Boetica Skrevet 3. juni 2016 #6061 Skrevet 3. juni 2016 11 timer siden, Rose11 skrev: Skal man vinne PH, så må man være godt likt. Både Øystein og Eileen var veldig godt likt av de fleste. Velfortjent synes jeg. Nei, de har ikke spilt så mye. Ikke like mye som Carl Aksel og Nina, men synes de fortjente å vinne sammen. Hadde så klart håpet på å se Jonas og Nina i finalen, men men. Jørgen er 24 år, men skulle tro han var 4 år. Morsomt når noen blir SÅ bitre for å ryke ut. Hjernen modnes helt frem til 25-årsalderen. Så Jørgen har det travelt om han skal komme i mål og ikke gå i ring som et rasende barn i treåstrass resten av livet. 15
Mippi Skrevet 3. juni 2016 #6062 Skrevet 3. juni 2016 34 minutter siden, Boetica skrev: De visste jo om twisten. Malin sa jo at grunnen til at "de" valgte at hun skulle ofre seg for CA, var jo at hvis ingen ofret partneren sin, skulle juryen velge, og de mente at juryen garantert ville ta ut CA. Dette er nok et poeng som viser at produsentene favoriserer CA, de røper denne twisten på forhånd så CA ikke skal ryke ut. Gørr. Var ikke dette jeg snakket om. Som jeg skriver; det kom en twist i troskapstesten. -Å skulle dele pengene med en gutt OG en jente. Men innlegget mitt var sagt med litt humor fordi det har vært så mange twister gjennom hele sesongen. Denne twisten hadde ikke noe å si. Blir bare så utrolig teit når det virker som om produksjonen finner på regler underveis.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #6063 Skrevet 3. juni 2016 Hva er vitsen å skulle dele med en gutt og jente? Skal det deles helt likt, så blir det ikke så mye penger til hver. Utrolig rart. Anonymkode: 5969a...57b 6
Romario Skrevet 3. juni 2016 #6064 Skrevet 3. juni 2016 Denne vitsen Magne er selvsagt med på også årets Paradise-fest. Han er overalt. Makan til kvalm fyr. Han var Kristian Renes lille hund i Paradise. Kristian Rene var topp underholdning å se, han her bare slitsom. Virker som han ikke klarer å akspetere at kjendisstatusen går nedover, og klamrer seg til nye Paradise-deltakere. 19
Gjest Raiu Skrevet 3. juni 2016 #6065 Skrevet 3. juni 2016 "Mangne" Lurer på om det er noen i hele Norge som faktisk synes han var morsom, han prøvde såååå hardt.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #6066 Skrevet 4. juni 2016 Etter å ha sett hele 8 sesonger med Paradis hotel, så er dette min siste sesong. Merker jeg er ganske lei av PH og synes produksjonen ødelegger mye. Det var bedre før. Uten tvil. Skal jeg se på noe mer PH, så blir det PH Danmark og Sverige. Den norske produksjonen burde se en sesong med PH Danmark og lære hvordan det skal gjøres! Anonymkode: db34b...155 9
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #6067 Skrevet 4. juni 2016 10 timer siden, Romario skrev: Denne vitsen Magne er selvsagt med på også årets Paradise-fest. Han er overalt. Makan til kvalm fyr. Han var Kristian Renes lille hund i Paradise. Kristian Rene var topp underholdning å se, han her bare slitsom. Virker som han ikke klarer å akspetere at kjendisstatusen går nedover, og klamrer seg til nye Paradise-deltakere. Magne ser så annerledes ut! Men både han og han Helfner fra sesong 2, klistrer seg til PH deltagerne hvert år. Flaut å se. Anonymkode: db34b...155 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #6068 Skrevet 4. juni 2016 10 timer siden, Romario skrev: Denne vitsen Magne er selvsagt med på også årets Paradise-fest. Han er overalt. Makan til kvalm fyr. Han var Kristian Renes lille hund i Paradise. Kristian Rene var topp underholdning å se, han her bare slitsom. Virker som han ikke klarer å akspetere at kjendisstatusen går nedover, og klamrer seg til nye Paradise-deltakere. Og den ekstremt påtatte humoren. Åh, får en ekkel følelse hver gang han åpner munnen. Anonymkode: b4268...6dd 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #6069 Skrevet 4. juni 2016 Noen som vet hvor jeg kan se gamle sesonger av PH? Fikk lyst til å se sesong 5 igjen. Anonymkode: db34b...155
super-s Skrevet 4. juni 2016 #6070 Skrevet 4. juni 2016 Jeg er glad for at ph endelig er ferdig. Gadd faktisk ikke å se hele finaleuken, og finalen så jeg kun fordi søsteren min var på besøk. Paradise blir bare kjedeligere og kjedeligere for hvert år jo. Kanskje det har litt med det at jeg blir eldre, men det virker jo ikke som at jeg er den eneste som synes programmet og konseptet er ødelagt. Med mindre de ansetter nye produksjonsfolk så gidder jeg ikke å følge med i årene fremover. Det er mye morsommere å følge med her inne! 1
LeilaS Skrevet 4. juni 2016 #6071 Skrevet 4. juni 2016 1 time siden, super-s skrev: Jeg er glad for at ph endelig er ferdig. Gadd faktisk ikke å se hele finaleuken, og finalen så jeg kun fordi søsteren min var på besøk. Paradise blir bare kjedeligere og kjedeligere for hvert år jo. Kanskje det har litt med det at jeg blir eldre, men det virker jo ikke som at jeg er den eneste som synes programmet og konseptet er ødelagt. Med mindre de ansetter nye produksjonsfolk så gidder jeg ikke å følge med i årene fremover. Det er mye morsommere å følge med her inne! Enig. Jeg er i alle fall ferdig med PH. Ville bare se denne sesongen. Kanskje de ville endre på ting og ta til seg klagene fra i fjor, men nei. En ting til, maks skuffet over at Lekka eller Niklas kom inn igjen. 2
ES05C02 Skrevet 4. juni 2016 #6072 Skrevet 4. juni 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som vet hvor jeg kan se gamle sesonger av PH? Fikk lyst til å se sesong 5 igjen. Anonymkode: db34b...155 sesong 5 ligger på tv3play.dk
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #6073 Skrevet 4. juni 2016 1 minutt siden, ES05C02 skrev: sesong 5 ligger på tv3play.dk Hva med sesong 1-3? Jeg begynte å se på Paradise på den 4. sesongen, og jeg lurer veldig på hvordan de tidligere sesongene har vært Anonymkode: 33445...e3e
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #6074 Skrevet 4. juni 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med sesong 1-3? Jeg begynte å se på Paradise på den 4. sesongen, og jeg lurer veldig på hvordan de tidligere sesongene har vært Anonymkode: 33445...e3e Etterspør de hos viaplay. Des flere som spør des større kjans for at de får de inn igjen. Anonymkode: f88ac...640
Rosewood Skrevet 4. juni 2016 #6075 Skrevet 4. juni 2016 De får nok ikke inn de tidligste sesongene, tv3 har ikke rettighetene til de episodene lengre
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #6076 Skrevet 9. juni 2016 http://www.vgtv.no/#!/video/128606/panelet-49-paradise-deltagerne-krangler-og-vegard-har-kaaret-de-beste-skam-sitatene/2 (5) haha. hm, noen som vet hva som skjedde? snapchatkrangelen altså Anonymkode: 1a686...ea1 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #6077 Skrevet 10. juni 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: http://www.vgtv.no/#!/video/128606/panelet-49-paradise-deltagerne-krangler-og-vegard-har-kaaret-de-beste-skam-sitatene/2 (5) haha. hm, noen som vet hva som skjedde? snapchatkrangelen altså Anonymkode: 1a686...ea1 Team Øystein&Mayoo! Skjønner jævlig godt at de til slutt ble lei av Caksel konsert på hver PH-event de skulle på. Hadde vært moro å sett den snap'n Anonymkode: 4fda2...fdb
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #6078 Skrevet 10. juni 2016 Æsj bruker han derre Magne de der stygge "sløyfene" han prøvde så hardt å gjøre populær fortsatt?! Anonymkode: e590e...91a 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #6079 Skrevet 10. juni 2016 men hva ble skrevet på de? snapchat? aaaa, alt for nysgjerrig merker jeg ... lurer på hva som kan være SÅ ille, så de ikke kan være bro´s lenger. Anonymkode: 1a686...ea1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2016 #6080 Skrevet 10. juni 2016 Flere som følger Hef på Snapchat? Så dere "stikket" han ga til Mayoo? Anonymkode: e8ed0...214
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå