april 2016 24 minutter siden, Agent2840 skrev: Han så meget bra ut, kombinert med den ydmyke - men samtidig humoristiske personligheten og den deilig dialekta har nok ført til at han ikke vil gå i "glemmeboka" på en lang stud. En meget avslappet tilnærming til livet, samtidig som han lagde ekstremt god tv (uten å være for klysete, høy på seg sjø, mobbete, jålete, dobbeltmoralsk etc) som dessverre mange av dem som lager "god tv" i ettertid faktisk har gjort. Fyren ble jo meget populær i etterkant, og produserte vel flere anerkjente låter med andre artister, i tillegg til å være en slags inspirert "guide" til mange som leste bloggen hans. Men så leste jeg at han ble rase hetset for hudfargen et eller et annet sted for vel halvannet (1,5) år tilbake i tid, og har ikke sett noe til fyren i ettertid. Bloggen ble lagt ned, facebook profilen slettet, instagram, twitter og youtubekanalen ble også slettet (med korte mellomrom). Så lurer veldig på hva som faktisk har skjedd. Kom tilfeldigvis over denne videoen her på youtube i kveld. Hmm.. Så rart! Har prøvd å snoke litt selv, fant heller ingen spor av fyren. 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #1666 Skrevet 3. april 2016 23 timer siden, super-s skrev: Tror det kan være noe i det noen nevnte over her, at mye av taktikkpraten klippes bort. Det måå jo være mer taktikkprat enn det de viser, særlig før denne ukas parseremoni. Produksjonen tenker sikkert at det er mer underholdende for oss seere å se flasketuten peker på hver eneste kveld, og å se CA prate om seg selv. Han er ikke provoserende engang lengre, det er bare kjedelig å se på. Vi får kun se hans og Øysteins taktikkprat, men jeg er rimelig sikker på at flere prater taktikk. Nesten så jeg starter en underskriftskampanje for å få tv3 til å kvitte seg med de i ph-produksjonen. Enig i dette. Kjedelig når de samme får tv tid. Anonymkode: 80c8b...16a 1
hironakamura Skrevet 4. april 2016 #1667 Skrevet 4. april 2016 Den 30. mars 2016 at 0.30, Lady Stardust skrev: Skjønner ikke alt dette hatet mot Pandoras med tvister og slikt. Er det virkelig bare jeg som syns Pandoras med spørsmål er kjeeedelig? Helt enig! Det er jo mer action med tvister og slikt. Nei til Pandoras med spørsmål, så jo hvor lite de fikk ut av det nå sist
borifrankrike Skrevet 4. april 2016 #1668 Skrevet 4. april 2016 12 timer siden, embla1807 skrev: Ååh, husker han! Han var veldig kjekk også Jaa, han var utrolig kjekk! Jeg møtte ham på byen en gang, like etter den sesongen av paradise var ferdig. Satt å pratet med ham en stund . Utrolig hyggelig og jordnær fyr!
Gjest Rose11 Skrevet 4. april 2016 #1669 Skrevet 4. april 2016 Synes faktisk det var bedre casting før. Jeg savner både Thorbjørn, Niklas Vindel, Victoria, Stian (stian fra sesong 2 var jo hysterisk ) Mads, Noor, Kristian Rene, Louis, Birger, Iselin osv. Sesong 2 hadde den beste castingen. Kunne ikke fordra Stine Marie, men hun lagde liv. Good old times.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #1670 Skrevet 4. april 2016 Gleder meg til ny episode. Er vi i uke 4 nå? Håper Sandra ryker denne uken. Klarer ikke å like henne. Mayoo og Eileen finner tilbake til hverandre. Anonymkode: db34b...155
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #1671 Skrevet 4. april 2016 5 timer siden, Rose11 skrev: Synes faktisk det var bedre casting før. Jeg savner både Thorbjørn, Niklas Vindel, Victoria, Stian (stian fra sesong 2 var jo hysterisk ) Mads, Noor, Kristian Rene, Louis, Birger, Iselin osv. Sesong 2 hadde den beste castingen. Kunne ikke fordra Stine Marie, men hun lagde liv. Good old times. Enig. Sesong 2 var den beste sesongen synes jeg. Mange bra folk i samme sesong. Jeg kunne ikke fordra Petter. Usj. Må være den eneste sesongen jeg faktisk har vært fornøyd med begge vinnerene. Anonymkode: f5a4a...373 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #1672 Skrevet 4. april 2016 Det er en fyr som jobber på en salatbar i Oslo som jeg synes ser så innmari kjent ut, og jeg innbiller meg at han er fra PH en tidligere sesong, men kommer ikke på hvem han kan være. Kan dere hjelpe meg å se om dere kan skjønne om det er en tidligere PH. Bergens dialekt, ganske mørk i huden (hvit, men veldig mørke pigmenter), mørkebrunt hår, veldig blid, ser ut som han er 20-25 år, kjekk ung mann. Det var vel en ganske generisk beskrivelse så det hjalp kanskje ikke så mye. Men jeg forsøker likevel. Irriterer meg så fælt at jeg ikke klarer å plassere han. Anonymkode: ffdb9...8e3
Agent2840 Skrevet 4. april 2016 #1673 Skrevet 4. april 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er en fyr som jobber på en salatbar i Oslo som jeg synes ser så innmari kjent ut, og jeg innbiller meg at han er fra PH en tidligere sesong, men kommer ikke på hvem han kan være. Kan dere hjelpe meg å se om dere kan skjønne om det er en tidligere PH. Bergens dialekt, ganske mørk i huden (hvit, men veldig mørke pigmenter), mørkebrunt hår, veldig blid, ser ut som han er 20-25 år, kjekk ung mann. Det var vel en ganske generisk beskrivelse så det hjalp kanskje ikke så mye. Men jeg forsøker likevel. Irriterer meg så fælt at jeg ikke klarer å plassere han. Anonymkode: ffdb9...8e3 Christian Fredrik?
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #1674 Skrevet 4. april 2016 5 minutter siden, Agent2840 skrev: Christian Fredrik? Nei... Han er slankere enn CF. Har prøvd å finne en oversikt med bilder på alle som har vært inne per sesong, men har ikke klart å finne det, man ser bare start-castet. Han kan kanskje minne mer om Pierre i utseende, slank og mørk sånn som han. Anonymkode: ffdb9...8e3
Gjest bruker83924 Skrevet 4. april 2016 #1675 Skrevet 4. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei... Han er slankere enn CF. Har prøvd å finne en oversikt med bilder på alle som har vært inne per sesong, men har ikke klart å finne det, man ser bare start-castet. Han kan kanskje minne mer om Pierre i utseende, slank og mørk sånn som han. Anonymkode: ffdb9...8e3 Wikipedia har oversikt over alle deltakerne. Da kan du bare google alle navnene til du finner den rette
-Fiona- Skrevet 4. april 2016 #1676 Skrevet 4. april 2016 Hvorfor legger de ikke ut episodene på nett før de sendes på TV lenger?
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #1677 Skrevet 4. april 2016 Viaplay gjør det, bortsett fra på torsdager. Anonymkode: 9217a...fc6
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #1678 Skrevet 4. april 2016 2 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: Wikipedia har oversikt over alle deltakerne. Da kan du bare google alle navnene til du finner den rette At jeg ikke har tenkt på wikipedia Da har jeg noe å gjøre i kveld Anonymkode: ffdb9...8e3 2
Birdo Skrevet 4. april 2016 #1679 Skrevet 4. april 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: At jeg ikke har tenkt på wikipedia Da har jeg noe å gjøre i kveld Anonymkode: ffdb9...8e3 Si ifra her om du finner han da 2
LeilaS Skrevet 4. april 2016 #1680 Skrevet 4. april 2016 6 minutter siden, Birdo skrev: Si ifra her om du finner han da Ja, nå ble jeg nysgjerrig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå